Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Модератор: Технически модератори
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Че кога BMW са слагали GM на М6х?
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Прав си, на дизела и трилитровата бензинка/автомат/, май ги слагат! Но и ZF са много кекави, не питай от къде знам!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- TytusPulo
- младши ентусиаст
- Мнения: 251
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: CLS 320
- Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
POL_Starshi написа:TytusPulo написа:BaDxBoY написа:Утре съм на оглед на х5 е53 4.4и с Газ.инж. Колата е само със задни въздушни възглавници.
Освен тест на скоростите за ритане, задна и връщане на предавка, шум от мотора и ослушване за компресора отзад, друго на какво по-специално да обърна внимание ? Колата е на 18 години
Пълнолетие е ударила
Щом е преди фейса, това трябва да е доказания в е38 осмак ако не се лъжа. Само не мога да се сетя скоростната кутия като на е38 преди фейса ли е, или трошливата след фейса. Май е второто, но не е болка за умиране. Та обърни внимание на мотор и скорости, а по спирачки, ходова част и т.н. ще трябва да наливаш пари при всички случаи
Осмака е М62 с ваноси и е по, шибан от този без ваноси! Кутията може да е GM или ZF петстепенна /ако не са рециклирани, ще ти предстои/, а след фейса са 6-степенни! И общо взето една хубава касичка за наливане на пари!
До колкото знам, ваносите не са скъпи за обслужване и ремонт специално на този двигател, а го правят доста по-динамичен. За кутиите на е38 помня, че преди фейса е здрава на куче, а след фейса идва почти винаги с ремонт за 2к Та сто процента X5 ползва една от двете кутии.
П.С. Е53 преди фейса е с M62TUB44
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Два кратки въпроса - все за Е53. (автомат)
1. цените на бензиновите варират в съвсем не малък диапазон и ми е малко трудно да преценя, колко е рационалната такава - да речем за най- малкия двигател и с най- малко екстри модел?
2. 15К за регистриран и обслужен дизел в добро състояние, в който наистина се качвам и карам, много пари ли са или това си е нормалната цена - иде реч за автомобила на мой познат, та го знам какво и що от години, и съм го виждал в разглобено състояние. (:
п.п. никога не съм се заглеждал в цените на джиповете, като цяло (т.е. не само на БМВ) и сега не мога да се ориентирам, кое е много и кое е на оферта.
1. цените на бензиновите варират в съвсем не малък диапазон и ми е малко трудно да преценя, колко е рационалната такава - да речем за най- малкия двигател и с най- малко екстри модел?
2. 15К за регистриран и обслужен дизел в добро състояние, в който наистина се качвам и карам, много пари ли са или това си е нормалната цена - иде реч за автомобила на мой познат, та го знам какво и що от години, и съм го виждал в разглобено състояние. (:
п.п. никога не съм се заглеждал в цените на джиповете, като цяло (т.е. не само на БМВ) и сега не мога да се ориентирам, кое е много и кое е на оферта.
- TytusPulo
- младши ентусиаст
- Мнения: 251
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: CLS 320
- Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
wind написа:Два кратки въпроса - все за Е53. (автомат)
1. цените на бензиновите варират в съвсем не малък диапазон и ми е малко трудно да преценя, колко е рационалната такава - да речем за най- малкия двигател и с най- малко екстри модел?
2. 15К за регистриран и обслужен дизел в добро състояние, в който наистина се качвам и карам, много пари ли са или това си е нормалната цена - иде реч за автомобила на мой познат, та го знам какво и що от години, и съм го виждал в разглобено състояние. (:
п.п. никога не съм се заглеждал в цените на джиповете, като цяло (т.е. не само на БМВ) и сега не мога да се ориентирам, кое е много и кое е на оферта.
1. Защо ти е кола с малко екстри от този модел? 3.0и е доста здрав, но на това купе е мъртвец
2. Ако този дизел е наистина в добро състояние не са много според мен. Иначе всеки иска хубаво и евтино, ама винаги има уловка. Освен двигателя и скоростите виж как са неща като шибедаси, навигация, колко износени са седалките и т.н.
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
TytusPulo написа:Защо ти е кола с малко екстри от този модел?
Обичайното - за да мога да се класирам за него. (:
По принцип едвали бих си взел Х5 от автокъща - не е ли от човек, който познавам и да съм що годе наясно с миналото на автомобила, изпитвам особено силен (финансов) страх да се хвърля на този модел. Всичко започна - първо откакто се родих :Д , после откакто излезе първата Х5, та ми стана любимия сув до ден днешен и накрая именно от този познат с дизеловата Х5. Има сервиз и миналата година закарах на баща ми "новата" кола да я обслужи - тогава от приказка на приказка, гледам вкарал джипката също за обслужване и къде на майтап, къде от чисто любопитство, и къде от някакъв гявол скрит в ума ми го попитах, ако искам да я купя за колко ще ми я продаде, каза ми 15К и толкова, инак де факто не я продава, но от тогава ми е бръмнала една муха .... Кара я ежедневно, лежерно и много си я поддържа, познавам автомобила, карал съм го, стопроцентово съм сигурен, че е пазен, познавам се и с човека, така че нема ядове относно подли номера. А отделно имам и приятел, който е пръв собственик на Е70 пак дизел, но притежава и F10, та в момента е в чуденка, коя от двете да обяви за продажба - Е70 ще ми я даде за 25К, цена като за мен, но уви това вече е далеч от възможностите ми, инак също педантично пазен екземпляр.
От една страна аз си знам, че все още не съм за тази кола, но от друга, при читав автомобил, който ще ползвам само за път (за работа имам два и не слизам от тях, щото работа много и всеки ден) и ще навъртам има- няма 10 000км. в годината ...... защо не - ето сега тъкмо се връщам от автомивка и гледам един човек вкарал Х5 за продажба: ми направо знак божи, че туй е моя модел, ма а де. ((:
Мерси за отговора!
- TytusPulo
- младши ентусиаст
- Мнения: 251
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: CLS 320
- Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
wind написа:TytusPulo написа:Защо ти е кола с малко екстри от този модел?
Обичайното - за да мога да се класирам за него. (:
По принцип едвали бих си взел Х5 от автокъща - не е ли от човек, който познавам и да съм що годе наясно с миналото на автомобила, изпитвам особено силен (финансов) страх да се хвърля на този модел. Всичко започна - първо откакто се родих :Д , после откакто излезе първата Х5, та ми стана любимия сув до ден днешен и накрая именно от този познат с дизеловата Х5. Има сервиз и миналата година закарах на баща ми "новата" кола да я обслужи - тогава от приказка на приказка, гледам вкарал джипката също за обслужване и къде на майтап, къде от чисто любопитство, и къде от някакъв гявол скрит в ума ми го попитах, ако искам да я купя за колко ще ми я продаде, каза ми 15К и толкова, инак де факто не я продава, но от тогава ми е бръмнала една муха .... Кара я ежедневно, лежерно и много си я поддържа, познавам автомобила, карал съм го, стопроцентово съм сигурен, че е пазен, познавам се и с човека, така че нема ядове относно подли номера. А отделно имам и приятел, който е пръв собственик на Е70 пак дизел, но притежава и F10, та в момента е в чуденка, коя от двете да обяви за продажба - Е70 ще ми я даде за 25К, цена като за мен, но уви това вече е далеч от възможностите ми, инак също педантично пазен екземпляр.
От една страна аз си знам, че все още не съм за тази кола, но от друга, при читав автомобил, който ще ползвам само за път (за работа имам два и не слизам от тях, щото работа много и всеки ден) и ще навъртам има- няма 10 000км. в годината ...... защо не - ето сега тъкмо се връщам от автомивка и гледам един човек вкарал Х5 за продажба: ми направо знак божи, че туй е моя модел, ма а де. ((:
Мерси за отговора!
Ами прецени си финансите, колкото и да е пазена все ще има какво да се прави по нея. Въпреки, че е базирана на е39 и да кажем скоростите и двигателите са сходни, подръжката на е53 определено е по-висока
- hitar_potar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 11.06.2015
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Едното ми началство си взе е53 3.0d 218 кончета за към 13.5-14к пари. Шибедах, ел-кожа с памет и подгрявка, климатрониците и навигациите се подразбират, 6 скорости автомат. Не го интересуваха километрите (така е с всяка кола), интересуваше го състоянието й. А то чудесно. Обслужи я, оправи някакъв ел-проблем с шибедаха, но и претапицира тавана, щото докато ремонтира шибедаха, го осра. Ремапна я и стана много приятна за каране. Разход около 9-9.5 смесено. И след няколко месеца реши, че ще я продава. Причината: понеже бе без въздушно окачване, беше малко по-твърдичка като возия, а ежедневието му свързано с редовно минаване по разбит път. И каза: аз го взех за семейна кола да возя детето и жената, много бяга при динамично шофиране, ама много друса по дупките. И го продаде горе-долу за същите пари, за които го купи. С масло и филтри на 2-3к км...
Новия собственик му се обади след 1-2 седмици, че колата припушила нещо при палене, след диагностика се оказало, че една от дюзите е в начален стадий на каталясване. И началството рече и отсече: "недей я праща при знайни и незнайни майстори за ремонти, че ще осерат нещо. Прати ми я, по служебни пътища ще те сдобия с официално рециклирана такава директно от завода-производител в Германия за ххх пари (ориентировъчно половин минимална работна заплата в БГ)". И това бяха единствените проблеми на човека с джипката - след това доволен-предоволен, свирка и кара. И това пак за някъде 13.5-14к лева...
Новия собственик му се обади след 1-2 седмици, че колата припушила нещо при палене, след диагностика се оказало, че една от дюзите е в начален стадий на каталясване. И началството рече и отсече: "недей я праща при знайни и незнайни майстори за ремонти, че ще осерат нещо. Прати ми я, по служебни пътища ще те сдобия с официално рециклирана такава директно от завода-производител в Германия за ххх пари (ориентировъчно половин минимална работна заплата в БГ)". И това бяха единствените проблеми на човека с джипката - след това доволен-предоволен, свирка и кара. И това пак за някъде 13.5-14к лева...
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Бърз въпрос. Х-а който гледах, 4.4и 286 2001 при тръгване има някакво гадно тропане. Продавачът ми гарантира, че са го прегледали и било от раздатката.
Какво са сумите там за ремонт ? Нищо не намирам в интернет. Благодаря !
Какво са сумите там за ремонт ? Нищо не намирам в интернет. Благодаря !
- TytusPulo
- младши ентусиаст
- Мнения: 251
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: CLS 320
- Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
BaDxBoY написа:Бърз въпрос. Х-а който гледах, 4.4и 286 2001 при тръгване има някакво гадно тропане. Продавачът ми гарантира, че са го прегледали и било от раздатката.
Какво са сумите там за ремонт ? Нищо не намирам в интернет. Благодаря !
Мисля, че рециклирането там си е цифра
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Ей хорица - много неприятна за мен информация придобих тези дни за Е53.
Запознах се с няколко човека, които са притежавали този модел, някои сред тях са минали през няколко Х5-ци. И всичките ми казват едно и също нещо - не си вземай автоматик. Това в обща сметка е основното им и единствено оплакване от модела - за всичко останало са меко казано доволни! Викат ми, че има много елементи по колата, които в някакъв момент могат да се повредят, но нямали грижи с ремонтирането им - в смисъл, че какъвто и проблем да са имали, то ремонтите са минали успешно. Обаче автоматика нямало оправия - след ремонт да издържи 10000 макс 20000км. и пак проблем. Та ме съветват - вземи си Х5, който двигател ти харесва, всичките са кучета, но да е ръчка. Ала аз не искам ръчка - за автоматика съм категоричен.
Та буквално ме отчаяха - наистина ли са чак толкова проблемни тези автоматици? Гледам, че се монтират две различни кутии едната на GM, другата на ZF- и двете ли са толкова чупливи и така трудни граничещи с невъзможни за ремонт? Много ме жегва това, че всички без изключение, с които разговарях са имали проблеми и то големи проблеми с автоматика.
Запознах се с няколко човека, които са притежавали този модел, някои сред тях са минали през няколко Х5-ци. И всичките ми казват едно и също нещо - не си вземай автоматик. Това в обща сметка е основното им и единствено оплакване от модела - за всичко останало са меко казано доволни! Викат ми, че има много елементи по колата, които в някакъв момент могат да се повредят, но нямали грижи с ремонтирането им - в смисъл, че какъвто и проблем да са имали, то ремонтите са минали успешно. Обаче автоматика нямало оправия - след ремонт да издържи 10000 макс 20000км. и пак проблем. Та ме съветват - вземи си Х5, който двигател ти харесва, всичките са кучета, но да е ръчка. Ала аз не искам ръчка - за автоматика съм категоричен.
Та буквално ме отчаяха - наистина ли са чак толкова проблемни тези автоматици? Гледам, че се монтират две различни кутии едната на GM, другата на ZF- и двете ли са толкова чупливи и така трудни граничещи с невъзможни за ремонт? Много ме жегва това, че всички без изключение, с които разговарях са имали проблеми и то големи проблеми с автоматика.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Дизелаците са с GM автомат, който е малко по-проблемен (при него нещата са малко на ръба), докато V8 автоматиците (в случая само 4.4) е със сравнително здрава АСК...
Всичко, обаче, си е на късмет... в повечето случаи проблема е, че автомобила е на ХХХ ХХХ километра, а автоматика е с оригинално масло и без ремонти...
Всичко, обаче, си е на късмет... в повечето случаи проблема е, че автомобила е на ХХХ ХХХ километра, а автоматика е с оригинално масло и без ремонти...
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Цялостен рециклаж на GM кутия е 2500 лева. После вече караш нови 200 000 км. Там с частичен ремонт трудно става. Това е решението.wind написа:Ей хорица - много неприятна за мен информация придобих тези дни за Е53.
Запознах се с няколко човека, които са притежавали този модел, някои сред тях са минали през няколко Х5-ци. И всичките ми казват едно и също нещо - не си вземай автоматик. Това в обща сметка е основното им и единствено оплакване от модела - за всичко останало са меко казано доволни! Викат ми, че има много елементи по колата, които в някакъв момент могат да се повредят, но нямали грижи с ремонтирането им - в смисъл, че какъвто и проблем да са имали, то ремонтите са минали успешно. Обаче автоматика нямало оправия - след ремонт да издържи 10000 макс 20000км. и пак проблем. Та ме съветват - вземи си Х5, който двигател ти харесва, всичките са кучета, но да е ръчка. Ала аз не искам ръчка - за автоматика съм категоричен.
Та буквално ме отчаяха - наистина ли са чак толкова проблемни тези автоматици? Гледам, че се монтират две различни кутии едната на GM, другата на ZF- и двете ли са толкова чупливи и така трудни граничещи с невъзможни за ремонт? Много ме жегва това, че всички без изключение, с които разговарях са имали проблеми и то големи проблеми с автоматика.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
- TytusPulo
- младши ентусиаст
- Мнения: 251
- Регистриран на: 11.12.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: CLS 320
- Мечтае да кара: X6 M6, CLS AMG, 6 Series Gran Coupe
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
vvasilev1 написа:Цялостен рециклаж на GM кутия е 2500 лева. После вече караш нови 200 000 км. Там с частичен ремонт трудно става. Това е решението.wind написа:Ей хорица - много неприятна за мен информация придобих тези дни за Е53.
Запознах се с няколко човека, които са притежавали този модел, някои сред тях са минали през няколко Х5-ци. И всичките ми казват едно и също нещо - не си вземай автоматик. Това в обща сметка е основното им и единствено оплакване от модела - за всичко останало са меко казано доволни! Викат ми, че има много елементи по колата, които в някакъв момент могат да се повредят, но нямали грижи с ремонтирането им - в смисъл, че какъвто и проблем да са имали, то ремонтите са минали успешно. Обаче автоматика нямало оправия - след ремонт да издържи 10000 макс 20000км. и пак проблем. Та ме съветват - вземи си Х5, който двигател ти харесва, всичките са кучета, но да е ръчка. Ала аз не искам ръчка - за автоматика съм категоричен.
Та буквално ме отчаяха - наистина ли са чак толкова проблемни тези автоматици? Гледам, че се монтират две различни кутии едната на GM, другата на ZF- и двете ли са толкова чупливи и така трудни граничещи с невъзможни за ремонт? Много ме жегва това, че всички без изключение, с които разговарях са имали проблеми и то големи проблеми с автоматика.
Изпратено от моят F3111 с помощта на Tapatalk
Тя и на другата май е толкова долу-горе, но става като нова.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Ако говориш за пълен рециклаж на 5HP24, то... няма как да е 2500лв... може би е сума за всички части, само, след отстъпката... 5 пакета, плюс на задната предавка, първичен вал, турбината, много литри масло и филтъра, т.нар. "мозък".... и прочие, и прочие...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани