Ъпдейт на БМВ Х1 хDrive'2013 и Продължение с F25 Х3'2015.

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10445
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Ъпдейт на БМВ Х1 хDrive'2013 и Продължение с F25 Х3'2015

Мнение от Leon » 23 Дек 2014, 13:45

Затова е carbon black цвета ;)
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: Ъпдейт на БМВ Х1 хDrive'2013 и Продължение с F25 Х3'2015

Мнение от VIKING_WARRIOR » 23 Дек 2014, 19:58

rafa224 написа:Отново честито колега :yes: и безаварийно каране :D Х1-цата какво направи?


Мерси Рафа! Да Ти се връща и на Теб такава радост! Х1-ката им я върнах на Камор да я продават като Премиум. Успях да и навъртя 14000 км за една година като се има предвид,че не живея в България, само реално е карана 4 месеца! Не ги усетих тези километри като финанси! Много икономично ми излизаше! Засега Х3-ката и тя изглежда икономична! Към момента показва реално на километража и със засичане по системата "пълно-празно" около 6,1литра на 100 км. Пак ме удивлява и този резултат! Не мога да повярвам все още че БМВ правят икономични автомобили! Много ме кефи новият ЛЕД пътепоказател на Х3-ката! Дълъг е полвин метър и се вижда чак от луната като почне да мига :lol: :yes: :clap: . Много интересно мърка този двигател в сравнение с 2-двулитровият на Х1-ката! Онзи тракаше като трактор направо, докато този мърка много плавно даже бих се изразил малко патетично "мазно" като добре смазан двигател! Явно са променили двулитровият към по-добро! Очаквам разхода след като се разработи добре консумацията да падне под 6 подобно на Х1-ката! По книжка го дават градско 5,9, извънградско 4,7 комбинирано 5,2... Радват ме тези цифри и във комбинация със новата цена на дизела съм предоволен просто! Цената е по-ниска от тази на градският и извънградският обществен превоз! Поздрави и Весела Коледа на Теб и Семейството Ти! :D :D :D
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1533
Регистриран на: 20.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 F15

Re: Ъпдейт на БМВ Х1 хDrive'2013 и Продължение с F25 Х3'2015

Мнение от rafa224 » 23 Дек 2014, 21:10

VIKING_WARRIOR написа:
rafa224 написа:Отново честито колега :yes: и безаварийно каране :D Х1-цата какво направи?


Мерси Рафа! Да Ти се връща и на Теб такава радост! Х1-ката им я върнах на Камор да я продават като Премиум. Успях да и навъртя 14000 км за една година като се има предвид,че не живея в България, само реално е карана 4 месеца! Не ги усетих тези километри като финанси! Много икономично ми излизаше! Засега Х3-ката и тя изглежда икономична! Към момента показва реално на километража и със засичане по системата "пълно-празно" около 6,1литра на 100 км. Пак ме удивлява и този резултат! Не мога да повярвам все още че БМВ правят икономични автомобили! Много ме кефи новият ЛЕД пътепоказател на Х3-ката! Дълъг е полвин метър и се вижда чак от луната като почне да мига :lol: :yes: :clap: . Много интересно мърка този двигател в сравнение с 2-двулитровият на Х1-ката! Онзи тракаше като трактор направо, докато този мърка много плавно даже бих се изразил малко патетично "мазно" като добре смазан двигател! Явно са променили двулитровият към по-добро! Очаквам разхода след като се разработи добре консумацията да падне под 6 подобно на Х1-ката! По книжка го дават градско 5,9, извънградско 4,7 комбинирано 5,2... Радват ме тези цифри и във комбинация със новата цена на дизела съм предоволен просто! Цената е по-ниска от тази на градският и извънградският обществен превоз! Поздрави и Весела Коледа на Теб и Семейството Ти! :D :D :D

Чул те Господ, дано да ми се връща :D Но аз съм фен на Х5. Новата F15 ще ми се отрази добре :yes: Весели празници и на теб и семейството ти :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 21.12.2014
Местоположение: между Карпатите и Стара планина
Пол: Мъж
Кара: BMW X3 3.0d
Мечтае да кара: Kampfpanzer LEOPARD 2 A7+
Детайли за колата: Не изпреварва другите коли. Направо ги прескача.

Re: Ъпдейт на БМВ Х1 хDrive'2013 и Продължение с F25 Х3'2015

Мнение от mediator37 » 31 Дек 2014, 10:59

VIKING_WARRIOR, горе в лентата едно зъбчато колело- кликваш, после влизаш в "личен профил" и в позицията "какво кара" - регистрираш издигането си от Х1 на Х3, за което честито и поздравления ! Сдобил си се с разкошен SUV, добър просвет-качваш я смело в града по бордюрите и съм убеден, че е заначително по - "оффроуд" от единичката. Ти ще сравниш и ще кажеш.
Съжалявам, че не си си взел Х3 с двигател 3.0d. Следващата ти тема щеше да бъде: "ПРОБЛЕМ- ТРУДНО УДЪРЖАМ ТОЗИ САМОЛЕТ НА АСФАЛТА. ПОМОГНЕТЕ!" , но .... както е казал др. Тодор Живков- Тази година с двигател 2.0, догодина с 3.0d !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: Ъпдейт на БМВ Х1 хDrive'2013 и Продължение с F25 Х3'2015

Мнение от Borymeckata » 02 Яну 2015, 10:08

Да се включа и аз в поздравленията - Честито на Колегата! Точно такъв коледен подарък бих си направил някой ден... На снимките новата Х3-ка изглежда като произведение на изкуството, чак да се притесниш да седнеш в толкова лъскаво и изпипано нещо и да го подкараш по улиците.

Гледам снимките и ме обзема гордост - нали и аз карам черна Х3! Но... приликите са дотук. Всъщност има още една прилика, но тя не ме радва особено - мощността на двигателите ни е почти еднаква, 197 к.с. на Колегата срещу 204 на моя. Само дето моят има два цилиндъра повече, ха-ха-ха... Какво ли ще постигнат конструкторите за още 10 години? Дано имаме възможност да видим и изпробваме...

Чакаме да прочетем отзиви как се представя "паркетникът" на сняг. Макар, че мога да се досетя... Слагам "паркетник" в кавички заащото имам някои впечатления от моя 10-годишен варел - виждал съм доста замислени и тъжни погледи от хора с "истински" джипове. А как се държи на снега "внукът" му - мога само да си представям...
Excellent! Steven is my name!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 661
Регистриран на: 2.12.2006
Местоположение: София,Бургас
Пол: Мъж
Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i

Re: Ъпдейт на БМВ Х1 хDrive'2013 и Продължение с F25 Х3'2015

Мнение от zlobicar » 02 Яну 2015, 15:50

Честито,със здраве да си я караш и много удоволствие от шофирането да изспитваш. Голяма красавица е.
обичам BMW

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: Ъпдейт на БМВ Х1 хDrive'2013 и Продължение с F25 Х3'2015

Мнение от VIKING_WARRIOR » 04 Яну 2015, 11:12

Borymeckata написа:Да се включа и аз в поздравленията - Честито на Колегата! Точно такъв коледен подарък бих си направил някой ден... На снимките новата Х3-ка изглежда като произведение на изкуството, чак да се притесниш да седнеш в толкова лъскаво и изпипано нещо и да го подкараш по улиците.

Гледам снимките и ме обзема гордост - нали и аз карам черна Х3! Но... приликите са дотук. Всъщност има още една прилика, но тя не ме радва особено - мощността на двигателите ни е почти еднаква, 197 к.с. на Колегата срещу 204 на моя. Само дето моят има два цилиндъра повече, ха-ха-ха... Какво ли ще постигнат конструкторите за още 10 години? Дано имаме възможност да видим и изпробваме...

Чакаме да прочетем отзиви как се представя "паркетникът" на сняг. Макар, че мога да се досетя... Слагам "паркетник" в кавички заащото имам някои впечатления от моя 10-годишен варел - виждал съм доста замислени и тъжни погледи от хора с "истински" джипове. А как се държи на снега "внукът" му - мога само да си представям...


Честита Нова 2015 Година Боримечка и на Всички останали! Благодаря за пожеланията! Мисля че успях да съчетая комфорт динамика и икономия! Това се опитах да постигна затова се спрях на 2,0Д. Карах и двата тестови автомобила - 3,0Д определено дърпа като влак не споря но и харчи със литър повече което не ми хареса. В момента колата е на 2000км и ми дава среден разход 5,9 литра/100км., което ме удовлетворява напълно има я и диманиката при изпреварване и това е ок също. На Нова Година бяхме във Трявна, времето беше адски студенко -16 градуса Целзий показваше термометъра, палеше без проблем и върви без проблем. Пожелавам на всички такава радост!
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Ъпдейт на БМВ Х1 хDrive'2013 и Продължение с F25 Х3'2015.

Мнение от VIKING_WARRIOR » 04 Яну 2015, 11:14

..... Просто не го натискам БМВ-то да постигам светлинни скорости, не се юркам по светофарите, на магистралата карам със 100-130 максимум само ако изпреварвам някой стигам до 160. Карам на ЕКО Mode. За останалите показатели не мога да Ти кажа нищо Боримечка защото не съм ги опознал още. Поздрави и на всеки успех и радост.
Последна промяна VIKING_WARRIOR на 03 Апр 2015, 16:17, променена общо 6 пъти
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: Ъпдейт на БМВ Х1 хDrive'2013 и Продължение с F25 Х3'2015

Мнение от Borymeckata » 05 Яну 2015, 20:11

Честно казано, комфорт, динамика и икономия в една кола ми звучи като жена красива, умна и добра по душа... Пък и богата. Но щом Колегата го е постигнал - честито да му е, нека се радва на тази комбинация. Дай Боже всекиму...

За конските сили разбрахме, а максималният въртящ момент колко е, Колега? И при какви обороти го постига моторът? Тук би трябвало да е най-съществената разлика между 2.0d и 3.0d, си мисля...
Excellent! Steven is my name!

Предишна

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook