Има ли усезаема разлика между X5(E70) 3.0d и 3.5d ???
Модератор: Технически модератори
56 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- kubica
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: в работата, в интернет и в колата...
- Пол: Мъж
- Кара: E90 318i 143PS
- Мечтае да кара: 516xd ако го изобретят
- Tod
- ентусиаст
- Мнения: 1126
- Регистриран на: 5.07.2004
- Местоположение: Пловдив
- Кара: M3 и Volvo XC70
В новия Ауто Билд който излезе днес има голяма статия за Х5 30sd - може да ти бъде полезна!
Карал съм Х5 30д и Х6 35д (го водят ако се не лъжа) направими впечатленина лекотата при преодоляване на прептствията на двигателя с двете турбни докато при дизела с една турбина се изискваше по-сериозно подканяне!
В ниските обороти sd седържи страхотно!
Карал съм Х5 30д и Х6 35д (го водят ако се не лъжа) направими впечатленина лекотата при преодоляване на прептствията на двигателя с двете турбни докато при дизела с една турбина се изискваше по-сериозно подканяне!
В ниските обороти sd седържи страхотно!
Good Luck
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
Не е ли странно? Същите хора, които се смеят на научната фантастика, четат прогнозата за времето и вярват на икономисти? ~Kelvin Throop III
- Salmi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 8.01.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530 XD 2011г.
Ами Х6 ми е малък и тесен отзат не става за голямо семеиство А исках да попитам Х5 отзат е на въздушно окачване,а отпред на какво е? и регулира ли се като задната ос?
п.с. много ми е интересно зашо стария модел е бил с въздушно отпред и отзат, а сега е премахнато?
п.с. много ми е интересно зашо стария модел е бил с въздушно отпред и отзат, а сега е премахнато?
- kubica
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: в работата, в интернет и в колата...
- Пол: Мъж
- Кара: E90 318i 143PS
- Мечтае да кара: 516xd ако го изобретят
- Salmi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 8.01.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530 XD 2011г.
ама това с каква цел е направено? защото гледам че повечето джипове от този клас са отпред и отзад въздушно?
- kubica
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 155
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: в работата, в интернет и в колата...
- Пол: Мъж
- Кара: E90 318i 143PS
- Мечтае да кара: 516xd ако го изобретят
целите са 2
цел 1: само 7% от клиентите на Е53 са си "поискали" тази екстра да я има - тоест не си заслужава разработката на нова система за нов модел, ако няма да си избие парите
цел 2: над 90% от Е53 с тази екстра дадоха проблем в предните сфери по време на гаранционния срок
и освен това - води до нестабилност при високи скорости, който иска да се люлее по магистралата като автобус Сетра, да си вземе МЛ или Кю...нали..
цел 1: само 7% от клиентите на Е53 са си "поискали" тази екстра да я има - тоест не си заслужава разработката на нова система за нов модел, ако няма да си избие парите
цел 2: над 90% от Е53 с тази екстра дадоха проблем в предните сфери по време на гаранционния срок
и освен това - води до нестабилност при високи скорости, който иска да се люлее по магистралата като автобус Сетра, да си вземе МЛ или Кю...нали..
- Salmi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 107
- Регистриран на: 8.01.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530 XD 2011г.
Напулно сум съгласен.3.0д върви напулно достатъчно за джип,доста коли с идентични 6-таци издишат пред х5 3.0д.Ако някой иска зверски дизел по добре 330 хдKickdown написа:Не си заслужава парите 3.0sd поне в тази кола И освен ако не разполагаш с неограничен бюджет за покупка на колата, по-добре си инвестирай парите, в глезотийки (екстри). Колата е чудесна, даже повече от чудесна с 3.0d, върви безобразно добре и е най-бързия SUV в трилитровия дизелов клас. И единствената алтернатива на тази перфектна кола (ако не те притеснява липсата на 3 ред седалки), е Porsche Cayenne Diesel Tiptronic S. Пак го казвам, няма смисъл от 3.0sd в X5, по-добре си дай парите за екстри - все пак 11 000 лева, не са малко и по-добре да ги дадеш за Sport Pack и едни 20 или 21 инча джанти и примерно печка, отколкото за другия двигател. И незнам колегите как ги усещат тея фрапиращи разлики във вървежа, но лично аз съм виждал как 3.0sd бие 3.0d на мой приятел, с по-малко от педя на 400 метра. Ако е такава разликата между 318 и 330, както се изказа един колега по-нагоре, значи тия със 330 са пълни балъци Отделно в София 3.0d с душманско каране даде 12-12,5 разход, а 3.0sd даде 16-17 разход. Сега ако някой каже, че не го бъркат парите и този разход, значи не му трябва 3.0sd, а 4.8i
Айде и аз да кажа впечатленията си:
- пневматиката на задната ос е стандарт ако я поръчаш с 3-ти ред седалки да смучеш ДДС. Това е ако се качат хора на 3-ти ред да се изправи задницата. Ако поръчаш Х5 4+1 (което е бесзмислено щото не е ДДС-сарка и после трудно се продава) или при Х6 пак можеш да сложиш пневматика но няма смисъл, целта й е ако я товариш нещо да се вдигне задницата и да държи колата равна
- задължително (мое мнение) с Adaptive Drive.
- определено вози по-твърдо от МЛ кат се има в предвид че повечето ML-и са с AirMatic. Но пък ще се изгуби чара на BMW да стои кат залепено на пътя. МЛ- много ми се лангурка, имам чувството че ше се обърне а само на пружини (американските версии) си люля кат старо корито у черно море. Много кочини съм карал ма никоя друга жипка не се кара с такъв кеф по завоите
- мотора и скоростите са просто перфектни
- според мен за градско (софийско) изобщо няма смисъл от 3.0sd, ние тука не караме а висим по задръстванията. Х5 е достатъчно всяваща респект кола че да успееш да разбуташ трафика и без да плащаш 11 000 лв за 3.0sd.
- пневматиката на задната ос е стандарт ако я поръчаш с 3-ти ред седалки да смучеш ДДС. Това е ако се качат хора на 3-ти ред да се изправи задницата. Ако поръчаш Х5 4+1 (което е бесзмислено щото не е ДДС-сарка и после трудно се продава) или при Х6 пак можеш да сложиш пневматика но няма смисъл, целта й е ако я товариш нещо да се вдигне задницата и да държи колата равна
- задължително (мое мнение) с Adaptive Drive.
- определено вози по-твърдо от МЛ кат се има в предвид че повечето ML-и са с AirMatic. Но пък ще се изгуби чара на BMW да стои кат залепено на пътя. МЛ- много ми се лангурка, имам чувството че ше се обърне а само на пружини (американските версии) си люля кат старо корито у черно море. Много кочини съм карал ма никоя друга жипка не се кара с такъв кеф по завоите
- мотора и скоростите са просто перфектни
- според мен за градско (софийско) изобщо няма смисъл от 3.0sd, ние тука не караме а висим по задръстванията. Х5 е достатъчно всяваща респект кола че да успееш да разбуташ трафика и без да плащаш 11 000 лв за 3.0sd.
56 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани