Новозакупен Е53 и редица проблеми?

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от AlCapone » 23 Авг 2017, 19:07

Здравейте колеги,
тази сутрин закупих първото ми Х5 Е53 3.0i ръчка 2001' с ГИ Landi Renzo колата ми изпадна много много евтино нямаше ръжди и удари и въпреки че на пръв поглед видях доста неща за оправяне реших да рискувам защото повечето от нещата бяха такива ремонти който вече бях срещал и отстранявал собственоръчно като пиксели, не работещи дръжки на вратите, счпупени бутони по климатроника и други козметични проблемчета. И съответно след като платих малко пари за колата сега ще си "нося кръста" и може би ще плащам много пари за ремонти на проблеми който впоследствие открих.

И така да започваме:
1. На таблото....... не работи скоростомера(нивото на горивото,оборотомера и температурата работят!) също така има изгорели пиксели но и подсветката зад тях не свети и надписите от борда почти не се виждат и четат, и двата брояча за изминатите километри не отчитат но излизат на дисплея, като дам ляв мигач първите две-три мигания са с нормален интервал и след това започва да мига много интензивно.Ако проблема е в таблото бих взел друго втора ръка тъкмо преди монтажа му ще сложа рингове и ще сменя лентовия кабел НО не знам дали табло от другите двигатели ще стане при мен след като съм с ръчка(не намирам коли с ляв волан на части с този мотор 3.0i ръчка)
2.Съединителя...... съединителя отделя добре и горе долу в средата на хода му скорости не "хъркат" може би е нормално и не съм му свикнал а може би имам проблем но някакси е много разък не е плавен като го пускам трябва да е много много плавно,нежно и равномерно иначе все едно съм го пуснал от веднъж рязко?
3.Прекъсване/пърпорене.... има много кофти проблем ама много :) значи карам колата всичко ок и след малко започва едно като прекъсване все едно някой цлиндър не работи/прекъсва прави го и на бензин и на газ мисля си че или е свещ или бобина но все пак да питам ? Когато изгася колата дори и за секунди просто да я изгася и да я запаля отново и проблема изчезва НО след известно време пак се получава това прекъсване и ако пак изгася колата и я запаля пак се оправя за известно време.
4.Когато съм на скорост и спускам някоя улица и дам газ и държа леко скоростния лост го усещам как се мърда назад и като пусна газтта го усещам пак как се движи и въобще при смени на скоростите имам чувството че той се движи прекалено много спрямо натоварването на скоростите? Да не би да са тампони на скоростната кутия или?
5.Имам много разкачени букси в коша отпред нямам идея за какво са и този уикенд ще им направя снимки за да ви ги покажа нагледно и да ме насочите кое за какво е къде да го включа.

п.п. За сега е това.... извинете ме за романа но искам да съм по подробен за да ме разберете правилно :)
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

Матрицата на SuPeR_FLY
Аватар
Мнения: 3637
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
Пол: Мъж
Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
Мечтае да кара: и да е жив и здрав!

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от POL_Starshi » 23 Авг 2017, 19:17

Привет колега и честито! Нека само те радва, но както са казали китайците, " Всеки получава, това за което е платил "! Дано не ти легне много скъпо това което е за ремонт! :wave:
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от AlCapone » 23 Авг 2017, 19:29

POL_Starshi написа:Привет колега и честито! Нека само те радва, но както са казали китайците, " Всеки получава, това за което е платил "! Дано не ти легне много скъпо това което е за ремонт! :wave:

Мерси колега:)

оффф дано дано....Но не ме е страх зад гърба си имам един от най-големите авто клубове в България и мисля че ще ми се получат нещата с повечко писане и четене в любимия форум(сега виждам че миналата година съм имал юбилей 10г във форума ама се бях филмирал с една Мазда последните 2г и съм пропуснал да го отпразнувам) но грешката е поправена :bchug:
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 391
Регистриран на: 12.09.2015
Местоположение: София

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от madafaka_donkele » 24 Авг 2017, 8:32

Да ти имам "проблемите", както се казва :mhihi: Нищо фрапиращо не видях. Пикселите и таблото има колега във форума, който се занимава с такива неща и най-вероятно ще може да ти съдейства. За съединителя си най-лесен - подпираш на бордюр, ръгаш 4-та и отпускаш възможно най-плавно. Ако не започне да "рита" и не изгасне бързо - нов съединител. За прекъсване и буксите виж някой от колегите с диагностика. 99.9% ще ти кажат и какви са буксите и ще ти ги закачат, където трябва. Е тука може да ти се стъжни, ако се окаже, че някоя букса е за някой скъп модул, който не работи. Но малко ме съмнява да е това, щото би трябвало да си го усетил досега.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от dan-dam » 24 Авг 2017, 10:05

Да не е синя с кафеникав салон? Ако е тази, за която си мисля не ти завиждам...
Километража може да не работи заради датчик на АBS. Подсветката заради крушки.
Я първо и пусни една диагностика и мисля ще пилучиш насоки за повечето проблеми

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от AlCapone » 27 Авг 2017, 19:11

Здравейте колеги,
нямах време да пиша но следях темата и същевременно действах по колата.

madafaka_donkele написа:Да ти имам "проблемите", както се казва :mhihi: Нищо фрапиращо не видях. Пикселите и таблото има колега във форума, който се занимава с такива неща и най-вероятно ще може да ти съдейства. За съединителя си най-лесен - подпираш на бордюр, ръгаш 4-та и отпускаш възможно най-плавно. Ако не започне да "рита" и не изгасне бързо - нов съединител. За прекъсване и буксите виж някой от колегите с диагностика. 99.9% ще ти кажат и какви са буксите и ще ти ги закачат, където трябва. Е тука може да ти се стъжни, ако се окаже, че някоя букса е за някой скъп модул, който не работи. Но малко ме съмнява да е това, щото би трябвало да си го усетил досега.


Здравей колега благодаря за носките
За пикеселите - както бях написал в първият си пост "отстранявал собственоръчно като пиксели" имах предвит че вече съм си оправял пиксели сам така че те не са ми кой знае какъв проблем.
За съединителя - не съм пробвал по твоя начин но мисля че започвам да му свиквам и всичко с него си е наред САМО ЧЕ когато сменям скорости те си влизат без да хъркат всичко си е ок но се чува един звук как да кажа "желязо в желязо" при смяна на скоростите не винаги но не и рядко се чува.
За буксите - на 90% от разкачените букси им намерих мястото странното беше че бяха разкачени и още по озадачаващо беше че буксата на АБС модула беше откачена по незнайни за мен причини..... напръсках я с контактен спрей вкарах я изчистих грешките с четец за грешки (MemoScan U480 който бях забравил че притежавам но се сетих навреме:)) ииии оооооо чудо вече имах скоростомер,разходомер,одометър,круиз контрол и други неща който липсваха:) Все пак съм доста озадачен защо тази букса беше изключена какви са симптомите когато АБС модула не работи или дава дефекти???

dan-dam написа:Да не е синя с кафеникав салон? Ако е тази, за която си мисля не ти завиждам...
Километража може да не работи заради датчик на АBS. Подсветката заради крушки.
Я първо и пусни една диагностика и мисля ще пилучиш насоки за повечето проблеми


Не не колега не тази за която говориш ето я мойта не е нещо особенно но си ме кефи:
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Да забелязах че пикселите на таблото са ОК но подсветката не осветява хубаво само че не помня тя с крушки ли беше или некви смд диоди ако е с крушки супер ще ги сменя че и без това ще го махам защото ще монтирам рингове но ако ми кажете какви са точно тези крушки за да се подготвя ще съм ви много благодарен че нямам спомен какви са били когато правих подобни процедури на е39-ятката.

За диагностиката - както ви казах намерих си четеца за грешки и той пък взе че прочете колата и излязоха 10 грешки :)))))
P0300
P1343
P1353
P1351
P0500
P0171
P0174
P1619
P0313 PEND
P0300 PEND

След като сложих буксата на АБС модула и изчистих грешките после покарах 100км и се бяха натрупали само 7 от който 2 бяха PEND ама с глупавата си глава не ги записах и са трябва пак да ги чета(което не е проблем де)...

Въпроси на дневен ред:
1. Как тълкувате грешките който съм избройл защото на различни места срещам различни тълкувания
2. На борда ми пише Аuto airleveling fail или нещо от сорта което значи че въздушното ми окачване не сработва какво ли му е в грешките не го показва до колото четох???
3. Задницата ми е разкрачена и ще изяде хубавите гуми помня че това се получаваше от едни втулки как точно им беше наименованието, скъпи ли са и трудни ли са за подмяна?
4. Четох доста и пак срещнах различни резултати за това питам какво масло трябва да налея на скоростна кутия, раздатка, и преден и заден диф??? чета че е 75w-90 навсякъде но нещо не ми се вярва в скоростите да е като в дифовете и раздатката??? Че искам задължително да обслужа тези системи и то преди зимата!
5. Тая система при спускане как работи и кога може да се пуска че я натискам и нито свети нито нищо?
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1011
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от dan-dam » 27 Авг 2017, 19:31

Честита, колега, добре изглежда. Добре, че не е тази, за която си мислех :)

По точка 3 "скърцащи" втулки. Не са скъпи, подмяната е кофти, ако са много запекли и нямаш инструмент за смяната. Аз лично си направих такъв с подръчни средства. В yоutube има клипове за подмяната. Можеш да погледнеш за какво става дума. Погледни и носачите как са. След това задължително реглаж.
Номера 2 и 11 от схемата.

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от AlCapone » 28 Авг 2017, 9:10

dan-dam написа:Честита, колега, добре изглежда. Добре, че не е тази, за която си мислех :)

По точка 3 "скърцащи" втулки. Не са скъпи, подмяната е кофти, ако са много запекли и нямаш инструмент за смяната. Аз лично си направих такъв с подръчни средства. В yоutube има клипове за подмяната. Можеш да погледнеш за какво става дума. Погледни и носачите как са. След това задължително реглаж.
Номера 2 и 11 от схемата.

Изображение


Мерси колега! Не знам може би не съм се изразил правилно но аз нямам "скърцане" а просто задните гуми са видимо разкрачени и все си мисля че точно тези плаващи втулки бяха причината за разкрачването:

Изображение

Или греша? Ако не са те какво е? А може би всичко е ОК просто трябва да отида на реглаж???

Колеги помагайте и по другите въпроси моля.
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 15.06.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е53 06'

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от kerpicha » 28 Авг 2017, 23:52

Моята беше разкрачена като я взех, след смяна на номер 6 и 11 от схемата по-горе и реглаж се оправи и за сега няма проблеми.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от AlCapone » 29 Авг 2017, 7:15

Сериозно? Все едно съм във форума на сааб..... :dunno:
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 28.08.2017
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: каквото ми попадне
Мечтае да кара: bumblebee

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от .Vincenzo. » 29 Авг 2017, 7:48

Добро утро.
Според мен е най-правилно първо да се погледне дали има аванс за реглаж/изправяне на колелото. После, ако няма такъв, да се направи оглед на ходовата част с идеята, че понякога може да се хване хлабината в тези втулки/смяната им не е най-готината работа/. Горните носачи също поддават с времето. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от AlCapone » 29 Авг 2017, 9:43

Ок за ходовата част вече се ореантирах и като първа стъпка ще отида да видя дали има аванс за реглаж както съветва колегата.
Кажете ми за маслата в диф-овете раздатката и скоростите че искам да ги обслужа обезателно а никъде не намирам еднозначна информация къде какво да налея? Моля за съвети и насоки и за другите ми мъки/въпроси.

Относно тези грешки P0300;P1343;P1353;P1351 днес ще взема 3 нови лули за съжеление са ми доставили БОШ а аз поръчах НДЖК но нищо ще ги сложа и да видим дали ще има подобрения че може проблема да ми е от лулите а не от бубините защото размишлявах и логически една бобина би трябвало да е изгоряла или здрава а не да има положение в което прекъсва и в което работи...
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 28.08.2017
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: каквото ми попадне
Мечтае да кара: bumblebee

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от .Vincenzo. » 29 Авг 2017, 18:42

Масло Трансмисионно MTF -LT -2 1L - скоростна кутия
Ед. цена с ДДС 57.68 лв

Масло ATF Dextron III - раздатъчна кутия
Ед. цена с ДДС 76.1 лв

BMW Syntheti - диференциал преден/заден
Ед. цена с ДДС 77.54 лв

Семеринг скоростна кутия 15x21x5 - препоръчителна смяна
Ед. цена с ДДС 32.51 лв

Дихтунга A22X27-Al. - 4бр са нужни(преденн и заден диф.)
Ед. цена с ДДС 1.01 лв

Всички мисля събират по около 1 литър, но все пак си запази старите масла ако имаш нужда от 100-тина грама да си долееш.
Относно проблемите ти с тези грешки, трудна работа. Може да си късметлия и да уцелиш от раз проблема, а може и да минеш по пътя на доста други хора. В общи линии проблеми от този род(мисфайър) може да са причинени от доста неща. :yes:

П.П. Не вярвай сляпо на това което съм написал за маслата. Всяко едно представителство на БМВ може да ти даде информация за правилните масла и нужните ти количества. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от AlCapone » 30 Авг 2017, 7:26

Благодаря колега,
информацията ти ми е много ценна благодаря! Относно грешките взех вече 6 свещи и 3 лули и ще започна първо от тях ще ги сменя ще изчистя грешките и ще видим дали пак ще ги натрупа ако ги натрупа ще взема и бобини вероятно.Днес сутринта като запалих беше студеничко и едвам се форсираше колата натискам педала тя не се форсира а се мъчи и изведнъж поема и се изтрелва..... Вероятно днес ще поръчам и маслата та уикенда да ги сменя(кофтито е че имам литър и половина 75w-90 GL4 http://www.duglasoil.it/wp-content/uploads/2016/12/SUPERGEAR-75W-90-R.01-en.pdf и мислех че ще ми влезе в употреба нов уви).
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: на шофьорското място!
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от AlCapone » 04 Сеп 2017, 19:02

Уффф лоша работа..... борбата продължава.

Сутрин докато двигателя е студен направо няма форсиране ужас е тресене, придърпване, колебания в оборотите и понякога направо гасне като позагрее или мине на газ няма такива ядове пак има колебание в оборотите но в по поносими граници някъкви идеи? Мисля че това е масов проблем при колите с ГАЗ но все трябва да има решение?

Прекъсването на цилиндрите..... смених 6-те свещи и лулите на цилиндрите на който четеца ми прочете грешка(1;5;6-ти) но уви колта отново прекъсва понякога.... Възможно ли е бобините да правят този проблем логически една бобина или е изгоряла или не но може би греша?

Друго маслото в хидравлика е нещо като черна боза.... не можах да намеря в Ютуб видео за цялостното му източване и подмяна... по клиповете там масово издърпваха със шприц или нещо подобно количеството което е в "казанчето" и това е после наливаха свежо масло.... Това ли е коректния начин аз лично се съмнявам да е това защото в тръбите и реиката маслото ще си е старото. Има ли някъде по реиката пробка с която да източа и съответно подменя маслото в хидравлика?

И наи притеснителното което направо ме плаши.... :( :( :( :paranoid: значи карам си и до 110км върви като шмаизер и като мина 110-120км нещо се случва започва едно придърпване претропване и забива муцуна, педала на газта въобще не реагира и след като падне малко скороста колата се съживява и отново върви гладко и нормално..... направо нз мислех си да не би да не стига дебит на газ-та да има запушени филтри или зацапни инжектори а може би мембрани на изпарителя на ГИ но мисля че не е от него защото при такива обороти а пък и по големи но при по ниска скорост колата направо се изтрелва.... в добавка мога да кажа че не съм пробвал на бензин дали ще е същото но мисля че проблема по скоро е механичен и този факт много ме притеснява :(

Същевременно сменх всички масла (раздатка, скорости, диф-ове, двигател) остана ми само хидравличното. Днес ходих на реглаж с маистора не можахме да открием разбити носачи по задния мост мога да добавя че нямам нито скърцане нито тропане отзад и въпреки че уж всичко е здраво не можа да ми събере задните гуми и отново съм "разкрачен" и -30лв :(
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

Следваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook