X5 4,8
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- nikola_petrow
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 4.12.2012
- Пол: Мъж
X5 4,8
Здравейте колеги ! Насочил съм се към този модел Х5 и събирам конкретни мнения относно подръжка ,динамика ,ккомфорт и разни такива. Карал съм преди 5-6 год 4,4 двигателя и си спомням ,че гореше към 23 градско в София. Но той беше служебен. Интересно ми е как стоят нещата пли 4,8 . Нека който има преки наблюдения или е имал такъв джип да сподели мнение. Благодаря предварително !
- saleene
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 21.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X6
- Мечтае да кара: BMW X6M
- Детайли за колата: BMW X6 4.0D M-performance pack 2017 , black 313bhp N57D30TOP
Re: X5 4,8
Ами колега гори още повече ако това ти е проблем де , иначе няма много болки е ще трябва да му смениш всичко що е консуматив и обърни специално внимание на разпределителните валове както и на окачването особено ако е с въздушното .
- vlado6669
- младши ентусиаст
- Мнения: 442
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: X5 4,8
За кои модел става въпрос Е53 или Е70, че и двата ги има с този мотор N62. За мотора детска болест му са маслообирателните гумички на клапаните и гарнитурите по мотора се спичат-течове по мотора, признак след дълго време на празен ход при форсиране изпушва масло, има много теми за това и не е страшно след ремонт мотора е като нов. Много добра динамика за СУВ, разхода за Е53 градско при мен е 20 с доста задръствания, но не е студено, та 23 ще е някакъв максимум ако всичко е наред с колата. Проверете скоростите дали са добре, че момента е сериозен и могат да имат проблеми, пак не е страшно скъп ремонта. По някое време трябва да се сменят водната помпа(разбива се ), радиатора и разширителя - протичат ама при мен е и доста по горещо. Окачването е здраво, въздушните балони се скапват на около 150 хил. км или 8-9 год, като на на Е70 е малко по-скъпо, после издържат много километри здраво каране при много добра возия. По електрониката и двата модела имат доста и се случват проблемчета, но не е голяма болка и има много взаимозаменяеми модули от други модели С хубави и подходящи гуми не са и чак такива паркетници, каквито ги изкарват. При Е53 седалките спорт за мен са много по добри от комфорта, нищо че не се регулират в средата, при Е70 е различно. Панорамните отваряеми покриви са доста добри и дават друго усещане лятото. Топ моделите са много сигурни с 10 ината въздушни възглавници. Не съм обективен, защото съм болен фен и на двата модела, но твърдо са едни от най-добрите СУВ та правени някога, специално с бензиновите V8, та скачайте смело в едно такова, питайте ако нещо по-специално Ви интересува.
- nikola_petrow
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 62
- Регистриран на: 4.12.2012
- Пол: Мъж
Re: X5 4,8
Колега забравил съм да напиша ,че става въпрос за Е53. Честно да ти кажа вътре си е дърво маллко същото е като е39 ,но отвън ми харесва повече от Е70. До сега карах Е65 4,5 бензин, но го махнах понеже ми даваше проблеми в скоростната кутия. Откъм разходи по подръжка си мисля ,чи няма да минава седмицата освен ако не е нещо по въздушните възглавници на окачването. Баща ми караше Е70 до преди 2 месеца ,но мина на Мерцедес МЛ 500.И като гледах много проблеми имаше с модули и електроника за това и аз се спирам на Е53. Всички части ги има и са по -евтини. Интересно ми е в града и на дълъг път как се държи.
- vlado6669
- младши ентусиаст
- Мнения: 442
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: X5 4,8
За мен Е70 е по-красиво говорим за 4.8 спорт пакета, но въпрос на вкус. Мотора е същия, различна кубатура малко, лошото е че и скоростите са същите само дето с механично управление. Заради въртящия момент страдат, по-често мехатроника и турбината но се правят и не е чак толкова скъпо, хубаво е да се обслужват. Върви колкото 7 цата но сте на по високо, харчи повече, поддръжката е горе долу същата само гумите са малко по-скъпи ако са 20", като въздушното е по-евтино от електрическото на 7 ма серия окачване, но Е53 е много по-проходима и по - красива за мен. И е53 и Е70 не правят чак толкова проблеми с електрониката ако се поддържат правилно а пък при толкова екстри е нормално, МЛ 500 2006-7 и той страда от такива ел. проблемчета, харчи повече, по-грозен е и върви по-малко - лично мнение не нападайте. Аз лично се заглеждам по Е70, 4.8 2007-2009, но всичко което намирам или има копчето спорт за динамик драйва или ауто холд копчето, но не и двете заедно и все повече се заглеждам по Е71, 5.0 те поне тук всички са с фул екстри като стандарт.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани