X5 (E70) Тежък волан
Модератор: Технически модератори
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: X5 (E70) Тежък волан
Навремето, при Е39 можеше да се смени обикновената рейка с такава, която е със сервотроник + малко имсталция и малко нов софтуер... Тук не може ли да стане по подобен начин?!
Май не те разбрах... Моята нали е обикновена?!
Ilko Ivanov написа:Доколкото виждам май няма вариант само със сервотроник,или активна рейка или обикновена ......
Май не те разбрах... Моята нали е обикновена?!
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: X5 (E70) Тежък волан
И все пак, ако се направи една ревизия на помпата няма ли да се подобри положението.
При мен ревизията помогна много, но до последния детайл.
При мен ревизията помогна много, но до последния детайл.
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: X5 (E70) Тежък волан
ICE написа:ОК, дай идея кое ще реши проблема и би било по-лесно за направа, че не се кара така?!
Ето едно решение на проблема:
Excellent! Steven is my name!
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: X5 (E70) Тежък волан
Мирафиоритата май правиха тоя ъпгрейд на един хикс или поне щяха, ама дали човека се реши не съм разбрал.
Звунни им да ги питаш
Звунни им да ги питаш
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: X5 (E70) Тежък волан
cod-cdbp написа:...ако се направи една ревизия на помпата, няма ли да се подобри положението?
При мен ревизията помогна много, но до последния детайл.
Ще го пробвам, само да видя кой ще го направи. Мерси.
Я разкажи повече, кой го прави, къде, какво правиха...?
- cod-cdbp
- старши ентусиаст
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: X5 (E70) Тежък волан
ICE написа:cod-cdbp написа:...ако се направи една ревизия на помпата, няма ли да се подобри положението?
При мен ревизията помогна много, но до последния детайл.
Ще го пробвам, само да видя кой ще го направи. Мерси.
Я разкажи повече, кой го прави, къде, какво правиха...?
Аз го правих, поради шумове в помпата.
Поне за моята се продава ремонтен комплект оригинален от Дару, с всичките му оплътнения и салтанати.
Реално си е необходимо за да прави подходящо налягане също, освен за да спира течовете (ако ги има де)
Не е никак сложно според мен.
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: X5 (E70) Тежък волан
Добре де, но при мен в помпата няма шумове. Гумите са 255-55-18. Хм, странна работа.
Последна промяна ICE на 25 Яну 2013, 10:34, променена общо 2 пъти
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
Re: X5 (E70) Тежък волан
ICE написа:Добре де, но при мен в помпата няма шимове. Хм, странна работа.
Мини до Бояна привечер да видиш при мене как е с другата рейка. Имам и един познат с нормалната рейка и при него с 20ките на място няма шанс завъртиш направо ако не си си хапнал стимулантите
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- tuning_mania
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 139
- Регистриран на: 28.04.2007
- Местоположение: jb
- Кара: Х5is;E30 325i
- Детайли за колата: дизела е за тракторите;)
Re: X5 (E70) Тежък волан
Колега,за жалост трябва да свикваме...и а съм потресен от тежкия волан(карам от 4 месеца Х5 Е70 08г.)Стария ми Х5-Е53-05г. беше с серво в пъти по леко ...и се втвърдяваше над определена скорост....Не знам как може да излиза заводско с такъв тежък волан.Недопустимо е !!!!
ще карам дизел,като стана земеделец!!![/color]
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: X5 (E70) Тежък волан
За Х5 има две "задължителни" екстри - адаптив драйв и активния волан. С тях колата се променя доста.
I love the sound of V8 in the morning...
- stankata777
- ентусиаст
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: X5 (E70) Тежък волан
msi200 написа:За Х5 има две "задължителни" екстри - адаптив драйв и активния волан. С тях колата се променя доста.
Хм,аз ги нямам и двете на Е71,и воланът ми е доста по-лек в сравнение с този на Е90.Освен Е71 да идва сериийно със сервотроник,а да е било опция за Е70?Или ако греша,и нямат сервотроник,тогава остава актив стиърънг да е сериен за Е71,в което много дълбоко се съмнявам ?
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- cww
- Д-р Хаос
- Мнения: 1245
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: X5 (E70) Тежък волан
Оптимист.
Активно управление е екстра, която не е серийна в нито един модел (за съжаление) и Е71 не прави изключение.
Странно, аз карам с 20-ки, нямам активно управление, но и нямам подобни оплаквания като колегите. Предполагам, че е въпрос на свикване.
Аdaptive drive няма отношение към волана и усилието, нужно за неговото завъртане.
Активно управление е екстра, която не е серийна в нито един модел (за съжаление) и Е71 не прави изключение.
Странно, аз карам с 20-ки, нямам активно управление, но и нямам подобни оплаквания като колегите. Предполагам, че е въпрос на свикване.
Аdaptive drive няма отношение към волана и усилието, нужно за неговото завъртане.
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
- stankata777
- ентусиаст
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
Re: X5 (E70) Тежък волан
+1 Сега поразгледах листите, и за Е70(ЛЦИ) и за Е71,сервотроник е серийно.Актив стиъринг е опция за 2,2к лв,аз го нямам на Е71 ,но въпреки това управлението е доста осезаемо по-леко от предишният ми автомобил Е90,и всъщност лекотата на въртене на волана за автомобил с маса 2,2т е първото нещо,което ме изненада доста позитивно.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue
E36 grey
E90 monaco blue
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: X5 (E70) Тежък волан
Първо,
за колегата по-горе. Трудно ще свикна с тежкия волан, особено когато в един ден карам Х5-цата и един Туарег 3.0TDi 2006г., който е с мега лек и удобен волан.
Второ,
Някой знае ли дали мобе да се монтира сервотроник? Ако да, от кой модели Е70 и от LCI също или...?
Благодаря.
за колегата по-горе. Трудно ще свикна с тежкия волан, особено когато в един ден карам Х5-цата и един Туарег 3.0TDi 2006г., който е с мега лек и удобен волан.
Второ,
Някой знае ли дали мобе да се монтира сервотроник? Ако да, от кой модели Е70 и от LCI също или...?
Благодаря.
- cww
- Д-р Хаос
- Мнения: 1245
- Регистриран на: 26.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само шестцилиндрови БМВ-та :)
Re: X5 (E70) Тежък волан
Хвърли ме в дълбок размисъл.
Са като се порових (а и както и stankata777 е писал) фейслифтовите Е70 и Е71 имат серийно сервотроник. Ние, с колите преди фейслифта обаче, май нямаме.
Като се порових още малко обаче, се оказва, че в рейките на двата модела има разлика, т.е. нашата е без сервотроник за скромната сума от 3146 лв (с връщане на старата), а на фейслифтовите модели е такава със сервотроник за 3555 лв (отново с връщане на старата).
По-странното е обаче, че визуално рейките са абсолютно идентични, а освен това и отделните други части на диаграмата са същите (или поне изглеждат така), като в това число дори на нашата рейка е обозначено мястото на мотора на сервотроника и си го има като отделна част със съответния парт номер и цена, точно както е и при тази на фейслифтовите.
Вероятно обаче щом рейките са различни явно разковничето се крие там - за да имаме сервотроник, трябва да се монтира рейка с такъв, иначе няма как да стане.
Са като се порових (а и както и stankata777 е писал) фейслифтовите Е70 и Е71 имат серийно сервотроник. Ние, с колите преди фейслифта обаче, май нямаме.
Като се порових още малко обаче, се оказва, че в рейките на двата модела има разлика, т.е. нашата е без сервотроник за скромната сума от 3146 лв (с връщане на старата), а на фейслифтовите модели е такава със сервотроник за 3555 лв (отново с връщане на старата).
По-странното е обаче, че визуално рейките са абсолютно идентични, а освен това и отделните други части на диаграмата са същите (или поне изглеждат така), като в това число дори на нашата рейка е обозначено мястото на мотора на сервотроника и си го има като отделна част със съответния парт номер и цена, точно както е и при тази на фейслифтовите.
Вероятно обаче щом рейките са различни явно разковничето се крие там - за да имаме сервотроник, трябва да се монтира рейка с такъв, иначе няма как да стане.
NOTHING IS GAINED WITHOUT SACRIFICES AND FREEDOM WITHOUT BLOOD
36 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани