Загуба на мощност на е83
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- aboykov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 15.03.2007
- Местоположение: Джумаята
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
- Мечтае да кара: Луноход
- Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i
Загуба на мощност на е83
Здравейте,
Става въпрос за е83 Х3 3д 218 кс, автоматик.
Днес след пътуване към Гърция и пристигане до крайната дестинация, колата сериозно ме изненада. След 250 км пробег изведнъж колата загуби мощност. Карах бавно, защото си търсихме един адрес и изведнъж при натискане на педала на газта колата не реагира, а продължи да пълзи на бавни обороти и скорост. Включих на Р и натиснах педаля на газта до край, но изобщо не форсира двигателя, а само се мъчеше да набере обороти. Изгасих колата за около една минута и след това колата имаше мощност. Продължих и след около 200 м пак изгуби мощност. Добрах се до един паркинг, изчаках 15 Мин и след това пак вървеше нормално. Но до едно изкачване на баир, където пак "умря". Прегледах антифриза, но е в нормата. Стрелката на темп е право в средата. Явно колата влиза в авариен режим, но не знам защо. Сега съм в Гърция и не знам какво да правя, дали да мисля за вариант с пътна помощ или да пробвам да се прибере с нея?
Става въпрос за е83 Х3 3д 218 кс, автоматик.
Днес след пътуване към Гърция и пристигане до крайната дестинация, колата сериозно ме изненада. След 250 км пробег изведнъж колата загуби мощност. Карах бавно, защото си търсихме един адрес и изведнъж при натискане на педала на газта колата не реагира, а продължи да пълзи на бавни обороти и скорост. Включих на Р и натиснах педаля на газта до край, но изобщо не форсира двигателя, а само се мъчеше да набере обороти. Изгасих колата за около една минута и след това колата имаше мощност. Продължих и след около 200 м пак изгуби мощност. Добрах се до един паркинг, изчаках 15 Мин и след това пак вървеше нормално. Но до едно изкачване на баир, където пак "умря". Прегледах антифриза, но е в нормата. Стрелката на темп е право в средата. Явно колата влиза в авариен режим, но не знам защо. Сега съм в Гърция и не знам какво да правя, дали да мисля за вариант с пътна помощ или да пробвам да се прибере с нея?
There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6206
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Загуба на мощност на е83
aboykov написа:Здравейте,
Става въпрос за е83 Х3 3д 218 кс, автоматик.
Днес след пътуване към Гърция и пристигане до крайната дестинация, колата сериозно ме изненада. След 250 км пробег изведнъж колата загуби мощност. Карах бавно, защото си търсихме един адрес и изведнъж при натискане на педала на газта колата не реагира, а продължи да пълзи на бавни обороти и скорост. Включих на Р и натиснах педаля на газта до край, но изобщо не форсира двигателя, а само се мъчеше да набере обороти. Изгасих колата за около една минута и след това колата имаше мощност. Продължих и след около 200 м пак изгуби мощност. Добрах се до един паркинг, изчаках 15 Мин и след това пак вървеше нормално. Но до едно изкачване на баир, където пак "умря". Прегледах антифриза, но е в нормата. Стрелката на темп е право в средата. Явно колата влиза в авариен режим, но не знам защо. Сега съм в Гърция и не знам какво да правя, дали да мисля за вариант с пътна помощ или да пробвам да се прибере с нея?
Колега, може да е МАР.
- aboykov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 15.03.2007
- Местоположение: Джумаята
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
- Мечтае да кара: Луноход
- Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i
Re: Загуба на мощност на е83
Днес сутринта запали без проблем, но при подаване на газ пак хълца. Не излиза черен или бял дим от аспуха. При включване на скорост и тръгване колата дори загасна. Явно ще викам пътна помощ. Имам в момента леко съмнение за автоматика. Още не съм я тествал на неутрална, но на Паркинг и Директна няма никаква мощност.
There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it
- aboykov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 15.03.2007
- Местоположение: Джумаята
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
- Мечтае да кара: Луноход
- Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i
Re: Загуба на мощност на е83
zvetiko написа:aboykov написа:Здравейте,
Става въпрос за е83 Х3 3д 218 кс, автоматик.
Днес след пътуване към Гърция ....
Колега, може да е МАР.
Благодаря за съвета, откачих датчика и сега има мощност. Явно дебитометрът е заминал. Важното е да се прибера до България, че ударих на камък с пътната помощ. Като стана въпрос за Гърция и всеки отказва. Явно гръцката полиция пак се заяжда за измислени неща, дори и за коли на пътна помощ.
There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it
- aboykov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 15.03.2007
- Местоположение: Джумаята
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
- Мечтае да кара: Луноход
- Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i
Re: Загуба на мощност на е83
Идеи по следния казус? С изключен дебитомер колата върви нормално без проблеми. В момента, в който се включи дебитомера, няма никаква мощност. Това го прави с чисто нов дебитомер.
There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it
- kerpicha
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 15.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е53 06'
Re: Загуба на мощност на е83
Пробвай с друг дебитомер. Може да е дефектна бройка новият. Пробвай и да почистиш твоя.
Re: Загуба на мощност на е83
А програмиран ли е новият дебитомер?
Виж тази тема:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=180138
Виж тази тема:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=180138
- aboykov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 15.03.2007
- Местоположение: Джумаята
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
- Мечтае да кара: Луноход
- Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i
Re: Загуба на мощност на е83
MMG написа:А програмиран ли е новият дебитомер?
Да, но пак същия проблем. Сега излезна и друга грешка - дроселова клапа. Тя се появява при диагностиката, само на включен дебитомен (стар/нов). Явно се получава някаква колизия, когато е включен дебитомерът. Тези дни ще пробвам с нов дросел и ще видя какво е положението.
There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it
- smeltera
- Потребител
- Мнения: 48
- Регистриран на: 5.09.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е70 35sd
- Мечтае да кара: x5 m50d
- Детайли за колата: много хубава,много гиздава
Re: Загуба на мощност на е83
Колега на х5 е70 3.0сд със същите симптоми излезе дюза.Направете пак диагностика и вижте и тях.
- aboykov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 15.03.2007
- Местоположение: Джумаята
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
- Мечтае да кара: Луноход
- Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i
Re: Загуба на мощност на е83
smeltera написа:Колега на х5 е70 3.0сд със същите симптоми излезе дюза.Направете пак диагностика и вижте и тях.
Ако е от дюза, тя ще дава постоянно проблем. Преди няколко месеца са замервани всички дюзи и стойностите бяха в нормалните. Благодаря за съвета, пак ще ги проверя.
Днес смених дроселовата клапа и с поставен нов дебитомер същото поведение. Изключвам дебитомера и колата работи перфектно. Може би трябва отново да се пусне обучение на дебитомера?
There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it
- aboykov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 15.03.2007
- Местоположение: Джумаята
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318TDS, e84 X1 28i
- Мечтае да кара: Луноход
- Детайли за колата: '97 318TDS Touring
12 х1 28i
ex '06 X3 3.0d
ex ‘06 e90 320i
Re: Загуба на мощност на е83
Проблемът е решен. След няколко проби и накрая след изолация на EGR-а колата си възвърна мощността и сега е ок. Дебитормерът излезна, че е ок, въпреки че той даваше първи грешки, както и дроселовата клапа и накрая EGR-a. В процесът на отстраняване на проблема се изолира и DPF-а, на който рано или късно му идва времето и реших да не рискувам.
There is nothing more beautiful than BMW and Gisele Bündchen ridin' it
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани