Новозакупен Е53 и редица проблеми?

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от AlCapone » 29 Сеп 2018, 13:44

dan-dam написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=126&t=412311&hilit=въздушно+окачване&start=15

Мнението на колегата Klintan66 за решението на неговия проблем :yes:


Мерси колега сега ще я прочета.
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от AlCapone » 23 Ное 2018, 9:51

Здравейте колеги,
да подбутнем темата с малко ново инфо и нови въпроси.

От два месеца съм с китайските възглавници стъпиха ми с доставки и всичко 146лв. Единствения им проблем така да го нареча макар и да не е нещо сериозно беше че щуцерите за маркуча на въздуха бяха може би с 0.5мм(десети) по дълги и бързата връзка която се вкарва на щуцера не искаше да се "заключи" проблема се решава с пила(или друго по избор) и накъсяване от около 5 десети на челото на щуцера и всичко заспива. Мога да кажа, че задницата стана осезаемо по стабилна. Демонтажа и монтажа на възглавниците е елементарен и отнема 2-3-4 часа, инфо и клипове как се процедира в нета могат да се намерят колкото искате. Да отбележа, че по начина по който аз действах датчиците на въздушното излязоха извън обхвата си на работа и натрупаха грешка(не помня точно как се казваше грешката) от което компресора не искаше да се пусне и да заработи по никакъв начин след изтриване на грешката всичко проработи, а може би грешката е била от това, че извадих бушона на компресора докато работех но вече не помня каква точно беше помня само, че като я изчистих с BMW Scanner-a нещата се оправиха. Пиша това защото виждам че тамата ни има хиляди преглеждания и е хубаво да сме по подробни в случаи, че и други колеги търсят информация по тези въпроси. За допълнителни въпроси на ЛС или тук.
Ето и малко снимки:
1.Старата възглавница и мястото на което беше пробила:
Изображение
2.Старата и новата възглавница като тук се вижда и че на китайските гумата също е добре армирана и дебела:
Изображение
3.Монтирана нова възглавница но все още е на крик.
Изображение
Изображение
Толкова за възглавниците.

След като смених възглавниците реших да оправя и проблема с не работещия датчик на въздушното:
Изображение
Както бях писал в предишни постове кабелите на датчика бяха прозвънени и си бяха наред за това вече съм на 99% сигурен, че проблема е датчика разрових се и за цени.... Нов 70-80лв, втора ръка 50-60лв,нов китаец от ибеи 40лв следователно аз се спрях отново на китаеца :mhihi: И "анонимника" дойде :lol: :
Изображение

Въпроса ми е ако предположим,че този датчик сработи и то коректно как мога да си калибрирам въздушното с ИНПА, а ако е с друг софтуер като DIS моля кажете ми от къде аджеба да го сваля тоя дис(работещ + инструкция за инсталация) кабела ми е китаец BMW INPA K + DCAN USB. Под калибрирам имам предвид да вдигна малко задницата(2-3см) защото в момента не ми харесва колко е ниска и с ролетката да се уверя че купето е абсолютно хоризонтално след което да Save-на поромяната нали това е възможно? Ако има и други начини за извършване на желаното от мен, споделете моля?

п.п. Между временно смених цял преден кит на ГИ (комп,реика с дюзи, маркучи,филтри,ремонтен комплект на стария изпарител и настройка) и вече си карам колата на газ и нямам губене на цилиндри или каквото и да е всчико по този въпрос с misfire-те от първите ми постове в тази тема се реши с новия преден Кит за ГИ. Скоро ще трябва да сменям и тампоните на магарето на задницата защото вече ги чувам как се опитват да скърцат :) Проблема с ограничените 120km/h си остава като там вече съм почти сигурен че проблема е свързан с ABS модула макар и да не мога да направя логика.

Айде поздрави и живи и здрави :bchug:
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от AlCapone » 30 Яну 2019, 16:16

Пичове абе сменях разширителния съд и всичко ок но след смяната един от тези два о-пръстена който съм заградил с червено на схемата започна да сълзи. И понеже маркучите са ми в добро състояние не ми се иска да сменям и купувам цели маркучи за единия о-пръстен които ще струва стотинки. Четох из чуждите форуми за размери но имаше много разминавания в мненията, а и на повечето места бяха в инчове... При мен с m54b30 този маркуч е под номер: 11 53 7 500 733 . Ако някой знае и каже с какви размери са малкия и големия о-пръстен там, ще бъде супер :bchug: :bchug: :bchug:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от Митко Стоянов » 01 Фев 2019, 17:47

Сменяй целия маркуч, за да не те остави някъде по пътищата. Не е кой знае колко пари, на фона на главоболията, които може да ти докара. Дето се вика - детска болест са тези маркучи. Аз онзи ден го сменях превантивно, заедно с водната помпа.
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Предишна

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook