Новозакупен Е53 и редица проблеми?

X серия (E84,F48,F49,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: де да знаех.......
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от AlCapone » 26 Сеп 2017, 9:43

dan-dam написа:Ако са ти били много свършили накладките, буталцата са били излезнали максимално. И ако някой е налял спирачна течност до горе е нормално при връщане на буталцата да изтече течност. Тя няма къде да отиде. Не случайно чертичката за максимум е по-ниско.
За мисфайъри на М54 има много писано, потърси с търсачката. За съжаление това е една много дълга и неясна тема. Причините може да са много и пред клавиатурите можем само да гадаем.
Опитай да намериш друг комп за мотора за проба да видиш дали не е от него проблема с максималната скорост.
Според мен ще ти трябва някой добър с лаптопа да гледа какво се случва с всички сензори и датчици и да се търси възможната причина.

Благодаря за насоките колега ще дерзая.

Същевремнно има още нещо което много ме дразни и от както съм купил колата не мога да го хвана и това е ...... става въпрос за сълзене на антифриз някъде отзад на мотора там антифриз минава само отгоре от маркучите за изпарителя на газта който обикалят двигателя отзад но уви от тях няма теч проверявал съм го десетки пъти не мога да си обясня от къде идва този антифриз за да се отича в задната част на картера от към скоростите :dunno: :dunno: :dunno: къде ли не рових завирах си ръцете и не мога да го хвана от къде тече и това е..... ето и една снимка(малко е кофти ама все е снимка) за да добиете нагледно някаква представа:

Изображение

Има ли там в този отсек вариант да ми тече от някоя гарнитура? Питам ви защото вече съм много близко до това да налея от течната добавка на Bardahl - "Bar-1099" колкото и да не ми се иска и да знам че има голям риск да съжелявам МНОГО после.... но за 1 месец съм долял 2литра антифриз и вече съм в безизходица имам чувството че е тече между съединителя и блока но мисля че там няма как да има антифриз???
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 1.12.2008
Местоположение: на луната за шишарки
Пол: Мъж
Кара: Е36 318 IS купе
Мечтае да кара: летяща чиния
Детайли за колата: Лудницаааааа:)

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от Papy_m » 02 Окт 2017, 13:32

Брат провери шибаните пътища (маркучи) на газта. На мен от там ми сълзеше (даже направо си капеше), само че при мен се вижда тройника където го слагат като ти монтират газовата. Потърси го къде е и почти съм сигурен, че ще е от там. :D ;)
Или водиш, или следваш, или ми се махаш от пътя!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: де да знаех.......
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от AlCapone » 03 Окт 2017, 12:07

Проверявах ги десетки пъти тия маркучи тройника ми се вижда и не тече от него абе двигателя маркучи всичко сухо и накрая на картера се събрали капки антифриз...... В неделя налях Bardahl-а за сега още капе но по малко предполагам ще спре теча тая седмица ами дано да не си направя друга беля с тая добавка но лично аз се съмнявам в това.
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: де да знаех.......
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от AlCapone » 27 Ное 2017, 10:39

Здравейте колеги,
драмата ми с тази кола продължава общо взето ми остава много малко търпение преди да отиде в мобилето. Където и да пипна то задължително е било пипано преди мен и по лошото е че така е пипано че..... не ми се говори мурдарска работа. Въпреки всичко продължавам да се боря щото колата ме радва. Сега на дневен ред излязоха няколко проблема но този с парното е ужасен предвид това че времето вече застудя и така:

1-ви проблем... НЯМАМ ПАРНО .... Пред история - купувам колата капе антифриз и дава грешка P1619 търся в продължение на седмици теча така и не го намерих добавих течна добавка на Бардал за спиране на течове това става преди 2 месеца след което теча си продължава междувременно смених термостата сега е на около 1000км и вече не записва грешка. Парно си имах некво но много слабо но въпреки това имах НО ОТ две седмици нз какво се случи нямам никакво ама никакво парно..... возя малко дете сутрин и направо нз трябва да го завивам с одеало в колата некъв ужас е.... Така попрочетох за честосрещаните проблеми с парното и веднага се насочих към клапана вчера го свалих и разглобих след което се видя че гумичките са му за смяна пробвах му и бобините и те работеха клапана не беше блокирал беше си отворен зглобих го и го върнах БЕЗ да му закачам буксата демек беше отворен запалих колата и исках да я обезвъздуша двигателя беше студен отидох запалих я след което веднага отвих капачката на раширителния съд и винтила за обезвъздушаване и още на студен двигател от винтила не спираше да излиза антифриз БЕЗ въздух изтече близо 150-200мл след което се отказах да обезвъздушавам защото щеше да ми изтече много натифриз. Завих капачката на радиатора и винтила като двигателя беше позагрял вече след още две минути отвих само вентила и пак излизаше само антифриз без въздух и така..... двигателя вече беше загрял оптимално маркучите към купето след и преди клапана бяха топли... маркуча от горе на радиатора към термостата беше също топъл а маркуча от долу на радиатора към термостата беше АБСОЛЮТНО студен както и долната част на радиатора... Искам да отбележа че и маркучите който избройх за топли също не бяха кой знае колко топли а трябваше да са! Същевременно забелязах че изпарителя на ГИ беше толкова нагрят че не можех да го пипам а КОЛАТА РАБОТЕШЕ на бензин на ГАЗ не съм я карал от близо месец защото постояно губи цилиндри. Кажете някъква насока какво да правя с това парно че не се издържа а тепърва иде зима :cry: :cry: :cry:

2-ри проблем който е не толкова сериозен - отключвах менюто на таблото с цел да видя дали имам записан различен език от Италиански с цел да го сменя но нямах друг и не знам какво съм направил но ми светна този символ на таблото ACC което мисля че не е екстра с която съм оборудван въпреки това ужасно дразни и без това светя като коледна елха пък сега и това....
Изображение

3-то кой софтуер да си взема и от къде за да мога да си ровя по обстойно по колата като например да калибрирам въздушното окачване?
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 964
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 96' BMW 318ti

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от ildivvy » 27 Ное 2017, 11:58

Само да вметна,че изпарителя е нормално да е топъл,при положение,че не работи на газ! Няма топлоотнемане от изпарението на газта - затова!
96' BMW318ti

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: де да знаех.......
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от AlCapone » 30 Ное 2017, 10:47

Добре колеги може ли поне някой да ми каже от тази снимка кое са ми вход и изход на радиаторчето за парното и защо има и 3-ти маркуч и за какво служи защото ще опитам този уикенд да направя промивка на радиаторчето за парното също така ме интересува посоката на циркулация? Моля ако някой знае да помогне че застудя :bchug:

Изображение

п.п. Номерирал съм маркучите 1,2 и 3...
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 955
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от dan-dam » 30 Ное 2017, 11:07

за циркулацията не мога да помогна, но мога да те посъветвам да свалиш кутията на филтъра на купето, за да си отвориш повече място за действие. Пък и е удобен момент да я почистиш, че какви неща излизат от там не е истина. Сваля се лесно, само две гайки я държат по спомен. След, като я свалиш може да я разглобиш, с няколко болта се държат двете половини и да я почистиш. По-късно мога да кача снимки, ако те интересува.
И имай предвид, че маркучите по охладителната система са много меки и се пукат лесно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: де да знаех.......
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от AlCapone » 30 Ное 2017, 21:35

dan-dam написа:за циркулацията не мога да помогна, но мога да те посъветвам да свалиш кутията на филтъра на купето, за да си отвориш повече място за действие. Пък и е удобен момент да я почистиш, че какви неща излизат от там не е истина. Сваля се лесно, само две гайки я държат по спомен. След, като я свалиш може да я разглобиш, с няколко болта се държат двете половини и да я почистиш. По-късно мога да кача снимки, ако те интересува.
И имай предвид, че маркучите по охладителната система са много меки и се пукат лесно.


Това е интересно колега само не ми казвай че като махнеш кутията на филтъра на купето се вижда и радиаторчето на парното защото това ще е голямо облекчение за мен ако имаш време и възможност качи снимки или ми ги прати на ЛС?

Добре де колеги толкова ли няма кой да ми каже за маркучите или Ви мързи да пишете?
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: де да знаех.......
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от AlCapone » 05 Дек 2017, 9:01

Здравейте,
виждам че си говоря сам но въпреки това ще продължа :) Та оправих си аз парното.... остана ми това дразнещо проблемче с този символ и как да го махна:

Изображение

?
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

води статистиката
Аватар
Мнения: 1990
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0d,

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от LuBo1 » 05 Дек 2017, 11:11

Ти кажи как реши проблема с парното. Какво друго остава за съжевяване ?
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 8.10.2006
Местоположение: де да знаех.......
Кара: когато има гориво.
Мечтае да кара: Джесика Алба
Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от AlCapone » 05 Дек 2017, 16:07

LuBo1 написа:Ти кажи как реши проблема с парното. Какво друго остава за съжевяване ?


:D :D :D Чувствах се малко обиден и за това не споделих как съм се оправил в предишния си пост но от уважение към форума ще споделя разбира се:

Значи първо да кажа кой маркуч (от снимката в горния ми пост) за къде - маркуч номер 1 е изходния за отоплителната система, а маркучи 2 и 3 са двата входа ОТ КЛАПАНА за отоплението като клапана се захранва от 4-ти маркуч който не се вижда на тази снимка но реално той е входа на отоплителната система предполагам че това много хора вече го знаят а пък и не е трудно да се проследи но нека и аз го отбележа. Самата ПРОЦЕДУРА с която си оправих парното беше че развих и 3-те маркуча на клапана като стиснах този за входа за да не тече антифриз после от тройника за ГИ развих и изхода на радиаторчето за парното и така след като и входовете и изхода на радиаторчето ми бяха свободни заврях градинския маркуч в ИЗХОДА на парното и под двата маркуча на клапана сложих един малък съд за да си събера антифриза и да видим каква мизеря ще изтече. Така пуснах водата разбира се не на МАХ ами леко и избутах целия антифриз от радиаторчето заедно с мизерията и така докато протече чиста вода (демек около 2л). Веднага от любопитство отидох и прецедих през марля антифриза и да наистина имаше частици от добавката за запушване на течове и други мизериики но общото им количество беше малко. След това бях се подготвил като си бях купил ето тази добавка за почистване на авто радиатори "MANNOL 9965 Radiator Flush" за 4лв и въпреки че не я употребих както дава производителя все пак я използвах по следния начин стиснах ИЗХОДА на радиатора на парното и по късия маркуч от клапана, а по дългия маркуч от клапана го надигнах нагоре за да е наи виока точка и му забодох една фуния след което разредих добавката в 2л топла вода и наливах във фунията като същтевременно опусках и двата запушени маркуча докато не протече синя течност (какъвто е цвета на добавката) за да се уверя че е преминала на всякъде и така напълнено радиаторчето се "накисна" за около 40мин. Така след което отново сложих съда под маркучите на клапана и наврях маркуча в изхода... пуснах аз водата и отново събрах добавката за да видя какво ще изтече ... и отново беше изтекла мизериика този път доста по финна и още по малко като количество. Като последна стъпка пуснах маркуча почти на макс и от двата ВХОДА на клапана течеше чиста вода с добър дебит като от време на време редувах да стискам единия и другия вход на маркучите от клапана за да се уверя че и през двата водата циркулира свободно. Полсе обезвъздуших долях антифриз концентрат до нужното ниво и Слава Богу имах парно! Цялта тази процедура съетветно я направих на абсолютно студен двигател и ми отне 3ч. като 40мин от тях съм чакал да подейства добавката но наистина беше доста неприятна работа :) И като заключение все пак не мога да кажа от какво ми се оправи парното дали тази мизеря която като цяло беше малко количество беше виновна или съм имал въздушна възглавница някъде и като разбутах тук там и обезвъздуших на ново нещата се оправиха НО факт е че сега имам парно и то супер добро парно!

За съживяване за жалост остават доста неща:
1. Не мога да вдигна повече от 120км/ч.
2. НА ГАЗ постоянно губя цилиндри(misfire) и вече 2-ри месец карам на бенз(на бенз също съм губил цилиндри но много много рядко и то сутрин на студено в ниските обороти) :cry:
3. Tъпия символ АСС който се появи на таблото.
4. DSC-то също свети и бутона му е неактивен но не записва грешка като го закача на четеца(ABS-са работи)?!?!
5. Въздушното окачване работи но на check-a ми дава грешка "self-leveling suspension inactive" или нещо такова което предполагам са дачиците отзад но съм ги оставил за напролет защото не ми е толкова важно.

сигурно има и други неща но не се сещам колата ми харесва наи вече за това че от долу е бетон и няма грам ръжда никъде за това съм решен да я боря до край ама поняга много ми писва големите проблеми са ми номер 1 и 2 направо като карам по магистралата и не мога да вдигна повече 120км/ч с кола 230 коня ммммм чувството е много яко повярвайте ми :cry:

До сега за 3месеца съм сменил, отремонтирал и обслужил УСПЕШНО слдните неща:
1. Свещи + лули
2. Термостат
3. Плаващи втулки + реглаж
4. Антифриз + масла на раздатка,скорости, двата диф-а и двигателно масло
5. Гумения маркуч който е входа за стъпоковото моторче и дроселовата клапа
6. Филтри - горивен, маслен, купе, въздушен.
7. Масло на хидравлика и спирачна течност (опреснени само от казанчетата).
8. Накладки
9. Биалетки отзад
10. Предна дясна полуоска комплект с каретата
и още куп дребни ремонти като 3-от външните дръжки един механизъм на задното стъкло, комплект бутони на управлението на климатроника и други неща за който не се сещам.... абе ако ги сметна ще е чудна картинка :)

И те така че голям ферман стана :bowdown: :yes:
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 6.03.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: х5 4.6is
Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от Батман » 05 Дек 2017, 16:34

AlCapone написа:Здравейте,
виждам че си говоря сам но въпреки това ще продължа :) Та оправих си аз парното.... остана ми това дразнещо проблемче с този символ и как да го махна:

Изображение

?



С NCS Expert - махни отметка ACC

води статистиката
Аватар
Мнения: 1990
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0d,

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от LuBo1 » 05 Дек 2017, 21:53

Това в кой модул да се търси ?
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 6.03.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: х5 4.6is
Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от Батман » 06 Дек 2017, 11:24

LuBo1 написа:Това в кой модул да се търси ?


В IKE
Става и с BMW Scanner
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 955
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?

Мнение от dan-dam » 06 Дек 2017, 12:26

DSC може да е от датчика за положение на волана.
С каква диагностика четеш колата?

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook