X5 (E70) Тежък волан

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: X5 (E70) Тежък волан

Мнение от ICE » 23 Яну 2013, 0:59

Навремето, при Е39 можеше да се смени обикновената рейка с такава, която е със сервотроник + малко имсталция и малко нов софтуер... Тук не може ли да стане по подобен начин?! :)
Ilko Ivanov написа:Доколкото виждам май няма вариант само със сервотроник,или активна рейка или обикновена ......

Май не те разбрах... Моята нали е обикновена?!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: X5 (E70) Тежък волан

Мнение от cod-cdbp » 23 Яну 2013, 2:18

И все пак, ако се направи една ревизия на помпата няма ли да се подобри положението.
При мен ревизията помогна много, но до последния детайл.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 8.06.2012
Пол: Мъж
Кара: Нафтова печка.
Мечтае да кара: През просото...
Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400

Re: X5 (E70) Тежък волан

Мнение от Borymeckata » 23 Яну 2013, 9:20

ICE написа:ОК, дай идея кое ще реши проблема и би било по-лесно за направа, че не се кара така?!


Ето едно решение на проблема:
Изображение
Excellent! Steven is my name!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: X5 (E70) Тежък волан

Мнение от Sharo » 23 Яну 2013, 9:27

Мирафиоритата май правиха тоя ъпгрейд на един хикс или поне щяха, ама дали човека се реши не съм разбрал.
Звунни им да ги питаш
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: X5 (E70) Тежък волан

Мнение от ICE » 23 Яну 2013, 23:16

cod-cdbp написа:...ако се направи една ревизия на помпата, няма ли да се подобри положението?
При мен ревизията помогна много, но до последния детайл.

Ще го пробвам, само да видя кой ще го направи. Мерси.
Я разкажи повече, кой го прави, къде, какво правиха...?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: X5 (E70) Тежък волан

Мнение от cod-cdbp » 24 Яну 2013, 22:02

ICE написа:
cod-cdbp написа:...ако се направи една ревизия на помпата, няма ли да се подобри положението?
При мен ревизията помогна много, но до последния детайл.

Ще го пробвам, само да видя кой ще го направи. Мерси.
Я разкажи повече, кой го прави, къде, какво правиха...?


Аз го правих, поради шумове в помпата.
Поне за моята се продава ремонтен комплект оригинален от Дару, с всичките му оплътнения и салтанати.
Реално си е необходимо за да прави подходящо налягане също, освен за да спира течовете (ако ги има де)
Не е никак сложно според мен.
Изображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: X5 (E70) Тежък волан

Мнение от ICE » 25 Яну 2013, 9:40

Добре де, но при мен в помпата няма шумове. Гумите са 255-55-18. Хм, странна работа.
Последна промяна ICE на 25 Яну 2013, 10:34, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Re: X5 (E70) Тежък волан

Мнение от Sharo » 25 Яну 2013, 9:56

ICE написа:Добре де, но при мен в помпата няма шимове. Хм, странна работа.

Мини до Бояна привечер да видиш при мене как е с другата рейка. Имам и един познат с нормалната рейка и при него с 20ките на място няма шанс завъртиш направо ако не си си хапнал стимулантите
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 28.04.2007
Местоположение: jb
Кара: Х5is;E30 325i
Детайли за колата: дизела е за тракторите;)

Re: X5 (E70) Тежък волан

Мнение от tuning_mania » 12 Фев 2013, 17:47

Колега,за жалост трябва да свикваме...и а съм потресен от тежкия волан(карам от 4 месеца Х5 Е70 08г.)Стария ми Х5-Е53-05г. беше с серво в пъти по леко ...и се втвърдяваше над определена скорост....Не знам как може да излиза заводско с такъв тежък волан.Недопустимо е !!!!
ще карам дизел,като стана земеделец!!![/color]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 997
Регистриран на: 8.11.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: М2+X5

Re: X5 (E70) Тежък волан

Мнение от msi200 » 12 Фев 2013, 20:58

За Х5 има две "задължителни" екстри - адаптив драйв и активния волан. С тях колата се променя доста.
I love the sound of V8 in the morning...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: X5 (E70) Тежък волан

Мнение от stankata777 » 12 Фев 2013, 22:15

msi200 написа:За Х5 има две "задължителни" екстри - адаптив драйв и активния волан. С тях колата се променя доста.


Хм,аз ги нямам и двете на Е71,и воланът ми е доста :!: по-лек в сравнение с този на Е90.Освен Е71 да идва сериийно със сервотроник,а да е било опция за Е70?Или ако греша,и нямат сервотроник,тогава остава актив стиърънг да е сериен за Е71,в което много дълбоко се съмнявам :dunno: ?
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

Д-р Хаос
Аватар
Мнения: 1245
Регистриран на: 26.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)

Re: X5 (E70) Тежък волан

Мнение от cww » 12 Фев 2013, 22:34

Оптимист. :mrgreen:
Активно управление е екстра, която не е серийна в нито един модел (за съжаление) и Е71 не прави изключение.
Странно, аз карам с 20-ки, нямам активно управление, но и нямам подобни оплаквания като колегите. Предполагам, че е въпрос на свикване.
Аdaptive drive няма отношение към волана и усилието, нужно за неговото завъртане.
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: X5 (E70) Тежък волан

Мнение от stankata777 » 12 Фев 2013, 22:52

+1 :yes: Сега поразгледах листите, и за Е70(ЛЦИ) и за Е71,сервотроник е серийно.Актив стиъринг е опция за 2,2к лв,аз го нямам на Е71 ,но въпреки това управлението е доста осезаемо по-леко от предишният ми автомобил Е90,и всъщност лекотата на въртене на волана за автомобил с маса 2,2т е първото нещо,което ме изненада доста позитивно.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Re: X5 (E70) Тежък волан

Мнение от ICE » 13 Фев 2013, 20:34

Първо,
за колегата по-горе. Трудно ще свикна с тежкия волан, особено когато в един ден карам Х5-цата и един Туарег 3.0TDi 2006г., който е с мега лек и удобен волан.
Второ,
Някой знае ли дали мобе да се монтира сервотроник? Ако да, от кой модели Е70 и от LCI също или...?
Благодаря.

Д-р Хаос
Аватар
Мнения: 1245
Регистриран на: 26.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)

Re: X5 (E70) Тежък волан

Мнение от cww » 13 Фев 2013, 21:41

Хвърли ме в дълбок размисъл.
Са като се порових (а и както и stankata777 е писал) фейслифтовите Е70 и Е71 имат серийно сервотроник. Ние, с колите преди фейслифта обаче, май нямаме.
Като се порових още малко обаче, се оказва, че в рейките на двата модела има разлика, т.е. нашата е без сервотроник за скромната сума от 3146 лв (с връщане на старата), а на фейслифтовите модели е такава със сервотроник за 3555 лв (отново с връщане на старата).
По-странното е обаче, че визуално рейките са абсолютно идентични, а освен това и отделните други части на диаграмата са същите (или поне изглеждат така), като в това число дори на нашата рейка е обозначено мястото на мотора на сервотроника и си го има като отделна част със съответния парт номер и цена, точно както е и при тази на фейслифтовите. :shock:
Вероятно обаче щом рейките са различни явно разковничето се крие там - за да имаме сервотроник, трябва да се монтира рейка с такъв, иначе няма как да стане.
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook