Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Модератор: Технически модератори
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 641
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Leon написа:аеродинамика на итонг
Драг коефициента на Х1 е същия като на F30, fyi. С 50 кила по-тежко е, ма тва едва ли ще се отрази много на разхода
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10482
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Изненадваш ме, ама то и Ф30 харчи много в тая конфикурация, та все тая
Never mistake motion for action...
- kokignatov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 27.12.2011
- Местоположение: Варна
- Кара: F11 535 xd, e28 520i
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
И мен ме изненадахте и ме насочвате към B47 . Макар че гледам само sdrive - та ще има разлика със сигурност в разхода . Ще погледна в spritmonitor да видя какво ще споделят
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 641
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
B47 е супер мотор. Върви много и ми харчи 7/100 комбинирано с xdrive. Като цяло мисля че в тоя форум всички са съгласни че БМВ се взима или 6-цилиндрово или 4-цилиндров дизел. Препоръчвам 20d. 18-ката е малко слаба за тва купе, а 25-цата трака бая.
- kokignatov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 27.12.2011
- Местоположение: Варна
- Кара: F11 535 xd, e28 520i
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
А как стои въпроса с веригите при B47 . Има ли ревизия спрямо N47 . Има ли оплаквания или вса значително намалели. EGR акция имаше ли за тези мотори ? Абе с две думи слабите му места като на всички дизели ли е . В spritmonitor средния разход на всички дизели е 6 . Доста добре . За бензина няма много статистика само две страници но е 10 .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 641
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
kokignatov написа:А как стои въпроса с веригите при B47 . Има ли ревизия спрямо N47 . Има ли оплаквания или вса значително намалели. EGR акция имаше ли за тези мотори ? Абе с две думи слабите му места като на всички дизели ли е . В spritmonitor средния разход на всички дизели е 6 . Доста добре . За бензина няма много статистика само две страници но е 10 .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Няма проблеми с веригата мотора. Естествено както при всички двигатели е добре да се смени на 200к, но не е проблемна като при предшественика. За ЕГР не знам, аз от 15 години карам дизели и никога не съм имал проблеми с това. Но като цяло 80% от километрите са ми извънградско и гледам да сипвам хубава нафта.
- kokignatov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 27.12.2011
- Местоположение: Варна
- Кара: F11 535 xd, e28 520i
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Добре . Да говорим с конкретни коли тогава - тази ?
https://link.mobile.de/fNaUPGV2DQAZXCBaA
Sent from my iPhone using Tapatalk
https://link.mobile.de/fNaUPGV2DQAZXCBaA
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Здравейте! Интересувам се от мнения относно тази конкретна обява - https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =376362637
Както можете да видите, колата е на 325000км. Човекът ми прати вин-а, проверих го в БМВ, реални са. Последно на 26.09.2023 е засечена в сервиза за масло. Не са правени ремонтите, които се очакват на тези километри - не е сменяна верига и нищо от този сорт. За маслото не питах, но не очаквам да е сменяно на 10 хиляди, по-скоро както немците биха сменяли лонг лайфа.
Въпроси:
- Ако я докарам на платформа, без да я движа грам до смяна на верига (представям си я на косъм вече общо взето), струва ли си според вас тази кола? При все, че е 2017та година, с доста прилични екстри за модела, и доста добра цена като за такива километри с нищо ремонтирано, тоест с добър буфер от едни 5-10к лв да стъпи на нивото на другите подобни обяви, за които също не е сигурно дали са ремонтирани.
- Може ли с едни 5-10к лв максимум, на тези километри да се обслужи така, че да не се притеснява човек да я кара?
Както можете да видите, колата е на 325000км. Човекът ми прати вин-а, проверих го в БМВ, реални са. Последно на 26.09.2023 е засечена в сервиза за масло. Не са правени ремонтите, които се очакват на тези километри - не е сменяна верига и нищо от този сорт. За маслото не питах, но не очаквам да е сменяно на 10 хиляди, по-скоро както немците биха сменяли лонг лайфа.
Въпроси:
- Ако я докарам на платформа, без да я движа грам до смяна на верига (представям си я на косъм вече общо взето), струва ли си според вас тази кола? При все, че е 2017та година, с доста прилични екстри за модела, и доста добра цена като за такива километри с нищо ремонтирано, тоест с добър буфер от едни 5-10к лв да стъпи на нивото на другите подобни обяви, за които също не е сигурно дали са ремонтирани.
- Може ли с едни 5-10к лв максимум, на тези километри да се обслужи така, че да не се притеснява човек да я кара?
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 759
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
С 5к едва ли ще може да смениш всичко необходимо, по скоро в горния край на посочения диапазон. Дали си струва е трудно да се каже, това може да си перцени човек сам. Пробега не е малък, но може да се "вкара в пътя" (ангренаж, лагери, малена помпа, масла, филтри и т.н.). Има доста инфо във форума какво се прави на N57. Ясно, че е карана, никой не взима 6 цил. дизел да прави по 15к км. на година...
- Infiltrat
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 9.04.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 (E70)
- Детайли за колата: BMW X5 (E70) 3.0SD
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
gradinarq написа:Здравейте! Интересувам се от мнения относно тази конкретна обява - https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =376362637
Както можете да видите, колата е на 325000км. Човекът ми прати вин-а, проверих го в БМВ, реални са. Последно на 26.09.2023 е засечена в сервиза за масло. Не са правени ремонтите, които се очакват на тези километри - не е сменяна верига и нищо от този сорт. За маслото не питах, но не очаквам да е сменяно на 10 хиляди, по-скоро както немците биха сменяли лонг лайфа.
Въпроси:
- Ако я докарам на платформа, без да я движа грам до смяна на верига (представям си я на косъм вече общо взето), струва ли си според вас тази кола? При все, че е 2017та година, с доста прилични екстри за модела, и доста добра цена като за такива километри с нищо ремонтирано, тоест с добър буфер от едни 5-10к лв да стъпи на нивото на другите подобни обяви, за които също не е сигурно дали са ремонтирани.
- Може ли с едни 5-10к лв максимум, на тези километри да се обслужи така, че да не се притеснява човек да я кара?
Ако колата има надлежна сервизна история, не виждам какво те спира да си я докараш на ход. Изглежда в много добро състояние на снимките. Ти така или иначе ще правиш всички процедури по мотора, която и да вземеш. На тази поне ще и знаеш истинското състояние, а и щом не и е правено "нищо от това което се прави на тези км." както казваш, ами значи не е имала проблеми.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12346
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
gradinarq написа: - Ако я докарам на платформа, без да я движа грам до смяна на верига (представям си я на косъм вече общо взето), струва ли си според вас тази кола?
Веригата "страда" най-много при запалване на автомобила, както и при "яки ръчки"... тоест ако я подкараш леко към BG, без да правиш изцепки, едва ли ще имаш проблеми с колата, като цяло. Стига разбира се да няма някакви "изненади", когато я видиш и чуеш на място...
- kokignatov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 27.12.2011
- Местоположение: Варна
- Кара: F11 535 xd, e28 520i
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Някой запознат ли е има ли нужда да се сменят стоповете преди технотеста на Х1 F48 - USA ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- astrapower
- младши ентусиаст
- Мнения: 759
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Дори и да минеш технотест по някакъв начин, в КАТ ще те върнат. Така че е по-добре да се оправят предварително.
- nikolaymitov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 16.10.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330D автоматик,седан
- Мечтае да кара: M3
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Здравейте,мнения за тази обява,заслужава ли си и проблемен ли е този мотор?
https://www.cars.bg/offer/60ccd419f209273755200704
https://www.cars.bg/offer/60ccd419f209273755200704
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12346
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
kokignatov написа:Някой запознат ли е има ли нужда да се сменят стоповете преди технотеста на Х1 F48 - USA ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Има нужда да се сменят изначално, за да си "легитимен" по българските пътища... малко хора знаят, че при ПТП като "цъфнеш" с червените мигачи и застрахователната компания ти казва - бягай...
Да не говорим, че F48 стоповете са с крушка... обикновена... и може да се смени с OSRAM Amber... май така се казваше... и да свети почти жълто... и да си ОК и пред Технотест, и КАТ, и всичко.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани