е83 проблем 4х4 - предните въртят само на подемник.

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 30.10.2009
Пол: Мъж

е83 проблем 4х4 - предните въртят само на подемник.

Мнение от Geshislav » 20 Ное 2014, 9:05

Проблема е следния...2004 година Х3 3.0д...Откакто я купих си светят 3-те лампи - АБС, ръчна и 4х4...Първоначално реших, че проблема е в актуатура и го смених...Уви, оказа се, че не е от това. Интересното което ми направи впечатление - когато е на подемник въртят и 4-те колела, но предните съвсем спокойно можеш да ги спреш с ръка, което определено не ми се стори нормално...Иначе при пробата /в мократа трева/ работи само задното. Обмислям да е раздатъчна кутия, предстои да я разглобя /когато намеря време/, и все пак ако мислите, че съм пропуснал нещо, с радост бих опитал и други алтернативи...Никак не ми се иска да свалям раздатъчна кутия...Отворен съм към всякакви идеи...Мерси предварително 8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: е83 проблем 4х4 - предните въртят само на подемник.

Мнение от Borymeckata » 20 Ное 2014, 10:12

Geshislav написа:Проблема е следния...2004 година Х3 3.0д...Откакто я купих си светят 3-те лампи - АБС, ръчна и 4х4... когато е на подемник въртят и 4-те колела, но предните съвсем спокойно можеш да ги спреш с ръка, което определено не ми се стори нормално...Иначе при пробата /в мократа трева/ работи само задното.

Колега, въртенето на предните колела е от триененето между дисковете на муфата в раздатката, която е останала отворена. Явно актуаторът (по някаква причина) не натяга въпросната муфа. Преди да сваляш раздатката, непременно иди на диагностика. От нея можеш да получиш някакви насоки. Шом си сменил актуатора и нямаш съмнения за него, трябва да провериш:
- Предпазителите в жабката (там имаше един голям точно за актуатора на раздатката);
- Модулът за управление на раздатката в багажника (обърни внимание на двата куплунга, които влизат в него);
- Окабеляването от модула до самия актуатор.

Аз бих заложил на някоя от горните 3 причини, защото самата раздатка е много проста в механично отношение и просто не виждам какво може да се прецака в нея. Успех и пиши какво си открил - ще бъде интересно.
Excellent! Steven is my name!

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook