Проблем със задно окачване на нова Х6 40D
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Проблем със задно окачване на нова Х6 40D
OPASNO LUD написа:Проблемът с пукането е възможно да не идва от моста ,а от каросерията,а именно е възможно някоя заварка да е изпуснала.Относно проблемите по окачването на Х5 и Х6- е сигурно,че адаптив драйва е изключително ненадежен има сериозни проблеми с интегралния заден мост и амортисьори.Просто който иска надеждна кола си купува Х1 или Х3(въпреки,че и тя хамериканка) или някой Туарег/Порше на железно окачване .колкото е по-сложна една кола-толкова е по-голяма вероятността да се развали
На Х5 идва от ключалките на 2-те части на багажника
Мислех че поне при Х6 е решен проблема ...
Чак да се откажа от БМВ - едва ли. Колата е хубава, динамична. Просто БМВ треаше да обърнат повече внимание на сглобките, материалите и качеството
И последната здрава Х3 си отива, новата ще е същия скърцащ боклук кат Х5 и Х6
Re: Проблем със задно окачване на нова Х6 40D
PRASCHO написа:Приятели и фенове,
целта ми беше да споделя впечатления като реален собственик, а не да Ви предизвиквам да нападате един или друг дилър и прилежащият му сервиз. Истината, е че качественото фирмено сервизиране в България е пълна трагедия и нямам намерение да дискутирам причините за това в тази тема. Аз лично съм доволен от дилъра си, в случая М-Кар, а от Камор останах с добро мнение от отношението след всичко, което съм изчел във форума. Разочарованието ми е от колата, защото както се казва, за марка с претенции и на такива цени не е допустимо да имаш основен проблем още от поточната линия.
Наистина за мен марката BMW вече е бита карта и нищо не е в състояние да промени моето мнение по този въпрос. Тя няма да бъде никога препоръчана или посочена, когато моите познати ми искат мнението, а приятели с много пари на мен не ми липсват.
Аз съм като зло куче захапя ли не пускам и съм сигурен, че до изтичане на гаранцията ще си разреша проблема. Просто съжалявам за времето, което този боклук ще ми загуби обикаляйки по сервизите, а когато не става с добро съм много добър в решаването на проблемите с лошо, както се казва европейският подход като не работи прилагам българския.
Надявах се вече някой да е имал подобни главоболия и да дам максимално обективно мнение за това какво биха могли да очакват бъдещите собственици на марката и нямам за цел да нападам, обиждам или дискредитирам, който и да е от дилърите в България, които нямат и най малка вина за боклуците, които марката произвежда, а те трябва да продават.
По отношение на сервизирането мога само да кажа че ако колата беше стока нямаше да ми се налага да го ползвам и то още от самото начало.
Ааааа грешиш колега. Не става дума за нападки и обиди а за обективна истина, ние си ги знаем хората, аз от 2008-ма съм в сервиза по гаранция
И камор и м-кар ги знаем колко могат и познаваме как работят
Не се ядосвай, и аЛди да си земеш на още по-голям боклук ще попаднеш
- El Diablo
- старши ентусиаст
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: Проблем със задно окачване на нова Х6 40D
е70 х5, 3.0д от първите (2007г), вече на 60000 км (докарана от италия на 10 000 и до сега НЕ е стъпвала в сервиз!) и нищо не е мръднало, 3 години в БГ и 50 000 км с 20' джанти, абс. нищо не е мръднало освен че изгоря единия стоп в багажника (знаете пълнат се като аквариум) а джипа се кара като за последно, палиш студен газ колко може и нищо му няма, сервиза свети от бая км да не кажа 15-20 ако не са и повече сменявани са само предни и задни накладки за 3 г или 50 000км
не знам но все си мисля че тези предназначените за БГ са си кенефи..
не знам но все си мисля че тези предназначените за БГ са си кенефи..
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Проблем със задно окачване на нова Х6 40D
Според мен проблемът на колата е нещо съвсем елементарно, но просто няма кой да го намери.
При другите марки ги има същите мизерии - виждал съм подобни случаи при Мерцедес и Опел. На чисто нова е-класа имаше дефектна клема на акумулатора и в Балкан Стар смениха половината компютри, докато не отидохме на друг сервиз.
Ето защо доста хора купуват малко карани коли от западна Европа - даже и да е имало някакъв проблем, той е бил отстранен от истински сервиз.
При другите марки ги има същите мизерии - виждал съм подобни случаи при Мерцедес и Опел. На чисто нова е-класа имаше дефектна клема на акумулатора и в Балкан Стар смениха половината компютри, докато не отидохме на друг сервиз.
Ето защо доста хора купуват малко карани коли от западна Европа - даже и да е имало някакъв проблем, той е бил отстранен от истински сервиз.
I love the sound of V8 in the morning...
Re: Проблем със задно окачване на нова Х6 40D
msi200 написа:Според мен проблемът на колата е нещо съвсем елементарно, но просто няма кой да го намери.
При другите марки ги има същите мизерии - виждал съм подобни случаи при Мерцедес и Опел. На чисто нова е-класа имаше дефектна клема на акумулатора и в Балкан Стар смениха половината компютри, докато не отидохме на друг сервиз.
Ето защо доста хора купуват малко карани коли от западна Европа - даже и да е имало някакъв проблем, той е бил отстранен от истински сервиз.
RESPECT човече, те тука е заровено кучето
Да не говорим че и цената е доста по-различна от на току-що изкарана от магазина
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Re: Проблем със задно окачване на нова Х6 40D
Няма никаква разлика в автомобилите поръчвани в Германия или в България,просто при швабите експлоатацията е по-мека.Пък и големите им списания имат дълговременни тестове-където масово скъпи коли са бъкани с дефекти.
- senses_sen
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 4.06.2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Проблем със задно окачване на нова Х6 40D
Попаднах на темата в този форум и искам да споделя лични впечатления за BMW X6 xDrive50i. Динамиката е що годе добра, но само толкова. Винаги някъде нещо дразнещо скърца или трака, а колата е само на 11 месеца и на 13хил.км. Карана е с внимание, а за подръжката няма да говоря. Въпреки, че е на 13хил. съм сменял маслото вече 4 пъти и не смао това . Глезя си я от всякъде. Направо вече ми е наудобно да се оплаквам в сервизите от нея. И кучетата ме научиха там. Определено качеството е занижено до минимум. Писна ми! Стегна ми каскета и сега по-малко от месец вече съм горд собственик на нов Порше Каиен Турбо. Просто разликата м/у БМВ и Порше е огромна. Никога повече БМВ, пълна мизерия. Поршето превъзхожда БМВ-то в пъти във всяко едно отношение. Возия, стабилност на пътя, комфорт. За вървенето няма да коментирам, не са в един клас автомобилите, всичко е в полза на Порше.
- knev
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 25.08.2009
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: BMW 118d и 7 мерцедеса
Re: Проблем със задно окачване на нова Х6 40D
Относно пукането. Извинявам се на колегите, че правя сравнение с автомобил с марката пежо 407. Та при мен има едно пукане при неравности. Открих от къде идва и направо побеснявам като се замисля за качеството на изработката на автомобилите след 2005г. в сравнение с предшествениците. Пукането се дължи на допиране и отлепяне на ламарини, които са част от сглобката на купето в областта над задните врати. Бях решил да дупча и нитовам, но колегите ме отказаха-било място, което не трябва.
Та на препоръката на всички да си усилваме музиката и да не обръщаме внимание на досадните звуци, ще кажа само: Да правят л.бов с майка си!
Имам огромен мерак към Х6 още както бе пуснат на пазара, но тогава нямах възможността да си го позволя, а сега, когато тръгнах да осъществя една децка мечта- съм в тъча.
Колега не се ядосвай! За жалост вече няма качество като при старата школа. Би било добре да има място да споделяме качеството на автомобилите в различните сегменти и марки. Това за поршето е ново 20 за мен, но ми говори достатъчно.
Та на препоръката на всички да си усилваме музиката и да не обръщаме внимание на досадните звуци, ще кажа само: Да правят л.бов с майка си!
Имам огромен мерак към Х6 още както бе пуснат на пазара, но тогава нямах възможността да си го позволя, а сега, когато тръгнах да осъществя една децка мечта- съм в тъча.
Колега не се ядосвай! За жалост вече няма качество като при старата школа. Би било добре да има място да споделяме качеството на автомобилите в различните сегменти и марки. Това за поршето е ново 20 за мен, но ми говори достатъчно.
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани