Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Модератор: Технически модератори
- stuci_ir
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 18.02.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е60 М54
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Други мнения? За километрите е ясно че са много далеч от тези....
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
stuci_ir написа:Здравейте колеги,
След кратка забежка с една W221-ца, планирам да я сменя с е70
ще ви помоля да прегледате следните обяви, предполагам, че може да имате някакво инфо, ако някой е ходил да ги гледа. По принцип съм най-много за SD-то.
Избрал си три от най-"несигурните" автокъщи в София... Боми и Капитолия са пословични с пудренето на автомобили със забележки, като до голяма степен АСКО-то не им отстъпва... моят съвет - гледай ги на място и тогава ги мисли... тази в Боми изглежда (като че ли) най-интересната, ама да не се окаже пълна с "жокери"....
E30driver написа:
Надявам се колегата не вярва, че може 11-12 годишни Х5-ци да са на 160 хил.км, макар да казват, че по Коледа ставали чудеса
Има и такива екземпляри...
- stuci_ir
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 18.02.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е60 М54
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Mollov написа:stuci_ir написа:Здравейте колеги,
След кратка забежка с една W221-ца, планирам да я сменя с е70
ще ви помоля да прегледате следните обяви, предполагам, че може да имате някакво инфо, ако някой е ходил да ги гледа. По принцип съм най-много за SD-то.
Избрал си три от най-"несигурните" автокъщи в София... Боми и Капитолия са пословични с пудренето на автомобили със забележки, като до голяма степен АСКО-то не им отстъпва... моят съвет - гледай ги на място и тогава ги мисли... тази в Боми изглежда (като че ли) най-интересната, ама да не се окаже пълна с "жокери"....E30driver написа:
Надявам се колегата не вярва, че може 11-12 годишни Х5-ци да са на 160 хил.км, макар да казват, че по Коледа ставали чудеса
Има и такива екземпляри...
Първо благодаря за мнението.
Второ относно автокъщите мога да кажа, че от Боми съм взимал кола преди време за мой познат, беше едно Рено почти новичко на 4-5 години беше. До ден днешен човека го търкаля и е изключително доволен. От Аско преди около година мой познат взе Ауди Кю7 4,2дизел и всички наши общи приятели му казаха това, което и ти за автокъщата, но до ден днешен честно казано е влизал няколко пъти в сервиз и то официален само за консумативи. Драмата беше само с километрите, тъй като в официален сервиз някъде преди около 3години бяха с около 80 хиляди отгоре...., което е сериозно разминаване. Но на всички ни е ясно, че голяма кола дизел, средностатистическия европеец не си купува за да седи в гаража... От Капитолия нямам преки възгледи.
Така или иначе утре ще огледам и 3те автомобила и ще напиша мнението си за тях.
Само искам да разбера какви са симптомите на веригите при 3,0Д и 3,0 СД? В смисъл всичките ми баварки до сега са били само бенз и там знам до болка, но при печката как са нещата.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
С веригите... малко са на късмет нещата... в повечето случаи късат верига, а това се случва... внезапно Най-проблемният момент за веригата е при запалване на двигателя... Повечето хора със скъсани вериги им се случва съвсем неочаквано, цъкат копчето да палят и.... фира.... по-голяма вероятност за това има при SD-то, заради повечето "зор" върху двг-то, както и при ремапнати автомобили. Като цяло 30d/30sd вариант M57TU2D30 са по-издръжливи, докато LCI-тата (30d/40d) и N57D30... не чак толкова.
Затова е и добра идея да се сменят профилактично, ако няма директни и явни данни (сервизни документи или информация от системата на BMW), че това вече се е случило в последните 50к километра от пробега на автомобила.
Затова е и добра идея да се сменят профилактично, ако няма директни и явни данни (сервизни документи или информация от системата на BMW), че това вече се е случило в последните 50к километра от пробега на автомобила.
- stuci_ir
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 147
- Регистриран на: 18.02.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е60 М54
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Asko- колата не е моята определено....
Капитолия - така и не я видях, утре може би.
Боми- колата е ок. Скоростите ритат между 2/3 скорост само там. Парктроника не работи. Мотора работи добре.
Ако някой може да види км L067545
Капитолия - така и не я видях, утре може би.
Боми- колата е ок. Скоростите ритат между 2/3 скорост само там. Парктроника не работи. Мотора работи добре.
Ако някой може да види км L067545
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Веднъж ходих до АСКО-то в София и щях да припадна каква разлика имаше между снимките и реалността... Да не говорим, че "перфектната на описание" кола всъщност имаше за смяна съединител и маховик... и не само...
- sukito
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 7.04.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше 120d
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Здравейте,
от известно време се каня да видя този Х https://www.cars.bg/offer/c2855413 на живо.
Някой случайно да има някакво инфо?
от известно време се каня да видя този Х https://www.cars.bg/offer/c2855413 на живо.
Някой случайно да има някакво инфо?
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Здрасти, колата е на мой приятел от Бургас, в много добро състояние е. Той си я кара всеки ден. Според мен си заслужава много.
sukito написа:Здравейте,
от известно време се каня да видя този Х https://www.cars.bg/offer/c2855413 на живо.
Някой случайно да има някакво инфо?
I love the sound of V8 in the morning...
- Infiltrat
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 9.04.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 (E70)
- Детайли за колата: BMW X5 (E70) 3.0SD
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
E30driver написа:По принцип съм най-много за SD-то.
Надявам се колегата не вярва, че може 11-12 годишни Х5-ци да са на 160 хил.км, макар да казват, че по Коледа ставали чудеса
Ами моята е на толкова, но това не и пречеше да се прецака мотора.
А, за колегата който пита за избор на Х5, задължително я провери в сервиз, вкл. диагностика на дюзите. И от мен да знаеш, когато обикалях автокъщите нямаше нито една с невърнат километраж, както и 99% са от Италия. Моят съвет е изобщо да не ги гледаш тези, защото тази кола и без това си има скъпи ремонти и обслужване, а при тези ще ти трабват 3-4 000лв.за "добър ден" (без гумите). Имай го това предвид, защото не е като да не се разваля, особено електрониката. Гледай също така да има active stearing (лекият волан с хидравликата) както и за предпочитане dinamic drive, тъй като подобрява стабилността и управлението.
- surfboard
- младши ентусиаст
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Мнението ми за автокъща "Аско" е силно негативно. Имам и личен опит, както и такъв на познати. Пудрят колите, прикриват дефекти, които се проявяват скоро след покупката, лъжат какво е сменено и какво не. Да не говорим каква мутренска обстановка цари вътре. Нямат отношение към клиента. Поне това е моето впечатление. Сигурно има и доволни клиенти, но аз изказвам мое лично мнение.
Имам и конкретен въпрос по темата. В момента карам Е90 335д. Искам да закупя семеен джип, който да може да се ползва по зимните курорти и по заснежените магистрали и пътища. По горите и извън пътя няма да се кара, така че нямам някакви офроуд амбиции. За целта избрах Х3. Въпросът ми в тази връзка е дали Х3 е по-скъпо за поддръжка от Е90, при положение, че и двата са с един и същи мотор /битурбо, 286 конски сили/. Ясно е, че гумите на джипа например са по-скъпи, но при положение, че двигателите са еднакви, има ли чувствителна разлика в поддръжката между е90 335д и Х3 35д? И ако има, в кои компоненти се изразява тя? И другото, което ме интересува, е дали динамиката на Х3 35д е много по-лоша от на Е90 335д?
Имам и конкретен въпрос по темата. В момента карам Е90 335д. Искам да закупя семеен джип, който да може да се ползва по зимните курорти и по заснежените магистрали и пътища. По горите и извън пътя няма да се кара, така че нямам някакви офроуд амбиции. За целта избрах Х3. Въпросът ми в тази връзка е дали Х3 е по-скъпо за поддръжка от Е90, при положение, че и двата са с един и същи мотор /битурбо, 286 конски сили/. Ясно е, че гумите на джипа например са по-скъпи, но при положение, че двигателите са еднакви, има ли чувствителна разлика в поддръжката между е90 335д и Х3 35д? И ако има, в кои компоненти се изразява тя? И другото, което ме интересува, е дали динамиката на Х3 35д е много по-лоша от на Е90 335д?
- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Предполагам скоростните кутии и при двете ще са едни и същи, щом и мотора е 1.
335д обаче е задно, а Х3 е 4х4 - раздатката е потенциален разход за ремонт, ако има проблем (отиват едни 4-5 стотака).
Предполагам окачването ще е малко по-масивно и по-скъпо за ремонт, щото е по-висока и по-тежка кола - разликата е едни 200-300 кила.
Откъм мултимедия 335д е малко по-напред - Х3 е83 с тоя изскачащия дисплей е по-близо до е46. Менютата са като при е46 (което пак не е зле де, но друго си е iDrive-а). Ако това не те устройва, Андроид-опцията имитира мултимедиите при най-новите баварци (дисплей-таблет най-отгоре на таблото), може да се сложи и iDrive-контролер на мястото на cup-holder-а, сумарно май отива към 1500-2000лв. За мен най-удачното решение.
Относно поведението на пътя - колкото и да е спортен Х3, ще усетиш разлика с 335д-то. Аз мога да ти направя съпоставка между е46 комби 3.0д и Х3 3.0д:
е46 е с по-директен волан, по-малко обороти са открай докрай, усеща се по-спортно (а няма какви да е М-пакети и тем подобни).
Х3 вози осезаемо по-приятно с 19-ки, отколкото е46-цата със 17-ки.
По-просторно се усеща вътре доста в Х-а - впредвид, че е90 е почти същите размери като е46, мисля си, че Х-а пак ще идва по-просторен.
Откъм динамика: X-дриже-a на Х-а ще компенсира малко ускорението до 100, сравнено с 335д, макар и едва ли да са на кантар. След 100 предполагам е90-ката ще отлита. Но ти едва ли ще се гониш с джипчето - пак достатъчно ще понавървява. А и колкото и да го водят спортен малък сув/сав, аз го усетих изключително предразполагащ към нормално/спокойно градско шофиране, при все че беше 3.0д.
335д обаче е задно, а Х3 е 4х4 - раздатката е потенциален разход за ремонт, ако има проблем (отиват едни 4-5 стотака).
Предполагам окачването ще е малко по-масивно и по-скъпо за ремонт, щото е по-висока и по-тежка кола - разликата е едни 200-300 кила.
Откъм мултимедия 335д е малко по-напред - Х3 е83 с тоя изскачащия дисплей е по-близо до е46. Менютата са като при е46 (което пак не е зле де, но друго си е iDrive-а). Ако това не те устройва, Андроид-опцията имитира мултимедиите при най-новите баварци (дисплей-таблет най-отгоре на таблото), може да се сложи и iDrive-контролер на мястото на cup-holder-а, сумарно май отива към 1500-2000лв. За мен най-удачното решение.
Относно поведението на пътя - колкото и да е спортен Х3, ще усетиш разлика с 335д-то. Аз мога да ти направя съпоставка между е46 комби 3.0д и Х3 3.0д:
е46 е с по-директен волан, по-малко обороти са открай докрай, усеща се по-спортно (а няма какви да е М-пакети и тем подобни).
Х3 вози осезаемо по-приятно с 19-ки, отколкото е46-цата със 17-ки.
По-просторно се усеща вътре доста в Х-а - впредвид, че е90 е почти същите размери като е46, мисля си, че Х-а пак ще идва по-просторен.
Откъм динамика: X-дриже-a на Х-а ще компенсира малко ускорението до 100, сравнено с 335д, макар и едва ли да са на кантар. След 100 предполагам е90-ката ще отлита. Но ти едва ли ще се гониш с джипчето - пак достатъчно ще понавървява. А и колкото и да го водят спортен малък сув/сав, аз го усетих изключително предразполагащ към нормално/спокойно градско шофиране, при все че беше 3.0д.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Платформата на Е83 е по-стара от Е90 и това се усеща. Е90 си заслужава да се смени за следващата Х3-ка. Разходите по всеки СУВ са значително по-високи от на аналогична лека кола.
I love the sound of V8 in the morning...
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 755
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
И колко да са знaчително по-високи нa SUV-то от на "лек" автомобил, особено ако той е x-drive? Всъщност къде е ралзиката, може би 3-4 см. клирънс и от там следва малко по-висок разход, останалото си е 1:1 като разходи.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Ами например Е70 сравнено с Е60: разхода е 3-4л отгоре и това ако караш до 140. Гумите са по-скъпи и издържат двойно по-малко км, гумаджиите ти взимат повече за труд. Частите на Е70 са по-скъпи, освен по мотора. По-често сменяш накладки и дискове. В каското има разлика, защото на Х5 е завишено. Автомивката ти е по-скъпа за джип и т.н. Тези неща като ги събереш и накрая хич не са минимални разликите, особено ако колата се кара повече.
I love the sound of V8 in the morning...
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
По-скъпо е, не с много, ама нормално, ти кво искаш? E70 освен, че е джип, ами е по-нов модел БМВ от Е60 с 4г.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани