Няколко въпроса за Х3 е83
Модератор: Технически модератори
73 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Няколко въпроса за Х3 е83
Да така е, но пак остава въпроса с липсата на AUX и Bluetooth. Това пак е свързано с допълнително окабеляване за антени, микрофони и т.н, както и допълнителен ULF/TCU модул. Разбира се всичко е постижимо с достатъчно ентусиазъм и финансови средства
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Няколко въпроса за Х3 е83
iva_F87 написа:Мерси колега " stocky " колите които съм набелязала да гледам са със сервизни книжки , аз само такива екземпляри търся .
Тоест от написаното от тебе разбрах , че и феислифтовата 2,0D е добра кола , само страха на хората е голям.
А за 3,0D въобще и не мисля на мен S -класата ми дава 11 градско нафта , за това ми трябва кола която е една идея по икономична .
Страхът си е основателен. Ако се пренебрегне проблемът с веригата, моторът може да замине в кофата. Въпросът е, че има симптоми, има и превенция. За мен щом е въпрос на пари - значи не е проблем. Ако проблемът не беше уточнен, нямаше симптоми или решение, нямаше информация и т.н, то това е много по-страшно от 2те хиляди за отстраняването на проблема. За градския разход - не се залъгвай, че Е83 с 2ка дизел ще гори много под 11 градско, за да не останеш разочарована. В Пловдив лятото Е83ката ми гори 9-10, зимата 10-11. Кара се на къси разстояния и само да позагрее малко се настъпва доволно.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Няколко въпроса за Х3 е83
Е, ако се набляга на икономията, има и други варианти за автомобили особено градско
- iva_F87
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 21.02.2012
- Пол: Жена
- Кара: BMW E83 X3 2.0D 2005г.
Re: Няколко въпроса за Х3 е83
На мен ми трябва 4х4 а не градска малолитражка , през повечето време ще се кара в града но зимата ще се ходи на банско на ски с него ,а и вече съм се спряла на няколко джипа.
Знам че трудно ще падне под 11л. градско , но 3,0D харчи 15л. така , че 2,0D по ми изнася , а аз съм спокоен шофьор така , че за моя малак град ми трябва по малкия двигател .
Иначе се бях спряла на БМВ Е61 2,5D , но се отказах защото е само със задно и не знам какво му е представянето зимата в преспите.
Знам че трудно ще падне под 11л. градско , но 3,0D харчи 15л. така , че 2,0D по ми изнася , а аз съм спокоен шофьор така , че за моя малак град ми трябва по малкия двигател .
Иначе се бях спряла на БМВ Е61 2,5D , но се отказах защото е само със задно и не знам какво му е представянето зимата в преспите.
- iva_F87
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 21.02.2012
- Пол: Жена
- Кара: BMW E83 X3 2.0D 2005г.
Re: Няколко въпроса за Х3 е83
Колеги вече съм горда собственичка на BMW X3 2,0D от 2005г. , колата е перфектна като цяло , има за смяна само термостатите , и релето за подгревните свещи .
Просто ми казаха , че колата е обслужена , но не знам как да разбера това дали е вярно , отнася се за двигателното масло?
Прегледах я в дару кар София хората казаха само за релето , иначе турбо , дюзи и всичко останало по колата било като ново .
Просто ми казаха , че колата е обслужена , но не знам как да разбера това дали е вярно , отнася се за двигателното масло?
Прегледах я в дару кар София хората казаха само за релето , иначе турбо , дюзи и всичко останало по колата било като ново .
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: Няколко въпроса за Х3 е83
Честито и много радост с новата придобивка! Аз не се доверявам на приказки и на твое място бих си сменил масла и консумативи!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: Няколко въпроса за Х3 е83
iva_F87 написа:Колеги вече съм горда собственичка на BMW X3 2,0D от 2005г. , колата е перфектна като цяло , има за смяна само термостатите , и релето за подгревните свещи .
Просто ми казаха , че колата е обслужена , но не знам как да разбера това дали е вярно , отнася се за двигателното масло?
Прегледах я в дару кар София хората казаха само за релето , иначе турбо , дюзи и всичко останало по колата било като ново .
Честито, колежке! Като я позавъртиш малко, би ли споделила и ти какъв разход ти дава в града?
И ние се чудехме с половинката за покупка на е83 голям или малък мотор да е (то чуденето бе от нейна страна, моя избор си бе ясен ), но засега тоя план е замразен за неопределено време - решихме, че ще продължим да залагаме на вярното комби е46 (разбира се с 3.0д-то ).
- LuBo1
- води статистиката
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
Re: Няколко въпроса за Х3 е83
Честито ! Много бвзавариини километри !
Доверие на никого ! Сменяте си всичко !
Джипката автомат ли е ? Ако е, задължителна смяна на маслото на АСК и филтър !
Сменете си маслото на ДВГ задължително, всеки за да си продаде стоката я хвали. Много малко са хората, който ще кажат истината !
За свещите , на мен на старото е46 330хд 204 к.с. бяха просто изгорели и 6 свещи. Но това се проверява единствено като се свали смукателния колектор.
Друга болежка която задължително трябва да се прегледа, дали са все още на колата така наречените пеперудки. Ако са , задължително тапички и изключване.
Доверие на никого ! Сменяте си всичко !
Джипката автомат ли е ? Ако е, задължителна смяна на маслото на АСК и филтър !
Сменете си маслото на ДВГ задължително, всеки за да си продаде стоката я хвали. Много малко са хората, който ще кажат истината !
За свещите , на мен на старото е46 330хд 204 к.с. бяха просто изгорели и 6 свещи. Но това се проверява единствено като се свали смукателния колектор.
Друга болежка която задължително трябва да се прегледа, дали са все още на колата така наречените пеперудки. Ако са , задължително тапички и изключване.
- iva_F87
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 21.02.2012
- Пол: Жена
- Кара: BMW E83 X3 2.0D 2005г.
Re: Няколко въпроса за Х3 е83
Не автомат с ръчна скоростна кутия е , първо ще сменя термостатите защото колата не загрява седи си в синя сектор, и тогава ще засичам разхода.
Смукателния колектор ще се свали да се види има ли пеперудките , но някои може ли да ми каже къде се намира релето на подгревните свещи на 2,0D ?
Свещите са сменени в дару кар миналата година , това ми го казаха при прегледа , но релето не е сменяно , и сега е заминало.
Смукателния колектор ще се свали да се види има ли пеперудките , но някои може ли да ми каже къде се намира релето на подгревните свещи на 2,0D ?
Свещите са сменени в дару кар миналата година , това ми го казаха при прегледа , но релето не е сменяно , и сега е заминало.
- laviatan
- старши ентусиаст
- Мнения: 3198
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Няколко въпроса за Х3 е83
Като се свали колектора става много по- лесно смяната и на релето . Нека видят и клапан филтър картерна вентилация дали е сменен .
Да проверят ремъците и ролките .
Много важно - маслото в раздатката да се смени .
Проверка масло дифове и скорости .
Да проверят ремъците и ролките .
Много важно - маслото в раздатката да се смени .
Проверка масло дифове и скорости .
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: Няколко въпроса за Х3 е83
Още 1 съвет и от мен: както казаха колегите, по-добре си обслужи ти мотора (масло и филтри), да знаеш на 100%, че това е свършено, а не че някой ти е казал. Но обърни внимание и на филтър картерни газове - сменял се на всяка трета смяна на масло и филтри.
- iva_F87
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 21.02.2012
- Пол: Жена
- Кара: BMW E83 X3 2.0D 2005г.
Re: Няколко въпроса за Х3 е83
Другата седмица , ще я вкарам в сервиз да и сменят термостатите , релето и да я обслужат.
Искам да ви питам как мога да си зануля информацията на бордовия компютър , за средния разход на гориво?
Искам да ви питам как мога да си зануля информацията на бордовия компютър , за средния разход на гориво?
- iva_F87
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 60
- Регистриран на: 21.02.2012
- Пол: Жена
- Кара: BMW E83 X3 2.0D 2005г.
Re: Няколко въпроса за Х3 е83
Колеги през тези няколко дена от както имам колата забелязах , че по борд компютър ми дава един и същи разход , не зависи градско или извън градско , дава ми 8,5 , нормално ли е да не се променя въобще този разход . И как мога да зануля борд компютъра за разхода на гориво ?
Високия разход се дължи на заминалите термостати , но почети да не се променя , независимо къде и как се кара , според мен не нормално.
Опитах се да пиша лично на Боримечката , защото той обесняваше в една тема как се занулява разхода , но пи излиза че такъв абонат вече не съществува, не можах да намеря и темата.
За това ако някои е на ясно как става, ако може да сподели.
Високия разход се дължи на заминалите термостати , но почети да не се променя , независимо къде и как се кара , според мен не нормално.
Опитах се да пиша лично на Боримечката , защото той обесняваше в една тема как се занулява разхода , но пи излиза че такъв абонат вече не съществува, не можах да намеря и темата.
За това ако някои е на ясно как става, ако може да сподели.
Re: Няколко въпроса за Х3 е83
iva_F87 написа:Колеги през тези няколко дена от както имам колата забелязах , че по борд компютър ми дава един и същи разход , не зависи градско или извън градско , дава ми 8,5 , нормално ли е да не се променя въобще този разход . И как мога да зануля борд компютъра за разхода на гориво ?
Високия разход се дължи на заминалите термостати , но почети да не се променя , независимо къде и как се кара , според мен не нормално.
Опитах се да пиша лично на Боримечката , защото той обесняваше в една тема как се занулява разхода , но пи излиза че такъв абонат вече не съществува, не можах да намеря и темата.
За това ако някои е на ясно как става, ако може да сподели.
Натискаш бутон MENU на радиото.Завърташ десният бутон(издаденият напред все едно за станцийте като на старо радио на Лада) на радиото.След като го въртиш ще видиш да се сменят менюта.Когато стигнеш върху "SET" натискаш на вътре същата врътка-(тя се върти и едновременно с това е и бутон)Там ще видиш друго меню въртиш докато стигнеш CIONS 1-тоест консумация на гориво 1.пак натискаш на вътре същият бутон то ще те пита да занули ли ,даваш Yes.
Всичко става с първоначално натискане на бутон MENU и после с дясната врътка!-Поздрави!
Спокойно нищо не можеш да развалиш.Ако не успееш от първият път пак MENU...........
Re: Няколко въпроса за Х3 е83
iva_F87 написа:Колеги през тези няколко дена от както имам колата забелязах , че по борд компютър ми дава един и същи разход , не зависи градско или извън градско , дава ми 8,5 , нормално ли е да не се променя въобще този разход . И как мога да зануля борд компютъра за разхода на гориво ?
Високия разход се дължи на заминалите термостати , но почети да не се променя , независимо къде и как се кара , според мен не нормално.
Опитах се да пиша лично на Боримечката , защото той обесняваше в една тема как се занулява разхода , но пи излиза че такъв абонат вече не съществува, не можах да намеря и темата.
За това ако някои е на ясно как става, ако може да сподели.
Може да ти дава един и същи разход, защото го калкулира от последното зануляване и ако то е преди много километри - средно изчисленото слабо се променя. Зануляване на борд компютъра - от бутона за превключване на показанията - след като е избрана съответната позиция и показанието се вижда(средна скорост, разход) натискаш и задържаш бутона, без да го отпускаш няколко секунди - показанието става " __,_" и след това започва наново изчисляване.
73 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани