Новозакупен Е53 и редица проблеми?

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от AlCapone » 20 Май 2018, 9:15

motor написа:Само за протокола заден ляв и десен датчик не са еднакви. Десния е двоен и обикновенно на него пише doppel.
В каталога е голяма боза с номерата на датчиците.

Отностно Е-перката - пуска се или аварийно при много восока темп на двигателя или при увеличаване на налягането на хладилния агент.


Колега очевидно си прав за десния датчик и аз съм изумен защо освен 3-те жълти кабела има още 3 сиви(както се вижда на снимката) помислих си че вероятно датчика е комбиниран за въздушното окачване и за нивото на ксенона и за това е с 6 кабела ? Ако някой е запознат нека сподели за какво са 3-те сиви кабела защото може да се окаже че и те са за въздушното а тях не съм ги прозвънявал.

Относно ел.перката..... от това което си написал явно пак съм изтеглил късата клечка и ми е заминал компресора :( вече взе да ми писва...... Има ли поне начин по който да пусна принудително перката и да я изключа тотално от възможните причини за неработещия климатик?
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 22.03.2016
Пол: Мъж

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от xristakis2074 » 02 Юли 2018, 8:06

здравей, колега. За ограничението ти от 120 км/ч... пробвал, ли си в менюто, оттам, също може да се задава ограничение. за перката и клим. има до перката една правоъгална кутия... като застанеш с лице към двиг. трябва да ти се пада от ляво, на самият кожух на перката. виж него. за отзаде, след като смених, бананите, в сервиза, не ми бяха закачили буксата на заден, десен датчик.... и ми изписваше същото... след пръскане обилно с контактен спрй, и вкл. колата след 2 км, се оправи, и изчезна селф левел инактив... НЕ ми се пише, точно...за прекъсването ....Преди нова година, пукнах глава, на 2,3,4 цил. та отремонтирахме, и се почна, едно чаткане, при запалване,детонацийка... а м/у другото, докато беше разфърляна, стартер, генератор, сичко, се провери, оправи, та смених и датчика на коляновият вал, взех орг. ВДО НА сименс...така колата, са оправи, но след изминати 400/500 км. пак почна, с това чаткане, и ТО САМО НА СТУДЕН ДВИГ. пак в сервиза, и сутринта на студ. двиг. с делфито програма, фанаха датчик колянов вал, та сложихме старият.........после се оказа и пукнат капак на клапаните............купих 2 бр. бобини втора употреба, за да имам нещо, с което да сменя, там, където ми даваше детонациите 4 и5 цил. ....... купих свещи, 6 бр. 6 бр. лули... и пак същото, А отнякъде, дърпаше и въздух, пуснах тема във форума на фейсбука, та колегите, дадоха следните насоки....
1; обезмаслителен спрей за спирачки, и пръскане, при раб. двиг. и където има проблем, било то бобина, свещ, или въздух, се вижда.....усеща......

2; разменени букси на ламбда сондите, едните са с жълто-кафеви кабели, др. 2 са с бяло-черни....

3; оправи си настройките на газовият, че и оттам, може да ти прави тези главоболия

4; сега наскоро, по4на да ми дърпа антифриз, сутрин, като развия капа4ката на антифриза,се получаваше вакум, ако се сещаш, какво имам в предвид, и имаше странен мирис на сяра, нещо такова...ТА се ориентирах, че изпарителя може да ми прави беля, поръчах за 300 к.с изпарител, и какво стана.....СУТРИНТА слизам, обичайната процедура, проверка на антифриза / още бях със старият изпарител, развивам капачката и почна да бълва антивфриз......Та обърни внимание и на това....

ЗА друго, не се сещам сега...... моята е 3.0 / автомат....е53........ първата която имах стигаше до 180 км/ч и не искаше повече.... но неможах да я разбера, живя 1 месец..... Внимавай, в дъжд..... на аквапланинг усещането е невероятно с 140 км/ч.... придружени с няколко пируета, .... :lol: :lol: :lol: :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 22.03.2016
Пол: Мъж

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от xristakis2074 » 02 Юли 2018, 8:20

x5 preden zaden most.....jpg



това е на моята, правен е електронен...... за стара загора....
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от AlCapone » 22 Авг 2018, 12:07

Здравей колега,
бях се заплеснал малко с тази ми тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=66&t=428602 и съм пропуснал да прочета какво си писал.

За ограниченито за 120км от менюто - гледал съм не е от там.
За климатика и перката не разбрах какво трябва да бъде тази правоъгълна кутия но и същевременно видях че най-вероятно ми е изгоряла бобината на съединителя на компресора защото не зацепва ремъка когато натисна копчето и съответно компресора не върти и нямам клима....
За датчика както се вижда от снимката и писаното от предишния ми пост съм чистил буксите контактен спрей прозвънявал съм ги с мултицет така че и да е била откачена съм я закачил.
За прекъсването установих, че е от ГИ и вече 1 година карам колата на бенз и няма никакво прекъсване пък на газ кога ще я мъча не се знае ;)

Все пак мерси за насоките колега xristakis2074 :yes: :yes: :yes: :bchug: :bowdown:

Сега пък имам друг проблем задна дясна възглавница след 5-6 часа в престои пада до земята като се кача и запаля колата компресора вдига колата и при каране няма проблеми..... и тъкмо си викам явно възглавницата се е спукала и издиша и тази сутрин ставам и колата си беше дигната?!?!?! Айде къжете сега какво става? Между другото някой да има опит с възглавници от ebay защото цените са апетитни например 2 боря за 140 долара с безплатна доставка или бихте ме посъветвали рециклиране ако да то къде го правят най-евтинко?
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

Мародератор
Аватар
Мнения: 12328
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от Mollov » 22 Авг 2018, 14:23

AlCapone написа:
Сега пък имам друг проблем задна дясна възглавница след 5-6 часа в престои пада до земята като се кача и запаля колата компресора вдига колата и при каране няма проблеми..... и тъкмо си викам явно възглавницата се е спукала и издиша и тази сутрин ставам и колата си беше дигната?!?!?! Айде къжете сега какво става? Между другото някой да има опит с възглавници от ebay защото цените са апетитни например 2 боря за 140 долара с безплатна доставка или бихте ме посъветвали рециклиране ако да то къде го правят най-евтинко?


Това, че е задържаля налягане не значи, че (примерно) утре ще осъмнеш пак с вдигната (ОК) кола... може пак да е паднала... рециклиране на възглавницата струва 150-200лв (дават и гаранция), като е добре да го направиш възможно най-скоро, защото според нивото на изпускане на възглавницата и честотата на помпане от компресора, скоро може да осъмнеш и със скапал се компресор :)

А тия оферти от Ebay трябва добре да ги провериш (като марка, производител и т.н.), да не стане така, че след няколко месеца да е за смяна... отново...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от AlCapone » 22 Авг 2018, 15:27

Благодаря Mollov лошото при рециклирането е че оставаш 2-3 а може би 4 дена без кола докато с новите може да си готов в рамките на деня но честно казано и аз съм чувал основно положителни отзиви за рециклажа и като качество и като цена токато тези от ebay вероятно ще са с гума дебела колкото тази на детски балон :mhihi: Може ли само на ЛС да ми дадеш контакти с фирмата за рециклиране която визираш?
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

Мародератор
Аватар
Мнения: 12328
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от Mollov » 22 Авг 2018, 17:45

AlCapone написа:Благодаря Mollov лошото при рециклирането е че оставаш 2-3 а може би 4 дена без кола...


Рециклажа отнема около... 2 часа... ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от AlCapone » 23 Авг 2018, 7:40

Mollov написа:
AlCapone написа:Благодаря Mollov лошото при рециклирането е че оставаш 2-3 а може би 4 дена без кола...


Рециклажа отнема около... 2 часа... ;)



Предполагам говориш за хората които са от София :) На мен само пращането по еконт и връщането ще са ми 3 дена като включим и монтаж и демонтаж стават поне 4 :bchug:
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

Мародератор
Аватар
Мнения: 12328
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от Mollov » 23 Авг 2018, 10:47

Е, да, тая схема определено отнема повече време :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от AlCapone » 23 Авг 2018, 12:56

Намерих нещо интересно: https://www.xn----8sbebbeexdhga9awi0gycya8ai.com/vazdushno-okachvane-bmw-x5/215-vazdushna-vazglavnica-bmw-x5-e53-zadna-liava 149лв. за брой с 2 години гаранция като за да важи гаранцията не е нужно да са монтирани в оторизиран сервиз. Говорих с продавача и ми каза, че били Немски и абсолютно отговаряли на стоковите като размери. Този уикенд ще видя от къде е теча на въздух защото може да е от някой маркуч или връзка, а не от самата възглавница но определено ако е възглавница мисля да пробвам с тези макар че изглеждат малко фейк :mhihi:
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от dan-dam » 01 Сеп 2018, 12:20

Увери се, че проблема не е в клапаните, които задържат наляганетто. Намират се на самия компресор. Има хубава тема за профилактика на компресора в раздела.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от AlCapone » 04 Сеп 2018, 12:11

dan-dam написа:Увери се, че проблема не е в клапаните, които задържат наляганетто. Намират се на самия компресор. Има хубава тема за профилактика на компресора в раздела.


Уверих се колега сега в неделя намокрих възглавницата с веро и една гъбичка и изпускаше точно долу където е згъвката и гумата е остаряла и напукана за момента теча е малък но ще става все по голям. Същевременно колегата Papy_m ме светна за далаверата да си поръчам възглавници от еbay чрез фирма посредник която доставя от Англия/Германия до България и така двете възглавници ще ми излязат около 150лв с доставка и всичко (https://www.ebay.com/itm/For-BMW-E53-X5-2000-2006-Rear-Left-Right-Air-Suspension-Spring-Air-Bag-AMI/182049731198) въпроса сега е дали този вид китайски възглавници ще карат поне едно 5 годинки ??? Ако някой има наблюдения и опит с такива нека сподели защото в края на седмицата мисля да ги поръчвам???
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

Мародератор
Аватар
Мнения: 12328
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от Mollov » 04 Сеп 2018, 12:35

AlCapone написа: въпроса сега е дали този вид китайски възглавници ще карат поне едно 5 годинки ???


Според мен и 2 години ако изкарат ще си е чудо...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от AlCapone » 08 Сеп 2018, 17:49

Mollov написа:
AlCapone написа: въпроса сега е дали този вид китайски възглавници ще карат поне едно 5 годинки ???


Според мен и 2 години ако изкарат ще си е чудо...



Mollov бро сподели наистина на какво се базира мнението ти защото много ме обезпокой :paranoid:

Вчера поръчах тия https://www.ebay.com/itm/For-BMW-E53-X5-2000-2006-Rear-Left-Right-Air-Ride-Suspension-Spring-Bag-Sales/163093740096?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2057872.m2749.l2649 двете за 138лв + 15-20лв доставка грубо 160лв и две седмици срок за доставка и в крайна сметка колкото изкарат пък дано да е повече :lol: :lol: :lol:

Във връзка с тях искам като дойдат да съм подготвен с някой неща първо dan-dam колега търсих доста с търсачката на форума а и чрез гугъл но не видях тази тема за профилактика на компресора така че ако имаш време и ти се занимава ще се разровиш ли защото поне знаеш какво търсиш аз по заглавие не я открих.

И другото което ме вълнува е калибрирането на въздушното окачване с INPA понеже съм доста "бос" с нея, а вероятно след смяната на възглавниците ще се наложи или поне би било хубаво да се направи и едно калибиране бихте ли ме насочили към конкретно и добро DIY някъде по което да се водя защото нито знам къде да търся в INPA това калибриране нито нищо вероятно ще има нещо като нулева точка и след това чрез смяна на разни стойности ще се корегира височината и като цяло ще се нивелира колата поне така си го представям :kuku: :lol:
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от dan-dam » 08 Сеп 2018, 18:27

viewtopic.php?f=126&t=412311&hilit=въздушно+окачване&start=15


Мнението на колегата Klintan66 за решението на неговия проблем :yes:

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook