Ъпдейт на БМВ Х1 хDrive'2013 и Продължение с F25 Х3'2015.

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Пич, къде ми е колата?
Аватар
Мнения: 3058
Регистриран на: 5.02.2002

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от ! Алекс » 25 Ное 2013, 9:22

Определено задните ги хапе повече.... :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10445
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от Leon » 25 Ное 2013, 12:22

Atsalov написа:Системата за стабилност действа повече на задните(задвижващи) колела и от това идва и по-бързото им износване.

:yes:
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 6.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 320d Sport Line

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от TurboDieselComby » 25 Ное 2013, 17:02

Е при мен защо е обратното! Като съм пък без X-drive даже.

Преди погледнах пак сервизните интервали - 8000 за предни и 23000 за задни накладки прогнозно.

Аз до сега не съм имал кола на която да сменя първо задни. Е не съм имал и BMW, но ако това което ми прогнозира колата е вярно ...

Ацалов
Аватар
Мнения: 3412
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от Atsalov » 25 Ное 2013, 21:55

TurboDieselComby написа:Е при мен защо е обратното! Като съм пък без X-drive даже.

Преди погледнах пак сервизните интервали - 8000 за предни и 23000 за задни накладки прогнозно.

Аз до сега не съм имал кола на която да сменя първо задни. Е не съм имал и BMW, но ако това което ми прогнозира колата е вярно ...



След като караш внимателно ще ти се износват нормално,Но като ръчкаш газта по завоите ще се изяждат отзад.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10445
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от Leon » 26 Ное 2013, 9:43

TurboDieselComby написа:Е при мен защо е обратното! Като съм пък без X-drive даже.

Преди погледнах пак сервизните интервали - 8000 за предни и 23000 за задни накладки прогнозно.

Аз до сега не съм имал кола на която да сменя първо задни. Е не съм имал и BMW, но ако това което ми прогнозира колата е вярно ...

Ако караш ДТЦ да се задейства, ще ги яде ;) При спокойно каране, естествено, че ще яде предните, все пак те поемат повечето спирачно усилие, не случайно винаги са с по-големи дискове и апарати. Когато е и автоматик, предните се изпаряват направо. Освен това оригиналните накладки са много меки.
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 372
Регистриран на: 6.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F31 320d Sport Line

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от TurboDieselComby » 26 Ное 2013, 11:49

ДТЦ - DSC (ESP) ли ще да е?

В офиса ме изкарват джигит ама де да знам - може да съм почнал да улягам вече. :-)

Не знам колко са меки накладките ама вече имам ясно изразен ръб на дисковете.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 19.04.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 545i
Детайли за колата: E 60

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от bmw545i » 26 Ное 2013, 13:37

TurboDieselComby написа:ДТЦ - DSC (ESP) ли ще да е?

В офиса ме изкарват джигит ама де да знам - може да съм почнал да улягам вече. :-)

Не знам колко са меки накладките ама вече имам ясно изразен ръб на дисковете.


ДА :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1533
Регистриран на: 20.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 F15

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от rafa224 » 03 Яну 2014, 16:11

VIKING_WARRIOR написа:
POL_Starshi написа:Честито колега! С радост да си я караш и само безаварийни километри ти пожелавам! С РФТ гумите ще е така по-твърдо, но това да му е! Още веднъж честито! :)


Мерси! Абе да си призная на моменти имам чувството че ще ми паднат бъбреците иначе по машината оплакване нямам! Вози стабилно и на завои и наравно... Очудих се от БМВ признавам си го... Свалям им шапка на господата от Мюнхен! :yes:


Честито и от мен колега и безаварийно каране. Нямам впечатления от Х1 и ще се радвам ако периодично споделяш още. Колкото до RFT гумите моят съвет е да ги смениш с обикновени. Аз направих същото на х5-цата. Темата за горивата е доста сложна. Има такава доста обширна в Е60/Е61, можеш да погледнеш написаното. :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от Borymeckata » 06 Яну 2014, 9:37

TurboDieselComby написа:ДТЦ - DSC (ESP) ли ще да е?
...
Не знам колко са меки накладките ама вече имам ясно изразен ръб на дисковете.


Чудна работа, Колеги... Моят варел този месец прави 10 години, 8 от които е каран в Италия, а за километрите изобщо не отварям въпрос... А дисковете ми изглеждат по почти същия начин. Заден:
Изображение

И преден:
Изображение

Изглеждат ми равномерно и еднакво износени - предните и задните. Дали да оригинални - нямам представа, но поне от три години по дискове, накладки и изобщо по спирачките не е пипано. Вероятно е до стил и условия на каране... Аз по принцип използвам спирачката мнооого ограничено и карам съвсем спокойно. Служебното ми Пежо (предишното) 307sw ми го взеха на 115 000км. с оригиналните дискове и накладки. Между другото, беше си и с оригиналния съединител и ремъци на двигателя.
Excellent! Steven is my name!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от VIKING_WARRIOR » 12 Сеп 2014, 23:35

Здравейте! Искам да Ви попитам Въпрос относно Х6 2014 година модел 40д. Какъв разход има, някой има ли идея защото искам да си сменя единичката за по-голяма кола. Благодаря Ви предварително!
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

Ацалов
Аватар
Мнения: 3412
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от Atsalov » 21 Сеп 2014, 10:51

Аз мога да говоря само за фейслифта 2012 ,че разхода не ми падна под 12/100 за 3 месеца каране.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от VIKING_WARRIOR » 05 Дек 2014, 19:11

Благодаря колега. Не мога да очаквам разход под 10/100 км. Така се очертава въпроса. Дори 3,0 Д да е двигателя. Разбрах и отново Благодаря за мненията.
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D и Продължение с F25

Мнение от VIKING_WARRIOR » 23 Дек 2014, 9:19

Привет Уважаема Аудитория, Г-да Модератори , Администратори, Дами и Господа,
Тук е момента да споделя,че Х1-ката вече "порастна" и сега е Х3 модел 2015 F25 предполагам. Машината е закупена преди 3 дни от Ауто Бавария- КАМОР София. В момента е на 1000км вече за този период. Това е последният фейслифт на Х3 като в него е включен екстрата LED фарове за мъгла и основните фарове са също LED ADAPTIVE BMW. Изключителна разлика във светенето от биксенона на Х1-ката. Особено във мъгла положението драстично се променя в сравнение със конвенционалните халогени и даже ксеноните от неясен произход. Двигателят е подобрен конските сили са вече 197. Возенето е много стабилно както на завоите по пътя Варна Бургас, така и по магистралата София Бургас.Интериора не е променен изключително много в сравнение с предният модел, километража е подобрен и по-лесен и интуитивен за разбиране. Показва всичко необходимо за водача. Круиз контролът е много добър и послушен(със спирачна функция).Този път гумите са ПИРЕЛИ и возят изключително добре и нямам оплакванията които имах при БРИДЖСТОУН на Х1 които возеха твърдо. Зимните гуми са ДЪНЛОП 3D които миналата година бяха Гума на Годината за 2013-2014. Сега сме в очакване на сняг ;) Цветът е CARBON BLACK METALLIC има някакъв оттенък на хамелеонско синьо в него под различен ъгъл и светлина можете сами да се уверите. Качвам малко снимков материал. Поздрави и весели празници по Коледа и Нова Година на всички присъстващи и техните Фамилии.
Последна промяна VIKING_WARRIOR на 10 Юни 2015, 0:51, променена общо 1 път
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1533
Регистриран на: 20.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 F15

Re: Ъпдейт на БМВ Х1 хDrive'2013 и Продължение с F25 Х3'2015

Мнение от rafa224 » 23 Дек 2014, 9:58

Отново честито колега :yes: и безаварийно каране :D Х1-цата какво направи?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: F31

Re: Ъпдейт на БМВ Х1 хDrive'2013 и Продължение с F25 Х3'2015

Мнение от бабъл » 23 Дек 2014, 10:48

Честито колега със здраве да си я караш ! Мненията ти истински ме забавляват , много цветно ги описваш нещата :) На снимката отзад със светкавицата си е направо синя ;)

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook