Състезания с Х-овете
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Състезания с Х-овете
Georgi75 написа:Vanqu1sh написа:Georgi75 написа:Не бъркайте Битурбо с Туйн.
При 3.5 има 2 турбини разположени една след друга. Първата работи в ниските обороти , голямата се включва във високите обороти мисля че над 3000. Докато при 3.0 турбото надува от 1500 оборота или иначе казано още като му дадеш газ тръгва веднага , а не чакаш да надуе турбото. От там идва моята преднина до 110-120 , след това ме минава като спрял.
Ти бъркаш. Туин турбо и битурбо е едно и също. А не знам как измисли, една турбина да е по-добре от 2? Сам си написал, че малката турбина е в ниските. Демек той има по-малко лаг.
Не мисля че е едно и също. Туйна са 2 еднакви турбини разположени от двете страни на мотора. Битурбото е винаги една по-малка турбина и една по-голяма. По-малката е да компенсира Лаг-а , но тягата идва като стигне високите обороти. Докато при едната турбина имаш вече тази тяга на тези обороти на които на него му работи малкото турбо. Затова компенсира старта. Ако някой колега с 3.5 е от софия , може да се пробваме и с него на 1 старт.
Имал съм А8 с туйн турбо и там примерно на 2000 оборота надуват и двете едновременно и е нещо брутално. ( Две еднакво големи турбини, разположени от двете страни на мотора).
https://en.wikipedia.org/wiki/Twin-turbo
Битурбо и туинтурбо е едно и също нещо и се отнася за двигател с две турбини. Когато има голяма и малка са свързани последователно, когато са еднакви са една до друга на отделни колектори ако е редови мотор или разположени от двете страни при V образен. Малка и голяма се използва при редови двигатели. При бензина битурбото е с еднакви турбини. Замисли се за битурбо АМГ-тата с V8-ците. Няма как от едната страна да е с малка, а отдругата с голяма.
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Състезания с Х-овете
Georgi75 написа:Mollov написа:Когато се състезават само тухли е ОК
Колега , ти какъв камък караш ако искаш може да ги пуснем с тухлата
Ще те гръмне жестоко с тая спрелетина. Той кара от ония бързите бензинови тухларки с окачване, тъй че не се бутай по-добре къде не ти е работата
- STEVAL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: Състезания с Х-овете
b00st написа:Georgi75 написа:Mollov написа:Когато се състезават само тухли е ОК
Колега , ти какъв камък караш ако искаш може да ги пуснем с тухлата
Ще те гръмне жестоко с тая спрелетина. Той кара от ония бързите бензинови тухларки с окачване, тъй че не се бутай по-добре къде не ти е работата
Тъкмо колегата ще усети двете еднакви турбини
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Състезания с Х-овете
dextuar написа:Тя темата отдавна трябваше да е заключена, ако се спазваха правилата на форума
Ти отдавна щеше да си с перманентен BAN, ако се спазваха правилата на форума
(отговор, базиран на твоята логика)
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Състезания с Х-овете
Mollov написа:dextuar написа:Тя темата отдавна трябваше да е заключена, ако се спазваха правилата на форума
Ти отдавна щеше да си с перманентен BAN, ако се спазваха правилата на форума
(отговор, базиран на твоята логика)
Ще ти пиша на ЛС, за да ми обясниш заради КОЕ щях да съм с пермабан и да не разводняваме така смислената тема!
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Състезания с Х-овете
Тя темата не е много смислена, но е развлекателна... не виждам нещо лошо в този раздел да има една "по-неангажираща" тема... разбира се, не става дума да стане на SPAM...
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Състезания с Х-овете
Нека уточним - състезания само за скорост и ускорение ли? Или и по други показатели? Щото аз наскоро се състезавах с един Форд Рейнджър и загубих - той натовари два големи бидона по 200 литра, а аз в Х3-ката - само един, при това - легнал...
Excellent! Steven is my name!
- cucibg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 28.09.2007
- Кара: E31 850,840 x5 4.8 is mini cooper s
Re: Състезания с Х-овете
какви състезания с тези кораби то като дигнеш 160 и все едно си опънал парашут назад
аз съм се състезавал "ей че яко " няколко пъти с какво ли не и си ме пляскат както им падне.
май само веднъж бих една хонда 1.6
аз съм се състезавал "ей че яко " няколко пъти с какво ли не и си ме пляскат както им падне.
май само веднъж бих една хонда 1.6
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Състезания с Х-овете
Е, сега... не можеш да кажеш, че 4.8-цата няма Power да дърпа сериозно... с какви коли си се пускал, наистина, и са те "пляскали"?
- cucibg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 28.09.2007
- Кара: E31 850,840 x5 4.8 is mini cooper s
Re: Състезания с Х-овете
абе шегувам се ама не е и от най бързите до 130-140 всичко е наред дърпам доста но после ме настигат
последно един леон купра ме настига и минава след 180
последно един леон купра ме настига и минава след 180
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Състезания с Х-овете
Е, после синдрома "тухла" си оказва влияние, така е... а и тоя Леон едва ли е бил 150-180 коня Трябва да гледаш и разликата в теглото, все пак
- Knoxville_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 3.11.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: вана
- Мечтае да кара: DACIA
Re: Състезания с Х-овете
Мен ме интересува коя е песента от втория клип
- motor
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Re: Състезания с Х-овете
От както карам тухла като настигна някоя кола с голяма разлика в скоростите и просто отпускам гаста и спирам та даже и изоставам. А като я газя направо виждам стрелката на бензина как отива на ляво. Иначе до 100 дърпа яко и направо ми иде да се пусна с някоя нафта с една турбинка.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
- duho0
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 6.06.2015
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е46
Re: Състезания с Х-овете
Здравейте пичове! От близо 6 месеца имам х3 3.0д 218к. Ремапнах я и сега е 285к. Правил съм няколко гонки с х5 3.0 със ауди а4 двеста и няколко коня чипосано на 315 и последният ми случай е с една Е класа 2013 3.5 бензин с около 260к мисля че беше всичките ги накъсах ама на макс ги накъсах ви казвам само а4 след 200 ме взимаше щото мойта върви до 210 после на място. Извод много добър двигател, който търпи як тунинг! Ако не вярвате обадете се да ги пробваме с вашите
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани