Х3, 2,0i 2006 N46B20 (Valvetronic) и Stag LPG - грешка 2А67

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 17.01.2010
Пол: Жена

Х3, 2,0i 2006 N46B20 (Valvetronic) и Stag LPG - грешка 2А67

Мнение от Judi4e » 21 Фев 2017, 15:56

Здравейте на всички,
МОМЧЕТА ПОМАГАЙТЕ МОЛЯ ВИ!!!!![/b][/b]
Имам Х3, 2,0i 2006 N46B20 (Valvetronic) от около 6 месеца.
Купих я с монтиран газов инжекцион Stag и спукан картер (предишния собственик се е опитал да замаскира проблема с разни лепила).
В момента карам колата е с масло 5w40. (Аз поисках масло Castrol 5w30 Edge LL, майстора ми потвърди, че се е съобразил с желанието ми, докато не видях тубата с остатък около половин литър в багажника. Веднага ми стана ясно, че не е сложил това което искам.)
До тук съм сменила:
- нов картер , защото не можах да намеря втора употреба за този мотор
- 4 спирачни диска и комплект накладки
- 4 бр. запалителни свещи
- четки, реле и още нещо си….(не помня вече какво беше), защото не ми зареждаше акумулатора
- 1 бр. нова бубина (майстора каза че 2-рата бубина изглеждала сравнително нова и явно е била сменяна от предишния собственик, а 3-та и 4-тата. не са сменяни)
Свят ми се завърта вече от проблеми и харчове по тази кола, на всеки две - три седмици е в сервиз…
Сега имам нужда от вашата помощ… Проблемите продължават:
- Колата почна да тресе в движение и светна чека на двигателя. Прибрах се на авариен режим, и след компютърна диагностика момчетата в сервиза казаха, че колата обеднявала на газ и че не установяват проблем в бубините. Пратиха ме при газаджия…
- Отидох при газаджия, той ми „вдигна“ газта от това разхода ми се увеличи и ми каза, че колата ми нямала вакуум. Предложи да ми направят замерване на компресията. Полудях…
- След няколко дена, установих и една странна миризма на изгорели газове в купето и се надявам само да си внушавам. Съмненията бяха за запушен катализатор или не знам си какъв филтър. Нищо не съм сменяла. Понякога миризмата изчезва друг път пак се проявява…
- Не отидох да ми мерят компресията. Забелязах, че мото бързо прехвърля на газ, въпреки че в момента е настроена да прехвърля на 35 градуса. При стартиране на студен двигател имам колебания в оборотите и понякога гасне. Колата се дави, сякаш смесва двете горива. Два пъти влезе в авариен режим със жълта лампа на таблото ELM.
На компютърна диагностика излизат следните грешки:
- 2А67 – Валвтроник вътрешна грешка
- 2C6D – Ламбда сонда след катализатор 1, фактор стареене.
След изтриване на грешките и стартиране на двигателя отново се появява:
- 2А67 – Валвтроник вътрешна грешка
Къде е проблема във моторнчето на валвтроника или във газовия инжекцион??? Как да го установя, не мога да си позволя да подменям всички датчици, моторчета, компютърчета и т.н докато не стигна до истината…
- Газовата е Stag, но компютъра е скрит някъде по двигателя и не мога да видя какъв точно е модела. Инсталирана е 2012 година в Благоевград. Това го разбрах от един акт за монтаж, документ оставен ми в наследство от предишния собственик. В менюто на програмата (имам диска и кабел, които ми го остави предишния собственик) ЛИПСВА отметка Валвтроник и това ме навежда на мисълта, че системата е Stag 300, не съм сигурна на сто процента. Четох из интернет, че тези двигатели били доста капризни на газов инжекцион и се чудя дали заради това, че няма настройка за валвтроник, от него не ми набива тази грешка 2А67???
Дайте координати на свестни момчета, които могат да се справят с моя проблем професионално, а не на принципа проба грешка!!!! Живея в Пловдив.
Предварително Ви благодаря!
Последна промяна Judi4e на 23 Фев 2017, 9:17, променена общо 1 път

Ацалов
Аватар
Мнения: 3412
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: 2А6Х3, 2,0i 2006 N46B20 (Valvetronic) и Stag LPG - грешк

Мнение от Atsalov » 21 Фев 2017, 20:34

Сменяй моторчето, почисти маслената магистрала на валовете, цедката на картера и още доста други неща. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 22.11.2016
Пол: Жена

Re: 2А6Х3, 2,0i 2006 N46B20 (Valvetronic) и Stag LPG - грешк

Мнение от Desi 118i, 129k. » 22 Фев 2017, 9:55

Здравейте, аз имах подобен проблем. Смених моторчето и датчик на колянов вал, но проблема остана - когато загрее светеше чека. Смених веригата и всичко е О.К. сега. :winky: :winky: :winky:

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 17.01.2010
Пол: Жена

Re: 2А6Х3, 2,0i 2006 N46B20 (Valvetronic) и Stag LPG - грешк

Мнение от Judi4e » 23 Фев 2017, 9:16

Благодаря за отговора,
не очаквах, че някой ще се включи... Но се радвам много...
Само не разбрах какво имате предвид под "още много други неща"?
Започвам да се плаша... Какво ме чака още?

Ацалов
Аватар
Мнения: 3412
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Х3, 2,0i 2006 N46B20 (Valvetronic) и Stag LPG - грешка 2

Мнение от Atsalov » 24 Фев 2017, 18:15

Какво има да се плашил, нали здравословно си добре? Всичко друго е в рамките на разумното ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 22.11.2016
Пол: Жена

Re: 2А6Х3, 2,0i 2006 N46B20 (Valvetronic) и Stag LPG - грешк

Мнение от Desi 118i, 129k. » 28 Фев 2017, 15:57

Judi4e написа:Благодаря за отговора,
не очаквах, че някой ще се включи... Но се радвам много...
Само не разбрах какво имате предвид под "още много други неща"?
Започвам да се плаша... Какво ме чака още?

Имам в предвид, че предлагам първо да погледнеш веригата и тогава гледай друго....аз смених първо моторчето на ваноса, но с втора употреба, колата пак и светна чека и карах така известно време, докато влезе в авариен режим и едвам вдигна 20, отворих капака и чукнах моторчето и хоп всичко ок. След няколко дни ми изгасна в движение, а на другия ден изгасна както си работеше на едно място, просто смени оборотите и все едно започна да се дави и изгасна сама, после няма палене. Майстора каза датчик колянов вал. И се за започна - смених с ново моторче - VDO, датчик на колянов вал, семеринг на колянов вал. Запалихме колата, загря и .......хоп, чека светна пак........ всичко вече клонеше към верига. Взех някаква немска (майстора ми я нахвали) сменихме я, обучихме частите с оригиналната програма на БМВ и вече съм минала 15 000 - нямам проблем

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 17.01.2010
Пол: Жена

Re: Х3, 2,0i 2006 N46B20 (Valvetronic) и Stag LPG - грешка 2

Мнение от Judi4e » 18 Яну 2018, 15:18

Здравейте,
извинявам се, че пиша чак сега, но по - добре късно отколкото никога. Целта на форума е да търсим помощ, да я намираме и да споделяме решенията на проблемите, за да си караме количките с кеф... :driving:
Моят проблем се оправи със смяна на валвтроник моторчето и след това смяна на газовите инжектори с "бързи такива". Безкрайно благодаря за помощта на Краси Ацалов и Младен Събков.
Желая бързо разрешение на проблема на всички, търсещи помощ във форума за грешка 2A67.
Поздрави!

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 22.03.2012
Пол: Мъж

Re: Х3, 2,0i 2006 N46B20 (Valvetronic) и Stag LPG - грешка 2

Мнение от wolverinlio » 03 Яну 2019, 9:24

Здравейте и за много години живи и здрави всички

Искам малко да възродя темата. Имам проблем с валветроника на БМВ 120i N46B20 мотор на 110000км реални са закупувана е от БМВ. Значи дава грешка 2A5B къдели не четох казват датчик на валветроник. Сменени са нов датчика и ново моторче на VDO са и двете обучено е моторчето с ISTA. След тази процедура колата пали и работи нормално и след като тръгне да се кара по някое време на високи обороти се получава някакво претрисане и веднага дига тази грешка 2a5B. По живи данни дава че датчика на е достигнал градусите на еталонни датчик на вала и тога ва я вдига тази грешка. Възможно ли да е от верига на мотора или износване на вала, моля помагайте

Моля за помощ ако някои е имал подобен проблем ще съм много благодарен.

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook