Газов инжекцион на E53 4.4i М62/N62
Модератор: Технически модератори
- itoatoniki
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 9.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E70 4.8is
Газов инжекцион на E53 4.4i М62/N62
Колеги,имам намерение да сложа ГИ BRC на моето X5.Моля за съвет,колко голяма да е бутилката и как се разположи в багажника,който не е много голям?
Благодаря!!!
Благодаря!!!
- homey
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 126
- Регистриран на: 6.12.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е53
- Мечтае да кара: Боинг 777
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
BRC е много добър газов инжекцион. Повечето колеги с газова система слагат бутилката на мястото на резервната гума. Така не се губи място от обема на багажника, който и без това не е огромен. Като замяна на резервната гума си купуваш спрей за пълнене на спукана гума и така си караш по живо по здраво.
- itoatoniki
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 9.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E70 4.8is
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
homey написа:BRC е много добър газов инжекцион. Повечето колеги с газова система слагат бутилката на мястото на резервната гума. Така не се губи място от обема на багажника, който и без това не е огромен. Като замяна на резервната гума си купуваш спрей за пълнене на спукана гума и така си караш по живо по здраво.
Да,но под гумата имам компресор и акумулатор.
Благодаря все пак!
- homey
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 126
- Регистриран на: 6.12.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е53
- Мечтае да кара: Боинг 777
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
Имам приятел с инсталирана бутилка точно там и съм я виждал, така че съм сигурен че става. Ако искаш ще ти дам координатите му сам да се убедиш. Успех! Той също има компресор и акумулатор
- vanioboy
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
На мястото на резервната гума,като преди това ако нямаш си вземаш от някоя морга или в краен случай нов под за багажника от този който се търкаля /повдига пода с няколко сантиметра и вкарваш по-голяма бутилка/ Изпитан метод и ефекта е повече от сполучлив!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bituv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 136
- Регистриран на: 26.05.2010
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 4.8is
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
колеги къди ви монтират ГИ на брц и колко горе долу струва.аз питах тук там само че за 4,8 и ми казват нямало да може да го храни дори с два изпарителя.можело само със система prince но ме отчаяха с цена.благодаря ви
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
bituv написа:колеги къди ви монтират ГИ на брц и колко горе долу струва.аз питах тук там само че за 4,8 и ми казват нямало да може да го храни дори с два изпарителя.можело само със система prince но ме отчаяха с цена.благодаря ви
моя съвет е да се поинтересуваш от ROMANO, това е S-class на газовите уредби, оправлава се по OBD и е най добрато на нашия пазар. тези уредби се монтират на АМГ и др. доста мощни автомобили.цената е доста височка, но е оправдана. виждал съм лично поставена такава на същия като твоя автомобил...с два редуктора и я хранеше без проблем.това което ми направи впечатление е , че взима сигнал от ламбда сондите/ което при повечето уредби не е свързано/ газовите клапани са безшумни, а тръбата към изпарителите не е медна а тефлонова. монтажа беше направен доста професионално и изглеждаше супер.
- itoatoniki
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 9.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E70 4.8is
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
От миналия петък съм с ГИ BRC,с 85л бутилка зад задната седалка и до 380к.с.(така твърдят) изпарител.На първо четене изгуби малко от динамиката,за разхода нямам още сериозни данни.Надявам се да настройвам система допълнително,има какво да се желае.Ще пиша допълнително.3100лв.
Благодаря на всички за мненията!
Благодаря на всички за мненията!
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
Ем, колеги, аз съм с ГИ ма честно не знам каква марка....някакъв италиански е. Бутилката е 65литра и е на някакви телескопи в багажника. Смених само свещите с едни по-специални. Динамиката за мен е почти същата, след 160-170км/ч става малко по-мудна. Разходът е следния:
На бензин градско сипвам докато се покаже хубаво от гърловината, минавам 100км в София и доливам, обикновено доливам 18.5/предимно Събота и Неделя/, през останалото време 22-25литра, зимата съм стигал и до 30литра.
За извън града е следното: София на изхода на Ботевградско на Шела пак до горе, след това газ по магистралата, на 120км/ч ако карам доливам 13литра,понякога и малко по-малко след 100км, ако я газирам по-здраво отива на около 17литра.
Сега , за газта е следното-50лв 200км в града средно каране ,делничен ден със задръствания и тем подобни. На извънградско с 50кинта отивам до Пловдив пия кафе и се връщам до София.
Цялата работа ми излезна 1500лв. Общо взето това е,а имаше една дребна настройка на газовия компихтер дето трябваше малко да се пипне и така. На газ вече карам 25 000км, на бензин около 15 000съм минал така че..... не е като да нямам опит.
КОлата е 4.6и.с.
На бензин градско сипвам докато се покаже хубаво от гърловината, минавам 100км в София и доливам, обикновено доливам 18.5/предимно Събота и Неделя/, през останалото време 22-25литра, зимата съм стигал и до 30литра.
За извън града е следното: София на изхода на Ботевградско на Шела пак до горе, след това газ по магистралата, на 120км/ч ако карам доливам 13литра,понякога и малко по-малко след 100км, ако я газирам по-здраво отива на около 17литра.
Сега , за газта е следното-50лв 200км в града средно каране ,делничен ден със задръствания и тем подобни. На извънградско с 50кинта отивам до Пловдив пия кафе и се връщам до София.
Цялата работа ми излезна 1500лв. Общо взето това е,а имаше една дребна настройка на газовия компихтер дето трябваше малко да се пипне и така. На газ вече карам 25 000км, на бензин около 15 000съм минал така че..... не е като да нямам опит.
КОлата е 4.6и.с.
- bituv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 136
- Регистриран на: 26.05.2010
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 4.8is
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
колега правилно ли съм разбрал 1500 ти струва ГИ?ако е така каква е марката дай малко подробности за редуктора,дюзите и координати.благодаря
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
Знам , че е с бързи инжектори, бутилката е цилиндрична на "телескопи" в багажника. Мисля, че техниката е на Томасето, факт е че върви и всичко си е ок.
Ми кооординати, пича си работи в Модерно предградие в Софиа. Пиши на лична и ще ти дам по-точни....
Ми кооординати, пича си работи в Модерно предградие в Софиа. Пиши на лична и ще ти дам по-точни....
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
Здравейте колеги. Нов съм във форума, но току що си сложих БРЦ за 2 бона. За моята 231 к.с. ми сложиха изпарител за 300 коня. Бутилката ми е зад седалките - пура, но заради кората на резервната гума ми се наложи да я разцепя и сега се огъва на още едно място. Смятам, че много културно стана, а за бягането на колата съм очарован. На спорт режим и на кика направо откача (като за 231 коня де). Надявам се да съм бил полезен. Късмет на пътя.
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
Супер оферта,сподели повече инфо ,така че и други да могат да се възползват
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
Ами сложих я в гр. Ямбол при Слави - до бензиностанция Мечта. Ако се съгласи ще оставя номера му.
Вече няколко дена съм на газ и не съжалявам. Не я спирам баварката. Ако можех и до тоалетната ще ходя с нея
Вече няколко дена съм на газ и не съжалявам. Не я спирам баварката. Ако можех и до тоалетната ще ходя с нея
- flogger23
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 3.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E53
- Мечтае да кара: Вече съм го карал!
- Детайли за колата: 4,4i
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
Здравейте колеги,
Да се включа и аз по темата. Карам 4,4i с газ Заволи монтирана в Италия. Бутилката е 75л на мястото на рез. гума. Капака на пода не е повдигнат, но за сметка на това акумулаторът и компресорът са преместени. В Софийските задръствания харчи 26л газ, м/у градско около 15л. За кратко има малко повече шум когато работи компр. защото е нарушена шумоизолацията заради бутилката. Има два изпарителя, но колко коня..... не знам! Иначе колата върви като на бензин! Освен че е важно изпарителите да могат да захранват двигателя с необходимото количество газ то това трябва да се случва независимо от количеството газ в бутилката. На второ място са свещите и дюзите на газовия инжекцион. Разбити и некачествени дюзи силно завишават разхода! Неподходящи свещи водят до непъло изгаряне и прекъсване в работата на двигателя, което пък от своя страна задължително влияе върху цялостната работа на автомобила. Знам, че пиша много общи работи, но пък за подробностите си има майстори и диагностици които също семейства хранят...
Да се включа и аз по темата. Карам 4,4i с газ Заволи монтирана в Италия. Бутилката е 75л на мястото на рез. гума. Капака на пода не е повдигнат, но за сметка на това акумулаторът и компресорът са преместени. В Софийските задръствания харчи 26л газ, м/у градско около 15л. За кратко има малко повече шум когато работи компр. защото е нарушена шумоизолацията заради бутилката. Има два изпарителя, но колко коня..... не знам! Иначе колата върви като на бензин! Освен че е важно изпарителите да могат да захранват двигателя с необходимото количество газ то това трябва да се случва независимо от количеството газ в бутилката. На второ място са свещите и дюзите на газовия инжекцион. Разбити и некачествени дюзи силно завишават разхода! Неподходящи свещи водят до непъло изгаряне и прекъсване в работата на двигателя, което пък от своя страна задължително влияе върху цялостната работа на автомобила. Знам, че пиша много общи работи, но пък за подробностите си има майстори и диагностици които също семейства хранят...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани