Газов инжекцион на E53 4.4i М62/N62
Модератор: Технически модератори
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
Батман написа:Батман написа:Колеги, някой да знае колко е възможния максимум на височина на тороидална бутилка?
720х250 влиза на 100%, но дали ще стане 720х270 ???
Колко са високи вашите бутилки?
ПП. Отговорът е ДА, 720х270 е максимума!
89литра /71-2 реални/, което според мен е 6!!
Във връзка със слагането на бутилката на мястото на резервната гума имам някои неизвестни. Във форума съм виждал теми със снимки на преместен компресор на мястото на буфера. Но какво правим със самия буфер? Общо взето какви са вариантите на слагане на бутилка на мястото на резервната гума?
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
При мен компресора си остана на мястото си.И върху него бутилка 69л.
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
Здравейте, от 2 месеца съм собственик и аз на е53 4.4 2001г. с газов инжекцион Ланди Ренцо, монтиран в Германия и предварително се извинявам за дългия пост и благодаря на колегите, които ще обърнат внимание.
Взимайки колата, при работа на газ в един момент започваше да претриса и предишния собственик ме увери че трябва пренастройка и смяна на филтри. Колата на бензин вървеше перфектно, палеше отраз и не се чуваше как работи. Оттам започнаха ядовете - в сервиза на официалния представител на Ботевградско стартирах със смяна на филтри , 1-2 маркуча и настройка - около 50лв. Проблемът съответно не изчезна. При повторно ходене и безкрайно тестване /разбирайте каране, за което гориво клиента плаща, разбира се/ ме увериха че инжекторите са износени и оттам цъкнах едни 1000 лева за нови инжектори. Казах си ако всичко се оправи , няма ядове - 80 000 км гаранция , така или иначе ще се ползват.. Но познайте какво - проблемът просто се измени - след повторната настройка, колата започна да пали трудно студена и да тресе докато не загрее поне до 70-75 градуса, това на бензин, при обръщане на газ успокояваше, но пак се усещаше паразитно притрисане при стоене на място. Нов проблем, който забелязах е, че когато в бутилката има по малко от 60-70% гориво при кикдаун, не достига налягане предполагам и колата обръща на бензин и изисква да се загаси мотора и да се рестартира за да потръгне пак на газ, което разбирайте трябва да правя, едва ли не при всяко изпреварване.... Пак в сервиза, тестове каране напред назад, "дефектирал изпарител" през тестовете - още 340 лева - заключението - бутилката е монтирана обратно - със сондата напред и не може да смуче заради центробежната сила при висока скорост или наклон .... та сега трябва да взема и нова бутилка за 400 лева със сондата и монтажа, ако искам 1500те лева дадени досега да не са безсмислени - и то честно казано без отново да съм сигурен очевидно, че няма да излезе още нещо за смяна по системата ...
Отделно автомобила притриса лекичко и на бензин при загрят мотор и днес го оставих да го гледат - при предаването казаха че колата звучи отвратително и чакам отзиви..
Не ме разбирайте погрешно, че хленча или нещо такова, но смятам че след 1500 лева в официален представител на конкретна марка изделие би трябвало да има подобрение, а не влошаване на ситуацията и съм озадачен как няма механизъм за рекламации и компенсации при случаи на ненужна смяна на части и услуги.
Молбата ми е да ми препоръчате сервиз или дадете съвет - може този от предната страница, от който колегата е очарован, за да закарам колата за трето мнение т.к. вече просто искам да го засиля в някое дере и да се приключи с тези щуротии ...
Благодаря!!
Взимайки колата, при работа на газ в един момент започваше да претриса и предишния собственик ме увери че трябва пренастройка и смяна на филтри. Колата на бензин вървеше перфектно, палеше отраз и не се чуваше как работи. Оттам започнаха ядовете - в сервиза на официалния представител на Ботевградско стартирах със смяна на филтри , 1-2 маркуча и настройка - около 50лв. Проблемът съответно не изчезна. При повторно ходене и безкрайно тестване /разбирайте каране, за което гориво клиента плаща, разбира се/ ме увериха че инжекторите са износени и оттам цъкнах едни 1000 лева за нови инжектори. Казах си ако всичко се оправи , няма ядове - 80 000 км гаранция , така или иначе ще се ползват.. Но познайте какво - проблемът просто се измени - след повторната настройка, колата започна да пали трудно студена и да тресе докато не загрее поне до 70-75 градуса, това на бензин, при обръщане на газ успокояваше, но пак се усещаше паразитно притрисане при стоене на място. Нов проблем, който забелязах е, че когато в бутилката има по малко от 60-70% гориво при кикдаун, не достига налягане предполагам и колата обръща на бензин и изисква да се загаси мотора и да се рестартира за да потръгне пак на газ, което разбирайте трябва да правя, едва ли не при всяко изпреварване.... Пак в сервиза, тестове каране напред назад, "дефектирал изпарител" през тестовете - още 340 лева - заключението - бутилката е монтирана обратно - със сондата напред и не може да смуче заради центробежната сила при висока скорост или наклон .... та сега трябва да взема и нова бутилка за 400 лева със сондата и монтажа, ако искам 1500те лева дадени досега да не са безсмислени - и то честно казано без отново да съм сигурен очевидно, че няма да излезе още нещо за смяна по системата ...
Отделно автомобила притриса лекичко и на бензин при загрят мотор и днес го оставих да го гледат - при предаването казаха че колата звучи отвратително и чакам отзиви..
Не ме разбирайте погрешно, че хленча или нещо такова, но смятам че след 1500 лева в официален представител на конкретна марка изделие би трябвало да има подобрение, а не влошаване на ситуацията и съм озадачен как няма механизъм за рекламации и компенсации при случаи на ненужна смяна на части и услуги.
Молбата ми е да ми препоръчате сервиз или дадете съвет - може този от предната страница, от който колегата е очарован, за да закарам колата за трето мнение т.к. вече просто искам да го засиля в някое дере и да се приключи с тези щуротии ...
Благодаря!!
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i N62
Имаш ЛС колега!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- turbo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i М62/N62
Колеги, не набивайте толкова пари в разни стари Ланди Ренцота и какви ли не други щуротии, защото били италиянски и монтирани в Германия или където и да е. Проверете набързо он-лайн какви цени дават газаджийниците и в зависимост от отзивите за някой сервиз отидете там, за да ви дадат правилно мнение кое, как, защо и за колко пари може да се смени, за да си заработи уредбата/АГУ-то/ГИ-то и т.н. Пак да кажа, че не е важно дали е Ланди, Романо, Фобос, Мобос или нещо друго, а е най-важно да се прецени какво е положението, да се избере какви нови части ще се вложат и най-вече как ще се свърши работата. Успех!
П.П.: Цена на ГИ за V8 е 2000 лева, с монтажа, със смея да кажа "безгрижни" части, качествен монтаж и последвала "безгрижна" експлоатация. Не на последно място гаранция на всичко 100к км.
П.П.: Цена на ГИ за V8 е 2000 лева, с монтажа, със смея да кажа "безгрижни" части, качествен монтаж и последвала "безгрижна" експлоатация. Не на последно място гаранция на всичко 100к км.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- Wierdo
- младши ентусиаст
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i М62/N62
turbo написа:Колеги, не набивайте толкова пари в разни стари Ланди Ренцота и какви ли не други щуротии, защото били италиянски и монтирани в Германия или където и да е. Проверете набързо он-лайн какви цени дават газаджийниците и в зависимост от отзивите за някой сервиз отидете там, за да ви дадат правилно мнение кое, как, защо и за колко пари може да се смени, за да си заработи уредбата/АГУ-то/ГИ-то и т.н. Пак да кажа, че не е важно дали е Ланди, Романо, Фобос, Мобос или нещо друго, а е най-важно да се прецени какво е положението, да се избере какви нови части ще се вложат и най-вече как ще се свърши работата. Успех!
П.П.: Цена на ГИ за V8 е 2000 лева, с монтажа, със смея да кажа "безгрижни" части, качествен монтаж и последвала "безгрижна" експлоатация. Не на последно място гаранция на всичко 100к км.
Дай малко конкретика моля те - марки и прочее. Търсейки из разни сайтове ми се струва, че цената по-скоро е около 2400.
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i М62/N62
Здравейте от 3 месеца вече карам на газ 4.4 и честно казано по борд компютър в София , само градско , умерено каране докарвах 22-23 , което ми се струваше супер - до днес.
Днес трябваше да отида от София до Казанлък и да се върна - по магистралата карах с 130-150, а от Пловдив нагоре с около 100 км/ч . Като пристигнах разхода по борд беше безумен - 11.4л/100км. Но когато реших да дозаредя догоре /на тръгване направих същото/ сметката показа че средния разход реално е 14.8-15л/100км, което е доста голямо разминаване с борд компътъра, над 30% , което би означавало че градско съм почти 30/100. При вас има ли такова разминаване в разхода на компютъра с реалния по колонка?
На връщане автомобила показа сравнително същите стойности.
Днес трябваше да отида от София до Казанлък и да се върна - по магистралата карах с 130-150, а от Пловдив нагоре с около 100 км/ч . Като пристигнах разхода по борд беше безумен - 11.4л/100км. Но когато реших да дозаредя догоре /на тръгване направих същото/ сметката показа че средния разход реално е 14.8-15л/100км, което е доста голямо разминаване с борд компътъра, над 30% , което би означавало че градско съм почти 30/100. При вас има ли такова разминаване в разхода на компютъра с реалния по колонка?
На връщане автомобила показа сравнително същите стойности.
- POL_Starshi
- Матрицата на SuPeR_FLY
- Мнения: 3637
- Регистриран на: 21.05.2007
- Местоположение: 7-мия кръг на Ада!
- Пол: Мъж
- Кара: E30-327,E36-330i,Е53-4.4i,E70-4.8i
- Мечтае да кара: и да е жив и здрав!
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i М62/N62
Дори и да му зададеш с някоя диагностика на компютъра да ти отчита разход Газ/км, пак има разминаване! И при мен е така! Ако някой е успял да се справи с това, нека сподели!
<Правила за поведение във форума на "BMW Club Bulgaria"!>
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
Най-важното правило е: НИКОГА НЕ ПУБЛИКУВАЙ В ИНТЕРНЕТ ФОРУМА НЕЩО, КОЕТО НЕ БИ ПОСМЯЛ ДА КАЖЕШ В ОЧИТЕ НА СЪОТВЕТНИЯ ЧОВЕК!
- svetliol
- младши ентусиаст
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i М62/N62
Здравейте.
При мен имаше подобно разминаване - градско на борд показваше 17-18, но на колонка си беше 22-23.
След като направих настройки от скритото меню вече показва много близки стойности до реалният разход.
Тук е описано как се прави за е39, но за Х-а е същата процедура:
viewtopic.php?p=3452283
При мен имаше подобно разминаване - градско на борд показваше 17-18, но на колонка си беше 22-23.
След като направих настройки от скритото меню вече показва много близки стойности до реалният разход.
Тук е описано как се прави за е39, но за Х-а е същата процедура:
viewtopic.php?p=3452283
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1011
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i М62/N62
draevv написа:Хм ... точно щях да правя банкет за разхода
Аз вол на мегдана трабва да дам, ако ми е верен разхода, ама за съжаление е много далече от истината
- Батман
- младши ентусиаст
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i М62/N62
Ето ви монтаж в 4.6is:
Романо антонио с 2 редуктора, бутилка STEP 720х270=89 литра,
калибратори 2.4мм, термопластична тръба на 8мм, монтирана по бензиновите тръби,
зареждачка под вратичката за бензина..бутон газ/бензин в пепелника..
ЗА СЕГА - 25 градско/15 извънградско..няма рязано по инсталацията и т.н.
няма чекове-мекове-грешки-придърпвания, сменя неусетно на газ на 41-2гр на скритото меню
От уредбата съм доволен на 6+++!! остава да пренаредя малко кабели..
да сложа кутия на мулти-клапана, да сменя багажника с тези, които се изваждат..и малко дребни неща
равносметка = 950 инжекциона+150 2ри редуктор+180 бутилка+150др.разходи /скоби, маркучи и т.н./
ПП. с калибратори на 2.4 прекъсваше над 6000 оборота,
сега е с 2.6 - ще тествам и споделя, но определено работи по-добре..
..приготвил съм и 2.8 мм, но нека видим..
Романо антонио с 2 редуктора, бутилка STEP 720х270=89 литра,
калибратори 2.4мм, термопластична тръба на 8мм, монтирана по бензиновите тръби,
зареждачка под вратичката за бензина..бутон газ/бензин в пепелника..
ЗА СЕГА - 25 градско/15 извънградско..няма рязано по инсталацията и т.н.
няма чекове-мекове-грешки-придърпвания, сменя неусетно на газ на 41-2гр на скритото меню
От уредбата съм доволен на 6+++!! остава да пренаредя малко кабели..
да сложа кутия на мулти-клапана, да сменя багажника с тези, които се изваждат..и малко дребни неща
равносметка = 950 инжекциона+150 2ри редуктор+180 бутилка+150др.разходи /скоби, маркучи и т.н./
ПП. с калибратори на 2.4 прекъсваше над 6000 оборота,
сега е с 2.6 - ще тествам и споделя, но определено работи по-добре..
..приготвил съм и 2.8 мм, но нека видим..
Последна промяна Батман на 13 Май 2017, 18:11, променена общо 1 път
- Alex1990
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 196
- Регистриран на: 6.01.2017
- Местоположение: Англия
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв Ф10
- Мечтае да кара: вече го карам :)
- Детайли за колата: 525д 204 коня 2011
предишна Бмв Х5 4.4 320коня 2004
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i М62/N62
Здравейте, моя инжекцион е стар, не работи добре, прекъсва и прочие, ще се сменя като мисля че бутилката, клапана и може би изпарителя да си останат. Въпроса е фобос добре ли се справя с 4.4 N62 или не, като цяло ми се иска да мина с по- евтин вариант, но ако ще ми излезе през носа после ще действам на по- сигурно, все пак бих се радвал за конкретни впечатления и съвети
- Батман
- младши ентусиаст
- Мнения: 430
- Регистриран на: 6.03.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: х5 4.6is
- Детайли за колата: трака..на 8 цилиндъра
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i М62/N62
Какъв ти е бюджета?
- Alex1990
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 196
- Регистриран на: 6.01.2017
- Местоположение: Англия
- Пол: Мъж
- Кара: Бмв Ф10
- Мечтае да кара: вече го карам :)
- Детайли за колата: 525д 204 коня 2011
предишна Бмв Х5 4.4 320коня 2004
Re: Газов инжекцион на E53 4.4i М62/N62
Батман написа:Какъв ти е бюджета?
ми примерно около 1000 за инсталация, дюзи и редуктор. Бутилка и тръби си имам, но уредбата ми е скапана
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани