За какво служи това - 3.0i е53?
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
За какво служи това - 3.0i е53?
Искам да попитам за какво служи елемента от снимката, която съм качил? Тъй като от двигателя имаше странен шум и майстора ми реши, че е от това нещо, което вътре има една пластина на ос, която се затваря и отваря, но се оказа, че не е от него, а той вече я беше махнал..? Премахването на пластината (оста си седи) би ли оказала влияние на нещо??
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: За какво служи това - 3.0i е53?
Това е DISA клапата, дето променя дължината на входящия колектор. Някой май карат и без нея, ама не си е оферта.
Общо взето при различните обороти положението й се променя. Трябва да отваря на високите и да симулира по-къс входящ колектор
Т.е. в ниските сега би трябвало да е по-кофти, ама това ти ще го кажеш?
Ама тоя ще е решил да я маха, очевидно без да знае какво прави, на тоя въпрос няма кой да даде отговор
Общо взето при различните обороти положението й се променя. Трябва да отваря на високите и да симулира по-къс входящ колектор
Т.е. в ниските сега би трябвало да е по-кофти, ама това ти ще го кажеш?
Ама тоя ще е решил да я маха, очевидно без да знае какво прави, на тоя въпрос няма кой да даде отговор
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- laviatan
- старши ентусиаст
- Мнения: 3198
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: За какво служи това - 3.0i е53?
Прецака ли се дисата - започва да издава един стържещ звук . Това е началото на края .
Края е кофти - чупи се оста при което нита пада в колектора , после на едни други места които носят голями главоболия .
Добре е махнал оста / АКО Е ВИНОВНА ТЯ/ , защото по този начин може да си избегнал голями главоболия.
А какво се оказа колега - щом не е тя ? Има и някакви ремонтни китове за този модел диса но не е много траен резултата .Смени е с втора читава или най-добре с нова. На М54 не се отразява добре липсата и .
Края е кофти - чупи се оста при което нита пада в колектора , после на едни други места които носят голями главоболия .
Добре е махнал оста / АКО Е ВИНОВНА ТЯ/ , защото по този начин може да си избегнал голями главоболия.
А какво се оказа колега - щом не е тя ? Има и някакви ремонтни китове за този модел диса но не е много траен резултата .Смени е с втора читава или най-добре с нова. На М54 не се отразява добре липсата и .
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Re: За какво служи това - 3.0i е53?
laviatan написа:Прецака ли се дисата - започва да издава един стържещ звук . Това е началото на края .
Края е кофти - чупи се оста при което нита пада в колектора , после на едни други места които носят голями главоболия .
Добре е махнал оста / АКО Е ВИНОВНА ТЯ/ , защото по този начин може да си избегнал голями главоболия.
А какво се оказа колега - щом не е тя ? Има и някакви ремонтни китове за този модел диса но не е много траен резултата .Смени е с втора читава или най-добре с нова. На М54 не се отразява добре липсата и .
В какво отношение не се отразява добре? Колегата казва, че има проблем в ниските, но аз такъв не усещам. Друг е въпроса, че я махна още като колата ми беше много нова и може да не съм усетил разликата, а и я карам кротко.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани