Проблем с хидравлика

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 4.01.2015
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 e53 4.4I
Мечтае да кара: BMW X5 e53 4.4I

Проблем с хидравлика

Мнение от stenli.minchev » 30 Мар 2017, 19:10

Здравейте, колеги имам странен проблем с хидравликата на БМВ Х5 е53 4.4, когато ключа е на първа позиция и стои 3-4 минути така и запаля след това волана е нормален, обаче ако влезна и дам веднага на контакт и запаля волана е тежак. Това което е диагностицирано е АБС модул няма грешки няма проблеми, помислих ме си че е ГМ модула, пробвах ме с два резултата е един и същ, като модулите се кодират разбирасе всичко както си му е по реда. Пробвах ме и с различна хидравлична помпа няма разлика, рейката е проверена и огледана няма течове, Маслото си е наред в казанчето. Моля ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели как го е решил.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 4.01.2015
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 e53 4.4I
Мечтае да кара: BMW X5 e53 4.4I

Re: Проблем с хидравлика

Мнение от stenli.minchev » 03 Сеп 2017, 9:01

Здравейте, колеги виждам че никои не е писал по тази тема. Искам да кажа че проблема го разрешихме. Оказа се проблема в таблото на колата. Защото то не пращаше реална информация към GM модула, с каква скорост се движи автомобила. След като сменихме таблото и го кодирахме всичко си заспа. Преди това разбира се измерихме комуникацията между кабелите на модула и таблото и видяхме че инсталацията е здрава. Пина който предава информацията за скоростта е номер 23. Кабелите са номерирани на буксите.

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook