X5 e53 3.0i - Газов инжекцион течна фаза VIALLE
Модератор: Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
X5 e53 3.0i - Газов инжекцион течна фаза VIALLE
Здравйте! Интерисува ме има ли някой, който кара такава газова уредба. Как би се отразила на подобен двигател и ако може мнение относно опит изминати километри? Мисля да поставя такава уредба и всякаква информация би ми била полезна.
Благодаря предваротелно. За много години на всички съфорумци!
Благодаря предваротелно. За много години на всички съфорумци!
- denislav.tatarov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 4.01.2013
- Местоположение: казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 740 il
- Мечтае да кара: На задна гума
Re: X5 e53 3.0i - Газов инжекцион течна фаза VIALLE
Напълно безмислено преди време исках да сложа такава уредба и хората които слагат течна фаза ми казаха да се откажа поради причината че нашата газ не се отразява хубаво на помпата която е вътре в бутилката и на година заминавала а цената била 300 евро слагай си стандартна инжекционна уредба наливай газ и карай не си вкарвай муха в главата с тези уредби мисля че повече хора ще те посъветват така,успех все пак
- Nasko_
- младши ентусиаст
- Мнения: 304
- Регистриран на: 6.09.2011
- Местоположение: Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330i
Re: X5 e53 3.0i - Газов инжекцион течна фаза VIALLE
Течната фаза не беше ли само за мотори с директно впръскване на горивото?
Не спори с глупак, защото ще те принизи до нивото си и ще те победи с опит!
Re: X5 e53 3.0i - Газов инжекцион течна фаза VIALLE
Течна фаза има за всички видове бензинови двигатели включително и за моя 3.0i 2001 който е с ижектори в смукателите. За проблемите с помпата прочетох доста инфо. Колега, от кога е информацията ти за тези помпи и точно за VIALLE ли си сондирал мнение. Чета по форуми коментари, а и от опит на колеги със субару засега нямат проблем 60к на газ. Друг момент е има ли значение вида на газовата за запазване на елементи по двигателя - клапани, лабда контроли, катализатор? Или и там разлики няма....... и и двата вида гориво (течно, газообразно) си правят проблем с тези компоненти? Хубавото при течната газ били по точното дозиране на горивото и от там по малкото проблеми с (чек енжин) по една или друга причина, но за този мотор няма OBD2 контрол на графиката съответно газовата не се самообучава при различни ситуации - натоварване сезон гориво и т.н. Течна фаза също работи с графика и втори компютър който прехвърля времена ms. Съответно ако и тук няма самоубочение на графиката за каква точна дозировка на гориво може да се говори? Мисълта ми е дали освен цената в минус, ако пренебрегнем този факт, има реални предимства течната газ за двигателя или не?
- denislav.tatarov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 4.01.2013
- Местоположение: казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 740 il
- Мечтае да кара: На задна гума
Re: X5 e53 3.0i - Газов инжекцион течна фаза VIALLE
Не става на всички коли с пълна инжекция
- denislav.tatarov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 4.01.2013
- Местоположение: казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 740 il
- Мечтае да кара: На задна гума
Re: X5 e53 3.0i - Газов инжекцион течна фаза VIALLE
Като махнем цената която е висока в пъти от газообразната фаза аз освен за Виале която споменаваш ти съм се информирал и за ICOM която е италиянска проблема според мен е че съм се допитал до хора които ги слагат и те не могат да обяснят какво точно се случва с тези уредби нормалните неща които ми казват са вървежа е по добър даже от на бензин защото газта има повече октан в течно състояние от бензина друго колата сутрин дори при минусови температури работи 15 20 секунди на бензин и минава на газ не като стандартните да се чака определена температура за да обърне и като се изчерпаме с тези неща за които и аз съм чел човека ми казва аа виж я не са занимавай с тези уредби така и така колата ти нее толкова нова и няма проблем да се направи с стандартна уредба слагаме една за 1200 лева не за 3200 и ще ти върши същата работа....това което мисля е че самите майстори както ги наричаме тука в България не са ги научили тези системи колкото и да са прости за да те убеди да сложиш такъв вид уредба и да се поеме отговорност,това което съм споделил съм го чул дано съм малко полезен успех
Re: X5 e53 3.0i - Газов инжекцион течна фаза VIALLE
Най вероятно си прав колега. Аз някак си ми се иска това за помпите вече да е някаква градска легенда, но уви ..... ти си поредния с подобна информация. Аз си направих труда и изнамерих във форума на субару едно момче с такава уредба изминал 60к км. Човека засега е доволен разход вървене... не е имал проблем с помпи и т.н. , но няма и гаранция, че няма да стане на 61к км проблема:) Та все още не съм намерил собственик на такава нова, не внос от италия или холандия (2-3 годишна) течна фаза, кйто да е минал поне 100 - 150к км и тогава мнението му би ми натежало доста. Все още проучвам нещата и всяко инфо би било полезно. Иначе течната фаза дава някакво отклонение от бензиновия разход, но за подобни аномалии 3-5-7 литра над бензиновия както при доста с ГИ но с "некадърни" монтажници...... не съм чувал. Дефакто разхода в течната газ бил малко по предвидима величина:) не толкова до господ настройчик.
- Демирев
- ентусиаст
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: X5 e53 3.0i - Газов инжекцион течна фаза VIALLE
Недей се вкарва във филми! Тук няма кадърни газаджии!!! Ще си блъскаш главата само от проблеми!
Газова само фабрична - монтирана в колата директно на поточните линии!!!
И винаги вдига разход на газта с поне 2литра. И китайчетата от Ловеч са с газово течна фаза от Италия!
Ходили са на специлизация в Италианският завод и пак си вдига на газ разхода течната фаза. ОБД2-3...няма спасение...задължително вдига разхода на пропан!
Само фабрична газова от поточните линии е истината!
А на Х5 3.0 да го изпляскаш при кварталния газаджия е дивотия. В момента е доста евтин бензина! По-добре плащай по 13-14 л. бензин...там колкото ти харчи...отколкото 17 л. скопена газ!
И ще ръсиш и два бона за обикновен газ инжекцион за 6 цл....няма смисъл.
Газова само фабрична - монтирана в колата директно на поточните линии!!!
И винаги вдига разход на газта с поне 2литра. И китайчетата от Ловеч са с газово течна фаза от Италия!
Ходили са на специлизация в Италианският завод и пак си вдига на газ разхода течната фаза. ОБД2-3...няма спасение...задължително вдига разхода на пропан!
Само фабрична газова от поточните линии е истината!
А на Х5 3.0 да го изпляскаш при кварталния газаджия е дивотия. В момента е доста евтин бензина! По-добре плащай по 13-14 л. бензин...там колкото ти харчи...отколкото 17 л. скопена газ!
И ще ръсиш и два бона за обикновен газ инжекцион за 6 цл....няма смисъл.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: X5 e53 3.0i - Газов инжекцион течна фаза VIALLE
Че майсторите на газ са кът е верно и колегата е прав да не се вкарваш във филми, но колкото и да е евтин бензина, газта си идва доста по-евтино, а ако му гори 17 на газ, което е малко е трудно, пак ще е на далавера защото ценовия еквивалент на 17 л. газ се равняват на 8.5л. бенз!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- Демирев
- ентусиаст
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: X5 e53 3.0i - Газов инжекцион течна фаза VIALLE
Имам газов инжекцион последно поколение Заволи с много голям проблем - но съм писал в друга тема.
Та на сериозни минусови темп. от минус 7-8 и надолу пали и се кара 4-5 км. минимум на бензин...
- тоест това 3 литрово Х5 ще дърпа и поне по 2 л. бензин и отделно увеличен разход на газ...сигурно 18-19л. газ!
Нямам представа 3 литров мотор колко дърпа - но моят 1.9 газов инжекцион на минусови темп дърпа по 13.5 л. газ и 1.5 л. бензин за 100 км. градско.
С напълно изключено газово разхода е 10.7 л. бензин на минусови темп.
Почвам да се чудя къде е икономията с газовия инжекцион през януари и февруари на минусовите температури???
Та на сериозни минусови темп. от минус 7-8 и надолу пали и се кара 4-5 км. минимум на бензин...
- тоест това 3 литрово Х5 ще дърпа и поне по 2 л. бензин и отделно увеличен разход на газ...сигурно 18-19л. газ!
Нямам представа 3 литров мотор колко дърпа - но моят 1.9 газов инжекцион на минусови темп дърпа по 13.5 л. газ и 1.5 л. бензин за 100 км. градско.
С напълно изключено газово разхода е 10.7 л. бензин на минусови темп.
Почвам да се чудя къде е икономията с газовия инжекцион през януари и февруари на минусовите температури???
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: X5 e53 3.0i - Газов инжекцион течна фаза VIALLE
Аз съм с Романо с ОБД и когато ми я сложиха, я бяха настроили по подразбиране на 30 градуса да прехвърля и тогава наистина отиваше на 4-5км. докато подгрее и превключи! Оборудвах се със кабели, софтуер и неволята започна да ме учи! Сега съм си свалил температурата на 25гр, а може и на 20 което позволява софтуера и до 2-рия км. съм на газ!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Re: X5 e53 3.0i - Газов инжекцион течна фаза VIALLE
Здравейте! Моя град е сравнително с леко натоварено движение и повече от 17-19 литра в града не ми харчи бензин x5 3.0i, извън града според динамиката на каране от 10-12 до 15+ може да се докара:) Съгласен съм и аз че колкото и да е елементарен двигателя на тази машина монтажа на газова фаза ще цака нещата с времето и километрите. Исках да разбера повечко неща за Течна фаза VIALE. Свързах се с човек който кара субару 3.6 outback. Момчето предполагам, че беше обективен и коментира за точно тази газова система - как е минал вече около 200 000 км в БГ. И на всеки 100 000 е рециклирал помпата в пловдив за 300-400 лв. Дефакто излиза че главоболията му за тези 200 000км са около 600-800лв което за мен ще са 5-7 години. Това са около 100 лв средно на година за съответния пробег. Отделно настрана, че включва на газ след 40-50 секунди без значение от температурата. Човека ме убеждаваше ако сложа подобна газова да мина на дино тест бил 120 лв и да сравня с бензина. Категоричен е, че на течна газ ще покаже hp+ 5-10%. отколкото на бензин. Единственият недостатък според мен е сравнително неразпростарнената потдръжка на теази система и скъпата първоначална инвестиция. Но човек ако може да прицени всичко до стотинка няма да е интересно:)))
- Демирев
- ентусиаст
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: X5 e53 3.0i - Газов инжекцион течна фаза VIALLE
roro77 написа: Исках да разбера повечко неща за Течна фаза VIALE. Свързах се с човек който кара субару 3.6 outback. Момчето предполагам, че беше обективен и коментира за точно тази газова система - как е минал вече около 200 000 км в БГ. И на всеки 100 000 е рециклирал помпата в пловдив за 300-400 лв. Дефакто излиза че главоболията му за тези 200 000км са около 600-800лв което за мен ще са 5-7 години. Това са около 100 лв средно на година за съответния пробег.
Не е никак малко 300 лв. инвестиция на 100 - а и може би няма да са съвсем 100-а по скоро 90 000 км. и предвид първ. вложените 3 000 лв. за течна фаза на 6 цл...всеки ще иска да върти по 100 км. на ден че да ги избие.
Естествено че първаначално като се гледа разхода бензин 15-15.5 л. градско на Х5 3.0 и 18-18.5 л. газ се вижда сериозна икономия - но след 2г. май не идва чак толкова голяма икономия като сложим цената на газовия инжекцион и подмяна мембрани и прочие...а пък за течна фаза не ми се мисли.
Във Варна няма един свестен газаджия на БМВ-та с газови италиански инжекциони - пък за течна фаза газ и Х5 в малък град не ми се мисли!
...такъв със сигурност за всеки ремонт на газта ще пътува до София...което е лудост!
Лично аз ако съм с Х5 или 550Х никога няма да му сложа газов инжекцион или течна фаза! Просто във Варна окръг няма кадърни газ майстори!
Бих взел 3.0 д. и ще има много по-малко проблеми. Това ако изпадна в положението на автора.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
Re: X5 e53 3.0i - Газов инжекцион течна фаза VIALLE
Да 3.0 дизел е добрия вариянр, но бюджета не позволяваше да взема добра дизелова машина. Добрия дизел поне от коментари бил от фейс нагоре:) За читава бройка 18 - 20 бона. Да оставим настрана колко би била читава 10 годишна кола от такъв клас.... все пак на запад не са по будали от нас и те вземат дизел за да ударят чертата след 500к+ и да им е на сметка, а после следващия да заповяда с освежването на подобна машина. Имам приятел взе дизел и инвестициите до момента надхвърлят Г.И течна фаза, а още не е приключил напълно с освежаването на машината. Май всичко е сметната и накрая бензин дизел газ пробех проблеми.... излизаме на финиша заедно с левовете потрошени по това удоволствия. Незнам калко е вярно, но казват че бензин се взема ако караш малко, слагаш му газ, ако караш много и купуваш дизел ако караш ужасно много!!!:)
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани