Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 4.10.2018
Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
Мечтае да кара: 911

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от Jorixa » 28 Май 2020, 11:08

msi200 написа:Твърдостта при тези коли зависи много от вида окачване(те са поне 4), джантите и гумите, и така се получават сума ти комбинации. С други думи, Х6 с адаптив драйв и 20 цола няма нищо общо с Х5 с нормално окачване и 18цола, а и двете ще возят много по-добре от Е60-ка с М-ково окачване. Всичките варианти с нерънфлат са търпими, но М-ковите окачвания са за много хубави пътища :) По-големи гуми не виждам смисъл да се слагат, това го правят на офроуд джиповете основно за да им вдигнат клирънса от земята. С асфалтова кола е по-добре да намалиш цолажа на джантата и гумата да стане по-балонна.
Е да си купиш Х6-ца, на която целия смисъл на колата е "виж ме, търся си внимние" и да и сложиш 18-ки, някакси не върви :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4868
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от acho.rs » 28 Май 2020, 13:06

Явно и от БМВ да решили че не върви, защото F16 X6 серийно е с минимум 19ки :D

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 13.12.2017
Пол: Мъж

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от kristiyan.osev » 28 Май 2020, 19:56

Здравейте Колеги! Харесал съм си едно BMW X3 f25 2011 x-drive на 330 000км. Днес го покарах и останових следните проблеми:
- Записа грешка Drivetrain malfunction. Собственика обясни, че на компютър реално се чете че има проблем с DPF филтъра.
- Не работи мултифункционалния волан. Собственика каза че е сменявам лентовия кабел и трябвало да се обучи.
Освен тези неща, като цяло е в добро състояние имайки предвид километрите. Декември 2018г е ремонтирана кутията(хидротрансформатора) във Варна от предишния собственик. Впечатленията ми от нея са добри.
Ще се радвам да съдействате с избор на място където да закарам автомобила за пълна инспекция преди закупуване(както софтуерно, така и физически). Надявам се, че има хора, които да знаят всички възможни болежки на този автомобил. До сега не съм имал BMW и не съм много наясно с възможните подводни камъни. Също така проверих VIN номера в безплатните сайтове и общо взето всички екстри, които има си излезнаха реални. Интересно ми е обаче дали има начин да се провери цялата история на автомобила, предполагам докогато е бил в официален сервиз поне? Ето VIN - WBAWY31040L520569 А ето и линк към обявата - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21571826055059952 Наясно съм, че това е най-ниската цена в mobile.bg , но честно казано мен километрите не ме плашат, а на пръв поглед автомобила изглежда добре. Дори да има неща, които да се оправят, мисля че ще си заслужава заради доволното количество екстри, които има.
Благодаря предварително и се надявам скоро да съм пълноправен член на форума ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 599
Регистриран на: 10.02.2013
Кара: 2008 BMW X6 35dX, 286hp

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от goppe » 28 Май 2020, 20:03

msi200 написа:Твърдостта при тези коли зависи много от вида окачване(те са поне 4), джантите и гумите, и така се получават сума ти комбинации. С други думи, Х6 с адаптив драйв и 20 цола няма нищо общо с Х5 с нормално окачване и 18цола, а и двете ще возят много по-добре от Е60-ка с М-ково окачване. Всичките варианти с нерънфлат са търпими, но М-ковите окачвания са за много хубави пътища :) По-големи гуми не виждам смисъл да се слагат, това го правят на офроуд джиповете основно за да им вдигнат клирънса от земята. С асфалтова кола е по-добре да намалиш цолажа на джантата и гумата да стане по-балонна.



Колега, мерси за отговорите! Понеже пишеш за адаптив драйв, ако мога да попитам има ли разлика в твърдостта на возията на кола с него и кола без него? Защото доколкото прочетох, освен предотвратяване на накланянето в завоите, той е свързан със спорт бутона под скоростния лост и в който спорт режим допълнително се втвърдява окачването и се увеличава усещането за спортно каране. Тоест режимите са 2 ако не се лъжа - комфортен (или по-скоро обикновен или неутрален) и спорт. За спортния ясно, но ме интересува има ли разлика от комфорт режима (или не-спорт режима) на СУВ с адаптив драйв спрямо СУВ без тази екстра, от гледна точка на возията?

Относно по-големия размер на височината на гумите питането ми беше продиктувано от по-меката возия и евентуално от пазенето на джантата (аз имам немалко проблеми от нископрофилните гуми), но пък бих се придържал към стоковите модели джанти за модела, които до колкото проверих няма по-малки от 19.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4868
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от acho.rs » 28 Май 2020, 20:56

.... 19ките стандартно са 255х50 което си е бая висока гума. Дори във вариант рънфлат има остатъчен комфорт.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 995
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М2+X5

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от msi200 » 28 Май 2020, 22:17

goppe написа:Колега, мерси за отговорите! Понеже пишеш за адаптив драйв, ако мога да попитам има ли разлика в твърдостта на возията на кола с него и кола без него? Защото доколкото прочетох, освен предотвратяване на накланянето в завоите, той е свързан със спорт бутона под скоростния лост и в който спорт режим допълнително се втвърдява окачването и се увеличава усещането за спортно каране. Тоест режимите са 2 ако не се лъжа - комфортен (или по-скоро обикновен или неутрален) и спорт. За спортния ясно, но ме интересува има ли разлика от комфорт режима (или не-спорт режима) на СУВ с адаптив драйв спрямо СУВ без тази екстра, от гледна точка на возията?

Относно по-големия размер на височината на гумите питането ми беше продиктувано от по-меката возия и евентуално от пазенето на джантата (аз имам немалко проблеми от нископрофилните гуми), но пък бих се придържал към стоковите модели джанти за модела, които до колкото проверих няма по-малки от 19.


Адаптив драйв дава голяма разлика при тези коли - хем е по-стабилна, хем вози по-меко, усещането е, все едно караш различна кола. Само че, имаш допълнително 4 регулируеми амортисьора по 1300лв и 2 активни стаб. щанги по 4 бона. Те няма да се счупят всичките накуп, но трябва да се има предвид. С 19" джанти гумите са доста балонни и са ОК за гадни пътища и лек офроуд. 18 наистина е прекалено малка джанта за тази кола.
I love the sound of V8 in the morning...

Ацалов
Аватар
Мнения: 3412
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от Atsalov » 29 Май 2020, 9:29

kristiyan.osev написа:Здравейте Колеги! Харесал съм си едно BMW X3 f25 2011 x-drive на 330 000км. Днес го покарах и останових следните проблеми:
- Записа грешка Drivetrain malfunction. Собственика обясни, че на компютър реално се чете че има проблем с DPF филтъра.
- Не работи мултифункционалния волан. Собственика каза че е сменявам лентовия кабел и трябвало да се обучи.
Освен тези неща, като цяло е в добро състояние имайки предвид километрите. Декември 2018г е ремонтирана кутията(хидротрансформатора) във Варна от предишния собственик. Впечатленията ми от нея са добри.
Ще се радвам да съдействате с избор на място където да закарам автомобила за пълна инспекция преди закупуване(както софтуерно, така и физически). Надявам се, че има хора, които да знаят всички възможни болежки на този автомобил. До сега не съм имал BMW и не съм много наясно с възможните подводни камъни. Също така проверих VIN номера в безплатните сайтове и общо взето всички екстри, които има си излезнаха реални. Интересно ми е обаче дали има начин да се провери цялата история на автомобила, предполагам докогато е бил в официален сервиз поне? Ето VIN - WBAWY31040L520569 А ето и линк към обявата - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21571826055059952 Наясно съм, че това е най-ниската цена в mobile.bg , но честно казано мен километрите не ме плашат, а на пръв поглед автомобила изглежда добре. Дори да има неща, които да се оправят, мисля че ще си заслужава заради доволното количество екстри, които има.
Благодаря предварително и се надявам скоро да съм пълноправен член на форума ;)




1. Хубаво е да кажеш от кой район на България си :roll:
2. Колата на мен ми се вижда нормална и не виждам ''доволно количество екстри''
3. 2018 е била последно на 310к и от тогава са минати само 28к ...леко съмнително ...или не е карана пък достатъчно(някой като мен)
4. Веригите са сменяни 2012 на 60к по гаранция а инйектор и рейка 2013 ...малко по късно е сменен и ЕГР
5. Има акция за смяна на IZOFIX и охладителя на ЕГР


Успех с покупката ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 13.12.2017
Пол: Мъж

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от kristiyan.osev » 29 Май 2020, 10:31

Atsalov написа:
kristiyan.osev написа:Здравейте Колеги! Харесал съм си едно BMW X3 f25 2011 x-drive на 330 000км. Днес го покарах и останових следните проблеми:
- Записа грешка Drivetrain malfunction. Собственика обясни, че на компютър реално се чете че има проблем с DPF филтъра.
- Не работи мултифункционалния волан. Собственика каза че е сменявам лентовия кабел и трябвало да се обучи.
Освен тези неща, като цяло е в добро състояние имайки предвид километрите. Декември 2018г е ремонтирана кутията(хидротрансформатора) във Варна от предишния собственик. Впечатленията ми от нея са добри.
Ще се радвам да съдействате с избор на място където да закарам автомобила за пълна инспекция преди закупуване(както софтуерно, така и физически). Надявам се, че има хора, които да знаят всички възможни болежки на този автомобил. До сега не съм имал BMW и не съм много наясно с възможните подводни камъни. Също така проверих VIN номера в безплатните сайтове и общо взето всички екстри, които има си излезнаха реални. Интересно ми е обаче дали има начин да се провери цялата история на автомобила, предполагам докогато е бил в официален сервиз поне? Ето VIN - WBAWY31040L520569 А ето и линк към обявата - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21571826055059952 Наясно съм, че това е най-ниската цена в mobile.bg , но честно казано мен километрите не ме плашат, а на пръв поглед автомобила изглежда добре. Дори да има неща, които да се оправят, мисля че ще си заслужава заради доволното количество екстри, които има.
Благодаря предварително и се надявам скоро да съм пълноправен член на форума ;)




1. Хубаво е да кажеш от кой район на България си :roll:
2. Колата на мен ми се вижда нормална и не виждам ''доволно количество екстри''
3. 2018 е била последно на 310к и от тогава са минати само 28к ...леко съмнително ...или не е карана пък достатъчно(някой като мен)
4. Веригите са сменяни 2012 на 60к по гаранция а инйектор и рейка 2013 ...малко по късно е сменен и ЕГР
5. Има акция за смяна на IZOFIX и охладителя на ЕГР


Успех с покупката ;)


Здравей Колега!

Благодаря за мнението и информацията, която си проверил!!!
1. Аз съм от Сандански, но за проверката ще се случва в София.
2. Да нормална е но поне - голяма навигация, ел багажник, блутут, биксенонови фарове, хубав салон и още някои неща, които на мен са ми достатъчни.
3. Декември 2018 я е купил сегашния собственик и каза че е направил точно 30к.
4. Тоест не би трябвало да се очаква проблем с тях? Двигателят работи много добре.. според мен.

Аз мисля, че намерих човек за проверката преди купуване ....

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 9.03.2018

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от gogata56 » 29 Май 2020, 23:45

Здравейте, решил да взема Х5 между 2008-2010 бензинова, но от няколко човека чувам че бензиновите двигатели не били за предпочитане и давали доста дефекти. Моля компетентно мнение от хора имащи такива екземпляри или професионално запознати с плюсовете и негативите на тези модели. Идеята ми е ако не е с АГУ да я газифицирам, тъй като пътувам доста.
Благодаря Ви.


Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 4.10.2018
Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
Мечтае да кара: 911

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от Jorixa » 30 Май 2020, 13:18

Atsalov написа:
3. 2018 е била последно на 310к и от тогава са минати само 28к ...леко съмнително ...или не е карана пък достатъчно(някой като мен)

28k километра за 2 години ми се струват абсолютно нормално за България (особено и с тая карантина). Просто преди тва сигурно е внесена от Германия, където ги съдират от каране.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4868
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от acho.rs » 30 Май 2020, 22:10

msi200 написа:
goppe написа:Колега, мерси за отговорите! Понеже пишеш за адаптив драйв, ако мога да попитам има ли разлика в твърдостта на возията на кола с него и кола без него? Защото доколкото прочетох, освен предотвратяване на накланянето в завоите, той е свързан със спорт бутона под скоростния лост и в който спорт режим допълнително се втвърдява окачването и се увеличава усещането за спортно каране. Тоест режимите са 2 ако не се лъжа - комфортен (или по-скоро обикновен или неутрален) и спорт. За спортния ясно, но ме интересува има ли разлика от комфорт режима (или не-спорт режима) на СУВ с адаптив драйв спрямо СУВ без тази екстра, от гледна точка на возията?

Относно по-големия размер на височината на гумите питането ми беше продиктувано от по-меката возия и евентуално от пазенето на джантата (аз имам немалко проблеми от нископрофилните гуми), но пък бих се придържал към стоковите модели джанти за модела, които до колкото проверих няма по-малки от 19.


Адаптив драйв дава голяма разлика при тези коли - хем е по-стабилна, хем вози по-меко, усещането е, все едно караш различна кола. Само че, имаш допълнително 4 регулируеми амортисьора по 1300лв и 2 активни стаб. щанги по 4 бона. Те няма да се счупят всичките накуп, но трябва да се има предвид. С 19" джанти гумите са доста балонни и са ОК за гадни пътища и лек офроуд. 18 наистина е прекалено малка джанта за тази кола.

Щангите по 4к не са ли за Дайнамик Драйв? В смисъл можеш да имаш Адаптив Драйв и без Дайнамик Драйв.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 995
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М2+X5

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от msi200 » 01 Юни 2020, 17:51

При Е70 са задължително заедно двете системи, познава се по бутона SPORT до скоростния лост.
I love the sound of V8 in the morning...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 599
Регистриран на: 10.02.2013
Кара: 2008 BMW X6 35dX, 286hp

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от goppe » 03 Юни 2020, 14:58

msi200 написа:При Е70 са задължително заедно двете системи, познава се по бутона SPORT до скоростния лост.


Колега, отново мерси за обясненията. Попрочетох и по други теми и това несъмнено е страхотна екстра и явно променя коренно возията. Хубаво е да се знаят и цифрите които ти даде на тази система, хич не са евтини, но явно това ще се преценява според екземпляра който изпадне. Аз се бях насочил към МЛ главно заради това, че е на въздух и има два режима (спорт и комфорт) като това което прави е да вдигне и спадне височината и да втвърди окачването. Бях прочел че при Х5 има въздушно само на задните амортисьори, но сега влизам в детайли и разбирам, че адаптив драйва е доста по-добра технологично спрямо само единия въздух при МЛа. Най-вече заради адаптацията според пътната обстановка и боди рола. И един последен въпрос в тази връзка - спорт бутона какво точно прави в този случай? Предполагам, че втвърдява амортисьорите, но нещо друго по окачването прави ли? Също така променя ли се респонса на газта и режима на смяната на скоростите?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 995
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М2+X5

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от msi200 » 03 Юни 2020, 15:26

Спорт бутонът променя твърдостта на амортисьорите и прави волана по-тежък. Реакцията на газта и превключването се променят, като мръднеш скоростния лост на ляво.
I love the sound of V8 in the morning...

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 12.06.2020
Пол: Мъж

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от SimeonSimeonov » 12 Юни 2020, 14:01

Здравейте колеги.

Насочил съм се към Е70 4.8 с газ (разбира се) и съм се спрял на 2 обяви:

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=frrvux

и

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=frrvux
Дали бихте могли да ме насочите според вас кой от двата автомобила е по-добрият вариант.

Това което ми харесва повече в черната е, че има малко повече екстри (подгрев и обдухване на седалките е това, което веднага виждам, може и други разлики да има). На сивата пък плюса е, че идва с 2 комплекта гуми, със фейсовите стопове е и има малко повече описано по това което е сменено по нея.

Благодаря предварително.

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook