Проблем със запушен DPF филтър x3 e83
Модератор: Технически модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Проблем със запушен DPF филтър x3 e83
Можеш ли да кажеш с какво приложение си гледал за активна регенерация? Или си следил само температурата на DPF?
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем със запушен DPF филтър x3 e83
stocky написа:Можеш ли да кажеш с какво приложение си гледал за активна регенерация? Или си следил само температурата на DPF?
бмвлат
Re: Проблем със запушен DPF филтър x3 e83
А възможно ли е да е от датчика, който мери налягането и да лъже компютъра, че стойностите са големи? Има ли начин как да се тества дали показва вярно?
Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем със запушен DPF филтър x3 e83
Daz написа:А възможно ли е да е от датчика, който мери налягането и да лъже компютъра, че стойностите са големи? Има ли начин как да се тества дали показва вярно?
Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
на място би трябвало да ти дава стойности от 5-6 до към 10-12. В движение в зависимост от товара на двигателя до около 100 макс.
Re: Проблем със запушен DPF филтър x3 e83
Да на място са 6-7, но каъо тръгна показва към 150. Това означава ли, че при набиране показва грешно? Защото на диагностиката ми изписва, че самият датчик не е наред.
Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем със запушен DPF филтър x3 e83
Daz написа:Да на място са 6-7, но каъо тръгна показва към 150. Това означава ли, че при набиране показва грешно? Защото на диагностиката ми изписва, че самият датчик не е наред.
Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Според мене ти дава грешка за дпфа не за датчика и както казваш за това налягане със сигурност е запушен. махай всичко и не се занимавай с глупости. Моя слагах добавки чистих механично и нищо - след 1 седмица същата работа
- kikobuzz
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 11.04.2008
- Местоположение: Самоков
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530XD 2006
Re: Проблем със запушен DPF филтър x3 e83
Колега, имам абсолютно същия проблем като твоя. Пролетта го почиствах в София при Винаров - ефект никакъв, само джоба ми олекна. Преди три дни колата изгуби мощност и почна ходенето по мъките.
Пак го почистваха с препарат. Карах я помагистралата със 120 с включена регенерация и това не погна.
Втората употреба не е алтернатива. Пред дилемата съм да го премахна или да си купя нов от Англия(там цената му е наполовина)
Пак го почистваха с препарат. Карах я помагистралата със 120 с включена регенерация и това не погна.
Втората употреба не е алтернатива. Пред дилемата съм да го премахна или да си купя нов от Англия(там цената му е наполовина)
Re: Проблем със запушен DPF филтър x3 e83
Понеже изписваше нещо от сорта, че back pressure sensor не работил както трябва и за това мисля, че може да е от него. А грешката, че филтъра е запушен беше с друг надпис.
Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Re: Проблем със запушен DPF филтър x3 e83
kikobuzz написа:Колега, имам абсолютно същия проблем като твоя. Пролетта го почиствах в София при Винаров - ефект никакъв, само джоба ми олекна. Преди три дни колата изгуби мощност и почна ходенето по мъките.
Пак го почистваха с препарат. Карах я помагистралата със 120 с включена регенерация и това не погна.
Втората употреба не е алтернатива. Пред дилемата съм да го премахна или да си купя нов от Англия(там цената му е наполовина)
Това за кой двигател говориш? Ти ме отчая тотално с това почистване.. Май и аз ще го махам въпреки, че не ми се искаше, но такава голяма сума за някакъв си филтър не ми се дава. Няма да я карам тая кола вечно.
Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
- pet77
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 20.08.2014
- Местоположение: St. Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X3 3.0D 218
Re: Проблем със запушен DPF филтър x3 e83
Колега аз си мисля, че със сваляне и почистване ще се оправи.Извън колата с препарат така ще се види какво правиш.Моята е над 200хил. Х3 218кс от скоро я имам и е от Германия там как процедират незнам.Преди 3-4 дни купих добавка за ДПФ все още нямам проблеми но профилактично ще слагам.
Re: Проблем със запушен DPF филтър x3 e83
Daz написа:Да на място са 6-7, но каъо тръгна показва към 150. Това означава ли, че при набиране показва грешно? Защото на диагностиката ми изписва, че самият датчик не е наред.
И в DIS и в Rheingold забелязах, че максимално допустимите стойности за налягане са следните (за М57 / 3.0d в E60/E65):
Idle (на място) - Max 65 mbar
2000 rpm (на място) - Max 150 mbar
4000 rpm (или при cut-off, с педал натиснат до kick-down) - Max 250 mbar
При мен на място (idle) стойността е между 12 и 20 (по едно време докато чаках в задръстването на България залепи на 33 mbar). На 2000 оборота е около 58 mbar, а кътофа не съм го пробвал, но утре ще проверя. При пуснат климатик налягането се увеличава с 2-3 mbar - тестовете трябва да се правят на спрян климатик и на P.
Ще се опитам да вдигна над 600'C за температурата на изгорелите газове, за да видя дали ще се случи нещо - за краткия маршрут днес и с много ръчкане успях да ги докарам до 480'С.
Онзи ден бях при Милен (Napsters) и той пусна ръчно режима на регенерация, но нямах време да обикалям по магистралата, за да завърша regen цикъла.
Последна промяна deank на 10 Сеп 2014, 7:33, променена общо 1 път
- pet77
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 20.08.2014
- Местоположение: St. Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X3 3.0D 218
Re: Проблем със запушен DPF филтър x3 e83
Вчера и на мен ми светна ДДЕ,и на диагностиката показа, че ДПФ няма регенерация,причина термостат,на извън града едвам вдига 80-81 и когато варна газта слиза на 75-76градуса и днес го смениха сега даржи 90-91,маисторчето каза,че това е причината за да няма регенерация.Стоиностите били 40 мбара нещо такова маи разбрах не било много зле и в петак сутрин сменям маслото на скоростите+масло на раздатка и ще ходим на изван градско за принудителна регенерация и трябвало да се получи.В петак ще пиша за резултата,а колегата,ако е разрешил проблема да сподели абе,ако нестава ще го изкормим и пак ще варви каде ще ходи.
Re: Проблем със запушен DPF филтър x3 e83
Аз смених датчика за налягането на изгорелите газове, защото мислих, че показва грешно, но проблема си остана. Сега с новия датчик на място показва към 10, а на място при 2000 оборота показва към 20-25 мисля, че беше. А в движение при 4000 оборота мисля, че беше към 290 mbar. Уж си показва в границите, а проблема остава. Възможно ли е този авариен режим да се включва от друго? Видях, че турбината й се задава 2,8 бара от компютъра на колата (заедно с атмосферния), а в реални стойности като се натовари и скача до 3 бара. Възможно ли е от нея да се включва тази авария и да ми забива мощността?
Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем със запушен DPF филтър x3 e83
Daz написа:Аз смених датчика за налягането на изгорелите газове, защото мислих, че показва грешно, но проблема си остана. Сега с новия датчик на място показва към 10, а на място при 2000 оборота показва към 20-25 мисля, че беше. А в движение при 4000 оборота мисля, че беше към 290 mbar. Уж си показва в границите, а проблема остава. Възможно ли е този авариен режим да се включва от друго? Видях, че турбината й се задава 2,8 бара от компютъра на колата (заедно с атмосферния), а в реални стойности като се натовари и скача до 3 бара. Възможно ли е от нея да се включва тази авария и да ми забива мощността?
Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
290 е доста над нормата
Re: Проблем със запушен DPF филтър x3 e83
А каква всъщност е нормата, която трябва да е? Говоря за двигател 3.0sd с битурбото. Защото по-нагоре в темата са дадени стойностите за 3.0d. Предполагам има разлика в натоварванията. Защото един приятел има същия двигател (3.0сд) и като я настъпи му показва към 300 и малко, но няма този проблем, който се получава при мен.
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани