Газов инжекцион на E53 4.4i М62/N62
Модератор: Технически модератори
- bituv
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 136
- Регистриран на: 26.05.2010
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 4.8is
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
защото съм над 350 и не искам да работи на 100% ,а ако са два ще работи примерно на 60%
- gido
- младши ентусиаст
- Мнения: 761
- Регистриран на: 12.02.2008
- Местоположение: Пазарджик-Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- Мечтае да кара: MX5
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
кажете добър газаджия да ми настрои газовата BRC от Пловдив или Пазарджик само данее сервиз на БРЦ ,там бях.джипа е 3.0и няма грешки ,а гори 22газ.всичко било добре на диагностика
[url=http://forum-lines.ru/]
[/url]интересное
[/url]интересное
- LABRISS
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 136
- Регистриран на: 22.03.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Мечтае да кара: 3.0 CSi
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
Колега ти колко очакваш да ти харчи 3.0 бензин? Само не казвай под 20
The only thing to FEAR is running put of BEER!
- b0k0
- селянина с колелото
- Мнения: 316
- Регистриран на: 14.08.2006
- Местоположение: В колата Град: Враца/София
- Пол: Мъж
- Кара: тролей
- Мечтае да кара: влак
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
Нещо ново по темата?
02' BMW E39 530d
96' BMW E36 316i coupe
95' Mercedes-Benz W202 C220
94' LADA 2104 (Червения лебед)
93' BMW E36 316i
БМВ във Facebook | www.kUkUrUkU.eU
96' BMW E36 316i coupe
95' Mercedes-Benz W202 C220
94' LADA 2104 (Червения лебед)
93' BMW E36 316i
БМВ във Facebook | www.kUkUrUkU.eU
- armani78
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 3.01.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
Колеги,някой може ли да ми каже какво движение трябва да направя да мина от метан на газ? Казаха ми че трябвало да се смени бутилката и изпарителите само?Дали е така? Причината е че не навсякаде има метан,няма истинската мощност..а и съм с 3 бутилки отзад който доста си тежат...така че ако някой е компетентен да каже какво трябва да се направи и като пари какво да очаквам.Благодаря! п.с. Знам че ще ми се вдигне разхода откъм пари,не съм имал и никакви,ама никакви ядове с метана.Но все пак ще ми е интересно да чуя мненията Ви.
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
Аз направих тази манипулация !
1- нова бутилка и сонда за газта - 200лв.
2- медна тръба - 30 лв.
3- Изпарител 1 брой 200 лв. за твоята мощност или 2 по 150= 300 лв.
4- Маркучи скоби , филтри - 50 лв.
5- газови клапани 60 лв.
Това са цени само на части без труда аз моята си я правих сам . И нещо доста важно ще олекнеш с 150 кг.
1- нова бутилка и сонда за газта - 200лв.
2- медна тръба - 30 лв.
3- Изпарител 1 брой 200 лв. за твоята мощност или 2 по 150= 300 лв.
4- Маркучи скоби , филтри - 50 лв.
5- газови клапани 60 лв.
Това са цени само на части без труда аз моята си я правих сам . И нещо доста важно ще олекнеш с 150 кг.
За милиони-няма закони.
- armani78
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 3.01.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
Да,на мен ми искаха около 650лв за части и труд.Не съм решил още какво да правя??..Как ти е сега разхода,а мощноста?Налагаха ли се после много настройки?
- don't be
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
Какво да ти кажя аз сам си я правих и си я настройвам когато ми е кеф , но и с 1 настройка става стига да знаеш какво правиш . Разхода е 2 до 3 лева на 100 км по скъм ( това на дълго ) , в града не гледам . Колата става по жива една идея по добре , а зареждането си е супер зареждам и минавам 500 км на дълго , а с метана 200 . Аз главно го махнах заради това ,че трябваше да дежуря на Метанстанциите и да си удължавам маршрута да стигна или търся такива !
За милиони-няма закони.
- Батман
- младши ентусиаст
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
Колеги, някой да знае колко е възможния максимум на височина на тороидална бутилка?
720х250 влиза на 100%, но дали ще стане 720х270 ???
Колко са високи вашите бутилки?
720х250 влиза на 100%, но дали ще стане 720х270 ???
Колко са високи вашите бутилки?
- svetliol
- младши ентусиаст
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
Здравейте.
Откакто започнаха студените дни колата не се държи нормално при температури под -5.
Проблема е докато загрее до оптимална температура (визирам над 75 градуса от скритото меню) и първото прехвърляне на газ.
В момнента, в който прехвърли и започва да изключва цилиндри и трупа грешки (misfire, проблем с ламбда сондите и лоша смес).
Налага се да държа в доста високи обороти за да се оправи.
Няколко пъти умишлено оставям да работи много дълго на бензин, докато загрее на 90 градуса и ръчно прехвърлям на газ - ефекта е почти същия. Първоначално работи зле и впоследствие се оправя.
Само да уточня, че на бензин няма абсолютно никакви проблеми или признаци за влошена работа.
Ходих няколко пъти в сервиза, където ми монтираха уредбата, но явно момчетата не разбират толкова от BMW-та и не могат да хванат проблема.
Уредбата е Romano, монтирана преди 15 000 км. и редовно обслужвана
Моля да препоръчате читав сервиз в София (може на ЛС, да не става реклама), където могат да диагностицират и отстранят проблема.
Откакто започнаха студените дни колата не се държи нормално при температури под -5.
Проблема е докато загрее до оптимална температура (визирам над 75 градуса от скритото меню) и първото прехвърляне на газ.
В момнента, в който прехвърли и започва да изключва цилиндри и трупа грешки (misfire, проблем с ламбда сондите и лоша смес).
Налага се да държа в доста високи обороти за да се оправи.
Няколко пъти умишлено оставям да работи много дълго на бензин, докато загрее на 90 градуса и ръчно прехвърлям на газ - ефекта е почти същия. Първоначално работи зле и впоследствие се оправя.
Само да уточня, че на бензин няма абсолютно никакви проблеми или признаци за влошена работа.
Ходих няколко пъти в сервиза, където ми монтираха уредбата, но явно момчетата не разбират толкова от BMW-та и не могат да хванат проблема.
Уредбата е Romano, монтирана преди 15 000 км. и редовно обслужвана
Моля да препоръчате читав сервиз в София (може на ЛС, да не става реклама), където могат да диагностицират и отстранят проблема.
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
Имаш ЛС колега!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- svetliol
- младши ентусиаст
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
POL_Starshi написа:Имаш ЛС колега!
Малко късно пиша, но благодаря за препоръката. Колата отново мърка. Впечатлен съм от сервиза.
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
svetliol написа:POL_Starshi написа:Имаш ЛС колега!
Малко късно пиша, но благодаря за препоръката. Колата отново мърка. Впечатлен съм от сервиза.
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- Батман
- младши ентусиаст
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
Батман написа:Колеги, някой да знае колко е възможния максимум на височина на тороидална бутилка?
720х250 влиза на 100%, но дали ще стане 720х270 ???
Колко са високи вашите бутилки?
ПП. Отговорът е ДА, 720х270 е максимума!
89литра /71-2 реални/, което според мен е 6!!
- FANATIK-s-BMW
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 77
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530д
- Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
- Детайли за колата: ламя
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
bituv написа:колега при този разход на газ не виждам много смисъл от този газов инжекцион аз в момента съм на 11 в града вярно не съм в софия но май наистина 4.4 гори повече от 4.8.преди имах 4.6 и тя гореше повечко незнам защо е така.зимата най-големият ми разход е 20 в града ,а тази зима си имаше снежец.
Как ги карате тия беНвета че да горят близо 8 литра под заводския разход?! Тва българияте сме верно големи гений
Атаката е най-добрата защита...!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани