Проблем след смяна съединител и маховик-резултат!

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3198
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Проблем след смяна съединител и маховик-резултат!

Мнение от laviatan » 27 Авг 2016, 20:53

Колеги - тази кола ще ме подлуди вече :mhihi: Х3 Е83 - 2 дизел 2006 г.
Смених комплект съединител и маховик . Като първи резултат спряха вибрациите, тракането на лагера . Скоростите влизат като "масло"


Първия проблем който се появи е вибрацията на скоростния лост на празен ход - пуснах тема по въпроса ,но така и не намерих еднозначен отговор ...


Сега нов проблем . От смяната до сега съм минал около 50 километра. Няколко пъти ми се случва обаче да не мога да включа на светофар на първа скорост. Махам си крака от съединителя - натискам пак - и тогава влиза първа... Имам чувството ,че просто съединителя трябва да се натисне до дъното много плътно и тогава няма проблем.
Второто нещо - още по смущаващо. Натисна ли педала на съединителя след 1-2 сантиметра започвам да чувстам вибрация в педала като тракане . Преди края на хода на педала изчезва този ефект. На какво може да се дължи това ? :banghead: :banghead: :banghead:
Последна промяна laviatan на 07 Сеп 2016, 14:45, променена общо 1 път
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Проблем след смяна съединител и маховик

Мнение от memorex » 27 Авг 2016, 21:43

След първата смяна на маслото до сега и аз го имам същия проблем .Как го сменят и колко наливат не знам.Зимата става по-зле.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Проблем след смяна съединител и маховик

Мнение от choio » 28 Авг 2016, 6:46

laviatan написа:Колеги - тази кола ще ме подлуди вече :mhihi: Х3 Е83 - 2 дизел 2006 г.
Смених комплект съединител и маховик . Като първи резултат спряха вибрациите, тракането на лагера . Скоростите влизат като "масло"


Първия проблем който се появи е вибрацията на скоростния лост на празен ход - пуснах тема по въпроса ,но така и не намерих еднозначен отговор ...


Сега нов проблем . От смяната до сега съм минал около 50 километра. Няколко пъти ми се случва обаче да не мога да включа на светофар на първа скорост. Махам си крака от съединителя - натискам пак - и тогава влиза първа... Имам чувството ,че просто съединителя трябва да се натисне до дъното много плътно и тогава няма проблем.
Второто нещо - още по смущаващо. Натисна ли педала на съединителя след 1-2 сантиметра започвам да чувстам вибрация в педала като тракане . Преди края на хода на педала изчезва този ефект. На какво може да се дължи това ? :banghead: :banghead: :banghead:


Почни от най елементарното...обезвъздушете системата и сменете течноста. Евентуално разкарай cdv клапана. Успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3198
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Проблем след смяна съединител и маховик

Мнение от laviatan » 29 Авг 2016, 0:05

Маслото на скоростите е сменено с бмв пред мен . За объзвъздушаването - ще го направя . Това е интересно с този cdv капан


Само за тази вибрация или усещането на работата на мотора /като чукане/в педала не ми е ясно на какво се дължи :confused:
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Проблем след смяна съединител и маховик

Мнение от choio » 29 Авг 2016, 8:29

laviatan написа:Маслото на скоростите е сменено с бмв пред мен . За объзвъздушаването - ще го направя . Това е интересно с този cdv капан


Само за тази вибрация или усещането на работата на мотора /като чукане/в педала не ми е ясно на какво се дължи :confused:


Имах предвид течноста на съединителя...сигурен ли си че вибрацията я е нямало и преди? Смисъл този мотор си работи що годе така. А за цдв клапана ...чел съм че създава проблеми...аз лично ще го разкарам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 755
Регистриран на: 16.06.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
Мечтае да кара: 911 Turbo S
Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d

Re: Проблем след смяна съединител и маховик

Мнение от astrapower » 29 Авг 2016, 9:22

laviatan написа:Маслото на скоростите е сменено с бмв пред мен . За объзвъздушаването - ще го направя . Това е интересно с този cdv капан


Само за тази вибрация или усещането на работата на мотора /като чукане/в педала не ми е ясно на какво се дължи :confused:


Приятелю, това с усещанете на вибрацията не го мисли ама въобще, съвсем нормално е. Щом си сменил комплект маховик и съединител карай си колата. Усещаш всъщност гасенето на вибрациите на дизеловия двигател на празен ход, които не са никак малко...затова е и демпферния маховик. Карах А4-ка с 1.9тди мотор "позасилен" и винаги го имаше това усещане като сложиш крак върху педала на съединителя. Разбира се това не е повод за притеснение. А за самото превключване на скоростите, може би е добре да се види самия привод (помпи, течност и т.н)

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Проблем след смяна съединител и маховик

Мнение от b00st » 29 Авг 2016, 9:46

При мен на Е92ката е по същия начин с първа. Влиза когато си иска, когато не е в настроение трябва два пъти да натискам. Скоро ще сменям спирачна течност и от обезвъздушаването и махането на cdv клапана ще видим какво ще стане.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 26.04.2013
Местоположение: Ямбол
Пол: Мъж

Re: Проблем след смяна съединител и маховик

Мнение от STEVAL » 29 Авг 2016, 12:54

Аз по стар навик от ерата на Москвич-а първо вкарвам втора и тогава първа. При мен ги има същите проблеми - и вибрациите и трудното влизане на първа - аз сложих комплект на LUK.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3198
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Проблем след смяна съединител и маховик

Мнение от laviatan » 30 Авг 2016, 10:43

choio написа:
laviatan написа:Маслото на скоростите е сменено с бмв пред мен . За объзвъздушаването - ще го направя . Това е интересно с този cdv капан


Само за тази вибрация или усещането на работата на мотора /като чукане/в педала не ми е ясно на какво се дължи :confused:


Имах предвид течноста на съединителя...сигурен ли си че вибрацията я е нямало и преди? Смисъл този мотор си работи що годе така. А за цдв клапана ...чел съм че създава проблеми...аз лично ще го разкарам.

За цдв клапана - явно или смяна или премахване . За течноста - нищо не пречи пак да е сменим . Сега се поразчетох за това клапанче - добре ме подсети колега :yes:


b00st написа:При мен на Е92ката е по същия начин с първа. Влиза когато си иска, когато не е в настроение трябва два пъти да натискам. Скоро ще сменям спирачна течност и от обезвъздушаването и махането на cdv клапана ще видим какво ще стане.

Моля те ако направиш скоро тази процедура / преди мен/ - сподели дали има разлика :bowdown:


STEVAL написа:Аз по стар навик от ерата на Москвич-а първо вкарвам втора и тогава първа. При мен ги има същите проблеми - и вибрациите и трудното влизане на първа - аз сложих комплект на LUK.

Това е просто недопустимо - уж премиум марка и такива проблеми. За пръв път карам бмв дизел и не съм очаквал такива неща ...
Тука имаме баничарки на незнайни километри дизели - е няма нито мръдване на лоста на скоростите , нито вибрация , нито трудно вкарване на първа . Сменени им бяха демпферните шайби с някакви смешни марки , тампоните на мотора позакъсани , съединител незнайни километри и няма нищо такова ... излагация

За вибрацията се чудя може ли да е от некадърен монтаж на съединител и маховик ? В смисъл не добре заключен притискател към маховика . Не ми се вярва да си внушавам ,че преди това не е имало тази вибрация . Освен да не съм обръщал внимание поради факта ,че лагера на стария маховик на полусъединител тракаше като месомелачка :mhihi:



п.с. - като инфо за колегите - не само в нашия подфорум , но и за другите .
Смених превантивно демпферната шайба.
Имаше едно как да се изразя - като метално звънкане при гасене и палене на мотора за секунда и нещо . С новата демпферна вече го няма проблем. Старата си беше пак оригинална бмв и то на външен вид перфектна :yes:
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Проблем след смяна съединител и маховик

Мнение от choio » 30 Авг 2016, 12:52

Не вярвам да е монтиран неправилно...тогава по скоро ще имаш проблем при рязко ускорение на високите предавки. Аз го имах също проблема с първа но след смяната на съединителя се оправи...првдположихме че притискателя е бил проблемен и е увличал. Ок откъде закупи комплекта...възможно ли е дефект в маховика...щом не помниш тези вибраций.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3198
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Проблем след смяна съединител и маховик

Мнение от laviatan » 30 Авг 2016, 13:23

Освен да не съм усетил :dunno: - нямам никакви други проблеми освен това чувство в педала което описах . Това за първа ще послушам съвета ти и ще пиша тук за резултата :yes:


STEVAL написа:Аз по стар навик от ерата на Москвич-а първо вкарвам втора и тогава първа. При мен ги има същите проблеми - и вибрациите и трудното влизане на първа - аз сложих комплект на LUK.


Колега твоята е същата - нека и други колеги се включат ако имат впечатление . Става дума за 2 дизел :yes:

Май този ефект го има при малкия дизел .
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3198
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Проблем след смяна съединител и маховик

Мнение от laviatan » 30 Авг 2016, 20:46

П. С. Слязох в гаража в затворено помещение да пробвам. Няма тракане. Явно леката вибрация само в педала се чуства. Забелазах, че при махане на крака от педала на съединитела по средата на хода на педала има едно леко пропадане на оборотите-леко, но го има.

Sent from my SM-N7505 using Tapatalk
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 785
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Проблем след смяна съединител и маховик

Мнение от choio » 31 Авг 2016, 7:47

laviatan написа:П. С. Слязох в гаража в затворено помещение да пробвам. Няма тракане. Явно леката вибрация само в педала се чуства. Забелазах, че при махане на крака от педала на съединитела по средата на хода на педала има едно леко пропадане на оборотите-леко, но го има.

Sent from my SM-N7505 using Tapatalk


Така и трябва да е точно в този момент двигателя завърта 2 вала и няколко зъбни колела :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3198
Регистриран на: 13.02.2008
Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
Пол: Мъж
Кара: Всичко що е BMW , баничарки
Мечтае да кара: M1

Re: Проблем след смяна съединител и маховик

Мнение от laviatan » 07 Сеп 2016, 14:42

Така - резултат от тест на 7-8 броя Х3 - с мотор 2,0 дизел 150 и 177 коня .

Приятели и наши клиенти .
Извадката е Х3 2,0 150 д. на 300к километра с несменян маховик и съединител
Х3 2,0 д. 150 на незнайни км. - не работи таблото
Х3 2,0 д. 150 скоро сменян съединител и маховик
Х3 2,0 д. 177 скоро сменян съединител и маховик
Х3 2,0 д. 177 купена от представителството тук в Бг - на реалните 85000 км.
Х3 2,0 д. 177 купена от представителството тук в Бг - на реалните 150000 км.

И още няколко на които не съм запомнил данните . Отделно през форума и по телефона разговори с още няколко собственика.


Резултата / ПОДЧЕРТАВАМ СТАВА ДУМА ЗА Х3 2000 ДИЗЕЛ/
При предварителния разговор почти всички чиито коли на живо пробвах казаха ,че не усещат тази лека вибрация . При проверка от моя страна усетих това нещо на всичките коли до една :!:
Явно от карането на толкова много автомати и бензини крака ми е станал много чувствителен :mhihi:

За пробата направих опит и с няколко х3 3000д - там не усетих такова нещо !
За леката вибрация на скоростния лост - пак същата работа . Лека вибрация имат почти всичките .


За мен въпроса е приключен . Направих си изводите ,че бмв не се е справило чак дотам добре с вибрациите на малката печка и това явно си е нормално за нея.


Дано инфото послужи за в бъдеще на някой и друг колега :yes:
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !

Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 9.10.2016
Пол: Мъж

Re: Проблем след смяна съединител и маховик-резултат!

Мнение от phantom_ » 30 Авг 2017, 17:03

Искам да изкажа благодарности на колегата и да го препоръчам на всички който търсят части за BMW :yes: Много коректен и точен! И найстина и аз имам вибраций в педала като го натисна леко в началото,дори след смяна на маховик и съединител.За съжаление моя проблем не се оказа в това и утре ще разглобявам двигателя да видя откъде точно ми е чукането :mhihi:

Следваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook