Високо ниво на маслото(oil level too high)
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- vilian
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Plovdiv(Пловдив)
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5(E70)-astra H
- Мечтае да кара: F1
Високо ниво на маслото(oil level too high)
Здравейте колеги.Имам следния проблем(ако е проблем
Тръгнах от Финландия да се прибирам към България с Х Петицата Е70.Нямаше никакви проблеми с нивото на маслото,но след като слязох от ферибота и тръгнах реших да проверя как е маслото.И забелязах че ми показва (oil level too high) спряхме за около 30 мин да проверя маслото и водата на какво ниво са и нямаше никаква разлика от нормалното.След около 1000км спрях да почивам във Вършава и на сутринта като е запалих вече маслото си беше в зелено и нямаше проблем до България.И преди 2-3 дена пак излезна тая грешка за високо налягане,на какво може да се дължи това,проблем с датчика или има някакъв друг проблем който може да направи поразии по мотора.Ако някой се е сблъсквал в това да сподели.Благодаря предварително!!!

Последна промяна vilian на 09 Сеп 2015, 18:03, променена общо 1 път
- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Високо ниво на маслото(oil level too high)
Само да уточним дали за налягане говориш, или за ниво 
Ако е нивото - датчика е почти консуматив !
За налягането - проверява се с манометър

Ако е нивото - датчика е почти консуматив !
За налягането - проверява се с манометър

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- vilian
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 19.12.2008
- Местоположение: Plovdiv(Пловдив)
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5(E70)-astra H
- Мечтае да кара: F1
Re: Високо ниво на маслото(oil level too high)
ивчо написа:Само да уточним дали за налягане говориш, или за ниво
Ако е нивото - датчика е почти консуматив !
За налягането - проверява се с манометър
Да грешката е моя

Re: Високо ниво на маслото(oil level too high)
След като имаш щека и можеш да провериш - това е добре. Ако на студен двигател нивото на маслото върху щеката е ОК, значи датчика е почнал да дава грешни данни.
По-лошия вариант е ако наистина нивото е започнало да се вдига. От предишните ти мнения предполагам, че колата е 3.0л дизел, но не зная дали е с DPF. Ако е с DPF тогава проблема е по-сериозен и трябва много бързо да се реши. Аз имах подобна ситуация преди няколко месеца.
1) Oil-level too high (и на таблото и на щеката)
2) След няколко дни излезе съобщение - Oil-pressure too low и т.н.
3) Проверих на диагностика - неработещи 2 подгревни свещи
Подгревните свещи се използват не само при запалване, но и когато колата реши да прави регенерация на DPF - променя се момента и количеството на впръсканото гориво, а свещите се включват, за да повишат температурата на отработените газове, за да се достигне по-бързо нужната температура за регенерация. Когато една или повече от свещите не работят, започва да се събира неизгоряло гориво и се смесва с маслото - така нивото се качва.
Решението за мен беше (800лв.):
- Смяна на 6 подгревни свещи
- Смяна на масло и филтри
- Сваляне и прочистване на DPF
Въпреки че при теб едва ли е същото, като това което се случи при мен, но е добре да го знаят и останалите. Проблемът е по-силно изразен, когато колата се кара предимно "градско" и режима на регенерация се променя.
Най-малкото което можеш да направиш е да отидеш на диагностика, за да провериш дали всичко със свещите е наред, какво е налягането преди DPF и кога последно колата е регенерирала DPF.
По-лошия вариант е ако наистина нивото е започнало да се вдига. От предишните ти мнения предполагам, че колата е 3.0л дизел, но не зная дали е с DPF. Ако е с DPF тогава проблема е по-сериозен и трябва много бързо да се реши. Аз имах подобна ситуация преди няколко месеца.
1) Oil-level too high (и на таблото и на щеката)
2) След няколко дни излезе съобщение - Oil-pressure too low и т.н.
3) Проверих на диагностика - неработещи 2 подгревни свещи
Подгревните свещи се използват не само при запалване, но и когато колата реши да прави регенерация на DPF - променя се момента и количеството на впръсканото гориво, а свещите се включват, за да повишат температурата на отработените газове, за да се достигне по-бързо нужната температура за регенерация. Когато една или повече от свещите не работят, започва да се събира неизгоряло гориво и се смесва с маслото - така нивото се качва.
Решението за мен беше (800лв.):
- Смяна на 6 подгревни свещи
- Смяна на масло и филтри
- Сваляне и прочистване на DPF
Въпреки че при теб едва ли е същото, като това което се случи при мен, но е добре да го знаят и останалите. Проблемът е по-силно изразен, когато колата се кара предимно "градско" и режима на регенерация се променя.
Най-малкото което можеш да направиш е да отидеш на диагностика, за да провериш дали всичко със свещите е наред, какво е налягането преди DPF и кога последно колата е регенерирала DPF.
- timur_lenk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 607
- Регистриран на: 10.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: AUDI S8
- Мечтае да кара: Lamborghini Murcielago
Re: Високо ниво на маслото(oil level too high)
Има ли дизелово Е70 без DPF?
Във всяка страна затворът е мястото където обществото изпраща недъзите си,но в тази страна самото общество е недъгаво.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани