Торк (хидросъединител)
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Торк (хидросъединител)
Колеги,
Имам чувството, че торк конвертора на автомматика на Х3-ката започва да си заминава. Кутията е GM 5L40E. Какви са признаците:
- Най-вече при натоварен автомобил, с около 80км/ч при изкачване на 5-та оборотите, с равномерна газ, започват да варират, като автоматика се чуди дали да превключи или не. Един-два пъти се усети и някаква вибрация и бучене отдолу в тези случаи. Като дам малко газ и превключи на 4-та чуденето спира. Не го прави обаче всеки път! Дори тези дни нарочно се опитах да го провокирам и не се получи.
- Като, че ли колата стана по-мудна при ускорение на ниски обороти, т.е. на 5-та наема някак тромаво.
Освен горните две неща автоматика работи безпроблемно- няма тласъци, превключва много гладко, няма забавяне при местене от D на R студена и т.н. Маслото е сменено преди 15-18000км.
Според вас това признаци за торк ли са и какво ще препоръчате - бърза смяна или каране докато съвсем
откаже?
P.S. Ако модераторите преценят, че има повече смисъл - може да се премести като мнение в темата за Торка в Е60 форума. Там обаче кутиите са други, затова я пуснах тук.
Имам чувството, че торк конвертора на автомматика на Х3-ката започва да си заминава. Кутията е GM 5L40E. Какви са признаците:
- Най-вече при натоварен автомобил, с около 80км/ч при изкачване на 5-та оборотите, с равномерна газ, започват да варират, като автоматика се чуди дали да превключи или не. Един-два пъти се усети и някаква вибрация и бучене отдолу в тези случаи. Като дам малко газ и превключи на 4-та чуденето спира. Не го прави обаче всеки път! Дори тези дни нарочно се опитах да го провокирам и не се получи.
- Като, че ли колата стана по-мудна при ускорение на ниски обороти, т.е. на 5-та наема някак тромаво.
Освен горните две неща автоматика работи безпроблемно- няма тласъци, превключва много гладко, няма забавяне при местене от D на R студена и т.н. Маслото е сменено преди 15-18000км.
Според вас това признаци за торк ли са и какво ще препоръчате - бърза смяна или каране докато съвсем
откаже?
P.S. Ако модераторите преценят, че има повече смисъл - може да се премести като мнение в темата за Торка в Е60 форума. Там обаче кутиите са други, затова я пуснах тук.
Re: Торк (хидросъединител)
До момента имам 2 оферти:
-от Рекро - 180евро + 70 доставка, заедно с моя трянспорт 100лв, грубо се връзва около 600лв
-оферта от сервиз: 700лв за рециклаж във Варна, 300лв труд за сваляне/качване, масло, филтър с промиване на радиатора, общо 1400-1500лв ми казаха.
Във втория случай поне ще имам гаранция, ако нещо стане ще си го свалят за тяхна сметка. Затова мисля на този вариант да се спра.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-от Рекро - 180евро + 70 доставка, заедно с моя трянспорт 100лв, грубо се връзва около 600лв
-оферта от сервиз: 700лв за рециклаж във Варна, 300лв труд за сваляне/качване, масло, филтър с промиване на радиатора, общо 1400-1500лв ми казаха.
Във втория случай поне ще имам гаранция, ако нещо стане ще си го свалят за тяхна сметка. Затова мисля на този вариант да се спра.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Торк (хидросъединител)
В Джемини 4 в София е 450лв рециклирането! Има още един майстро при софийския затвор много го хвалят и пак взима около тези суми! Предполагам и на 2-те места може да им пратиш турбината с еконт и пак ще спестиш 200лв до 700лв На Бмв скорости се свалят и качват за по 150-200лв и тук мисля че те клатят в парите!
Но не я карай така че ще ти заминат феродовите дискове и после и кутия ще трябва да правиш! Ако не си ги запалил вече
Но не я карай така че ще ти заминат феродовите дискове и после и кутия ще трябва да правиш! Ако не си ги запалил вече
Торк (хидросъединител)
В Джемини цената е между 1200 и 1400лв, сега звънях
Явно много взимат за труд, защото преди време, като сменях маслото с филтъра, заедно с труда ми излезе към 320 лева.
460 торк + 320масло = 780лв. Останалото до 1200-1400 е труд?!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Явно много взимат за труд, защото преди време, като сменях маслото с филтъра, заедно с труда ми излезе към 320 лева.
460 торк + 320масло = 780лв. Останалото до 1200-1400 е труд?!
Sent from my iPhone using Tapatalk
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Торк (хидросъединител)
MMG написа:В Джемини цената е между 1200 и 1400лв, сега звънях
Явно много взимат за труд, защото преди време, като сменях маслото с филтъра, заедно с труда ми излезе към 320 лева.
460 торк + 320масло = 780лв. Останалото до 1200-1400 е труд?!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Аз мислех че 700лв ти е цена само за рециклиране без маслото! Затова ти ги предложих! Иначе за труд там взимат скъпо !
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Торк (хидросъединител)
MMG написа:Именно, 700 е само рециклиране.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ами направи рециклирането в джемини, пък сваляне,качване скорости и смяна на масло някъде другаде Както направих аз
Re: Торк (хидросъединител)
Инфо от МиД Варна: само рециклаж на торк, ако не е много развален - около 400лв. Гаранция 1г, ако кутията се отвори и ревизира и маслото се смени след 2000км. Също ми казаха, че на тази кутия препоръчват и смяна на бутала. Всичко тотал при тях излиза около 2500.
Пиша ги всички тези неща, ако на някой му се наложи да има предварителна информация.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Пиша ги всички тези неща, ако на някой му се наложи да има предварителна информация.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Торк (хидросъединител)
Можеш ли да дадеш координати и и-мейл на тия от Рекро? В сайта им има някакви и-мейли, но никой не ми отговори на тях. Писах им 2-3 пъти.
Re: Торк (хидросъединител)
BaHka написа:Можеш ли да дадеш координати и и-мейл на тия от Рекро? В сайта им има някакви и-мейли, но никой не ми отговори на тях. Писах им 2-3 пъти.
Тези двата имам:
sales@recro.eu - от сайта им
kristaps@recro.eu - от този ми отговориха
Пиши им директно мейл, а не през формата за контакт на сайта им.
Re: Торк (хидросъединител)
m.dimitrov1992 написа:MMG написа:Именно, 700 е само рециклиране.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ами направи рециклирането в джемини, пък сваляне,качване скорости и смяна на масло някъде другаде Както направих аз
Нещо не ми ги препоръчаха тях, та незнам.
Днес звъннах на един от моите майстори, който ме посъветва да отида да ми направят диагностика специалисти по АСК, за да не се окаже, че не е торка, а е нещо по кутията с така описаните от мен по-горе симптоми. Та, събирам мнения.
Re: Торк (хидросъединител)
Сега, явно в големите сервизи като кажеш торк не ти сменят само торка, а ти правят пълно обслужване - смяна на бутала, няколко пакета (така ми казаха преди малко от един от известните сервизи за АСК в София) и цифрата минава 2К. Това наложително ли е не мога да разбера или просто си създават допълнителна работа? Като четох голямата тема за торка хората масово си сменяха само хидросъединителя и
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Торк (хидросъединител)
MMG написа:Сега, явно в големите сервизи като кажеш торк не ти сменят само торка, а ти правят пълно обслужване - смяна на бутала, няколко пакета (така ми казаха преди малко от един от известните сервизи за АСК в София) и цифрата минава 2К. Това наложително ли е не мога да разбера или просто си създават допълнителна работа? Като четох голямата тема за торка хората масово си сменяха само хидросъединителя и
То не е наложително, но ако след 10 000 км ти дефектира кутия, ще има ново качване и сваляне, ново масло плюс ремонта. И ще освен, че няма да имаш сигурност ще платиш едни 500 лева за сваляне и качване, и масло.
Все пак зависи дали искаш да си я караш и как си финансово.
MMG написа:Инфо от МиД Варна: само рециклаж на торк, ако не е много развален - около 400лв. Гаранция 1г, ако кутията се отвори и ревизира и маслото се смени след 2000км. Също ми казаха, че на тази кутия препоръчват и смяна на бутала. Всичко тотал при тях излиза около 2500.
Пиша ги всички тези неща, ако на някой му се наложи да има предварителна информация.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my F3111 using Tapatalk
Re: Торк (хидросъединител)
vvasilev1 написа:
Благодаря ти за мнението. Разбирам, но по тази логика да сменяме и буталата на ДВГ, само защото колата вече е на Х километра? И без това дотук съм сменил много неща превантивно, без да я карам много колата и започнах да се замислям колко да наливам, дори и за смяна на колата за нова с гаранция, но там пък каско, овехтяване и т.н, абе угодия няма .
Но дори и така да е, да се навия на този ремонт без кутията да има никакви проблеми и чисто превантивно, е много вероятно на разглобена вече кола да получа "подобрена" оферта, ако ме разбираш. Не значи, че ще се случи 100%, но е практика не само в БГ.
Както и да е, очаквах да получа повече мнения как стоят нещата от техническа гледна точка.
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Торк (хидросъединител)
Без да се разглоби няма как да се разбере какво е необходимо. Прав си, че може да те натоварят. Дано попаднеш на читави хора
Sent from my F3111 using Tapatalk
Sent from my F3111 using Tapatalk
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани