Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
Модератор: Технически модератори
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
Колеги, няколко проблема ако някой може да помогне!
1. Колата я карах 2500км без никакви проблеми, смених маслото с castrol Edge 5x30 Longlife и всички филтри!
Днес гледам теч от капачката на антифриза, отначало си казах, че капачката се е прецакала имах проблем преди с е36-та с това клапанче на капачката, обаче след като я отвих наблюдавам следната картинка:

Така маслото на щеката е чисто и си мисля, че може би не е пукнат блока а най-вероятно гарнитурата си е отишла, не вярвам да са такива малоумници да са обаркали и да са наляли масло в казанчето!
Интересното е че 2500км не е избивало от капачката и не е нито загрявала, нито е правила някакви проблеми!
Не знам мисля си в понеделник да сменя антифриза, да промием и не знам може би да отворим да сменим и гарнитурата, не ми се сваля цялата глава!
2. Тампона на скоростите и на двигателя са си заминали, на скоростите направо си липсва, на двигателя са меки и имат някакви маркучи за вакуми ли са не знам за какво служат порачах ги от Вари2000 3-те тампона са 460лв! Леко притриса при гасене двигателя и някой път като е под-наклон двигателя трудно включва скоростите, обаче се чудя може ли на ниски обороти да причуква отпред от тях?


3.Счупих предна лява полуоска, след това я завариха карах няколко дена доката намеря нова, идеята е че имаше вибрации и чукане на ниските обороти и вибрации на всички, сега с новата вибрациите изчезнаха но тракането остана и си мисля да не е от тампоните на двигателя или не знам вече да не се прави някакъв баланс като се монтира новата?
1. Колата я карах 2500км без никакви проблеми, смених маслото с castrol Edge 5x30 Longlife и всички филтри!
Днес гледам теч от капачката на антифриза, отначало си казах, че капачката се е прецакала имах проблем преди с е36-та с това клапанче на капачката, обаче след като я отвих наблюдавам следната картинка:

Така маслото на щеката е чисто и си мисля, че може би не е пукнат блока а най-вероятно гарнитурата си е отишла, не вярвам да са такива малоумници да са обаркали и да са наляли масло в казанчето!
Интересното е че 2500км не е избивало от капачката и не е нито загрявала, нито е правила някакви проблеми!
Не знам мисля си в понеделник да сменя антифриза, да промием и не знам може би да отворим да сменим и гарнитурата, не ми се сваля цялата глава!
2. Тампона на скоростите и на двигателя са си заминали, на скоростите направо си липсва, на двигателя са меки и имат някакви маркучи за вакуми ли са не знам за какво служат порачах ги от Вари2000 3-те тампона са 460лв! Леко притриса при гасене двигателя и някой път като е под-наклон двигателя трудно включва скоростите, обаче се чудя може ли на ниски обороти да причуква отпред от тях?


3.Счупих предна лява полуоска, след това я завариха карах няколко дена доката намеря нова, идеята е че имаше вибрации и чукане на ниските обороти и вибрации на всички, сега с новата вибрациите изчезнаха но тракането остана и си мисля да не е от тампоните на двигателя или не знам вече да не се прави някакъв баланс като се монтира новата?
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
Nukem написа:........... може би не е пукнат блока а най-вероятно гарнитурата си е отишла..........може би да отворим да сменим и гарнитурата, не ми се сваля цялата глава!
Интересно ми е как се сменя гарнитура на глава без да се сваля главата

Ако ме светнеш как става,ще ми спестиш доста работа за в бъдеще

Иначе по темата : Това на първата снимка ми прилича на спукан топлообменик

- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
Неправилно сам се изразил, сваля се и ще се шлаифа, исках да кажа че няма да се пасват клапани и т.н, в realoem-a каде му е схемата на топлообменика.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
Така последно от вчера, закарахме я да я погледнат мой приятели и установихме следното!
В скоростната кутия няма никакво масло, отвихме пробката за източване, но не потече нищо, доклкото визулано можахме да определим маслото в антифриза не е от двигателя, изглежда маслото от скоростите отива в казанчето и съответно като стане повече избива от капачката!
Сега ще се свали радиатора да се види от къде влиза, ще се промие системата ще се смени антифриза, ще се смени маслото на скоростите ще се покара и после ще се смени отново заедно с филтъра! В сряда ще занеса и тампоните на двигателя и на скоростите, че във Вари2000 няма ляв и го чакаме от Германия, 3-те тампона са към 460лв, вероятно ще сменям и радиатора което ще се разбере по-късно днес!
Update:
Сега се обадиха момчетата от сервиза Х3-та била с два топлообменника, един зад масления филтър и един под генератора, при мен се е разпаднал този под генератора, ако някой може да ми даде линк-а за реалоем-а за да видя има ли го наличен или да го търся 2-ра ръка!
Мисля че е това:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
В скоростната кутия няма никакво масло, отвихме пробката за източване, но не потече нищо, доклкото визулано можахме да определим маслото в антифриза не е от двигателя, изглежда маслото от скоростите отива в казанчето и съответно като стане повече избива от капачката!
Сега ще се свали радиатора да се види от къде влиза, ще се промие системата ще се смени антифриза, ще се смени маслото на скоростите ще се покара и после ще се смени отново заедно с филтъра! В сряда ще занеса и тампоните на двигателя и на скоростите, че във Вари2000 няма ляв и го чакаме от Германия, 3-те тампона са към 460лв, вероятно ще сменям и радиатора което ще се разбере по-късно днес!
Update:
Сега се обадиха момчетата от сервиза Х3-та била с два топлообменника, един зад масления филтър и един под генератора, при мен се е разпаднал този под генератора, ако някой може да ми даде линк-а за реалоем-а за да видя има ли го наличен или да го търся 2-ра ръка!
Мисля че е това:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=17&fg=05
Номенклатурен номер : 17217803830
Описание : топлообменник
Ед. цена (с ДДС) : 409.89 BGN
* Вари 2000 ООД си запазва право за промени в цените
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
Nukem написа:Така последно от вчера, закарахме я да я погледнат мой приятели и установихме следното!
В скоростната кутия няма никакво масло, отвихме пробката за източване, но не потече нищо...
Аз така и не разбрах - за автоматик ли става въпрос? Ако да - не мога да си представя как е работил без масло... Мисля, че поне временно можеш да изолираш топлообменника за маслото на скоростната кутия, като свържеш "на късо" двете тръбички към него. Не вярвам да прегрееш кутията при нормално каране, още повече - времето захладнява.
Наистина е странно да "се разпадне" топлообменника... Антифризът съдържа специални антикорозионни и почистващи добавки, а по другия контур се върти ATF-а на скоростната кутия. Значи корозията я изключвам като възможност. Доколкото разбирам, външни течове от топлообменника не е имало - отпада и външното механично въздействие като вариант. Възможно ли е да е пробил в следствие повишено налягане на един от флуидите в него, наример - маслото? Просто разсъждавам по проблема, защото наистина ми изглежда много странно да "се разпадне" метален топлообменник, при това - на кола на 7 - 8 години. Викаш - германецът къдет бутне...
Excellent! Steven is my name!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
Това германеца където бутне беше за старата кола, тази е Италианка!
Довечера ще мина да го взема да го погледна топлообменика че това е само което ми казаха по телефона, и ще го снимам, аз си мисля, че само от някакъв некачествен антифриз ли не знам, ще пусна снимки довечера!
Иначе куриозите продължават, кутията скоростната два от болтовете ги нямало и се клатела, отделно тампона които е скъсан, иначе е автоматик с 5 скорости!
Тъкмо се обадих в една морга го намерих топлообненника се оказа че и той е спукан, почвам да си мисля че това е някакво слабо място на модела знам ли!
Довечера ще мина да го взема да го погледна топлообменика че това е само което ми казаха по телефона, и ще го снимам, аз си мисля, че само от някакъв некачествен антифриз ли не знам, ще пусна снимки довечера!
Иначе куриозите продължават, кутията скоростната два от болтовете ги нямало и се клатела, отделно тампона които е скъсан, иначе е автоматик с 5 скорости!
Тъкмо се обадих в една морга го намерих топлообненника се оказа че и той е спукан, почвам да си мисля че това е някакво слабо място на модела знам ли!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
1-во да благодаря на колегата Ilko Ivanov за топлобменника, на много места търсих навсякъде пукнати!
Иначе проблема беше от него доста промивки докато изчистим пумията и така!
Смених и тампоните на мотора и скоростите, както и заварихме където е едното ухо се беше пукнало!
Оказа се че в раздатката има само 100мл масло, сменихме го и него заедно с малото на предния и задния диф, заедно с маслото и филтъра на скоростите!
Сменихме щипките на 2-от вратите които тракаха, заедно с едното жило и една пласмаса на стъклото, което беше подпряно с "ЩИПКА ЗА ПРОСТОР"!
Смених и едната полуоска общо взето е това нещо не ми потрагна с тази кола, поне оправих телевизията да е цветна!
Сега сменя скоростите забележимо по-добре!
Някои между другото беше разменил дюзите, че се наложи да се им се сменят номерата и т.н странна работа от какъв зор са го правили това не знам!
Иначе проблема беше от него доста промивки докато изчистим пумията и така!
Смених и тампоните на мотора и скоростите, както и заварихме където е едното ухо се беше пукнало!
Оказа се че в раздатката има само 100мл масло, сменихме го и него заедно с малото на предния и задния диф, заедно с маслото и филтъра на скоростите!
Сменихме щипките на 2-от вратите които тракаха, заедно с едното жило и една пласмаса на стъклото, което беше подпряно с "ЩИПКА ЗА ПРОСТОР"!
Смених и едната полуоска общо взето е това нещо не ми потрагна с тази кола, поне оправих телевизията да е цветна!
Сега сменя скоростите забележимо по-добре!
Някои между другото беше разменил дюзите, че се наложи да се им се сменят номерата и т.н странна работа от какъв зор са го правили това не знам!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
При мен джипа разби 2 вътрешни карета и накрая изхвърли цяла полуоска докато се установи, че са меки тампоните на двигателя.Видимо изглеждаха здрави, но....
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
Отново счупих вътрешното каре отляво, този път обаче съм с нови тампони на двигателя, имам чувството че полуоската е изместена с 1см, единствената идея е че ако е чупен картера и ушите са заварявани дифа като е хванат за него да е изместно малко! Не знам вече писна ми!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
Така оказа се че има изместване с 0.5см на предния мост от ляво и съответно, карето работи в чашката по-навън, много ясно се вижда каде е работило карето преди сега работи на ръба на чашката и като се мине през някоя неравност с навит волан се вади от чашката и съответно после се чупи, проблема го решихме с една шайба 0.4см!

Иначе като го гледахме как е поломен отстрани моста, не е първата нито втората полуоска която е чупил!

Иначе като го гледахме как е поломен отстрани моста, не е първата нито втората полуоска която е чупил!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
Така аз да си продължа с проблемите по Х3-та!
Днес я оставих в сервиза заради миризмата на изгорели газове в купето и термостат за смяна!
Оказа се че колекторите са пукнати, както и гледам че са чогунени няма как да се заварят ще се взимат други! Какви са тези колектори баси за 5-6 години да сдадът багажа!
Оказа се че и дюзите са за чистене а едната и за смяна!
хахахаха бахти и Х3-та скапана!
Днес я оставих в сервиза заради миризмата на изгорели газове в купето и термостат за смяна!
Оказа се че колекторите са пукнати, както и гледам че са чогунени няма как да се заварят ще се взимат други! Какви са тези колектори баси за 5-6 години да сдадът багажа!
Оказа се че и дюзите са за чистене а едната и за смяна!
хахахаха бахти и Х3-та скапана!
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- БОРКО-ЧИПА
- ентусиаст
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: 8.12.2005
- Местоположение: ВРАЦА
- Пол: Мъж
- Кара: E65 745I;Е53 Х5;TVR;SKYLINE;E60 М5
- Детайли за колата: 745-Самолет:Х5-Болид:TVR-Истребител:SKYLINE-Шейна:М5-БЕЗ ДУМИ
Re: Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
Колектора на 3.0д си се пука като диня,това да не те притеснява
При мен на Х5-цата също са пукнати и на един френд също и отделно в сервиза съм сменял колектор на 3-ка дизел няколко пъти!!
Аз лично ще си изкарам зимата така ,че време да сменям или заварявам колектор няма
И тези които съм сменял винаги са били метални и за мен лично подлежът на заварка.

При мен на Х5-цата също са пукнати и на един френд също и отделно в сервиза съм сменял колектор на 3-ка дизел няколко пъти!!
Аз лично ще си изкарам зимата така ,че време да сменям или заварявам колектор няма

И тези които съм сменял винаги са били метални и за мен лично подлежът на заварка.
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Проблеми с Х3, 2005-а, 3.0d!
Колега така и така е в сервиза, кажи на твоите хора да ти погледнат и вакуум помпата, защото и от нея тече много неприятно масло.
При мен поне е така! Моя майстор ми каза, че е сменял и на друга Х3-ка вакуумната помпа, та се замисли!
Успех и през новата година, само да си я караш безаварийно!
При мен поне е така! Моя майстор ми каза, че е сменял и на друга Х3-ка вакуумната помпа, та се замисли!
Успех и през новата година, само да си я караш безаварийно!

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани