Въздушно окачване при е53 - аномалии
Модератор: Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- cucibg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 28.09.2007
- Кара: E31 850,840 x5 4.8 is mini cooper s
Re: Въздушно окачване при е53 - аномалии
klintan66 написа:Мерси , колега! Ще отида там.
Цена гледам на сайта 400лв на брой, това ли е ?
Май да там някаде беше
А и имаше някаква отсъпка ако правиш двете не си спомням
Пазари се
- klintan66
- старши ентусиаст
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Въздушно окачване при е53 - аномалии
Днес покарах малко по един черен път и доста по планински път с много завои. Колата е много стабилна , не се накланя.
Когато тръгнах от нас имаше почти 4 см разлика между двете предни колела. Когато се прибрах едва 2-3 мм. Компресора изобщо не се чува , но явно се включва. Някакво мнение ?
Копчетата за вдигане и сваляне не реагират в 99 от 100 опита.Всъщност за сваляне никога не е са реагирали. Но днес сутринта като натиснах нагоре се надигна и така остана. Повече не реагираха бутоните. Но след карането се беше изравнила и свалила на нормално.
Колеги дайте мнения - диагнозата в сервиз на бмв е - "Ами или компресор или термосензор или бушон или възглавници или нещо друго "
Направи ми впечатление , че грешката прегряване, в диапазон от 1 минута, веднъж показа 42 градуса и след това 28.
Когато тръгнах от нас имаше почти 4 см разлика между двете предни колела. Когато се прибрах едва 2-3 мм. Компресора изобщо не се чува , но явно се включва. Някакво мнение ?
Копчетата за вдигане и сваляне не реагират в 99 от 100 опита.Всъщност за сваляне никога не е са реагирали. Но днес сутринта като натиснах нагоре се надигна и така остана. Повече не реагираха бутоните. Но след карането се беше изравнила и свалила на нормално.
Колеги дайте мнения - диагнозата в сервиз на бмв е - "Ами или компресор или термосензор или бушон или възглавници или нещо друго "
Направи ми впечатление , че грешката прегряване, в диапазон от 1 минута, веднъж показа 42 градуса и след това 28.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- klintan66
- старши ентусиаст
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Въздушно окачване при е53 - аномалии
Колега , vlado6669 , ти позна проблема!
Беше сензор за ниво НО парадокса е , че даваше грешка за преден десен а се оказа преден ляв .
Системата е такава , че сигнала от левия минава през десния и така той се записва.
По конкретно се гледа напрежението на сензорите , което е около 2V . Моя преден ляв беше 3V и така другите 3 се стремят да го "догонят". Съответно компресора прегрява и системата спира да работи.
Освен това , режима на окачването е сменен от автоматичен на ръчни настройки.
Обяснявам на разговорен език и дано да съм полезен на някой.
А за въздушното окачване мога да кажа само, че днес не ми се слизаше от колата от кеф.
Беше сензор за ниво НО парадокса е , че даваше грешка за преден десен а се оказа преден ляв .
Системата е такава , че сигнала от левия минава през десния и така той се записва.
По конкретно се гледа напрежението на сензорите , което е около 2V . Моя преден ляв беше 3V и така другите 3 се стремят да го "догонят". Съответно компресора прегрява и системата спира да работи.
Освен това , режима на окачването е сменен от автоматичен на ръчни настройки.
Обяснявам на разговорен език и дано да съм полезен на някой.
А за въздушното окачване мога да кажа само, че днес не ми се слизаше от колата от кеф.
Последна промяна klintan66 на 23 Сеп 2016, 23:41, променена общо 1 път
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- klintan66
- старши ентусиаст
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Въздушно окачване при е53 - аномалии
За съжаление днес отново има изненада.
Бутона за нагоре-надолу не е активен. Изгаснал е . Колата стои нормално и вози отлично но дотук.
Няма абсолютно никакви грешки .
Ориентираме се към модула за управление на окачването , но няма да е днес.
За всяка насока ще съм благодарен.
Бутона за нагоре-надолу не е активен. Изгаснал е . Колата стои нормално и вози отлично но дотук.
Няма абсолютно никакви грешки .
Ориентираме се към модула за управление на окачването , но няма да е днес.
За всяка насока ще съм благодарен.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- klintan66
- старши ентусиаст
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Въздушно окачване при е53 - аномалии
Ето новата грешка - compressor temperature rises not when compressor is active
Термосензора е сменен с нов, но отново записа същата грешка.
Някой с някакви идеи?
Термосензора е сменен с нов, но отново записа същата грешка.
Някой с някакви идеи?
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- klintan66
- старши ентусиаст
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Въздушно окачване при е53 - аномалии
Колеги , никой никога ли не е имал проблем с въздушното качване?
Смениха ми главата на цилиндъра на компресора в Сматик.
Вече не записва грешка в системата НО въпреки това колата вози твърдо като строителна количка.
Вдига се с бутона нагоре , сваля се до долу , но за сега е това. Колата стои в средно положение.
Пича в Сматик вика- въобразяваш си , и каза че повече от това не знае и не може да направи.
Е какви да си въобразявам като на магистралата подскачах като футболна топка?
Смениха ми главата на цилиндъра на компресора в Сматик.
Вече не записва грешка в системата НО въпреки това колата вози твърдо като строителна количка.
Вдига се с бутона нагоре , сваля се до долу , но за сега е това. Колата стои в средно положение.
Пича в Сматик вика- въобразяваш си , и каза че повече от това не знае и не може да направи.
Е какви да си въобразявам като на магистралата подскачах като футболна топка?
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- cucibg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 28.09.2007
- Кара: E31 850,840 x5 4.8 is mini cooper s
Re: Въздушно окачване при е53 - аномалии
Колега когато е в движение колата винаги е на средно положение
Не можеш да я караш свалена или вдигната всъщност можеш но само бавно
Не можеш да я караш свалена или вдигната всъщност можеш но само бавно
- klintan66
- старши ентусиаст
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Въздушно окачване при е53 - аномалии
Да, така е колега.
И когато я сваля или вдигна сама минава в средно положение когато превиша 50 км/н. т.е до тук системата работи.
Няма грешки вече , закачаха я и на GT1 и също няма грешки. Където отида хората вдигат рамене.
Въпроса е ,че вози твърдо като каруца буквално. Гумите са мишелин чисто нови. 2.2 ат
И когато я сваля или вдигна сама минава в средно положение когато превиша 50 км/н. т.е до тук системата работи.
Няма грешки вече , закачаха я и на GT1 и също няма грешки. Където отида хората вдигат рамене.
Въпроса е ,че вози твърдо като каруца буквално. Гумите са мишелин чисто нови. 2.2 ат
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- klintan66
- старши ентусиаст
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Решен Проблем Въздушно окачване при е53 - аномалии
Да се разпиша с решението. Може да е полезно за някой.
За диагностика и гледане минах през няколко сервиза и много народ вдигна ръце. Минус много левчета. Резултат никакъв.
Четене по форуми , наши и чужди. Отново никъде нищо, което да ме ориентира.
Какви направих ?
Свалих компресора и го разглобих и разгледах защо ще грее? Глава бутало , сегмент като нови.
Насочих се към дехидратора.
Дехидратора е пълен с топчета, които обират влагата а от двата си края има надупчени метални шайби и филтърна хартия.
Изсипах топчетата и ги сложих в микровълновата за около 1-2 минути. Първо пробвах с няколко.
Когато опитах да надуя през хартията ми се стори мнооого запушена. На вид нищо и няма но явно с времето набита с прах.
Случайно имах подходяща.Изрязах и в двата края смених хартията. Тя е и като филтър за системата.
Сглобих, изтрих грешките, и всичко ток. Вече не записваше грешки а компресора работеше по-малко и много по-рядко.
Стигнах до извод, че щом филтъра е бил запушен , компресора е работил по-дълго и компютъра е записвал грешка.
Но след като леко застуди колата отново климаше по малко, когато я загасях и се изправяше, когато запалех, но усещах ,че не трябва да е така.
Реших да обърна внимание и на акумулатора, защото при едно палене за миг се появи надпис - "ситемата на окачването не е активна" и изгасна.
Свалих го и го занесох да се освежи. Реално по стандарт му нямаше нищо. От 700А имаше 500 и нещо .Не помня колко.
След зареждането му и монтажа колата се изпъна като струна. Изтрих грешката КАНбус , която беше записала и явно мърдаше от нея тук там по 1-2 см.
С две думи - филтър и акумулатор.
За диагностика и гледане минах през няколко сервиза и много народ вдигна ръце. Минус много левчета. Резултат никакъв.
Четене по форуми , наши и чужди. Отново никъде нищо, което да ме ориентира.
Какви направих ?
Свалих компресора и го разглобих и разгледах защо ще грее? Глава бутало , сегмент като нови.
Насочих се към дехидратора.
Дехидратора е пълен с топчета, които обират влагата а от двата си края има надупчени метални шайби и филтърна хартия.
Изсипах топчетата и ги сложих в микровълновата за около 1-2 минути. Първо пробвах с няколко.
Когато опитах да надуя през хартията ми се стори мнооого запушена. На вид нищо и няма но явно с времето набита с прах.
Случайно имах подходяща.Изрязах и в двата края смених хартията. Тя е и като филтър за системата.
Сглобих, изтрих грешките, и всичко ток. Вече не записваше грешки а компресора работеше по-малко и много по-рядко.
Стигнах до извод, че щом филтъра е бил запушен , компресора е работил по-дълго и компютъра е записвал грешка.
Но след като леко застуди колата отново климаше по малко, когато я загасях и се изправяше, когато запалех, но усещах ,че не трябва да е така.
Реших да обърна внимание и на акумулатора, защото при едно палене за миг се появи надпис - "ситемата на окачването не е активна" и изгасна.
Свалих го и го занесох да се освежи. Реално по стандарт му нямаше нищо. От 700А имаше 500 и нещо .Не помня колко.
След зареждането му и монтажа колата се изпъна като струна. Изтрих грешката КАНбус , която беше записала и явно мърдаше от нея тук там по 1-2 см.
С две думи - филтър и акумулатор.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- cekatapolude
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 21.03.2010
- Пол: Мъж
Re: Въздушно окачване при е53 - аномалии
Здравейте,
за да не отварям нова тема пиша тук.
Имам следния въпрос, вие чувате ли възглавниците да надуват често?
При мен ги чувам сутрин да надуват винаги. Надуват като се качи някой в колата (което май е нормално),а на моменти просто когато си решат. Въпроса ми е, това нормално ли е, или мойте изпускат от някъде малко и за това компресорите надуват?
поздрави
за да не отварям нова тема пиша тук.
Имам следния въпрос, вие чувате ли възглавниците да надуват често?
При мен ги чувам сутрин да надуват винаги. Надуват като се качи някой в колата (което май е нормално),а на моменти просто когато си решат. Въпроса ми е, това нормално ли е, или мойте изпускат от някъде малко и за това компресорите надуват?
поздрави
- klintan66
- старши ентусиаст
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Въздушно окачване при е53 - аномалии
На диагностика показва ли някакви грешки , колега?
С колко възглавници е колата. 2 или 4?
Нивото с колко пада 1-2-5 см ?
Моя съвет е да прегледаш датчиците за ниво като начало и да подобриш контактите със спрей.
Не би трябвало да се движи всеки ден нагоре надолу.
Все пак ако е хоризонтална през деня не я мисли.
С колко възглавници е колата. 2 или 4?
Нивото с колко пада 1-2-5 см ?
Моя съвет е да прегледаш датчиците за ниво като начало и да подобриш контактите със спрей.
Не би трябвало да се движи всеки ден нагоре надолу.
Все пак ако е хоризонтална през деня не я мисли.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- cekatapolude
- Потребител
- Мнения: 17
- Регистриран на: 21.03.2010
- Пол: Мъж
Re: Въздушно окачване при е53 - аномалии
klintan66 написа:На диагностика показва ли някакви грешки , колега?
С колко възглавници е колата. 2 или 4?
Нивото с колко пада 1-2-5 см ?
Моя съвет е да прегледаш датчиците за ниво като начало и да подобриш контактите със спрей.
Не би трябвало да се движи всеки ден нагоре надолу.
Все пак ако е хоризонтална през деня не я мисли.
На диагностика показа само някакво реле на подгревна свещ или нещо такова.
Колата е само със задни възглавници.
Относно колко пада нивото, на око почти не е мръднала, не мога да преценя.
Като цяло най-дългото надуване до сега е било не повече от 4 секунди може би. Обикновенно надува около 2-3 секунди при първо палене и това е. Рядко се случва като се качи някой отзад да надува, може би трябва да поддържа някаква височина и си сама си регулира височината. Аз поне така си го обяснявам, но все пак исках съвет, тъй като това ми е първата кола на въздух.
- klintan66
- старши ентусиаст
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Въздушно окачване при е53 - аномалии
Точно така е , колега , при сядане отзад или товар се вдига сама до зададено ниво.
Щом не пада всичко е наред.
Щом не пада всичко е наред.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
- cucibg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 28.09.2007
- Кара: E31 850,840 x5 4.8 is mini cooper s
Re: Решен Проблем Въздушно окачване при е53 - аномалии
klintan66 написа:Да се разпиша с решението. Може да е полезно за някой.
За диагностика и гледане минах през няколко сервиза и много народ вдигна ръце. Минус много левчета. Резултат никакъв.
Четене по форуми , наши и чужди. Отново никъде нищо, което да ме ориентира.
Какви направих ?
Свалих компресора и го разглобих и разгледах защо ще грее? Глава бутало , сегмент като нови.
Насочих се към дехидратора.
Дехидратора е пълен с топчета, които обират влагата а от двата си края има надупчени метални шайби и филтърна хартия.
Изсипах топчетата и ги сложих в микровълновата за около 1-2 минути. Първо пробвах с няколко.
Когато опитах да надуя през хартията ми се стори мнооого запушена. На вид нищо и няма но явно с времето набита с прах.
Случайно имах подходяща.Изрязах и в двата края смених хартията. Тя е и като филтър за системата.
Сглобих, изтрих грешките, и всичко ток. Вече не записваше грешки а компресора работеше по-малко и много по-рядко.
Стигнах до извод, че щом филтъра е бил запушен , компресора е работил по-дълго и компютъра е записвал грешка.
Но след като леко застуди колата отново климаше по малко, когато я загасях и се изправяше, когато запалех, но усещах ,че не трябва да е така.
Реших да обърна внимание и на акумулатора, защото при едно палене за миг се появи надпис - "ситемата на окачването не е активна" и изгасна.
Свалих го и го занесох да се освежи. Реално по стандарт му нямаше нищо. От 700А имаше 500 и нещо .Не помня колко.
След зареждането му и монтажа колата се изпъна като струна. Изтрих грешката КАНбус , която беше записала и явно мърдаше от нея тук там по 1-2 см.
С две думи - филтър и акумулатор.
Здравей на кое казваш дехидратор днес свалих компресора да го разгледам от две части е цилиндъра е в черната буталото в сивата а кое е дехидратора да го проверя и него
Мерси ))
- klintan66
- старши ентусиаст
- Мнения: 1786
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: София Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: E34TDS , CL 500, Е65
Re: Въздушно окачване при е53 - аномалии
Тялото с баркода съдържа гранули , а в двата края има филтърна хартия, която с времето се е замърсила и не пропуска достатъчно.
Аз я смених с нова, която сам изрязах.
При разглобяване препоръчвам една тава за да изпаднат гранулите в нея. Има и една пружина, която притиска.
Иска малко търпение. Не е трудно.
При сглобяване на цилиндъра също е важно да е равномерно затягането и поставянето на гарнитурата и след това да се провери налягането, което създава компресора.
Аз проверих с INPA. До колкото знам налягането трябва да е над 13 до около 15-16 Atm.
Има ремонтен комлект в ибеи на семеринг и уплътненние за буталото. Има и някаква смазка но аз не я сложих. Семеринга е тефлонов така ,че...
Аз я смених с нова, която сам изрязах.
При разглобяване препоръчвам една тава за да изпаднат гранулите в нея. Има и една пружина, която притиска.
Иска малко търпение. Не е трудно.
При сглобяване на цилиндъра също е важно да е равномерно затягането и поставянето на гарнитурата и след това да се провери налягането, което създава компресора.
Аз проверих с INPA. До колкото знам налягането трябва да е над 13 до около 15-16 Atm.
Има ремонтен комлект в ибеи на семеринг и уплътненние за буталото. Има и някаква смазка но аз не я сложих. Семеринга е тефлонов така ,че...
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Хора, които много говорят, и не ви става ясно от първото изречение какво искат да кажат, обикновено искат пари, искат да ви излъжат или поне да ви заблудят !
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани