Ъпдейт на БМВ Х1 хDrive'2013 и Продължение с F25 Х3'2015.

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Ъпдейт на БМВ Х1 хDrive'2013 и Продължение с F25 Х3'2015.

Мнение от VIKING_WARRIOR » 03 Ное 2013, 16:53

По Препоръка на Модератора КРОКИ публикувам темата си тук макар да не представлява изобщо история която да заслужава такава позиция! Това го пиша с оглед избягване на недоразумение с някой Модератор за което Благодаря предварително!
Здравейте , Уважаеми Дами и Господа! Искам да се похваля като нов и горд собственик на първото си в живота БМВ,а имено BMW X1 x Drive20D X-Line 2013, 185 конски сили, 380 Nm, 8- степенна скоростна кутия, 17 цола джанти, гуми Bridgestone RFT.Машината е новозакупена от КАМОР София на 0,9 км. Към момента имам следните впечатления за автомобила колкото ида са бегли те считам че са коректни. Среден разход към момента на публикуването при изминати 6000 км за един месец и половина е 6,3литра/100км което мисля за горепосочените параметри на автомобила е много добро постижение като в този аспект очаквам подобрение и намаляване на разхода надолу. Управлявам автомобила в рамките на ограниченията на ЗДП в страната като съответно се стремя да спазвам и изискванията указани в сервизната книжка къдетое посочено,че първите 2000 км не трябва да прехвърлям скоростта над 150 км и да не предизвиквам посредством кикдаун вдигане на обороти над 3000, което спазвам все още. Много очудващо за теглото си автомобилът е доста подвижен и динамичен, реагира добре в градски условия, на магистралата е удоволствие да се управлява Бургас-София с изключение участъка на Пазарджик където могат да ми паднат бъбреците и не карам със скорост по-голяма от 70км/час, при ограничение 130 км/час. Предполагам,че това се дължи най-вече на гумите Bridgestone RFT, които смятам да сменя след като се износят за Мишелин RFT.В момента закупих гуми ZPS (Zero Pressure System) Йокохама RFT 225/50RF17 зимни DOT FDJR - N451913 и се усеща доста по-меко и комфортно возене изглежда са по-меки. Друсането е единствената ми забележка към момента към автомобила! Дано то да не донесе много щети по окачването и да се раздрънка след време. Искам да попитам по-опитните тук във форума какви проблеми мога да очаквам от двигателя предвид нашата лоша нафта (зареждам от ШЕЛ Shell V-Power Nitro+ Diesel ) и окачването предвид нашата лоша инфраструктура.Въпреки негативите предизвикани от нашата родна мила картинка не мога да не спомена удоволствието да управлявам такава динамична и... икономична машина. Също така новите джанти като си направих комплект "Зимно Оборудване" които закупих чисто Нови , достатъчно здрави ли са макар да ми изглеждат доста демоде имат привлекателна структура със черната си основа. Признавам си,като доскорошен фен на Мерцедес AMG, Lorinser, изумен съм от показателите на двигателя, относително стабилното поведение на пътя по завои (Шипка,Пътя Бургас-Варна). Засега не мога да скрия радостта си от управлението на тази машина, която с параметрите си не претендира да бъде конкурент на М-Пакет машините и си е чисто класическо стилно SAV BMW.Пожелавам на всички участници във форума да имат тази възможност да изпитат това щастие и удоволствие да си закупят такова или по-добро БМВ естетсвено съобразно възможностите си! Пожелавам Ви много здраве и късмет! Вярвам не съм Ви отегчил! Качвам снимка на машината!
Последна промяна VIKING_WARRIOR на 10 Юни 2015, 0:49, променена общо 3 пъти
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

Дон Хуан де Маркофф
Аватар
Мнения: 6033
Регистриран на: 1.06.2002
Местоположение: Стара Загора/Казанлък
Пол: Мъж
Кара: Е30 cardio,Е39,Е36 combainero
Мечтае да кара: X6 cabrio

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от B U L L I » 03 Ное 2013, 17:23

значи кроки тук ти каза да я пуснеш :kuku:
ах тоя кроки :bang:
местя темата ти в раздела за хиксове
ИзображениеИзображение
http://bayern-bulgaria.net/
"към крайно тежките заболявания се прилагат крайно тежки форми на лечение!"
71% от повърхността на Земята е покрита от вода… Останалата площ се покрива от Мануел Нойер.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от VIKING_WARRIOR » 03 Ное 2013, 17:26

B U L L I написа:значи кроки тук ти каза да я пуснеш :kuku:
ах тоя кроки :bang:
местя темата ти в раздела за хиксове


Привет Уважаеми BULLI!Както кажете! Аз се опитах да я публикувам там понеже колата е от семейството на Х но някой от модераторите не ми позволиха и ме изхвърлиха! Аз претенции нямам стига Вие да сте доволни и да няма недоразумениея можете да я преместите някъде където да се чете и да получа някакъв отговор ако е възможно разбира се от уважаемата аудитория за което Благодаря! Поздрави и приятна неделя!
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

Матрицата на SuPeR_FLY
Аватар
Мнения: 3637
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
Пол: Мъж
Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
Мечтае да кара: и да е жив и здрав!

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от POL_Starshi » 03 Ное 2013, 17:39

Честито колега! С радост да си я караш и само безаварийни километри ти пожелавам! С РФТ гумите ще е така по-твърдо, но това да му е! Още веднъж честито! :)
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!

Ацалов
Аватар
Мнения: 3412
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от Atsalov » 03 Ное 2013, 17:51

Безпроблемни километри и весели моменти ти пожелавам! :wave:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от VIKING_WARRIOR » 03 Ное 2013, 18:27

Atsalov написа:Безпроблемни километри и весели моменти ти пожелавам! :wave:


Благодаря Ви колега и на Вас да Ви се връща подобна радост! Искрено се надявам да нямам големи проблеми по време и след гаранцията! Опитвамм се да карам машината според изискванията на производителя! Само горивото ме притеснява да си призная! Засега зареждам само от Ш*Л, ими се иска да е ок от там... Опитах малко Р***Петрол ноп не ми се стори ок нафтата там по-шумен стана двигателя... Поздрави!
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от VIKING_WARRIOR » 03 Ное 2013, 18:31

POL_Starshi написа:Честито колега! С радост да си я караш и само безаварийни километри ти пожелавам! С РФТ гумите ще е така по-твърдо, но това да му е! Още веднъж честито! :)


Мерси! Абе да си призная на моменти имам чувството че ще ми паднат бъбреците иначе по машината оплакване нямам! Вози стабилно и на завои и наравно... Очудих се от БМВ признавам си го... Свалям им шапка на господата от Мюнхен! :yes:
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 27.12.2011
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: BMW E63 635d++

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от goshy » 05 Ное 2013, 19:05

Колега и аз съм с Х1 и с RFT гуми и наистина вози леко твърдо, но за сметка на това е много стабилно.. :driving: Да ти кажа и аз карам със V-Power и нямам проблеми вече почти 60 000 км, така че сипвай си гориво и се радвай на новата машина! :yes: Безаварийно шофиране и поздрави! :driving:
Мърка, пуши и ръмжи.. -Нафта ми сипи!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от VIKING_WARRIOR » 06 Ное 2013, 7:54

goshy написа:Колега и аз съм с Х1 и с RFT гуми и наистина вози леко твърдо, но за сметка на това е много стабилно.. :driving: Да ти кажа и аз карам със V-Power и нямам проблеми вече почти 60 000 км, така че сипвай си гориво и се радвай на новата машина! :yes: Безаварийно шофиране и поздрави! :driving:


Мерси Колега за информацията! Непрекъснато се чудех къде да зареждам, че просто не можах да консолидирам мнение по форумите нито от живота коя бензиностанция като марка дава квалитетен бензин!!! :dunno:
Така поне от тбе мога да знам нещо и то е че не си имал проблемни с V-Power,което е много важно за мен. Твърдото возене ще му свикна няма накъде да бягам. Просто сега като сложих зимните усетих разлика,вози малко една идея по-мекичко, което е заради самите гуми които са RFT пак но са малко по-добри ми се струва от оригиналните които взех от магазина. Старнното ми е че няма температурен датчик на тези машини и защо така кой да ми каже...?!Не е ли важно какъв ни е температурният диапазон да го следим, или толкова е сигурен двигателят ,че няма нужда да се следи този параметър...?!Нямам идея да си призная....Ама сега нали върви колата ще му мисля ако стане нещо...Поздрави и безаварийно и на теб! :yes:
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 19.04.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 545i
Детайли за колата: E 60

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от bmw545i » 06 Ное 2013, 12:05

VIKING_WARRIOR написа:По Препоръка на Модератора КРОКИ публикувам темата си тук макар да не представлява изобщо история която да заслужава такава позиция! Това го пиша с оглед избягване на недоразумение с някой Модератор за което Благодаря предварително!
Здравейте , Уважаеми Дами и Господа! Искам да се похваля като нов и горд собственик на първото си в живота БМВ,а имено BMW X1 x Drive20D X-Line 2013, 185 конски сили, 380 Nm, 8- степенна скоростна кутия, 17 цола джанти, гуми Bridgestone RFT.Машината е новозакупена от КАМОР София на 0,9 км. Към момента имам следните впечатления за автомобила колкото ида са бегли те считам че са коректни. Среден разход към момента на публикуването при изминати 6000 км за един месец и половина е 6,3литра/100км което мисля за горепосочените параметри на автомобила е много добро постижение като в този аспект очаквам подобрение и намаляване на разхода надолу. Управлявам автомобила в рамките на ограниченията на ЗДП в страната като съответно се стремя да спазвам и изискванията указани в сервизната книжка къдетое посочено,че първите 2000 км не трябва да прехвърлям скоростта над 150 км и да не предизвиквам посредством кикдаун вдигане на обороти над 3000, което спазвам все още. Много очудващо за теглото си автомобилът е доста подвижен и динамичен, реагира добре в градски условия, на магистралата е удоволствие да се управлява Бургас-София с изключение участъка на Пазарджик където могат да ми паднат бъбреците и не карам със скорост по-голяма от 70км/час, при ограничение 130 км/час. Предполагам,че това се дължи най-вече на гумите Bridgestone RFT, които смятам да сменя след като се износят за Мишелин RFT.В момента закупих гуми ZPS (Zero Pressure System) Йокохама RFT 225/50RF17 зимни DOT FDJR - N451913 и се усеща доста по-меко и комфортно возене изглежда са по-меки. Друсането е единствената ми забележка към момента към автомобила! Дано то да не донесе много щети по окачването и да се раздрънка след време. Искам да попитам по-опитните тук във форума какви проблеми мога да очаквам от двигателя предвид нашата лоша нафта (зареждам от ШЕЛ Shell V-Power Nitro+ Diesel ) и окачването предвид нашата лоша инфраструктура.Въпреки негативите предизвикани от нашата родна мила картинка не мога да не спомена удоволствието да управлявам такава динамична и... икономична машина. Също така новите джанти като си направих комплект "Зимно Оборудване" които закупих чисто Нови , достатъчно здрави ли са макар да ми изглеждат доста демоде имат привлекателна структура със черната си основа. Признавам си,като доскорошен фен на Мерцедес AMG, Lorinser, изумен съм от показателите на двигателя, относително стабилното поведение на пътя по завои (Шипка,Пътя Бургас-Варна). Засега не мога да скрия радостта си от управлението на тази машина, която с параметрите си не претендира да бъде конкурент на М-Пакет машините и си е чисто класическо стилно SAV BMW.Пожелавам на всички участници във форума да имат тази възможност да изпитат това щастие и удоволствие да си закупят такова или по-добро БМВ естетсвено съобразно възможностите си! Пожелавам Ви много здраве и късмет! Вярвам не съм Ви отегчил! Качвам снимка на машината!
IMG_1226.JPG
Джанти.JPG


Колега, аз имах същата и съм доволен, като изключим някои от пластмасите в долна част на таблото и по средната конзола. :)
Относно друсането, просто не слагай рънфлет, защото влошова осезаемо комфорта и неминуемо ще доведе до "раздрънкване", както сам си написал. Друга важна причина, поради която трябва да махнеш рънфета са джантите, гумите са много твърди и предават всичко на джантата - след един сезон ще изкривиш всички. Аз купих моята от Германия, преди още на Камор да им ги предоставят в шоурума... :)
Първите модели нямаха киче на предния капак и бяха доста шумни, но мисля, че този проблем вече решен. Неочаквано, моделът се оказа доста сполучлив. Междувременно излезе и потвърждението - 100.000 км тест на Ауто билд. :yes:

Гледай и се наслаждавай - http://www.youtube.com/watch?v=7DSwdQjic4o

Зареждах САМО на OMV - Премиум нафтата!

Честито и безаварийно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от VIKING_WARRIOR » 06 Ное 2013, 14:05

Колега, аз имах същата и съм доволен, като изключим някои от пластмасите в долна част на таблото и по средната конзола. :)
Относно друсането, просто не слагай рънфлет, защото влошова осезаемо комфорта и неминуемо ще доведе до "раздрънкване", както сам си написал. Друга важна причина, поради която трябва да махнеш рънфета са джантите, гумите са много твърди и предават всичко на джантата - след един сезон ще изкривиш всички. Аз купих моята от Германия, преди още на Камор да им ги предоставят в шоурума... :)
Първите модели нямаха киче на предния капак и бяха доста шумни, но мисля, че този проблем вече решен. Неочаквано, моделът се оказа доста сполучлив. Междувременно излезе и потвърждението - 100.000 км тест на Ауто билд. :yes:

Гледай и се наслаждавай - http://www.youtube.com/watch?v=7DSwdQjic4o

Зареждах САМО на OMV - Премиум нафтата!

Честито и безаварийно.[/quote]

Мерси колега. Да ти се връща и на теб. Сега ме вкара в дилемата пак за това гориво. Да ти призная единственото за което се притеснявам е зимата да не се желира нафтата. Аз слагам добавка против замръзване ама знае ли човек? Иначе за кичето си прав още не са ъпгрейднали модела с него гол капак си е малко ми е смешен този факт. За друсането си прав и ще те послушам да махна рън флата след като ги изхабя оригиналните. Пластмасите ми се струват ок към момента да видим за в бъдеще. Ами дай боже и аз така да мина 100000 км без да имам проблеми като гледам как го разфасоваха това Х1 направо ми призля на клипчето. Поне доказва че е здраво. Иначе пък е икономично от моя гледна точка което адски ме устройва. Не е с голям клирънс но пък е стабилно на завоите не се полюлява като по-големите. Комфорта за класа си е ок и приемлив не ми е тясно вътре както предполагах по принцип. Мисля да го задържа повече време за експлоатация че да видим. Поздрави и всичко най-добро!
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 527
Регистриран на: 19.04.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 545i
Детайли за колата: E 60

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от bmw545i » 06 Ное 2013, 15:05

VIKING_WARRIOR написа:Колега, аз имах същата и съм доволен, като изключим някои от пластмасите в долна част на таблото и по средната конзола. :)
Относно друсането, просто не слагай рънфлет, защото влошова осезаемо комфорта и неминуемо ще доведе до "раздрънкване", както сам си написал. Друга важна причина, поради която трябва да махнеш рънфета са джантите, гумите са много твърди и предават всичко на джантата - след един сезон ще изкривиш всички. Аз купих моята от Германия, преди още на Камор да им ги предоставят в шоурума... :)
Първите модели нямаха киче на предния капак и бяха доста шумни, но мисля, че този проблем вече решен. Неочаквано, моделът се оказа доста сполучлив. Междувременно излезе и потвърждението - 100.000 км тест на Ауто билд. :yes:

Гледай и се наслаждавай - http://www.youtube.com/watch?v=7DSwdQjic4o

Зареждах САМО на OMV - Премиум нафтата!

Честито и безаварийно.


Мерси колега. Да ти се връща и на теб. Сега ме вкара в дилемата пак за това гориво. Да ти призная единственото за което се притеснявам е зимата да не се желира нафтата. Аз слагам добавка против замръзване ама знае ли човек? Иначе за кичето си прав още не са ъпгрейднали модела с него гол капак си е малко ми е смешен този факт. За друсането си прав и ще те послушам да махна рън флата след като ги изхабя оригиналните. Пластмасите ми се струват ок към момента да видим за в бъдеще. Ами дай боже и аз така да мина 100000 км без да имам проблеми като гледам как го разфасоваха това Х1 направо ми призля на клипчето. Поне доказва че е здраво. Иначе пък е икономично от моя гледна точка което адски ме устройва. Не е с голям клирънс но пък е стабилно на завоите не се полюлява като по-големите. Комфорта за класа си е ок и приемлив не ми е тясно вътре както предполагах по принцип. Мисля да го задържа повече време за експлоатация че да видим. Поздрави и всичко най-добро![/quote]

OMV зимата слагат специална добавка в премиум нафтата против замръзване. Скъпите горива на OMV са от тяхната рафинерия в Румъния и в рядки случаи от рафинерията в Австрия. Всичките ми приятели с бмв-та зареждат само в ОМВ и няма ядове. Аз съм правил експеримент с 3 ОМВ бензиностанции/цариградско,Г.М. Димитров,Красна поляна/ замразих три бутилки на -26 градуса и след това ги прецедих през филтър за кафе - всичко беше ОК, нямаше парафин, нито беше станала на желе.
Зимата, в снега се държи отлично. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 8.02.2011
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330d
Мечтае да кара: BMW Alpina B7

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от PavelPavlov » 06 Ное 2013, 15:15

Здрасти,

Чесита придобивка! Според мен това е перфектната градска кола за наш'те шашави условия. Разхода наистина е скандал :yes: . Ако можеш качи някоя снимка и вътре да видим как изглежда колата ти. Също ще чакаме зимата да споделиш дали xDrive-а е отговорил на очакванията ти... Много безавариини от мен!

Поздрави,
Павел

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 149
Регистриран на: 13.07.2013
Пол: Мъж
Кара: AMG 560SEC WB 1990
Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от VIKING_WARRIOR » 06 Ное 2013, 17:29

PavelPavlov написа:Здрасти,

Чесита придобивка! Според мен това е перфектната градска кола за наш'те шашави условия. Разхода наистина е скандал :yes: . Ако можеш качи някоя снимка и вътре да видим как изглежда колата ти. Също ще чакаме зимата да споделиш дали xDrive-а е отговорил на очакванията ти... Много безавариини от мен!

Поздрави,
Павел


Привет Уважаеми Павел, няма проблем ще ъплоадна малко снимки от интериора!Да си призная много съм възхитен от окачването много е стабилно и вози "твърдо" в добрият смисъл на думата което ми харесва много! За града наистина е супер с двата парктроника и вирнатата музунка никак не е проблем да се паркира където и да било! Да ти се връща и на теб за безаварийиното,че като гледам какви малоумници има по пътя, повечето не са тези с БМВ-та да ти призная като гледам що диваци има! Един онзи ден с една Застава Юго?!?!... откъде я намери тази кола нямам идея едвам не спря отзадната ми страна като се има предвид ,че бях на паралелен паркинг ми призля като чух суркането и свиренето на спирачките и гумите :kuku: ! (за снимките малко ще се наложи да се изчака да ги намаля че стават големички с Никона по 10мб,сорка)
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 27.12.2011
Местоположение: Панагюрище
Пол: Мъж
Кара: BMW E63 635d++

Re: ГОРД СОБСТВЕНИК НА БМВ Х1 хDrive20D X-Line 2013

Мнение от goshy » 06 Ное 2013, 19:41

bmw545i написа:Колега, аз имах същата и съм доволен, като изключим някои от пластмасите в долна част на таблото и по средната конзола. :)


А аз си мислех, че само мойто има проблем, пластмасите скърцат и ме дразнят ужасно много, а колата е на година и малко... :kuku: Може би както казваш ти е от по-твърдите RFT гуми.. :yes: Колеги, и аз съм зареждал от OMV и съм доволен, но от много години насам зареждам само на Shell с гориво V-Power.. 2 чисто нови коли преди това съм взимал - едната вече е на 280 000, а другата на 175 000 и са карани на 95% само с V-Power.. Досега сериозни проблеми с тях не съм имал :yes: :driving:
Поздрави ! :yes:
Мърка, пуши и ръмжи.. -Нафта ми сипи!

Следваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook