118i проблем
Модератор: Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- krisosubufer2
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 11.11.2015
- Пол: Мъж
118i проблем
Здравейте, става въпрос за е87 118i фейс директно впръскване.
Ще започна с това че, дюзите o-пръстени, свещите NGK и бобините BOSCH са сменени с чисто нови и са кодирани в компютъра. Дава misfire на 4 цилиндър, дори като смениш свеща бобината, проблема ти остава на 4 цилиндър. Тази грешка я дава след независимо дали мотора е топъл или студен, другото интересно е, че дава грешката единствено след 4500 5000 хил. Оборота. На живи данни дава при старт, че на първи и втори цилиндър стойностите са по-високи от нормалните, но след това се нормализират. Казаха ми и че има разлика в моменти над 20 процента разлика в адаптацията на изпусквателния спряво всмукателния трябва да е до 5 процента. Друго нещо което съм забелязъм е, че като се опиташ да задържиш оборотите ни успяваш, чува се припукване все едно някои от клапаните не затваря хубаво. Друго нещо което е странно е, че като е студена първите 1-2 минути от каратето се чува едно свистене, все едно има щурче в двигателя . Веригата е сменена just in case, няма проблеми, използане уред за зацепване спец за мотора. Има и ново масло филтър, сменя се на 9 10 хил. км
Доста сервизи се озориха с нея, доста от нещата съм ги намерил аз и им предоставям информацията и пак не може да се намери проблема.
Благодаря предварително на всички
Ще започна с това че, дюзите o-пръстени, свещите NGK и бобините BOSCH са сменени с чисто нови и са кодирани в компютъра. Дава misfire на 4 цилиндър, дори като смениш свеща бобината, проблема ти остава на 4 цилиндър. Тази грешка я дава след независимо дали мотора е топъл или студен, другото интересно е, че дава грешката единствено след 4500 5000 хил. Оборота. На живи данни дава при старт, че на първи и втори цилиндър стойностите са по-високи от нормалните, но след това се нормализират. Казаха ми и че има разлика в моменти над 20 процента разлика в адаптацията на изпусквателния спряво всмукателния трябва да е до 5 процента. Друго нещо което съм забелязъм е, че като се опиташ да задържиш оборотите ни успяваш, чува се припукване все едно някои от клапаните не затваря хубаво. Друго нещо което е странно е, че като е студена първите 1-2 минути от каратето се чува едно свистене, все едно има щурче в двигателя . Веригата е сменена just in case, няма проблеми, използане уред за зацепване спец за мотора. Има и ново масло филтър, сменя се на 9 10 хил. км
Доста сервизи се озориха с нея, доста от нещата съм ги намерил аз и им предоставям информацията и пак не може да се намери проблема.
Благодаря предварително на всички
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10474
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: 118i проблем
Закарай я в сервиз, който се занимава основно с БМВ, имат си сопецифични проблеми.
Never mistake motion for action...
- krisosubufer2
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 11.11.2015
- Пол: Мъж
Re: 118i проблем
В момента е в оторизиран сервиз на bosch, но и те се мъчат с нея
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10474
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: 118i проблем
Бош не е БМВ При този мотор винаги първият заподозрян са дюзите. Често проблемът не навежда да е от тях, но като ги смениш се оправя
Never mistake motion for action...
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани