100 000 км с Х5 Е70
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
100 000 км с Х5 Е70
Ъпдейт Август 2015 - Х5-цата стана на 155 000км и 5г и половина.
От 100 000х км до днес, имам сменени по гаранция:
- 2броя въздушни възглавници(http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=126&t=365585)
- един носач отпред, незнам кой точно
- някаква гарнитура на масления филтър, пак незнам какво е това точно, но капеше леко масло.
Вътре в купето се счупи дюзата на климатика от страната на шофьора, уплътнението на шибедаха на едно място леко се е отлепило и предното стъкло вече е доста износено.
Кожата (дакота, черна) излезе много издръжлива, както и пластмасите в интериора.
Екранчето на навигацията се драска супер лесно при почистване.
Субективно, колата старее много добре и ми се струва, че ще изкара още поне толкова километри.
Чудя се дали да я сменям и с какво... Новата Х5 нещо не ме грабва, Q7 новото е уникално грозно, Кайен е добре за каране, но е непрактичен и стар модел вече, МЛ не ми пасва и нямат големи дизели...
Х5-чката наближава 100-те хиляди км и реших да драсна един отчет като по автомобилните списания
Х5 xdrive40d, Първа регистрация Май 2010.
Относно качествата на Е70 съм писал и преди, отлично пътно поведение за СУВ, много практична, добра возия, мощен и сравнително икономичен двигател, удобна за каране градско и извън.
Извънградско до 180 държи курса много стабилно, като същевременно не усеща скапаните пътища. В градско много помагат добрият обзор и големите огледала. АUTO-HOLD функцията е идеална при задръствания, а активния темпомат е улеснява движението в колона. Минус е неприлично големият радиус на завой.
Вътре е широко, с големи прозорци, седалките и контролите са перфектни и не изморяват, има много места за предмети и бутилки, багажникът е предостатъчен. От материалите в купето някои изглеждат евтини, но излязоха здрави. Изключение са пластмасите на Б-колоната, които се драскат при прибиране на колана.
Ремонтите за 100х км са 2 носача, един лагер-главина и едно уплътнение на шибедаха, всичко това сменено по гаранция. Други дефекти не е давала, нито една лампа не е святкала по таблото, даже и крушки не са горели.
Интересното е, че окачването почна да хлопа на около 30х км, но след като ми го оправиха, изхвърлих рънфлатките и оттогава не е мръднало. Фабричните Бриджстоуни се оказаха пълен боклук, на 20х нямаха грайфер и виеха като линейка. Нормални нерънфлат гуми 20” изкарват 40-50х км и имат много по-добро поведение на пътя.
Средният разход е 12.4.
След 3+ години все още ме дразнят високото ниво на шум/това уж било търсен ефект/ и големият радиус на завой. Автоматът е лагав, като не е на Спорт. Друг голям проблем е, че доскоро много ги крадяха.
Като заключение съм много доволен от колата, оказа се учудващо практична и безпроблемна и мисля да си я карам още поне 2-3 години, ако всичко е наред.
От 100 000х км до днес, имам сменени по гаранция:
- 2броя въздушни възглавници(http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=126&t=365585)
- един носач отпред, незнам кой точно
- някаква гарнитура на масления филтър, пак незнам какво е това точно, но капеше леко масло.
Вътре в купето се счупи дюзата на климатика от страната на шофьора, уплътнението на шибедаха на едно място леко се е отлепило и предното стъкло вече е доста износено.
Кожата (дакота, черна) излезе много издръжлива, както и пластмасите в интериора.
Екранчето на навигацията се драска супер лесно при почистване.
Субективно, колата старее много добре и ми се струва, че ще изкара още поне толкова километри.
Чудя се дали да я сменям и с какво... Новата Х5 нещо не ме грабва, Q7 новото е уникално грозно, Кайен е добре за каране, но е непрактичен и стар модел вече, МЛ не ми пасва и нямат големи дизели...
Х5-чката наближава 100-те хиляди км и реших да драсна един отчет като по автомобилните списания

Х5 xdrive40d, Първа регистрация Май 2010.
Относно качествата на Е70 съм писал и преди, отлично пътно поведение за СУВ, много практична, добра возия, мощен и сравнително икономичен двигател, удобна за каране градско и извън.
Извънградско до 180 държи курса много стабилно, като същевременно не усеща скапаните пътища. В градско много помагат добрият обзор и големите огледала. АUTO-HOLD функцията е идеална при задръствания, а активния темпомат е улеснява движението в колона. Минус е неприлично големият радиус на завой.
Вътре е широко, с големи прозорци, седалките и контролите са перфектни и не изморяват, има много места за предмети и бутилки, багажникът е предостатъчен. От материалите в купето някои изглеждат евтини, но излязоха здрави. Изключение са пластмасите на Б-колоната, които се драскат при прибиране на колана.
Ремонтите за 100х км са 2 носача, един лагер-главина и едно уплътнение на шибедаха, всичко това сменено по гаранция. Други дефекти не е давала, нито една лампа не е святкала по таблото, даже и крушки не са горели.
Интересното е, че окачването почна да хлопа на около 30х км, но след като ми го оправиха, изхвърлих рънфлатките и оттогава не е мръднало. Фабричните Бриджстоуни се оказаха пълен боклук, на 20х нямаха грайфер и виеха като линейка. Нормални нерънфлат гуми 20” изкарват 40-50х км и имат много по-добро поведение на пътя.
Средният разход е 12.4.
След 3+ години все още ме дразнят високото ниво на шум/това уж било търсен ефект/ и големият радиус на завой. Автоматът е лагав, като не е на Спорт. Друг голям проблем е, че доскоро много ги крадяха.
Като заключение съм много доволен от колата, оказа се учудващо практична и безпроблемна и мисля да си я карам още поне 2-3 години, ако всичко е наред.
Последна промяна msi200 на 10 Авг 2015, 17:02, променена общо 3 пъти
I love the sound of V8 in the morning...
- PavelPavlov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 8.02.2011
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330d
- Мечтае да кара: BMW Alpina B7
Re: 100 000 км с Х5 Е70
Поздравления!
Хубаво е да се споделят и позитивните неща... не само да се пише като се счупи нещо
Поздрави, Павел


Поздрави, Павел
- Borymeckata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: 100 000 км с Х5 Е70
msi200 написа:Х5-чката наближава 100-те хиляди км и реших да драсна един отчет като по автомобилните списания
... Автоматът е лагав, като не е на Спорт. ...
Това не го разбрах, би ли обяснил по-подробно... Лигав? Или "лабав"? Каква точно е кутията, имам предвид - производител и брой предавки? Какви забележки имаш, какво не харесваш в работата й?
Поздравления за темата, друго си е да прочетеш преки впечатления от 100 000км реална експлоатация, а не "съчинения по картинка"... Особено ме радва положителната оценка за практичност. Лично аз преди 15-тина години имах един "троен стоп" (наскоро разбрах, че моделът се водел Е30) и го разкарах след едночасова неуспешна борба да вкарам в него съвсем обикновен 21-инчов телевизор. Тогава се бях зарекъл да скъсам завинаги с тази фирма... Действително, при Х-совете се забелязва серизен напредък именно в тази насока - към практичност.
Ами ще чакаме такъв доклад и като наближи 200 000км. Казваш, доволен си като цяло от колата? Чудна работа... Щото гледам, че не ги карат много...



Excellent! Steven is my name!
Re: 100 000 км с Х5 Е70
И аз да споделя впечталения от Х5 3.0 Д 2008 сега е на 132 000 . Аз я карам отскоро -минал съм около 5 хил. км, но познавам предния собственик, който я купи на 63 хил от Германия в края на 2009, оттогава до днес са сменени:
аз смених 2та предни амортисьора, корлмилни накрайници и разни тампони и/или носачи по окачването отпред(не съм много технически играмотен) - всичко за окло 1000 лв с труда. И сега семеринги отзад - доста евтини бяха и нов акумулатор. Днес смених и 1 крушка Н8 за левия Ейндъж ай - 28 лв. При него: стоповете -пълнеха се с вода, 2 пъти предни дискове и наклади и 1 път задни(задните дискове пак скоро трябва да се сменят) и нищо друго.
Колата не е с адаптив драйв. В момента нищо по окачване не тропа. Но в интериора не е така - има поскърцвания и потропвания. И двамата можем да се оплачем от тракащия заден капак - никой не можа да го оправи
Ужасно шумните 20" Рънфлет гуми са като пластмасови(обаче няма резервна, не знам колегата какви мерки е взел). Разхода извън града спокойно каране, без магистрала - 9-10, магистраала бързо каране 15-16, ако спазваш до 140 км/ч 10-11, в града (София) 14-15. Т.е. като гледам(чета) гори, колкото по-мощните дизели...
Обощено - камиона е супер - хем сравнително комфортен, хем стабилен, много широк отвътре ( скоро ходихме 2 семейства на почивка - децата най-отзад) и поне според моиа наблюдения доста(наиситна доста) по-надежден от Кю7, МЛ и Кайен.
аз смених 2та предни амортисьора, корлмилни накрайници и разни тампони и/или носачи по окачването отпред(не съм много технически играмотен) - всичко за окло 1000 лв с труда. И сега семеринги отзад - доста евтини бяха и нов акумулатор. Днес смених и 1 крушка Н8 за левия Ейндъж ай - 28 лв. При него: стоповете -пълнеха се с вода, 2 пъти предни дискове и наклади и 1 път задни(задните дискове пак скоро трябва да се сменят) и нищо друго.
Колата не е с адаптив драйв. В момента нищо по окачване не тропа. Но в интериора не е така - има поскърцвания и потропвания. И двамата можем да се оплачем от тракащия заден капак - никой не можа да го оправи

Обощено - камиона е супер - хем сравнително комфортен, хем стабилен, много широк отвътре ( скоро ходихме 2 семейства на почивка - децата най-отзад) и поне според моиа наблюдения доста(наиситна доста) по-надежден от Кю7, МЛ и Кайен.
- khaled
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 18.10.2006
- Местоположение: Варна
- Кара: Х5 4.0д
Re: 100 000 км с Х5 Е70
Колега koliu аз имам Е53 първия и това за разхода все едно аз съм го писал. Явно толкова си искат тези камиони, независимо от технологиите.
А какво ви е мнението за превключването на предавки на скоростните кутии в сравнение с Q7 i ML? Аз мисля, че моята GM-ска сменя най-плавно и и неусетно от всичките. (ZF-8 степенна съм карал съвсем малко и ми беше трудно да преценя)
А какво ви е мнението за превключването на предавки на скоростните кутии в сравнение с Q7 i ML? Аз мисля, че моята GM-ска сменя най-плавно и и неусетно от всичките. (ZF-8 степенна съм карал съвсем малко и ми беше трудно да преценя)
Re: 100 000 км с Х5 Е70
khaled написа:Колега koliu аз имам Е53 първия и това за разхода все едно аз съм го писал. Явно толкова си искат тези камиони, независимо от технологиите.
А какво ви е мнението за превключването на предавки на скоростните кутии в сравнение с Q7 i ML? Аз мисля, че моята GM-ска сменя най-плавно и и неусетно от всичките. (ZF-8 степенна съм карал съвсем малко и ми беше трудно да преценя)
Моята е с по-стария ЗФ - 6 степенен и единственото ми оплакване е при спрял автомобил, ако искам например бързо да се преместя в друго плтано, доста се замисля(а в София по задръствания постоянно ми се налага), вече на по-високи скорости сменя добре и плавно. Но това може да се дължи и на теглото и относителната липса на мощност. Не съм карал 8-степенен на Х5, но на 7-ма серия Ф1(или както там се води) и сменя превъзходно, а и предполагам разхода ще е по-нискък.
За МЛ единственото, което мога да кажа, че 7г троник е малко като консуматив (и на МЛ и на Ес-класи), за Кю-то не мога да кажа.
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Re: 100 000 км с Х5 Е70
Borymeckata написа:
Това не го разбрах, би ли обяснил по-подробно... Лигав?
Имам предвид, че при градско каране/на ниски обороти/ превключва със закъснение. Това закъснение + замислянето от турбините водят до осезаема "дупка" при подаване на газ при малки обороти. Направено е с цел икономия, но дразни. За щастие има спортен режим и там всичко работи много добре

Borymeckata написа:Действително, при Х-совете се забелязва серизен напредък именно в тази насока - към практичност.
Това с практичността е заради целевия пазар на Х5 - САЩ. Аз редовно си возя по 4 души + багаж или пък бутам задните седалки за обемни товари и съм доволен. И не кляка като я напълниш, заради ниворегулацията.
[/quote][/quote]Koliu написа: Но в интериора не е така - има поскърцвания и потропвания. И двамата можем да се оплачем от тракащия заден капак - никой не можа да го оправиУжасно шумните 20" Рънфлет гуми са като пластмасови(обаче няма резервна, не знам колегата какви мерки е взел). Разхода извън града спокойно каране, без магистрала - 9-10, магистраала бързо каране 15-16, ако спазваш до 140 км/ч 10-11, в града (София) 14-15. Т.е. като гледам(чета) гори, колкото по-мощните дизели...
Тези проблеми дето ги описваш са 'стандарт' при първите години на Х5, при мен вътре нищо не хлопа и не скърца.
Като махнах рънфлата си взех оригинален комплект резервна гума/патерица/+крик+ключ за 500лв.
Разходът е 1:1 с моя.
I love the sound of V8 in the morning...
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани