Проблем с централно заключване на задни врати X5 E53

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 17.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW Х1 2.3d, MB SL350 2010
Мечтае да кара: iX50

Проблем с централно заключване на задни врати X5 E53

Мнение от top » 12 Ное 2012, 1:17

Понякога когато отключвам или заключвам с бутона на ключа или този вътре в купето, задните врати + капачката на резервоара не се отключват или заключват, трябва да си играя по няколко пъти за да заработят а понякога е изнервящо дълго време.

При диагностика на ZKE излизат тези две грешки:

ZKE - 53 GM: Relay for central-locking drives, rear, unlocking, does not pick up
ZKE - 51 GM: Relay for central-locking drives, rear, unlocking, does not pick up

До колкото успях да намеря информация става въпрос за някакъв централен модул, който се намира зад бушоните в жабката ?
Ако въобще проблема е от там четох че тези релета е възможно да се сменят:

http://www.bmwgm5.com/Images/GM3/GM3_6946947_Annotated.htm

На линка са дадени като номер 13(модел BTS134D), 14(модел BTS134D), 15(модел VN0830SP) и 17(модел BTS134D)

Тези релета ли трябва да се сменя ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Проблем с централно заключване на задни врати X5 E53

Мнение от anzak » 13 Ное 2012, 20:37

по принцип трябва да уточниш (да проследиш) кои релета командват задните машинки за централното и само тях за целта от кабелна диаграма гледаш на кои пинове са в ГМ модула от там проследяваш до релетата и така
Барай шишарката Минкеее ....

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 9.07.2018
Пол: Мъж
Кара: E53 X5

Re: Проблем с централно заключване на задни врати X5 E53

Мнение от Tyrael » 12 Юли 2018, 14:22

Съжалявам, че изкопавам темата от гроба, но аз оправих същият проблем на моето Е53 съвсем наскоро и помогнах на друг приятел, който има същия проблем (очевидно е често срещан, защото в руски форум намерих същите неща на тази кола). Всичките тези проблеми, които си изредил - да, свързани са на едно място и това именно този модул, който се намира в жабката. Вариантите са два - или смяна на модула, което 300-500лв, доколкото бях информиран или по-лекият вариант, а именно ремонт на модула. Аз живея в София, но принципно съм от Видин, където винаги правя електрониката на колите, които имам. Оправиха ми модула за 35 лева като конкретният проблем беше висока температура, поради която краищата на 2 кабела се бяха изпекли и понякога работят, понякога не. Нещата, които са вързани там са:

1. Отключване/заключване на задни врати;
2. Хидравлика на волана;
3. Капачката на резервоара;
4. Багажник - долна част;
5. Копчетата на лявата част на медията (големяит екран на таблото);

Като цяло имам леки подозрание, че съм купил джипа от теб миналата година :)

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook