Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 18.02.2018
Пол: Мъж

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от wind » 25 Юни 2018, 16:38

Mollov написа:Ако говориш за пълен рециклаж на 5HP24, то... няма как да е 2500лв...

Тъкмо за това щях да попитам - нека разкажа какво ми сподели най- вече един човек, с който и се сприятелихме, та има пребогат опит със всякакви коли от Астра до Тундра.

След като го попитах за Е53 и ми отвърна да се подготвя за проблеми с АСК, казах му - добре де, в крайна сметка ще извадя 2000- 2500лв и ще си реша проблема окончателно, той ми рече да си подготвя 3500-4000лв, защото ~2К са само частите, после имам обслужване на кутията (масло, филтър и т.н.) и накрая работа. Казах - е ок, ще ги прежаля 4000лв, защото модела наистина ми харесва и за мен си струва. Но неговия опит е доста горчив и не знам дали е по- скоро частен/ единичен случай, защото ето през какво е минал - първа кола поврежда АСК на около 30000км (навъртяни от него), ремонт 4000лв и я продава след 4-5000км, като втория собственик изкарва около 20000км и пак се чупи. Втора кола - отделил повечко пари и си я купува от Германия на реални километри (предвид средите, в които се движи, то имам основания да смятам, че наистина може да е така), навърта 60000км и пак чупи АСК, пак ремонт и след 20-30К пак се чупи. Още един път ремонт, продава я, но след няколко години купува трета - някакъв негов човек, какво и що закъсал, спешно му трябвали пари, та я продава на тънка цена и я купува от него, хем заради офертата, хем да му помогне, а и познава колата, откакто е в този човек. И отново след около 40-50К километра, пак чупи кутия. Ремонтите все в един и същи сервиз, специализиран за скоростни кутии - смятам, че ще е некоректно от моя страна да посочвам за кой сервиз става дума, но като поразрових из нета отзивите, които намерих за него, като цяло са положителни, намерих мнения, дори и в този форум.

Инак и според него автомобила си струва, вика ми - ясно ми е защо толкова ти харесва. И ми изброи, от този клас и генерацията от онези години е минал през няколко Гранд Черокита, МЛ, един Кайен и Санг Йонг, и никое от тях не му е харесало толкова, колкото Х5 - да дори и Кайена (за който предполагах, че е по .... по- готин джиБ) не му е "влязъл под кожата" така, както Х5. Макар и пресилено, но образно казано - това е единствения джиб, с който няма да ме хване морска болест от В. Търново до Бургас. Ала след като ми разказа за премеждията му с АСК ...... просто не е по силите ми на всеки 20-30К километра да хвърлям по 4К за ремонт само на АСК. Не разбирам защо така се получава - да е късмет, късмет, ала чак пък такъв "късмет" да е имал той ...... не знам какво да си мисля, например, като го попитах за въздушното окачване, защото гледам из форума има не малко случаи на повреди, на него пък никога не му се е налагало да ремонтира нещо там. И с раздатки не е имал проблеми. Фактически освен по АСК, други солени ремонти по баварците, които е притежавал, не е имал - поддръжката и обслужването ясно, че са отделна графа. Ремонти е правил по климатроника на един от автомобилите нещо какво било станало, някое друго каре, дръжките на вратите и в обща сметка това е, като ме е посъветвал - каквото и да ми се наложи да ремонтирам, да не се скъпя и само качествени (съответно и скъпи) части да избирам, за да нямам повече гайлета, така ми каза, че Х5 не търпи кой знае какви компромиси с по- евтини части.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 251
Регистриран на: 11.12.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: CLS 320
Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от TytusPulo » 26 Юни 2018, 9:10

wind написа:
Mollov написа:Ако говориш за пълен рециклаж на 5HP24, то... няма как да е 2500лв...

Тъкмо за това щях да попитам - нека разкажа какво ми сподели най- вече един човек, с който и се сприятелихме, та има пребогат опит със всякакви коли от Астра до Тундра.

След като го попитах за Е53 и ми отвърна да се подготвя за проблеми с АСК, казах му - добре де, в крайна сметка ще извадя 2000- 2500лв и ще си реша проблема окончателно, той ми рече да си подготвя 3500-4000лв, защото ~2К са само частите, после имам обслужване на кутията (масло, филтър и т.н.) и накрая работа. Казах - е ок, ще ги прежаля 4000лв, защото модела наистина ми харесва и за мен си струва. Но неговия опит е доста горчив и не знам дали е по- скоро частен/ единичен случай, защото ето през какво е минал - първа кола поврежда АСК на около 30000км (навъртяни от него), ремонт 4000лв и я продава след 4-5000км, като втория собственик изкарва около 20000км и пак се чупи. Втора кола - отделил повечко пари и си я купува от Германия на реални километри (предвид средите, в които се движи, то имам основания да смятам, че наистина може да е така), навърта 60000км и пак чупи АСК, пак ремонт и след 20-30К пак се чупи. Още един път ремонт, продава я, но след няколко години купува трета - някакъв негов човек, какво и що закъсал, спешно му трябвали пари, та я продава на тънка цена и я купува от него, хем заради офертата, хем да му помогне, а и познава колата, откакто е в този човек. И отново след около 40-50К километра, пак чупи кутия. Ремонтите все в един и същи сервиз, специализиран за скоростни кутии - смятам, че ще е некоректно от моя страна да посочвам за кой сервиз става дума, но като поразрових из нета отзивите, които намерих за него, като цяло са положителни, намерих мнения, дори и в този форум.

Инак и според него автомобила си струва, вика ми - ясно ми е защо толкова ти харесва. И ми изброи, от този клас и генерацията от онези години е минал през няколко Гранд Черокита, МЛ, един Кайен и Санг Йонг, и никое от тях не му е харесало толкова, колкото Х5 - да дори и Кайена (за който предполагах, че е по .... по- готин джиБ) не му е "влязъл под кожата" така, както Х5. Макар и пресилено, но образно казано - това е единствения джиб, с който няма да ме хване морска болест от В. Търново до Бургас. Ала след като ми разказа за премеждията му с АСК ...... просто не е по силите ми на всеки 20-30К километра да хвърлям по 4К за ремонт само на АСК. Не разбирам защо така се получава - да е късмет, късмет, ала чак пък такъв "късмет" да е имал той ...... не знам какво да си мисля, например, като го попитах за въздушното окачване, защото гледам из форума има не малко случаи на повреди, на него пък никога не му се е налагало да ремонтира нещо там. И с раздатки не е имал проблеми. Фактически освен по АСК, други солени ремонти по баварците, които е притежавал, не е имал - поддръжката и обслужването ясно, че са отделна графа. Ремонти е правил по климатроника на един от автомобилите нещо какво било станало, някое друго каре, дръжките на вратите и в обща сметка това е, като ме е посъветвал - каквото и да ми се наложи да ремонтирам, да не се скъпя и само качествени (съответно и скъпи) части да избирам, за да нямам повече гайлета, така ми каза, че Х5 не търпи кой знае какви компромиси с по- евтини части.


Това е много екстремен случай и не си го навивай. Но за да ти е мирна главата си вземи бензин осмак с хубавата кутия. Или ако си харесал конкретна бройка съм сигурен, че тези кутии има кой да ги лекува като хората.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от BaDxBoY » 26 Юни 2018, 11:49

Точно бензинов осмак за една година 2 пъти го правя.

Мой приятел заради който се зарибих по тия БМВ-та имаше 4.6ис и за 2 години 3 пъти прави скорости. Верно, че и двамата си карахме колите като за последно, но тва да изтрака и да почне да се форсира на място на директна след 5-тия кик-даун няма при друга кола. ИС-а обаче с пластмасовите гуми отнасяше и много дрифтове .....

И все пак няма друг такъв джип. Опитах се е90 да карам, не става. Опитах се пасат 7-ца да карам, не става. Опитах се гранд чероки да карам, не става.
Понеже от над месец търся е53, да споделя малко опит. Има една пловдивска фейслифтова черна 3.0Д на 9999лв. Колата е на 700 000км и дори не се движи, да знаете да не си губите времето. Тия по 8500-9000лв в София е53 преди фейса 4.4 с газовите също са с много странни проблеми.
Ако знаете нещо читаво, парщайте насам.

а иначе от кайен до кайен има огромна разлика. Едно е 3.2 кенеф, друго е 4.5 и друго е 4.5т. Все едно караш 3 различни коли.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 251
Регистриран на: 11.12.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: CLS 320
Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от TytusPulo » 26 Юни 2018, 12:13

BaDxBoY написа:Точно бензинов осмак за една година 2 пъти го правя.

Мой приятел заради който се зарибих по тия БМВ-та имаше 4.6ис и за 2 години 3 пъти прави скорости. Верно, че и двамата си карахме колите като за последно, но тва да изтрака и да почне да се форсира на място на директна след 5-тия кик-даун няма при друга кола. ИС-а обаче с пластмасовите гуми отнасяше и много дрифтове .....

И все пак няма друг такъв джип. Опитах се е90 да карам, не става. Опитах се пасат 7-ца да карам, не става. Опитах се гранд чероки да карам, не става.
Понеже от над месец търся е53, да споделя малко опит. Има една пловдивска фейслифтова черна 3.0Д на 9999лв. Колата е на 700 000км и дори не се движи, да знаете да не си губите времето. Тия по 8500-9000лв в София е53 преди фейса 4.4 с газовите също са с много странни проблеми.
Ако знаете нещо читаво, парщайте насам.

а иначе от кайен до кайен има огромна разлика. Едно е 3.2 кенеф, друго е 4.5 и друго е 4.5т. Все едно караш 3 различни коли.


Ама в бг се търси 3.2 да може на газ да го дотътриш до клуб 35 в студентски град :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 251
Регистриран на: 11.12.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: CLS 320
Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от TytusPulo » 26 Юни 2018, 12:16

Този убива с лафове всеки джамбаз от Горубляне или Враца, но на снимки колата изглежда добре:

https://www.auto.bg/pcgi/details.cgi?ad ... s=r5hv6c31

Тази също не изглежда зле:

https://www.auto.bg/pcgi/gallery.cgi?ad ... s=r5hv6c31

Но аз бих погледнал тази, макар и с черна кожа повече никога:

https://www.auto.bg/pcgi/details.cgi?ad ... s=r5hv6c31

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от BaDxBoY » 26 Юни 2018, 12:46

TytusPulo написа:
BaDxBoY написа:Точно бензинов осмак за една година 2 пъти го правя.

Мой приятел заради който се зарибих по тия БМВ-та имаше 4.6ис и за 2 години 3 пъти прави скорости. Верно, че и двамата си карахме колите като за последно, но тва да изтрака и да почне да се форсира на място на директна след 5-тия кик-даун няма при друга кола. ИС-а обаче с пластмасовите гуми отнасяше и много дрифтове .....

И все пак няма друг такъв джип. Опитах се е90 да карам, не става. Опитах се пасат 7-ца да карам, не става. Опитах се гранд чероки да карам, не става.
Понеже от над месец търся е53, да споделя малко опит. Има една пловдивска фейслифтова черна 3.0Д на 9999лв. Колата е на 700 000км и дори не се движи, да знаете да не си губите времето. Тия по 8500-9000лв в София е53 преди фейса 4.4 с газовите също са с много странни проблеми.
Ако знаете нещо читаво, парщайте насам.

а иначе от кайен до кайен има огромна разлика. Едно е 3.2 кенеф, друго е 4.5 и друго е 4.5т. Все едно караш 3 различни коли.


Ама в бг се търси 3.2 да може на газ да го дотътриш до клуб 35 в студентски град :D


Един колега от бившата ми работа караше 4.5 турбо. Качвахме 2-3 мацки отзад баш от студентски град и ги карахме да стигнат до предната седалка като се дава гас. Тая кола те лепеше за седалката по такъв начин, че не можеш да мръднеш. Може би най-бързата в която съм се возил.

не ти отваря страниците

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от kolp » 26 Юни 2018, 13:06

TytusPulo написа:Този убива с лафове всеки джамбаз от Горубляне или Враца, но на снимки колата изглежда добре:

https://www.auto.bg/pcgi/details.cgi?ad ... s=r5hv6c31

Тази също не изглежда зле:

https://www.auto.bg/pcgi/gallery.cgi?ad ... s=r5hv6c31

Но аз бих погледнал тази, макар и с черна кожа повече никога:

https://www.auto.bg/pcgi/details.cgi?ad ... s=r5hv6c31


вземи рамата на капитанската да видим :)

плевенската 12.2012 258хкм, никаква история.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 251
Регистриран на: 11.12.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: CLS 320
Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от TytusPulo » 26 Юни 2018, 13:24

Хаха тази италианска приказка ме забавлява, но не ми се говори сега с джамбаза(дето не бил джамбаз)

Иначе тази последната купувана в България, ако е такава би трябвало да има пълна история.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от kolp » 26 Юни 2018, 13:54

BaDxBoY написа:
Един колега от бившата ми работа караше 4.5 турбо. Качвахме 2-3 мацки отзад баш от студентски град и ги карахме да стигнат до предната седалка като се дава гас. Тая кола те лепеше за седалката по такъв начин, че не можеш да мръднеш. Може би най-бързата в която съм се возил.



:D

35766637_10156469190262640_6117021340701556736_n.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 18.02.2018
Пол: Мъж

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от wind » 28 Юни 2018, 0:01

BaDxBoY написа:Точно бензинов осмак за една година 2 пъти го правя.

Мой приятел заради който се зарибих по тия БМВ-та имаше 4.6ис и за 2 години 3 пъти прави скорости.

И въпреки това пак си търсиш Е53? - обикновено, когато хората минат през подобни премеждия със някой автомобил, го заклеймяват завинаги. Може би имаш някакъв план относно проблемите с АСК?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: e46 328i

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от BaDxBoY » 29 Юни 2018, 12:42

wind написа:
BaDxBoY написа:Точно бензинов осмак за една година 2 пъти го правя.

Мой приятел заради който се зарибих по тия БМВ-та имаше 4.6ис и за 2 години 3 пъти прави скорости.

И въпреки това пак си търсиш Е53? - обикновено, когато хората минат през подобни премеждия със някой автомобил, го заклеймяват завинаги. Може би имаш някакъв план относно проблемите с АСК?


Много зависи как се кара, той и аз тия коли ги караме по детски.С тоя джип нощем докато няма коли долу кръговото на сточна гара се взимаше 3-4 пъти настрани само. Аз от своя страна му вкарвах задната още докато се движи напред и тя затова спря да включва. Още повече, дали ще правя двигатела на cayyena за 3 бона, или ще дам 1000-1400 за скорости, мисля, че е същото. Отделно аз моята 4.4 я взех за 8300лева с газ.инж, черна и доста лачена и я продадох за 8500лв след половин година.
Иначе тая кола ми беше страшен кеф извънградско. Вървеше уникално, припомвах гаста и бях на 160км, сега с е90-тката и 6-та скорост имам чувството, че тегля каравана.
Отделно частите ми бяха по-евтини. Смених задните тампони, като махаха окачването,носачите и т.н за 100 лв тях и 40 лв работа. Смених това на края на кардана, дето тропа като се тръгне рязко за 90лв. Разхода ми беше около 12 извънградско и 16-17 в София. Обърнато в пари 320Д е90 ми харчи същото. Ама едното е 163 коня, другото е 286.

Последния месец-два цените им се вдигнаха страшно. Преди за 8-9 000лв се намираха прилични, сега под 10000 няма нищо. Неговата сива 4.6ис с газ пък седя на 11 000 лева около 2 месеца на обява докато се продаде преди година, сега най-евтината е 14 000 без газ.

Не го разбирам това. Първия ми джип преди 3-4 години, гранд чероки 3.1д, взех го за 4 000 лева, продадох го за 4500лв. Сега 3 години по-късно същия е 5 000лв.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 18.02.2018
Пол: Мъж

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от wind » 29 Юни 2018, 14:07

BaDxBoY написа:..........

А кутията ти 6 степенна ли е била - на ZF?
Сега това разглеждам и, както разбирам преди фейса всичките са със 5 степенни, но дали има и на ZF не знам - след фейса има вече и 6 степенни, предполагам и на двата производителя, като на дизелите май са само на GM. Та по- добрите отзиви, които откривам в нета са за 6 степенните на ZF и се опитвам да разбера към кои двигатели точно се монтират, според една таблица в уики, на която попаднах са само при фейсовите V8, но доколко е вярно не знам.

п.п. а инак движението на цените в момента масово се коментира из всякакви форуми - някакви странни неща стават, но поне за сега не съм на зор, имам с какво да се придвижвам и да си върша работата, та се надявам в близкото бъдеще да се нормализират малко цените, че наистина в момента са някак нереални.
п.п.2 Каейна при мен категорично отпадна, като вариянт - не знам дали ще ми хареса, дори не съм сядал в този джип, но ме убедиха, че поддръжката и ремонтите му са едни от най- скъпите в този клас, ако не и най- скъпи. Това не го мисля повече, ако ще е джип ще е Х5 - честно казано не съм вярвал, че чак толкова ще ми допадне, при все, че винаги съм бил с известни резерви и по- скоро с негативно мнение относно моделите с висок клиренс (дали ще е джип, сув, сав, ван и т.н. да не навлизам в допълни подробности, но визирам всичките), то Х5 ме спечели от раз, което е изненада за самия мен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 251
Регистриран на: 11.12.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: CLS 320
Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от TytusPulo » 29 Юни 2018, 15:18

BaDxBoY написа:
wind написа:
BaDxBoY написа:Точно бензинов осмак за една година 2 пъти го правя.

Мой приятел заради който се зарибих по тия БМВ-та имаше 4.6ис и за 2 години 3 пъти прави скорости.

И въпреки това пак си търсиш Е53? - обикновено, когато хората минат през подобни премеждия със някой автомобил, го заклеймяват завинаги. Може би имаш някакъв план относно проблемите с АСК?


Много зависи как се кара, той и аз тия коли ги караме по детски.С тоя джип нощем докато няма коли долу кръговото на сточна гара се взимаше 3-4 пъти настрани само. Аз от своя страна му вкарвах задната още докато се движи напред и тя затова спря да включва. Още повече, дали ще правя двигатела на cayyena за 3 бона, или ще дам 1000-1400 за скорости, мисля, че е същото. Отделно аз моята 4.4 я взех за 8300лева с газ.инж, черна и доста лачена и я продадох за 8500лв след половин година.
Иначе тая кола ми беше страшен кеф извънградско. Вървеше уникално, припомвах гаста и бях на 160км, сега с е90-тката и 6-та скорост имам чувството, че тегля каравана.
Отделно частите ми бяха по-евтини. Смених задните тампони, като махаха окачването,носачите и т.н за 100 лв тях и 40 лв работа. Смених това на края на кардана, дето тропа като се тръгне рязко за 90лв. Разхода ми беше около 12 извънградско и 16-17 в София. Обърнато в пари 320Д е90 ми харчи същото. Ама едното е 163 коня, другото е 286.

Последния месец-два цените им се вдигнаха страшно. Преди за 8-9 000лв се намираха прилични, сега под 10000 няма нищо. Неговата сива 4.6ис с газ пък седя на 11 000 лева около 2 месеца на обява докато се продаде преди година, сега най-евтината е 14 000 без газ.

Не го разбирам това. Първия ми джип преди 3-4 години, гранд чероки 3.1д, взех го за 4 000 лева, продадох го за 4500лв. Сега 3 години по-късно същия е 5 000лв.


Почти ме надъха да си търся такава :D

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 19.02.2010
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от novakov » 03 Юли 2018, 8:33

Здрасти Kolp,

може ли да изкажеш мнение за следното Х3? (км, предишни ремонти)

WBAWY31070L538743

https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.h ... icRedirect

Поздрави и мерси предварително.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 24.08.2011
Пол: Мъж

Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6

Мнение от kolp » 03 Юли 2018, 13:53

Подробна история до 06.2017 153хкм, раздатка на 71, рейка на 123. Другото са дреболии.

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook