Проблем след смяна съединител и маховик-резултат!

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Проблем след смяна съединител и маховик

Мнение от drago9205 » 04 Сеп 2017, 15:35

laviatan написа:За мен въпроса е приключен . Направих си изводите ,че бмв не се е справило чак дотам добре с вибрациите на малката печка и това явно си е нормално за нея.


И аз мога да споделя същото макар и с друга форма на возило (e91), но от същата епоха и същият двигател. Сменен маховик и тампони на кутия и двигател - пак си има вибрация в скоростният лост. Имам пряко наблюдение само над една 3-ка дизел е39 и там шестакът доста мазно работи и без вибрации, каквито долавям при М47.

Много ми е интересно дали и като нови са били така :D

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Проблем след смяна съединител и маховик-резултат!

Мнение от b00st » 04 Сеп 2017, 15:46

На чисто нова F30-ка едни колеги точно това разправяха, лоста играел казачок като работи, така че съвсем не се учудвам да си е била така.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 8.09.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '17 G31 530dx, '08 R56 Mini Cooper
Мечтае да кара: V8

Re: Проблем след смяна съединител и маховик-резултат!

Мнение от damian2112 » 04 Сеп 2017, 16:08

Същото го усетих при Х1 F48 с B47, кола на 2600км, а скоростния лост вибрираше доста. Вярно, рент-а-кар беше, ама не вярвам за толкова кратко време да са унищожили маховика.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Проблем след смяна съединител и маховик-резултат!

Мнение от drago9205 » 15 Сеп 2017, 7:36

Аз вдъхновен от една друга тема реших да пиша пак тук относно въпросните вибрации на М47, за които говорим.
Та замислих се дали двигателят след времето просто не си усилва вибрациите заради веригата. Вярно, че М47 няма проблеми с верига и уж карат по над 500 хил. км. Но все пак с времето може би е нормално да има леко разтягане/отпускане. Някой колега правил ли е тази процедура (смяна на верига) на М47 да сподели какви са резултатите след това и дали утихва мотора?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3198
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Проблем след смяна съединител и маховик-резултат!

Мнение от laviatan » 17 Сеп 2017, 11:36

drago9205 написа:Аз вдъхновен от една друга тема реших да пиша пак тук относно въпросните вибрации на М47, за които говорим.
Та замислих се дали двигателят след времето просто не си усилва вибрациите заради веригата. Вярно, че М47 няма проблеми с верига и уж карат по над 500 хил. км. Но все пак с времето може би е нормално да има леко разтягане/отпускане. Някой колега правил ли е тази процедура (смяна на верига) на М47 да сподели какви са резултатите след това и дали утихва мотора?

Явно не е .
Това е за "малка" печка в Ф30 на 46000 км.

От тази тема :
viewtopic.php?f=162&t=407508&start=60

randity написа:https://youtu.be/h70vrzUWnfQ

Преди време бях споделял за вибрациите в скоростния лост на Ф30. Този път направих и този клип. Колата е 318d на абсолютно реални километри и без никакви технически проблеми




https://www.youtube.com/watch?v=h70vrzU ... e=youtu.be


Специфичното тракане и вибрацията в педала лично преди два дена е констатирах и на две единички /1-ва серия/ пак с малките 4 цил. мотори
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Проблем след смяна съединител и маховик-резултат!

Мнение от drago9205 » 17 Сеп 2017, 13:38

Чудно, явно нашите любими инжинери не са успели да преборят вибрациите дори с последните двигатели :D
С риск да бъда нахранен наблюдавам много други марки последните години, че имат 4 цилиндрови дизели, които работят много мазно, все едно е бензин.

Потребител
Аватар
Мнения: 16
Регистриран на: 26.09.2017
Кара: x6 35д

Re: Проблем след смяна съединител и маховик-резултат!

Мнение от grigor7803 » 26 Сеп 2017, 19:22

Здравейте.И при мен има лека вибрация в скоростния лост.В педала също,при леко докосване.Искам да попитам и друго.Когато потеглям на полусъединител без да подавам газ има едно звънчене.Оприличавам звука на тракащ аванс при бензинов автомобил.Същото това "звънкане"чувам и в движение на ниски обороти и подаване на газ за да ускоря,но след 2000 об.изчезва.Няма вибрации при потегляне дори без газ.Възможно ли е тоя звук да е от маховик?Има ли го и при вашите х3-ки?

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 9.10.2016
Пол: Мъж

Re: Проблем след смяна съединител и маховик-резултат!

Мнение от phantom_ » 28 Ное 2017, 18:39

Такаа реших да ви споделя моя опит с който на никой не пожелавам да се сдобие.Примен имаше чукане в педала дори след смяната на маховик.След ходене по сервизи и допитване до тях а уж и форумни сервизи във Варна никой не искаше да ми повярва че това чукане може да е от коляновия вал освен IFiDiH форумния майстор на Volkswagen форума,който обаче за съжаление нямаше време да го отвори и оправи.Затова я оставих в един сервиз в който също ми казаха че маховика бил дефектен и проблема бил в него и така започна едно сваляне на кутий и сменяне на маховици и съединители ама уви проблема не беше в тях!Казаха имало две проблемни дюзи и можело от тях да е, казах им да ги сменят ама и от тях не беше...Обадиха ми се да отида да я взема че неможели да я оправят, аз им казах да отварят мотора, но те не искаха проблема не бил там!И отидох аз да я взема и познайте, след 10 км скъса коляновия вал...Че така де проблема бил там и се чуваше точно като аванс в началото и беше така откакто бях взел колата 30к км я карах така като се усилваше тракането постепенно!Сега валът е сменен и въобще няма никакво трептене в педала.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 196
Регистриран на: 6.01.2017
Местоположение: Англия
Пол: Мъж
Кара: Бмв Ф10
Мечтае да кара: вече го карам :)
Детайли за колата: 525д 204 коня 2011
предишна Бмв Х5 4.4 320коня 2004

Re: Проблем след смяна съединител и маховик-резултат!

Мнение от Alex1990 » 29 Ное 2017, 8:28

Ухааа, как се чупи колянов вал... :dunno: :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 755
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Проблем след смяна съединител и маховик-резултат!

Мнение от astrapower » 29 Ное 2017, 16:59

phantom_ написа:Такаа реших да ви споделя моя опит с който на никой не пожелавам да се сдобие.Примен имаше чукане в педала дори след смяната на маховик.След ходене по сервизи и допитване до тях а уж и форумни сервизи във Варна никой не искаше да ми повярва че това чукане може да е от коляновия вал освен IFiDiH форумния майстор на Volkswagen форума,който обаче за съжаление нямаше време да го отвори и оправи.Затова я оставих в един сервиз в който също ми казаха че маховика бил дефектен и проблема бил в него и така започна едно сваляне на кутий и сменяне на маховици и съединители ама уви проблема не беше в тях!Казаха имало две проблемни дюзи и можело от тях да е, казах им да ги сменят ама и от тях не беше...Обадиха ми се да отида да я взема че неможели да я оправят, аз им казах да отварят мотора, но те не искаха проблема не бил там!И отидох аз да я взема и познайте, след 10 км скъса коляновия вал...Че така де проблема бил там и се чуваше точно като аванс в началото и беше така откакто бях взел колата 30к км я карах така като се усилваше тракането постепенно!Сега валът е сменен и въобще няма никакво трептене в педала.

Това на каква кола се е случило, с какъв код на мотора, наличие на ремап и т.н. Дай малко подробности. Карах 5 години а4-ка, 1.9тди със ремап, чука си постоянно педала на съединителя на празен ход. След смяна на съединител и маховик пак също....не ми се вярва да е пколянов вал който да чука прогресивни. Според мен или е здрав или е счупен по някаква причина, не може да се "разпада" в продължение на 30к км. Нямам идея каква е причината за подобно счупване, или по скоро гадая, но има ли мап на мотора, инсталиран плътен маховик, щото при ВАГ не е невъзможно, даже си бях купил такъв комплект от ауди С2, който държи на повече въртящ момент... Май ни спестяваш нещо :)

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 9.10.2016
Пол: Мъж

Re: Проблем след смяна съединител и маховик-резултат!

Мнение от phantom_ » 29 Ное 2017, 17:27

Не няма Мап точно щях да правя,и ме върнаха в 1 клас :mhihi: М47 2д 150кс.Х3Сега ме е страх да я чипосам с тез чупливите валове :oops: Няма как но има явно! И аз преди това си карах само ВАГ-ове и все съм чипосвал и никакви проблеми!Само на една А4 90кс ми удряше така леко педала но никога ме съм имал такъв проблем.Маховика си беше демферен и въобще не се чуваше,тресене или играене на оборотите не е имало!Ифидиха каза че преди това още две такива Х3 ки е отварял точно за валове.
DSC_0277.JPG
DSC_0275.JPG

Дори ходих при BM-motors и там направо хлапето го отхвърли като вариант това чукане да е от там.Било се чувало от някъде другаде :dummy:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 755
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Проблем след смяна съединител и маховик-резултат!

Мнение от astrapower » 30 Ное 2017, 8:34

phantom_ написа:Не няма Мап точно щях да правя,и ме върнаха в 1 клас :mhihi: М47 2д 150кс.Х3Сега ме е страх да я чипосам с тез чупливите валове :oops: Няма как но има явно! И аз преди това си карах само ВАГ-ове и все съм чипосвал и никакви проблеми!Само на една А4 90кс ми удряше така леко педала но никога ме съм имал такъв проблем.Маховика си беше демферен и въобще не се чуваше,тресене или играене на оборотите не е имало!Ифидиха каза че преди това още две такива Х3 ки е отварял точно за валове.
DSC_0277.JPG
DSC_0275.JPG

Дори ходих при BM-motors и там направо хлапето го отхвърли като вариант това чукане да е от там.Било се чувало от някъде другаде :dummy:
Какъв зор пък е видял този вал да се скъса като вестник колега. Уж редовно ги мапват и раздават газ колегите от Е46 а тук е загрубял играта. Скорошно възстановяване на моторетката и после пак бой ;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 9.10.2016
Пол: Мъж

Re: Проблем след смяна съединител и маховик-резултат!

Мнение от phantom_ » 30 Ное 2017, 10:33

Не знам какъв зор е видял но щом има и други такива случаи Значи няма нищо случайно :lol:

Предишна

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook