Проблем със "Selflevel Susp. inact" на Х5 Е53 3.0 D

X серия (E84,F48,F39,F47,E83,F25,F26,E53,E70,F15,E71,F16)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 442
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Италия
Пол: Мъж
Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
Мечтае да кара: новата М X5 ...
Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....

Re: Проблем със "Selflevel Susp. inact" на Х5 Е53 3.0 D

Мнение от vlado6669 » 17 Авг 2013, 15:09

Ако е лоста към датчика - нов датчик, ако е към щангата се продава като част. Успех!

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 22.10.2012
Пол: Мъж

Re: Проблем със "Selflevel Susp. inact" на Х5 Е53 3.0 D

Мнение от georgiivanov79 » 10 Сеп 2013, 11:56

Може ли сам да стигна до въпросните датчици да ги почистя в смисъл без да я качвам на канал и къде по точно се намират даттчиците на моста.

Ацалов
Аватар
Мнения: 3412
Регистриран на: 16.03.2011
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колело
Мечтае да кара: Лодка в морето

Re: Проблем със "Selflevel Susp. inact" на Х5 Е53 3.0 D

Мнение от Atsalov » 14 Сеп 2013, 16:30

georgiivanov79 написа:Може ли сам да стигна до въпросните датчици да ги почистя в смисъл без да я качвам на канал и къде по точно се намират даттчиците на моста.



Можеш стига да ти се лежи по гръб и да ти се ровичка( колата си е достатачно висока ,но с цел безопастност аз не бих рискувал) ,и както каза колегата по рано, на носачите.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 22.10.2012
Пол: Мъж

Re: Проблем със "Selflevel Susp. inact" на Х5 Е53 3.0 D

Мнение от georgiivanov79 » 19 Сеп 2013, 11:35

Оказа се изгорял бушон. Но проблем има според този който я гледа компресора помпи повече време от нормалното и затова е заминал бушона. Общо взето ми каза да се готвя за нов. Засега грещката изчезна.

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 21.05.2013
Местоположение: Варна-София
Пол: Мъж
Кара: Е39 М5 Х5 4.4

Re: Проблем със "Selflevel Susp. inact" на Х5 Е53 3.0 D

Мнение от nord_plast » 22 Сеп 2013, 16:30

Аз лично си реших проблема с въздушното като го замених с обикновено на пружини.Просто разликата е голяма.Ако на някой му потрябва нещо от въздушното окачване може да ми пише на лично.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 12.02.2008
Местоположение: Пазарджик-Велинград
Пол: Мъж
Кара: X5
Мечтае да кара: MX5

Re: Проблем със "Selflevel Susp. inact" на Х5 Е53 3.0 D

Мнение от gido » 23 Сеп 2013, 13:31

голяма от към какво,возия или какво.
[url=http://forum-lines.ru/]Изображение
[/url]интересное

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3687
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Проблем със "Selflevel Susp. inact" на Х5 Е53 3.0 D

Мнение от Ilko Ivanov » 23 Сеп 2013, 15:35

gido написа:голяма от към какво,возия или какво.

От към возия разбира се , с пружините вози 3 пъти по-дървено.
Аз на предния си Х5 бях с пружини и сложих възглавници отпред и отзад и ти го казвам от опит .
От тогава насам ако няма въздух на двата моста не ги поглеждам изобщо .

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 21.05.2013
Местоположение: Варна-София
Пол: Мъж
Кара: Е39 М5 Х5 4.4

Re: Проблем със "Selflevel Susp. inact" на Х5 Е53 3.0 D

Мнение от nord_plast » 27 Сеп 2013, 12:03

Мое лично мнение е,че по нашите пътища вози по добре.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 14.03.2011

Re: Проблем със "Selflevel Susp. inact" на Х5 Е53 3.0 D

Мнение от dany7 » 24 Фев 2014, 14:53

И на мен вчера ми светна "Selflevel Susp. inact", след напълване на резервоара до капачката. Но след известни каране и спадане на горивото, нещата се оправиха. Днес пак го напълних до капачката и пак светна за известно време.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 112
Регистриран на: 2.10.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: всичко

Re: Проблем със "Selflevel Susp. inact" на Х5 Е53 3.0 D

Мнение от ilchev » 26 Фев 2014, 13:52

dany7 написа:И на мен вчера ми светна "Selflevel Susp. inact", след напълване на резервоара до капачката. Но след известни каране и спадане на горивото, нещата се оправиха. Днес пак го напълних до капачката и пак светна за известно време.

И при мен беше така, светва-угасва и накрая постоянно почна да си свети. Оказа се датчика, но при мен възглавниците са само отзад

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 1.01.2014
Пол: Мъж

Re: Проблем със "Selflevel Susp. inact" на Х5 Е53 3.0 D

Мнение от Алек59 » 23 Сеп 2014, 6:42

Здравейте,
И на мен ми светна надписа "Selflevel Susp. inact" (два пъти в рамките на около месец и половина), но след изгасване на двигателя и запалване отново изчезва. След това ми дава, че чек контрола е ОК. Какво според Вас може да е ?
Ако е бушон дали така ще прави ?

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 25.02.2014
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E53/3.0D/218

Re: Проблем със "Selflevel Susp. inact" на Х5 Е53 3.0 D

Мнение от nvladev » 10 Окт 2014, 7:21

Колеги, при мен няма възглавници и пак светна. Кажете от какво може да е.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 18.07.2015

Re: Проблем със "Selflevel Susp. inact" на Х5 Е53 3.0 D

Мнение от blabla1966 » 18 Юли 2015, 21:08

Здравейте ! Баща ми има такъв проблем от доста време и вече не знае какво да прави. Проблемът е в това , че се дига задницата в покой. Ходи на различни майстори.Първо беше от датчика смениха го с втора употреба -пак се вдига задницата. После решиха да го сменят с нов -пак се вдига. После не знам още къде ли не го лъгаха какво ли не му сменяха пак се вдига. Ходи дори в сервиз на БМВ уж го оправяха , но не го. Уж с някаквки специалисти от Германия говориха и нищо. Те вдигнаха ръце и казаха, че не могат да оправят проблема. Накрая някакъв му каза, че е от компресора сто процента , но и той не позна. Всички казват не може да бъде. Имате ли някаква идея от какво може да се вдига така. Много ще се радвам да помогнете :help: :|

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 442
Регистриран на: 8.07.2009
Местоположение: Италия
Пол: Мъж
Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
Мечтае да кара: новата М X5 ...
Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....

Re: Проблем със "Selflevel Susp. inact" на Х5 Е53 3.0 D

Мнение от vlado6669 » 20 Юли 2015, 15:29

blabla1966 написа:Здравейте ! Баща ми има такъв проблем от доста време и вече не знае какво да прави. Проблемът е в това , че се дига задницата в покой. Ходи на различни майстори.Първо беше от датчика смениха го с втора употреба -пак се вдига задницата. После решиха да го сменят с нов -пак се вдига. После не знам още къде ли не го лъгаха какво ли не му сменяха пак се вдига. Ходи дори в сервиз на БМВ уж го оправяха , но не го. Уж с някаквки специалисти от Германия говориха и нищо. Те вдигнаха ръце и казаха, че не могат да оправят проблема. Накрая някакъв му каза, че е от компресора сто процента , но и той не позна. Всички казват не може да бъде. Имате ли някаква идея от какво може да се вдига така. Много ще се радвам да помогнете :help: :|

Имате два варианта: 1. Продължава да се сменят компоненти, първо от системата, после други и накрая колата :lol: . 2. Веднага да отиде в сервиз, където имат понятие от марката, че много "специалист" се е навъдил и то не само в БГ. Проверяват се показанията на сензора, че може и да е лошо монтиран и от това да вирва задницата, рекалибрира се нивото, че и то може да се е бъгнало, и се проверява работата на всички компоненти, отсранява се проблема и щастливо се празнува успеха. Ако споделите и в кои град се намирате има колеги, които биха ви препоръчали и специалист който да ви реши проблема, за да намалим мненията за "гадното" въздушно окачване, което е едно от най-приятните екстри в модела. Успех!

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 21.04.2018
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: е53 3.0i

Re: Проблем със "Selflevel Susp. inact" на Х5 Е53 3.0 D

Мнение от alek5180 » 09 Май 2018, 14:26

Привет на всички колеги! От скоро съм се сдобил именно с х5 3.0 газ/бензин със въздушни възглавници само отзад. Това е първото ми БМВ като цяло и не съм много запознат с нещата, за което да ме извините. Прави ми впечетление ,че задницата на джипа спихва когато е паркиран и заключен ,много бавно но примерно за около 2часа покой е спаднала, след това само докато я отключа чувам как компресора започва да надува и всичко се нормализира, това ме навява на мисълта че няма никакви бушони или датчици които имат проблем , но нормално ли е? Ако някой може да отговори благодаря!

ПредишнаСледваща

Назад към X1/X2/Х3/Х4/X5/X6

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook