Дилема между Е53 или Е70
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- zenthel
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 205
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
Re: Дилема между Е53 или Е70
Здравейте колеги!
Избирам между две e53 2004-та година. Едната е с Аirmatic - въздушни възглавници, Другата с пружини.
В американския форум на BMW ме посъветваха да избера модела пружината, заради по-лесната поддръжка, но ще возело много тежко.
4 възглавници и обслужване на окачването толкова скъпо ли е? Съвет?
Избирам между две e53 2004-та година. Едната е с Аirmatic - въздушни възглавници, Другата с пружини.
В американския форум на BMW ме посъветваха да избера модела пружината, заради по-лесната поддръжка, но ще возело много тежко.
4 възглавници и обслужване на окачването толкова скъпо ли е? Съвет?
- gido
- младши ентусиаст
- Мнения: 761
- Регистриран на: 12.02.2008
- Местоположение: Пазарджик-Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- Мечтае да кара: MX5
Re: Дилема между Е53 или Е70
Вземи си само с задни възглавници,че с предни е много скъпо за подръжка .но пък вози супер.само с пружини вози твърдо много.
[url=http://forum-lines.ru/]
[/url]интересное
[/url]интересное
- zenthel
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 205
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
Re: Дилема между Е53 или Е70
Същото съветват и колегите с МЛ-ките. Но си мисля, де бе две възглавници с обслужване - 700-800лв и точка на въпроса за 4-5 години. Междувременно караш доста по-комфортен автомобил. Компромисът ми се струва резонен.
Re: Дилема между Е53 или Е70
Здравейте колеги, не знам дали въпроса с покупката е приключен но тъй като съм карал Е53 с възглавници на задния мост (бензиново с газ) около 3 години, а сега карам Е70 дизел пак с възглавници отзад, мога от личен опит да споделя следното :
1. При Е53 електрониката е по-малко и проблеми съм имал предимно с газовата (така го взех и основно затова го продадох), иначе е доста здраво вкл. и дуракоустойчиво - визирам себе си, въпросните ВВ се рециклират за 1 ден и града заспива. Интериора е малко демоде но пак ми харесва, километража беше прехвърлил 200 хил /около 220 но не мога да гарантирам на 100 % достоверността му / с автомата не съм имал проблеми. За проходимост гази в 30 см сняг без проблем и слиза до Дяволския мост до Ардино /и се връща с 19 цолови джанти/ без поражения, който е ходил там знае какви са последните около 2 км.
2. Е70 доста електроника, съвсем друго усещане за контакта с пътя - вози по-меко /по близо до лимузина/, доста често имат проблем с гумата от вътрешната страна на дръжките /100 лв 1 бр. нова в Дару/, ускорява доста по-добре но пък въртящия момент е друг , интериора поне на мен ми харесва още повече и е малко по-широко както външно така и от вътре, колата е в България от около 4,5 години и в нея са вкарани около 15 хил. - главно защото предния собственик я е поддържал в официални сервизи. Друг проблем е копчето на ръчната спирачка - лесно се чупи. Надявам се да не ми се налага да добивам лични впечатления от други сериозни болежки на модела .
3. Ако и двете са с ЕВРО4 разликата в данъка ще е около 20 лв. в полза на Е53, ако Е53 е с ЕВРО3 ще е около 40 лв. в полза на Е70. ГО и КАСКО са друга бира.
Весели празници на всички !!!
1. При Е53 електрониката е по-малко и проблеми съм имал предимно с газовата (така го взех и основно затова го продадох), иначе е доста здраво вкл. и дуракоустойчиво - визирам себе си, въпросните ВВ се рециклират за 1 ден и града заспива. Интериора е малко демоде но пак ми харесва, километража беше прехвърлил 200 хил /около 220 но не мога да гарантирам на 100 % достоверността му / с автомата не съм имал проблеми. За проходимост гази в 30 см сняг без проблем и слиза до Дяволския мост до Ардино /и се връща с 19 цолови джанти/ без поражения, който е ходил там знае какви са последните около 2 км.
2. Е70 доста електроника, съвсем друго усещане за контакта с пътя - вози по-меко /по близо до лимузина/, доста често имат проблем с гумата от вътрешната страна на дръжките /100 лв 1 бр. нова в Дару/, ускорява доста по-добре но пък въртящия момент е друг , интериора поне на мен ми харесва още повече и е малко по-широко както външно така и от вътре, колата е в България от около 4,5 години и в нея са вкарани около 15 хил. - главно защото предния собственик я е поддържал в официални сервизи. Друг проблем е копчето на ръчната спирачка - лесно се чупи. Надявам се да не ми се налага да добивам лични впечатления от други сериозни болежки на модела .
3. Ако и двете са с ЕВРО4 разликата в данъка ще е около 20 лв. в полза на Е53, ако Е53 е с ЕВРО3 ще е около 40 лв. в полза на Е70. ГО и КАСКО са друга бира.
Весели празници на всички !!!
- zenthel
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 205
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
Re: Дилема между Е53 или Е70
BMW X5 3.0d 2004 218 p.s.
Всичко се обслужва в собствен мой професионален сервиз. Никакви разходи за ремонти при майстори.
Сметката до момента:
- Клапан картерни газове БМВ Циклонен, а не с филтър - 90лв
- Въздушна възглавница дясна задна - 250лв
- Накладки ръчна - 40лв
- Масла по всичко - много. 400лв
- 17-ки джанти с нови Петлас (турски) - 820лв
- Циркулационна помпа печка - 90лв
- Носачи заден мост тип Банани Лемфйордер - 230лв
- 6 подгревни свещи БЕРУ - 125лв
- Помпи резервоар и подкачваща (допълнителна) - 140лв общо
- Стъклодържачи, Светодиодни плафони багажник планки и липсващи елементи - около 30лв
- Реле Свещи БЕРУ - 130лв
- LED 6000K ксенони yeaky 35w - 40лв
- Пеперуди не съм сменял - някой беше сменил колектора с другия без клапички.
- Навигация 9 инча с тон екстри - 550лв
- Cree LED рингове 2x 20w - 50лв
- Нови амортисьори и щанцови пружини + планки (за да се отваря сам багажника) - 90лв
- Термостат двигател - 170лв
- Фолиране на задните стъкла - 250лв
- Каско+Застраховка+Винетка+Данък - 1450лв
- Рингове табло, стелки, LED плафони, липсващи детайли багажник, дифузьор,
- Зъбно колело раздатъчна кутия смяна - 25лв
- Камера заден багажник - 35лв
и куп други неща.
Колата стъпи над 17,800 лв досега. Купих я 12,500лв.
Такова е, но предпочетох спартанската здравина и надеждност, пред Е70-тката с нейните детски болести и полемики.
Всичко се обслужва в собствен мой професионален сервиз. Никакви разходи за ремонти при майстори.
Сметката до момента:
- Клапан картерни газове БМВ Циклонен, а не с филтър - 90лв
- Въздушна възглавница дясна задна - 250лв
- Накладки ръчна - 40лв
- Масла по всичко - много. 400лв
- 17-ки джанти с нови Петлас (турски) - 820лв
- Циркулационна помпа печка - 90лв
- Носачи заден мост тип Банани Лемфйордер - 230лв
- 6 подгревни свещи БЕРУ - 125лв
- Помпи резервоар и подкачваща (допълнителна) - 140лв общо
- Стъклодържачи, Светодиодни плафони багажник планки и липсващи елементи - около 30лв
- Реле Свещи БЕРУ - 130лв
- LED 6000K ксенони yeaky 35w - 40лв
- Пеперуди не съм сменял - някой беше сменил колектора с другия без клапички.
- Навигация 9 инча с тон екстри - 550лв
- Cree LED рингове 2x 20w - 50лв
- Нови амортисьори и щанцови пружини + планки (за да се отваря сам багажника) - 90лв
- Термостат двигател - 170лв
- Фолиране на задните стъкла - 250лв
- Каско+Застраховка+Винетка+Данък - 1450лв
- Рингове табло, стелки, LED плафони, липсващи детайли багажник, дифузьор,
- Зъбно колело раздатъчна кутия смяна - 25лв
- Камера заден багажник - 35лв
и куп други неща.
Колата стъпи над 17,800 лв досега. Купих я 12,500лв.
Такова е, но предпочетох спартанската здравина и надеждност, пред Е70-тката с нейните детски болести и полемики.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Дилема между Е53 или Е70
E53 е много корав автомобил и една идея не е толкова паркетник, колкото Е70. С правилните гуми разбира се
- Odem Mortis
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 31.01.2019
- Пол: Мъж
Re: Дилема между Е53 или Е70
Пичове, кажете ми как върви обслужването на Е53-ката. И също ако се сменят вериги за какви пари говорим? Благодаря!
- zenthel
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 205
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
Re: Дилема между Е53 или Е70
Odem Mortis написа:Пичове, кажете ми как върви обслужването на Е53-ката. И също ако се сменят вериги за какви пари говорим? Благодаря!
Верига 1700-2000лв. (Палиш я студена и слушаш внимателно за тракане във веригата - няма ли тракане или шумове, Не пипаш!)
Помпа печка - 60лв
Казан разширителен съд - 55лв
2 помпи гориво - 150лв
Реглаж заден мост - 30лв (прави се на 30.000 - 50.000км )
През дупките я жуля яко. Хич не я жаля. Няма ядове.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Дилема между Е53 или Е70
Odem Mortis написа:Пичове, кажете ми как върви обслужването на Е53-ката. И също ако се сменят вериги за какви пари говорим? Благодаря!
Ако е за верига Е53 направо бегай надалече от нея, тя ще е над 300 000 км.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 995
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Дилема между Е53 или Е70
Е на колко километра да е 15 годишна кола? 300 е малко даже
I love the sound of V8 in the morning...
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Дилема между Е53 или Е70
msi200 написа:Е на колко километра да е 15 годишна кола? 300 е малко даже
Абе да ти кажа намират се и под 200, ама не по Горубляне и с. Труд и не за по 11-12к.
- Cyberloner
- младши ентусиаст
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Дилема между Е53 или Е70
Понеже заключиха другата тема та да постява въпростъ и тук...
Колк е голяма разликата във возията между е53 с въздушно окачване и на 4-те колела, спрямо такова с възглавници само на задния мост?
Колк е голяма разликата във возията между е53 с въздушно окачване и на 4-те колела, спрямо такова с възглавници само на задния мост?
- zenthel
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 205
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: с. Гъзибарово
- Пол: Мъж
- Кара: 528i
- Мечтае да кара: Самолетоносач
Re: Дилема между Е53 или Е70
Cyberloner написа:Понеже заключиха другата тема та да постява въпростъ и тук...
Колк е голяма разликата във возията между е53 с въздушно окачване и на 4-те колела, спрямо такова с възглавници само на задния мост?
Заден бег - 250лв/брой минимум
Преден бег - 450лв/брой минимум
Маркучи, инсталации, компресор ... скъпо е.
НО вози по-меко и уравновесено. 30% повече комфорт е.
И ето алтернативите:
- Караш с нови 17 Зимни гуми целогодишно и се возиш като бял човек...
ИЛИ
- Караш с 19-20 цола и обслужваш окачването когато му скивне.
Избор твой.
- Cyberloner
- младши ентусиаст
- Мнения: 361
- Регистриран на: 5.08.2007
- Местоположение: София
- Кара: е53
Re: Дилема между Е53 или Е70
Ясно, за гуми нещата ги мисля 17" зимни и 18" летни.
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани