Новозакупен Е53 и редица проблеми?
Модератор: Технически модератори
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?
Пробва ли я студена без дебитомер? При мен се оказа той, че е проблемен! Един съвет, който ми го даде Илко Иванов е да се проверят гумените гарнитури на смукателния колектор, че спичали и когато е студена смучи въздух през тях и тресе защото не могат да уплътнят, а когато позагрее уплътнявали защото ставали по-меки! Успех и напиши какво става!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- AlCapone
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?
POL_Starshi написа:Пробва ли я студена без дебитомер? При мен се оказа той, че е проблемен! Един съвет, който ми го даде Илко Иванов е да се проверят гумените гарнитури на смукателния колектор, че спичали и когато е студена смучи въздух през тях и тресе защото не могат да уплътнят, а когато позагрее уплътнявали защото ставали по-меки! Успех и напиши какво става!
Благодаря за насоките братко! Има логика утре сутрин в студеното ще я пробвам без дебитомер(имаш предвид с откачена букса нали???) между другото когато я купих свалих дебитомера и го "изплакнах" с тоя спрей "CRC Mass air flow sensor cleaner" еи така профилактично но нищо не се промени. Ще огледам обстойно гарнитурите на смукателния колектор! Мании.... много нещо взеха да стават проблемите а решения няма.... вече втора седмица лягам и ставам с мисълта: "от какво може да го прави това", "утре ще оправя това", "трябва да купя онова" пълна лудница с тая кола и въпреки всичко като се кача в нея усмивката сама се показва на лицето ми
п.п. Големите ми притесненя обаче са че не мога да вдигна повече от 120км/ч
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?
Да, с откачени букса приятелю!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- AlCapone
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?
POL_Starshi написа:Да, с откачени букса приятелю!
Направих го преди малко и след като кзвадих буксата колата вдигна оборотите до към 1000-1100 иги закрепи без колебания дори я форсирах и се форсира без проблем и като пуснах рязко педала след форсаж оборотите пак се закрепиха без колебания. Колега това значи ли че 100% дебитомера ми е заминал защото ако е така още днес го купувам???
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?
Според мен е той, но е хубаво е ако можеш да пробваш с работещ дебитомер, за да не се набуташ с пари и е добре дебитомера да е истински, а не някой боклук!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- AlCapone
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?
Мога да взема от еврото на DELPHI с отстъпка за 140лв ама DELPHI маи са много феик дали ще издържи 4-5г.
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
- laviatan
- старши ентусиаст
- Мнения: 3197
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?
AlCapone написа:Мога да взема от еврото на DELPHI с отстъпка за 140лв ама DELPHI маи са много феик дали ще издържи 4-5г.
Доста - за много голямо съжаление точно за тоя мотор почти нищо не сработва както трябва освен бмв и вдо сименс.
Бих те посъветвал даже втора ръка читав вместо делфи-то . Това в момента е една от най - скапаните фирми /особено що се отнася до електроника/ - не дава грам коректни стойности
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- AlCapone
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?
Опааа.....
добре че не избързах с дебитомера.... днеска се порових по колата и съвсем случайно забелязах вероятния ми проблем:
това "побългаряване" е било пред очите ми през цялото време и едва днес го видях и то случайно но поне беше на време и не бях закупил дебитомер... та вероятно това е причината за един от проблемите ми
това разклонение на позиция 8 от схемата е остаряло и се е разпокъсало и някой е сложил тръбичка на негово място и го е стегнал с две скоби.... може би е закрепил положението за известно време но остарялата гума отново се е скъсала при двете скоби както се вижда на снимката и колата смуче въздух от там а не само през дебитомера.... и резултата е на лице
lavi брат номера на това е 13 54 1 440 102 виж дали можем да го намерим пиши ми една цена на ЛС и утре да го пуснеш ? Пък дано имам късмет и само то е причината.
п.п. Да питам само вътрешното каре на предна дясна полуоска е заминало до колкото знам вътрешните карета не се сменят а вървят с полуоската нали така беше?
добре че не избързах с дебитомера.... днеска се порових по колата и съвсем случайно забелязах вероятния ми проблем:
това "побългаряване" е било пред очите ми през цялото време и едва днес го видях и то случайно но поне беше на време и не бях закупил дебитомер... та вероятно това е причината за един от проблемите ми
това разклонение на позиция 8 от схемата е остаряло и се е разпокъсало и някой е сложил тръбичка на негово място и го е стегнал с две скоби.... може би е закрепил положението за известно време но остарялата гума отново се е скъсала при двете скоби както се вижда на снимката и колата смуче въздух от там а не само през дебитомера.... и резултата е на лице
lavi брат номера на това е 13 54 1 440 102 виж дали можем да го намерим пиши ми една цена на ЛС и утре да го пуснеш ? Пък дано имам късмет и само то е причината.
п.п. Да питам само вътрешното каре на предна дясна полуоска е заминало до колкото знам вътрешните карета не се сменят а вървят с полуоската нали така беше?
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
- AlCapone
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?
Здравейте,
да Ви се похваля проблема с колебливите обороти както и трудното форсиране и гаснене сутрин беше решен за 18.50лв и 1ч. (с бързото и коректно съдеиствие на колегата laviatan) Проблема беше изцяло от 13 54 1 440 102 (номер 8 от схемата от предишния ми пост):
след смяната му с нов колата вече няма никакви колебания в оборотите форсира се както трябва и работи много тихо и равномерно(и Слава Богу че дебитомера явно щеше да е цифра). Мога да добавя че при смяната на този маркуч се отваря достъп и до стъпковия мотор и следователно аз го свалих и почистих със спрея MOTIP CARBURATEUR REINIGER и от него изтече доста чернилка и сега е в отличен вид Позабърсах и ДИЗА клапана който също беше побългарен но за момента явно не ми прави проблеми... дроселовата клапа учудващо беше чиста като огледало независимо от скъсания маркуч и мръсния въздух който минавал от там и съответно е заобикалял филтъра.
Сега на дневен ред е проблема със невъзможността ми да вдигна повече от 120км/ч открих че вътрешното каре на предна дясна полуоска е заминало и има голям луфт и този уикенд ще подменя полуоска с нова(така и не разбрах вътрешно каре на предна дясна полуоска продава ли се отделно или не и ще трябва да купя цялата полуоска?). Възможно ли е от този луфт в полуоската и разбитото каре да не мога да вдигна повече от 120????? Няма логика но все пак да питам?
да Ви се похваля проблема с колебливите обороти както и трудното форсиране и гаснене сутрин беше решен за 18.50лв и 1ч. (с бързото и коректно съдеиствие на колегата laviatan) Проблема беше изцяло от 13 54 1 440 102 (номер 8 от схемата от предишния ми пост):
след смяната му с нов колата вече няма никакви колебания в оборотите форсира се както трябва и работи много тихо и равномерно(и Слава Богу че дебитомера явно щеше да е цифра). Мога да добавя че при смяната на този маркуч се отваря достъп и до стъпковия мотор и следователно аз го свалих и почистих със спрея MOTIP CARBURATEUR REINIGER и от него изтече доста чернилка и сега е в отличен вид Позабърсах и ДИЗА клапана който също беше побългарен но за момента явно не ми прави проблеми... дроселовата клапа учудващо беше чиста като огледало независимо от скъсания маркуч и мръсния въздух който минавал от там и съответно е заобикалял филтъра.
Сега на дневен ред е проблема със невъзможността ми да вдигна повече от 120км/ч открих че вътрешното каре на предна дясна полуоска е заминало и има голям луфт и този уикенд ще подменя полуоска с нова(така и не разбрах вътрешно каре на предна дясна полуоска продава ли се отделно или не и ще трябва да купя цялата полуоска?). Възможно ли е от този луфт в полуоската и разбитото каре да не мога да вдигна повече от 120????? Няма логика но все пак да питам?
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
- Georgi_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 146
- Регистриран на: 2.06.2008
- Местоположение: София, Възраждане
- Пол: Мъж
- Кара: Х3 § Lupo
Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?
Това със 120-те км/ч на всяка скорост ли е или примерно само на 5-та.
Да няма включен някакъв ограничител на скоростта?
Да няма включен някакъв ограничител на скоростта?
- AlCapone
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?
Georgi_G написа:Това със 120-те км/ч на всяка скорост ли е или примерно само на 5-та.
Да няма включен някакъв ограничител на скоростта?
Хъм в интерес на истината не съм пробвал на другите предавки..... Утре сутрин ще бъде пробвано и ще пиша Благодаря за насоката ето примерно и за това не се бях сетил и замислял
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
- AlCapone
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?
Здравейте колеги последните дни нямах много време за колата но този уикенд пак поработих... смених предна дясна полуоска поради факта че вътрешното и каре беше тотално заминало... смених и накладките.
Колега за жалост проблема ми е на всяка скорост пробвах се и на 4-та и на 5-та и на газ и на бензин няма братко..... 120км/ч и това е повече не може
Общо взето пооправих колата останаха ми два сериозни проблема този с прекъсването на цилиндрите на който мисля че причината вече е в ГИ и като следваща стъпка ще ревизирам газовата уредба и ако не се оправи лошо но си мисля че ще имам задръстени инжектори и в тях е проблема....и другия ОСНОВНИЯ на който за сега не виждам решение и моля за съвети и насоки е:
Проблема с тези 120км/ч просто не мога да вдигна повече както описах и на газ и на бензин и на различни скорости колата върви като шмаизер и като мине 110км/ч започва да се чуди нещо става и стига до 120км/ч и до там после и давам "кикдаун" и никакви реакций...(много ме е страх да не би да е е нещо свързано с раздатката или диф-овете)
Едно питане в допълнение защото много се озадачих вчера като сменях накладките .... значи смених на предна дясна накладките и отидох на предна лява НО като прибирах с яката отверка цилиндъра на спирачния апарат отгоре от към сервото протече спирачна течност много се озадачих до сега съм сменял 50 пъти накладки и такова нещо никога не ми се е случвало... въпроса ми е това нормално ли е и има ли някъде по казанчето ли и аз нз преливник през който да се отича спирачната течност при такива случай на прибрани до краи два спирачни цилиндъра. Да добавя само че сега си имам спирачки и нямам течове по системата???
Georgi_G написа:Това със 120-те км/ч на всяка скорост ли е или примерно само на 5-та.
Да няма включен някакъв ограничител на скоростта?
Колега за жалост проблема ми е на всяка скорост пробвах се и на 4-та и на 5-та и на газ и на бензин няма братко..... 120км/ч и това е повече не може
Общо взето пооправих колата останаха ми два сериозни проблема този с прекъсването на цилиндрите на който мисля че причината вече е в ГИ и като следваща стъпка ще ревизирам газовата уредба и ако не се оправи лошо но си мисля че ще имам задръстени инжектори и в тях е проблема....и другия ОСНОВНИЯ на който за сега не виждам решение и моля за съвети и насоки е:
Проблема с тези 120км/ч просто не мога да вдигна повече както описах и на газ и на бензин и на различни скорости колата върви като шмаизер и като мине 110км/ч започва да се чуди нещо става и стига до 120км/ч и до там после и давам "кикдаун" и никакви реакций...(много ме е страх да не би да е е нещо свързано с раздатката или диф-овете)
Едно питане в допълнение защото много се озадачих вчера като сменях накладките .... значи смених на предна дясна накладките и отидох на предна лява НО като прибирах с яката отверка цилиндъра на спирачния апарат отгоре от към сервото протече спирачна течност много се озадачих до сега съм сменял 50 пъти накладки и такова нещо никога не ми се е случвало... въпроса ми е това нормално ли е и има ли някъде по казанчето ли и аз нз преливник през който да се отича спирачната течност при такива случай на прибрани до краи два спирачни цилиндъра. Да добавя само че сега си имам спирачки и нямам течове по системата???
Пушил съм в движение и с DJ STANCHO на мотора.....
- Georgi_G
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 146
- Регистриран на: 2.06.2008
- Местоположение: София, Възраждане
- Пол: Мъж
- Кара: Х3 § Lupo
Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?
AlCapone написа:Колега за жалост проблема ми е на всяка скорост пробвах се и на 4-та и на 5-та и на газ и на бензин няма братко..... 120км/ч и това е повече не може
???
Може и да е за добро. Щом на 4-та и 5-та е еднакво, си мисля, че всичко по колата си е ОК, а има зададен лимит за макс. скорост.
Мярнах по нета, че тук-там по някой се оплаква от такъв ограничител, но лошото е, че голяма част от тях говорят за кодиран такъв.
Ако го няма в потребителските настройки, май ще трябва да се влиза в ECU-то или където там се задава.
Успех от мен!
- AlCapone
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 8.10.2006
- Местоположение: на шофьорското място!
- Кара: когато има гориво.
- Мечтае да кара: Джесика Алба
- Детайли за колата: Е30 316i; E36 318i; E39 528i; Е53 3.0i; Munich, Germany
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Новозакупен Е53 и редица проблеми?
Ако са ти били много свършили накладките, буталцата са били излезнали максимално. И ако някой е налял спирачна течност до горе е нормално при връщане на буталцата да изтече течност. Тя няма къде да отиде. Не случайно чертичката за максимум е по-ниско.
За мисфайъри на М54 има много писано, потърси с търсачката. За съжаление това е една много дълга и неясна тема. Причините може да са много и пред клавиатурите можем само да гадаем.
Опитай да намериш друг комп за мотора за проба да видиш дали не е от него проблема с максималната скорост.
Според мен ще ти трябва някой добър с лаптопа да гледа какво се случва с всички сензори и датчици и да се търси възможната причина.
За мисфайъри на М54 има много писано, потърси с търсачката. За съжаление това е една много дълга и неясна тема. Причините може да са много и пред клавиатурите можем само да гадаем.
Опитай да намериш друг комп за мотора за проба да видиш дали не е от него проблема с максималната скорост.
Според мен ще ти трябва някой добър с лаптопа да гледа какво се случва с всички сензори и датчици и да се търси възможната причина.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани