Да надникнем в Х-драйва.
Модератор: Технически модератори
- todorSTY
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530 XD
- Мечтае да кара: BMW M5 E60
Re: Да надникнем в Х-драйва.
И при мен е променливо. Понякога го има на втора и трета, понякога само на трета, понякога само когато колата е загряла, понякога винаги, понякога с малко газ и при рязко подаване го няма. Изобщо проблема е много труден за диагностициране и още по-труден за ремонт както се оказва. Тази кутия ще се окаже ахилесовата пета на тези автомобили и честно казано към момента нямам решение на проблема, а бая народ разпитах и бая изчетох.
- todorSTY
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530 XD
- Мечтае да кара: BMW M5 E60
Re: Да надникнем в Х-драйва.
Да споделя още опит. Днес разглобихме моторчето на раздатката, но нямаше никакъв проблем или износване. Сменихме и маслото и ............. проблема се изпари, нещо повече, колата работи много по-добре, превключва скоростите идеално, а преди това имаше известни колебания и по-рязко превключване, като цяло колата се движи много по-плавно и спокойно. Маслото беше що годе читаво, леко тъмно, но не много, нормално да го наречем, тоест няма силно износени елементи и стружки от тях в него. И така проблема за момента е разрешен, че дори с бонус - по-добра работа на автомата
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Да надникнем в Х-драйва.
Ами честито - щом сте решили проблема само с ново масло... Ако действително проблемът е бил в маслото, трябва да е било сериозно износено и замърсено, независимо от външния му вид. А стружки сигурно има, но са останали на магнитчето в кутията.
Дано решението да бъде трайно!
Дано решението да бъде трайно!
Excellent! Steven is my name!
- todorSTY
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530 XD
- Мечтае да кара: BMW M5 E60
Re: Да надникнем в Х-драйва.
Нека й навъртя накакви километри и да видя дали няма пак да се появи, но на първо четене се е оправила.
- top
- младши ентусиаст
- Мнения: 284
- Регистриран на: 17.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х1 2.3d, MB SL350 2010
- Мечтае да кара: iX50
Re: Да надникнем в Х-драйва.
Днес исках да пробвам да покарам по магистралата с изключено двойно, но не от бушона а от блока за управление, за най-голямо учудване не можах да го намеря къде се намира, мислех че се намира в пластмасовата кутия до акумулатора, но не го видях. Някой знае ли къде се намира при E53?
Намерих интересен документ за xDrive при Е83 и Е53, от него разбрах и къде ми се намира блока за управление - под задната седалка.
Ето го в pdf: https://www.bimmerfest.com/forums/attachment.php?attachmentid=477829&d=1416869116
Намерих интересен документ за xDrive при Е83 и Е53, от него разбрах и къде ми се намира блока за управление - под задната седалка.
Ето го в pdf: https://www.bimmerfest.com/forums/attachment.php?attachmentid=477829&d=1416869116
Re: Да надникнем в Х-драйва.
Относно маслото в раздатаката по принцип знам, че се слага само оригиналното, като и аз такова съм сложил. Ровейки ми попадна това на RAVENOL Transfer Fluid TF-0870, което по спецификации го дават за всички ATC раздатки. Само за информация, а и е към 16 евро в ebay.
Също прочетох, че налягането в гумите може да е причина за проблем в работата на раздатката и имам едно наум да го проверя.
Също прочетох, че налягането в гумите може да е причина за проблем в работата на раздатката и имам едно наум да го проверя.
- laviatan
- старши ентусиаст
- Мнения: 3197
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Да надникнем в Х-драйва.
MMG написа:Относно маслото в раздатаката по принцип знам, че се слага само оригиналното, като и аз такова съм сложил. Ровейки ми попадна това на RAVENOL Transfer Fluid TF-0870, което по спецификации го дават за всички ATC раздатки. Само за информация, а и е към 16 евро в ebay.
Също прочетох, че налягането в гумите може да е причина за проблем в работата на раздатката и имам едно наум да го проверя.
Пробвано на няколко коли - не се държи добре раздатката с него
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Re: Да надникнем в Х-драйва.
laviatan написа:MMG написа:Относно маслото в раздатаката по принцип знам, че се слага само оригиналното, като и аз такова съм сложил. Ровейки ми попадна това на RAVENOL Transfer Fluid TF-0870, което по спецификации го дават за всички ATC раздатки. Само за информация, а и е към 16 евро в ebay.
Също прочетох, че налягането в гумите може да е причина за проблем в работата на раздатката и имам едно наум да го проверя.
Пробвано на няколко коли - не се държи добре раздатката с него
Аа добре е да се знае тогава
Sent from my iPhone using Tapatalk
- todorSTY
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 26.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530 XD
- Мечтае да кара: BMW M5 E60
Re: Да надникнем в Х-драйва.
Относно налягането - потвърждавам. Бях пробвал да си напомпам гумите както се казва на око, без да се съобразя с препоръчанато налягане. Веднага след стартиране на автомобила ми излезе съобщение, че 4х4 не работи, след него друго да оправя налягането в гумите. Коригирах ги и всичко се оправи.
Re: Да надникнем в Х-драйва.
здравейте колеги,кажете за х5 е53 преди феиса 2002 година 3000disel какъв е варианта да се изключи предното.със сваляне на предния кардан ли само,и ще има ли последствия ако се кара тъка.
Re: Да надникнем в Х-драйва.
Браво на колегата за страхотната тема.Много подробна и точна,абонирам се за нея
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Да надникнем в Х-драйва.
todorSTY написа:Така, малко актуална информация. Оказва се, че никъде няма ремонтни комплекти за тази раздатка. Тоест няма смисъл да я отваряме, защото можем да не успеем да я направим и само да платя сваляне-слагане без нищо да се направи. ПОМАГАЙТЕ, все някъде правят ремонт на тези кутии или може да се вземе читава втора ръка на нормална цена, защото аз търсих, но има такива за по 1500 лв., при положене, че вървят по 800 и как не да дам 1500 лв. за нещо, коетоможе да е по-развалено и от моето
Части има, но ремонтни комплекти - не...за жалост.
Иглените лагери се намират трудно (принципно всички казват, че имат, но при замерване се оказва, че не са тооооочно същите).
Съчмените лагери (експериментирали сме с 5 различни марки на мои коли) ...ми...4 от тях изкарват по около 3000-5000км и започват да "вият" вече (макар и леко!), вериги има, фрикционни дискове...трудно, но се намират (уточнявам - с ПРАВИЛНАТА дебелина!), "ножица", "камбана" и маслена помпа - само от счупени раздатки....което снижава шанса да се намерят в добро състояние (особено маслената помпа!)...до момента сме набили около 4000лв, за раздатки втора ръка (за части), за проби с лагери, фрикционни дискове, и други чарколаци, но за сметка на това сме се убедили, че с правилните части - всеки един ремонт на раздатката е осъществим успешно!
В заключение - ремонта на раздатката е просто нещо, но не е за прости хора
Изискват се определени нива на познание, но по-важното - определени (марки) части (за жалост сме го осъзнали по трудния начин - на моя Х5-ца и на Х3-ката на жена ми....проби, проби, проби..., а всяка проба е свързана със сваляне, качване и разглобяване), за да продължи да работи дълго и безпроблемно след ремонт!
Re: Да надникнем в Х-драйва.
Колега би ли споделил за марките части и от къде се намират,за да са полезни на всички който ги търсят.И кое се разбива най вече в тея раздатки?Според мен най много ще заминават дисковете,и веригата ще се разтяга.
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 754
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Да надникнем в Х-драйва.
В щатско май има всичко необходимо. https://cobratransmission.com/index.php?main_page=index&cPath=3_2203 Това е за ATC400. Ето го и игления лагер за 12$ https://cobratransmission.com/bmw-x3-atc-400-sprocket-assembly-bearing-55133011-1?zenid=77332b4e7fe5efada3047a371596658f
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани