Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Модератор: Технически модератори
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Gabriel, ти като си решил да сменяш подфорума проучи ли го този Х3 ? Ако не вземеш бензинов мотор от това, което прочетох тук там из форума филма е голям! Може пък и да греша, надявам се да ме оборите. Иначе и мен адски ме изкушава Х3 - ниска първоначална цена, все пак е джип, за човек с 2 деца (живот и здраве) би трябвало да е доста по-добре от Е46 ..
Какъв е реалният разход на един бензинов Х3?
този ни е под носа, но не се сещам кой е собственика
Какъв е реалният разход на един бензинов Х3?
http://www.cars.bg/c213448
този ни е под носа, но не се сещам кой е собственика
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
© написа:Gabriel, ти като си решил да сменяш подфорума проучи ли го този Х3 ? Ако не вземеш бензинов мотор от това, което прочетох тук там из форума филма е голям! Може пък и да греша, надявам се да ме оборите. Иначе и мен адски ме изкушава Х3 - ниска първоначална цена, все пак е джип, за човек с 2 деца (живот и здраве) би трябвало да е доста по-добре от Е46 ..
Какъв е реалният разход на един бензинов Х3?http://www.cars.bg/c213448
този ни е под носа, но не се сещам кой е собственика
Май най-добре като чета всичко е да си взема още една Е46
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Я споделете колко голям филм, ме очаква, че аз бая км навъртях на дизелова Х3 и за сега да чукна на дърво нямам оплаквания!
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Наистина, точно пък дизеловото Х3 да е най-проблемният модел на фирмата... Според някои статистики на ADAC, Х3 е (бил) даже най-надеждният автомобил в класа си (сред останалите SUV):
http://automedia.investor.bg/read/4089.html
http://automedia.investor.bg/read/6739.html
http://automedia.investor.bg/read/9517.html
http://automedia.investor.bg/read/4089.html
http://automedia.investor.bg/read/6739.html
http://automedia.investor.bg/read/9517.html
Excellent! Steven is my name!
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Това се надявах да чуя.
Иначе като отвориш темата за дизеловата Х3 3,0д viewtopic.php?f=126&t=312670 и направо лошо ще ти стане. Дано е единичен случай. Дайте още препоръки за двигател? Кой е най-удачен, изключвам вървенето (т.е. мощността) защото специално за мен при джип не е от значение
Автоматик или ръчна ?
Иначе като отвориш темата за дизеловата Х3 3,0д viewtopic.php?f=126&t=312670 и направо лошо ще ти стане. Дано е единичен случай. Дайте още препоръки за двигател? Кой е най-удачен, изключвам вървенето (т.е. мощността) защото специално за мен при джип не е от значение
Автоматик или ръчна ?
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
При покупка на автомобил "втора ръка" на незнайни километри, който не е ясно как е каран и поддържан, статистиките на ADAC нямат голямо значение. Важно е състоянието на конкретната машина, доколкото може да бъде реално оценено...
Препоръки също трудно могат да се дадат... Обективно мнение може да даде човек, който е карал в различни условия различни коли, с различни двигатели и трансмисии. А колко сред нас са такива? Ние обикновено използваме една кола и имаме поглед само върху нейните плюсове и минуси, но нямаме база за сравнение. Аз например какво мнение мога да дам за бензиновите Х5, като никога не съм сядал в такава?
Предлагат се Х-сове с няколко различни двигателя и трансмисии, което предполага, че има потенциални клиенти за всички тях. Въпросът е на личен избор - какво очакваш от колата и какво е важно за теб? Например за трансмисията - ако искаш надеждност и икономичност - избираш ръчна. Ако за теб е важен комфорта при пътуване и не те притесняват по-високите разходи - автомат. Друг човек трудно може да ти помогне при избора...
Лично аз предпочитам ръчни скорости, но заради жена ми търсех автоматик. Същевременно предпочитам дизел, но ми е трудно да обясня точно защо. Може би просто ми харесва спокойната му работа и равномерният въртящ момент... Иначе основното, на което държа, е надеждността - да мога да разчитам на тази кола винаги и при всякакви условия. Държах определено на 4х4 трансмисия. Исках също колата да не е много голяма, да е удобна за каране по шосе, да е сравнително комфортна, де е практична и с голям багажник. Гледах няколко Гранд Витари и РАВ 4, но (незнайно защо) не се предлагат дизелови автоматици. Или бензинов автоматик, или дизел с ръчни скорости, интересно... Така в крайна сметка някак естествено стигнах до дизелова Х3, автомат. Това е моят случай, друг човек с различни от моите критерии и изисквания би си взел друга кола. Мисълта ми е, че няма универсална формула при избора на автомобил. А при покупката на употребяван автомобил и късметът е фактор, случайността също играе някаква роля - ти търсиш едно, но ти "изпада" добра сделка за друго и правиш компромис...
Препоръки също трудно могат да се дадат... Обективно мнение може да даде човек, който е карал в различни условия различни коли, с различни двигатели и трансмисии. А колко сред нас са такива? Ние обикновено използваме една кола и имаме поглед само върху нейните плюсове и минуси, но нямаме база за сравнение. Аз например какво мнение мога да дам за бензиновите Х5, като никога не съм сядал в такава?
Предлагат се Х-сове с няколко различни двигателя и трансмисии, което предполага, че има потенциални клиенти за всички тях. Въпросът е на личен избор - какво очакваш от колата и какво е важно за теб? Например за трансмисията - ако искаш надеждност и икономичност - избираш ръчна. Ако за теб е важен комфорта при пътуване и не те притесняват по-високите разходи - автомат. Друг човек трудно може да ти помогне при избора...
Лично аз предпочитам ръчни скорости, но заради жена ми търсех автоматик. Същевременно предпочитам дизел, но ми е трудно да обясня точно защо. Може би просто ми харесва спокойната му работа и равномерният въртящ момент... Иначе основното, на което държа, е надеждността - да мога да разчитам на тази кола винаги и при всякакви условия. Държах определено на 4х4 трансмисия. Исках също колата да не е много голяма, да е удобна за каране по шосе, да е сравнително комфортна, де е практична и с голям багажник. Гледах няколко Гранд Витари и РАВ 4, но (незнайно защо) не се предлагат дизелови автоматици. Или бензинов автоматик, или дизел с ръчни скорости, интересно... Така в крайна сметка някак естествено стигнах до дизелова Х3, автомат. Това е моят случай, друг човек с различни от моите критерии и изисквания би си взел друга кола. Мисълта ми е, че няма универсална формула при избора на автомобил. А при покупката на употребяван автомобил и късметът е фактор, случайността също играе някаква роля - ти търсиш едно, но ти "изпада" добра сделка за друго и правиш компромис...
Excellent! Steven is my name!
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Аз също съм огледал рав4, наистина там нещата са страшно консервативни, но може би и с право. Създали са си имидж на здрави и сега просто го поддържат. Между другото имат основание за това.
За компромисите при покупката съм наясно - освен черни и много рядко сиви други цветове няма Иначе това не може да е основна кола за мен, нещо като кола за жена, която от време на време да карам ... абе хитър съм По-добре е автоматик, но ако ще се чупи или пък ще дава два литра отгоре както е при Е46 - мерси
За компромисите при покупката съм наясно - освен черни и много рядко сиви други цветове няма Иначе това не може да е основна кола за мен, нещо като кола за жена, която от време на време да карам ... абе хитър съм По-добре е автоматик, но ако ще се чупи или пък ще дава два литра отгоре както е при Е46 - мерси
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Ами при нас точно така се получи - жена ми основно се вози с колата, а аз - рядко, веднъж или два пъти в месеца.
Между другото, Х3 се оказа доста сполучлив избор и за двама ни. Ако бях купил типична "женска" кола (някоя Корса, малко Пежо, А-класа, Микра, Суифт или нещо подобно), жена ми пак щеше да я кара, даже щях да мина по-тънко с парите, но мен щеше да ме е яд да седна в такова нещо... А сега и двамата сме горе-долу доволни. Жена ми се радва на автоматика, кожения салон, екстрите и разните системи. Мърка само, че колата била много "муцунеста" и трудно маневрирала с нея... На мен пък ми харесва, че двигателят е живичък, окачването е стабилно и колата като цяло е практична. Не че е толкова важно за мен, но не е срамно да те видят с такава кола из града...
За разхода - имаш представа колко ти гори 2-литровият дизел на Е46. Слагаш (грубо) +1 литър заради двата допълнителни цилиндъра (ако е 3.0d) или за по-тежкото купе (ако е 2.0d), +1 литър заради двойното предаване и + 1 литър заради автоматика. Значи смятай +3 литра спрямо 320d - горе-долу това е сметката. За "чупенето" на автоматичната СК - когато й дойде времето...
Между другото, Х3 се оказа доста сполучлив избор и за двама ни. Ако бях купил типична "женска" кола (някоя Корса, малко Пежо, А-класа, Микра, Суифт или нещо подобно), жена ми пак щеше да я кара, даже щях да мина по-тънко с парите, но мен щеше да ме е яд да седна в такова нещо... А сега и двамата сме горе-долу доволни. Жена ми се радва на автоматика, кожения салон, екстрите и разните системи. Мърка само, че колата била много "муцунеста" и трудно маневрирала с нея... На мен пък ми харесва, че двигателят е живичък, окачването е стабилно и колата като цяло е практична. Не че е толкова важно за мен, но не е срамно да те видят с такава кола из града...
За разхода - имаш представа колко ти гори 2-литровият дизел на Е46. Слагаш (грубо) +1 литър заради двата допълнителни цилиндъра (ако е 3.0d) или за по-тежкото купе (ако е 2.0d), +1 литър заради двойното предаване и + 1 литър заради автоматика. Значи смятай +3 литра спрямо 320d - горе-долу това е сметката. За "чупенето" на автоматичната СК - когато й дойде времето...
Excellent! Steven is my name!
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Колеги на всички х5 е70 с комфортни седалки ли се настроива волана сам при контакт?
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
Значи смятай +3 литра спрямо 320d
2.0d в Х3 не е толкова лаком, колкото го описваш! С каране по ограниченията до морето и обратно съм го свалял до равно 6л/100км. При бързичко каране по същия маршрут около 6,5-6,8л/100км.
Х3 е много балансиран автомобил и е доста разумен избор за човек, който не го бОли, че не се е качил на Х5. Много малко хора обаче биха дали 40к лв (толкова бих поискал в момента за мойта Х3) за Х3, вместо за Х5 на n-милиона км - манталитет.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
stocky написа:Значи смятай +3 литра спрямо 320d
2.0d в Х3 не е толкова лаком, колкото го описваш! С каране по ограниченията до морето и обратно съм го свалял до равно 6л/100км. При бързичко каране по същия маршрут около 6,5-6,8л/100км.
Х3 е много балансиран автомобил и е доста разумен избор за човек, който не го бОли, че не се е качил на Х5. Много малко хора обаче биха дали 40к лв (толкова бих поискал в момента за мойта Х3) за Х3, вместо за Х5 на n-милиона км - манталитет.
Хубаво е като говориш за 2.0д да кажеш за кой точно обаче....има разлика в преди и след фейсовите дизели.Не преди фейса 150 коневия от Е46 да ми кажеш,че тази ултра аеродинамична форма на 1750кг празна и близо 2 тона пълна ще направи 6.0 е малко трудно,при положение че Е46 с М47Н е с 300кг по лек,по-добра аеродинамика прави литър надолу при мноого спокойно каране и автомобил в добро състояние.
На 150кс извънградския го дават 5.9 по каталог
На 177кс извънградски е 5.5
- ако е преди магистралата - явно не си и изпреварвал ако е след по бих повярвалС каране по ограниченията до морето и обратно съм го свалял до равно 6л/100км.
- минеш ли 160 забрави за тея 6.5При бързичко каране по същия маршрут около 6,5-6,8л/100км.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
И аз съм свалял нашия (3.0d, 205 к.с., автомат) на 6,5 литра - на дълъг път по шосето от Плевен към Варна, с темпомат нагласен на 90 км/час. Говоря за нормална ежедневна екплоатация, с комбинирано каране из града и на къси дистанции извън него. При това положение под 8 / 100 не ми е показвал, поне на борд - компютъра. Колко ми е изгорил РЕАЛНО (на колонката) не съм го засичал, за да не се ядосвам.
Вероятно някои фенове на марката ще възразят: Щом караш БМВ, разходите (включително и за гориво) не трябва да те притесняват. Да, щом съм взел кола с 3-литров шестак, постоянно двойно предаване и автоматик - бил съм наясно, че ще гори повече. Но това не значи, че съм склонен да приема за нормален всякакъв разход за гориво. Първо - разходът за мен е и някаква индикация за изправност на автомобила. Изправната машина дава минимален разход, а доста проблеми се отразяват именно така. Знаете - ако не работи един цилиндър, ако ти блокира раздатката или някой термостат не затваря - веднага се усеща по разхода... Второ - нали се борим за екология? По-малък разход - по-малко замърсяване, щадим околната среда. А и защо (в края на крайщата) да се дават излишни пари за гориво? Ясно е, че мога да ги дам за нафта, но бих предпочел вместо това да зарадвам семейството си с нещо, например.
Няма впечатления точно от 2.0d на БМВ, но съм забелязал при други машини - понякога по-малкият двигател дава по-голям разход, при еднакви условия на екплоатация - същото купе, скорост и товар. Вероятно се дължи на по-голямото натоварване, под което моторът работи. Карал съм няколко служебни Пежа и се оказа, че 308sw с 2.0 HDI гори точно колкото 307sw с 1.6 HDI. При това 2-литровото върви осезаемо повече и поддържам по-висока средна скорост с него. При еднакво каране със сигурност ще го сваля под разхода на 1.6 HDI.
Вероятно някои фенове на марката ще възразят: Щом караш БМВ, разходите (включително и за гориво) не трябва да те притесняват. Да, щом съм взел кола с 3-литров шестак, постоянно двойно предаване и автоматик - бил съм наясно, че ще гори повече. Но това не значи, че съм склонен да приема за нормален всякакъв разход за гориво. Първо - разходът за мен е и някаква индикация за изправност на автомобила. Изправната машина дава минимален разход, а доста проблеми се отразяват именно така. Знаете - ако не работи един цилиндър, ако ти блокира раздатката или някой термостат не затваря - веднага се усеща по разхода... Второ - нали се борим за екология? По-малък разход - по-малко замърсяване, щадим околната среда. А и защо (в края на крайщата) да се дават излишни пари за гориво? Ясно е, че мога да ги дам за нафта, но бих предпочел вместо това да зарадвам семейството си с нещо, например.
Няма впечатления точно от 2.0d на БМВ, но съм забелязал при други машини - понякога по-малкият двигател дава по-голям разход, при еднакви условия на екплоатация - същото купе, скорост и товар. Вероятно се дължи на по-голямото натоварване, под което моторът работи. Карал съм няколко служебни Пежа и се оказа, че 308sw с 2.0 HDI гори точно колкото 307sw с 1.6 HDI. При това 2-литровото върви осезаемо повече и поддържам по-висока средна скорост с него. При еднакво каране със сигурност ще го сваля под разхода на 1.6 HDI.
Excellent! Steven is my name!
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
За всяко купе си има оптимален вариант на ДВГ! Най-големия или най-малкия не са критерии за икономичност. Съпоставя ли сме М50Б20 и М52Б28 на еднакви купета и при еднакви пътни критерии и излезе, че 2.8-ка е по-икономичен и то някъде с литър бензин!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
@Габриел: щом говоря от личен опит, значи става въпрос за колата ми от подписа - 2008г 177к.с. автоматик. Дадените от мен цифри са от времето, когато магистралата стигаше до Ст. Загора. Като стил на каране - 100км/ч на темпомат при всяка възможност на междуградския участък, около 50км/ч в населени места и около 140км/ч на магистрала - 6л/100км - застигна ли някой, изпреварвам го, но не се гоня безцелно! 6,5-6,8 имах в предвид около 20км/ч отгоре навсякъде БЕЗ населените места!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Въпроси и съвети относно избор на Е53, Е70, E71, E83 и Е
stocky написа:@Габриел: щом говоря от личен опит, значи става въпрос за колата ми от подписа - 2008г 177к.с. автоматик. Дадените от мен цифри са от времето, когато магистралата стигаше до Ст. Загора. Като стил на каране - 100км/ч на темпомат при всяка възможност на междуградския участък, около 50км/ч в населени места и около 140км/ч на магистрала - 6л/100км - застигна ли някой, изпреварвам го, но не се гоня безцелно! 6,5-6,8 имах в предвид около 20км/ч отгоре навсякъде БЕЗ населените места!
Не всички гледа профила кво пише затова те питах.
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани