Angel eyes

1-серия (E81, E82, E87, E88, F20, F21)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 9.01.2009

Angel eyes

Мнение от mnstefanov » 15 Май 2019, 16:28

Здравейте,

Интересува ме има ли начин двата ринга на ангелските очи да светят еднакво силно? Загледах се и на други единички, че вътрешния ринг (към решетката) свети по-силно. Засичал съм и други, на които светят еднакво.
Когато ксенона е включен не се забелязва толкова осезаемо понеже ксенона е от външната страна и не личи толкова, че ринга около него свети по-слабо.
Предполагам е някаква конструктивна особеност на самия фар и не е нещо, което аз откривам, но явно има решение щом засичам колеги, при които светят еднакво ринговете. Искам понякога да карам само на ангелски, но в момента не е красиво.
Моята е фейслифтова, може би и това да има някакво значение. Тези, които съм виждал без такъв проблем са от по-старите (незнам дали фара е претърпял промяна при фейса).

Надявам се някой да помогне : )

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10418
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Angel eyes

Мнение от Leon » 16 Май 2019, 17:55

Крушката е на вътрешния ринг, затова свети по-силно. Понякога зависи и как е завъртяна крушката при монтажа, но като цяло има разлика, да. С диодни крушки се подобряват нещата, но пък там има други неудобства.
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 29.12.2018
Пол: Мъж
Кара: BMW E87 120i 2005

Re: Angel eyes

Мнение от mark_933 » 16 Май 2019, 21:33

Имам страничен въпрос. С какви крушки сте на Angel eyes? Аз ги смених с лед, но издържаха само 3 месеца и преди няколко дни едната се прецака (ту светва слабо, ту гасне), а в колата през 1 минута се включва лампата за изгоряла крушка и е голяма лудница. Днес си върнах старите халогенови и като че ли светят по-силно от лед крушките. Лед крушките са 5W докато халогените са 10W. Намислил съм да си взимам по-мощни, гледах и намерих по 40W, но в българските сайтове са по 100 лева, а в китайските същите са по 50 лева. Някой пробвал ли ги е как седят на колата и най-вече дали светят силно?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 6.04.2014

Re: Angel eyes

Мнение от LUBObe » 10 Юни 2019, 10:10

Дидоите гаснат и светват заради проверката за напрежение на колата. Може да се изключи с Carly и няма да имаш проблеми (но пък няма да ти показва на таблото, ако изгори).

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 29.12.2018
Пол: Мъж
Кара: BMW E87 120i 2005

Re: Angel eyes

Мнение от mark_933 » 11 Юни 2019, 19:03

LUBObe написа:Дидоите гаснат и светват заради проверката за напрежение на колата. Може да се изключи с Carly и няма да имаш проблеми (но пък няма да ти показва на таблото, ако изгори).


В момента си взех други лед крушки 40w и с тях засега нямам проблеми (все пак са на 1 седмица де).
Проблема при старите лед крушки беше, че просто едната премигва и не иска да свети постоянно. Докара другата си светеше нормално. Явно се е прецакала и затова ги прави тези поразии. Разликата в силата не е много голяма от старите 5w. Явно тези ватове си ги измисля някой китаец. :dummy:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 6.04.2014

Re: Angel eyes

Мнение от LUBObe » 14 Юни 2019, 8:34

И аз ще го играя този филм съвсем скоро.
Изгоря ми крушката на лявото ангелско око и ще трябва да проуча какви са възможностите за led.
Моите крушки обаче са 10 ватови, а не 5.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 29.12.2018
Пол: Мъж
Кара: BMW E87 120i 2005

Re: Angel eyes

Мнение от mark_933 » 14 Юни 2019, 21:25

LUBObe написа:И аз ще го играя този филм съвсем скоро.
Изгоря ми крушката на лявото ангелско око и ще трябва да проуча какви са възможностите за led.
Моите крушки обаче са 10 ватови, а не 5.


Аз вече ги проучих. Най-яките са 40W, който съм си взел. Светят най-силно и ярко в сравнение с другите варианти. Според мен, проблема не е толкова в самите Led крушки отколкото в начина по който са ги направили да светят. Светлината преминава през малка дупка и оттам светят самите ангелски очи. Led крушките разпръскват светлината и част от нея излиза извън самата дупка и се губи част от силата им. Забелязал ли си каква е разликата с фейсовата E87. Мисля, че беше с H8 крушки, самите крушки са в фара и не се губи никаква светлина в сравнение с тези. На мен идеята ми беше да ползвам Angel eyes за дневни светлини, но през деня при силно слънце не се вижда да светят. Така, че си карам на ксенон.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 6.04.2014

Re: Angel eyes

Мнение от LUBObe » 17 Юни 2019, 6:38

mark_933 написа:
LUBObe написа:И аз ще го играя този филм съвсем скоро.
Изгоря ми крушката на лявото ангелско око и ще трябва да проуча какви са възможностите за led.
Моите крушки обаче са 10 ватови, а не 5.


Аз вече ги проучих. Най-яките са 40W, който съм си взел. Светят най-силно и ярко в сравнение с другите варианти. Според мен, проблема не е толкова в самите Led крушки отколкото в начина по който са ги направили да светят. Светлината преминава през малка дупка и оттам светят самите ангелски очи. Led крушките разпръскват светлината и част от нея излиза извън самата дупка и се губи част от силата им. Забелязал ли си каква е разликата с фейсовата E87. Мисля, че беше с H8 крушки, самите крушки са в фара и не се губи никаква светлина в сравнение с тези. На мен идеята ми беше да ползвам Angel eyes за дневни светлини, но през деня при силно слънце не се вижда да светят. Така, че си карам на ксенон.


Да ти кажа честно не съм забелязъл разликата, а и нямма идея какви са разликите между фейса и предната. Даже нямам идея моята каква е. Доста коли съм сменил до сега (като марки) и още не съм навлезнал в бмвто като хората.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 29.12.2018
Пол: Мъж
Кара: BMW E87 120i 2005

Re: Angel eyes

Мнение от mark_933 » 17 Юни 2019, 20:38

LUBObe написа:
mark_933 написа:
LUBObe написа:И аз ще го играя този филм съвсем скоро.
Изгоря ми крушката на лявото ангелско око и ще трябва да проуча какви са възможностите за led.
Моите крушки обаче са 10 ватови, а не 5.


Аз вече ги проучих. Най-яките са 40W, който съм си взел. Светят най-силно и ярко в сравнение с другите варианти. Според мен, проблема не е толкова в самите Led крушки отколкото в начина по който са ги направили да светят. Светлината преминава през малка дупка и оттам светят самите ангелски очи. Led крушките разпръскват светлината и част от нея излиза извън самата дупка и се губи част от силата им. Забелязал ли си каква е разликата с фейсовата E87. Мисля, че беше с H8 крушки, самите крушки са в фара и не се губи никаква светлина в сравнение с тези. На мен идеята ми беше да ползвам Angel eyes за дневни светлини, но през деня при силно слънце не се вижда да светят. Така, че си карам на ксенон.


Да ти кажа честно не съм забелязъл разликата, а и нямма идея какви са разликите между фейса и предната. Даже нямам идея моята каква е. Доста коли съм сменил до сега (като марки) и още не съм навлезнал в бмвто като хората.


Като отвориш капачето на фара ще разбереш. Ако крушката за Angel eyes е долу в дясно (левия фар) или в ляво (десния фар) значи си с H10W крушките или като при мен. Ако ти се пада по средата си с H8, което в случая според мен е по-добрия вариант. Въпреки че, ако си с H8 не би трябвало да се налага да ги сменяш с Led, понеже си светят добре и без да се сменят. Вече ако искаш да свети в бяло е друг въпрос.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 6.04.2014

Re: Angel eyes

Мнение от LUBObe » 17 Юни 2019, 21:20

mark_933 написа:
LUBObe написа:
mark_933 написа:
LUBObe написа:И аз ще го играя този филм съвсем скоро.
Изгоря ми крушката на лявото ангелско око и ще трябва да проуча какви са възможностите за led.
Моите крушки обаче са 10 ватови, а не 5.


Аз вече ги проучих. Най-яките са 40W, който съм си взел. Светят най-силно и ярко в сравнение с другите варианти. Според мен, проблема не е толкова в самите Led крушки отколкото в начина по който са ги направили да светят. Светлината преминава през малка дупка и оттам светят самите ангелски очи. Led крушките разпръскват светлината и част от нея излиза извън самата дупка и се губи част от силата им. Забелязал ли си каква е разликата с фейсовата E87. Мисля, че беше с H8 крушки, самите крушки са в фара и не се губи никаква светлина в сравнение с тези. На мен идеята ми беше да ползвам Angel eyes за дневни светлини, но през деня при силно слънце не се вижда да светят. Така, че си карам на ксенон.


Да ти кажа честно не съм забелязъл разликата, а и нямма идея какви са разликите между фейса и предната. Даже нямам идея моята каква е. Доста коли съм сменил до сега (като марки) и още не съм навлезнал в бмвто като хората.


Като отвориш капачето на фара ще разбереш. Ако крушката за Angel eyes е долу в дясно (левия фар) или в ляво (десния фар) значи си с H10W крушките или като при мен. Ако ти се пада по средата си с H8, което в случая според мен е по-добрия вариант. Въпреки че, ако си с H8 не би трябвало да се налага да ги сменяш с Led, понеже си светят добре и без да се сменят. Вече ако искаш да свети в бяло е друг въпрос.


С H10W съм... Ще се поразтърся малко, но първо да оправя по-сериозните неща, че си *** мамата... До момента 2К за части само и то със сериозни отстъпки...
Естествено се случи най-лошото - смених маслото и започна да пуши бяло...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 29.12.2018
Пол: Мъж
Кара: BMW E87 120i 2005

Re: Angel eyes

Мнение от mark_933 » 18 Юни 2019, 12:46

LUBObe написа:
mark_933 написа:
LUBObe написа:
mark_933 написа:
LUBObe написа:И аз ще го играя този филм съвсем скоро.
Изгоря ми крушката на лявото ангелско око и ще трябва да проуча какви са възможностите за led.
Моите крушки обаче са 10 ватови, а не 5.


Аз вече ги проучих. Най-яките са 40W, който съм си взел. Светят най-силно и ярко в сравнение с другите варианти. Според мен, проблема не е толкова в самите Led крушки отколкото в начина по който са ги направили да светят. Светлината преминава през малка дупка и оттам светят самите ангелски очи. Led крушките разпръскват светлината и част от нея излиза извън самата дупка и се губи част от силата им. Забелязал ли си каква е разликата с фейсовата E87. Мисля, че беше с H8 крушки, самите крушки са в фара и не се губи никаква светлина в сравнение с тези. На мен идеята ми беше да ползвам Angel eyes за дневни светлини, но през деня при силно слънце не се вижда да светят. Така, че си карам на ксенон.


Да ти кажа честно не съм забелязъл разликата, а и нямма идея какви са разликите между фейса и предната. Даже нямам идея моята каква е. Доста коли съм сменил до сега (като марки) и още не съм навлезнал в бмвто като хората.


Като отвориш капачето на фара ще разбереш. Ако крушката за Angel eyes е долу в дясно (левия фар) или в ляво (десния фар) значи си с H10W крушките или като при мен. Ако ти се пада по средата си с H8, което в случая според мен е по-добрия вариант. Въпреки че, ако си с H8 не би трябвало да се налага да ги сменяш с Led, понеже си светят добре и без да се сменят. Вече ако искаш да свети в бяло е друг въпрос.


С H10W съм... Ще се поразтърся малко, но първо да оправя по-сериозните неща, че си *** мамата... До момента 2К за части само и то със сериозни отстъпки...
Естествено се случи най-лошото - смених маслото и започна да пуши бяло...


Лоша работа. С кой двигател си? Подобно нещо стана и при мен с предната ми кола. Honda Civic VIII 2.2 140 коня, сменихме и маслото и веригата започна да се обажда. Карах я на един майстор, който преди е работил в Хонда и каза, че щом се обажда е на 300 000 километра най-малко. Взех я от автокъща в Плевен, а те са я взели на бартер от мъж от Харманли, който пък я взел от Перник. Като го разбрах това направо ми притъмня. Смяната и беше около 1500 лева с оригинални части, неоригиналните разбрах че не карат много и отделно от това почти никой не иска да ти ги смени с неоригинални части. Цялото приключение приключи с 500 лева назад, но поне не се разправях да я правя. Първо беше неоправдано, имаше и други забележки (следи от градушка по покрива и предния капак, забележки по предната броня, беше и блъскана отпред и други забележки по интериора). Второ щом е на тези километри и други агрегати щяха скоро да си заминат и беше неоправдано да влагам и лев в нея. Отделно и съединителя беше 2000 лева, а щом верига не са пипали, надали съединителя е сменяван някога. Колата беше от Италия, не че има някакво голямо значение. Радостта от покупката й продължи точно един месец когаго смених маслото и се оказа, че хубаво и евтино няма. Колата я бях взел сравнително евтино, регистрирана с платена застраховка за цяла година и винетка. Поне ще ми е за урок.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 6.04.2014

Re: Angel eyes

Мнение от LUBObe » 18 Юни 2019, 15:12

mark_933 написа:
LUBObe написа:
mark_933 написа:
LUBObe написа:
mark_933 написа:
LUBObe написа:И аз ще го играя този филм съвсем скоро.
Изгоря ми крушката на лявото ангелско око и ще трябва да проуча какви са възможностите за led.
Моите крушки обаче са 10 ватови, а не 5.


Аз вече ги проучих. Най-яките са 40W, който съм си взел. Светят най-силно и ярко в сравнение с другите варианти. Според мен, проблема не е толкова в самите Led крушки отколкото в начина по който са ги направили да светят. Светлината преминава през малка дупка и оттам светят самите ангелски очи. Led крушките разпръскват светлината и част от нея излиза извън самата дупка и се губи част от силата им. Забелязал ли си каква е разликата с фейсовата E87. Мисля, че беше с H8 крушки, самите крушки са в фара и не се губи никаква светлина в сравнение с тези. На мен идеята ми беше да ползвам Angel eyes за дневни светлини, но през деня при силно слънце не се вижда да светят. Така, че си карам на ксенон.


Да ти кажа честно не съм забелязъл разликата, а и нямма идея какви са разликите между фейса и предната. Даже нямам идея моята каква е. Доста коли съм сменил до сега (като марки) и още не съм навлезнал в бмвто като хората.


Като отвориш капачето на фара ще разбереш. Ако крушката за Angel eyes е долу в дясно (левия фар) или в ляво (десния фар) значи си с H10W крушките или като при мен. Ако ти се пада по средата си с H8, което в случая според мен е по-добрия вариант. Въпреки че, ако си с H8 не би трябвало да се налага да ги сменяш с Led, понеже си светят добре и без да се сменят. Вече ако искаш да свети в бяло е друг въпрос.


С H10W съм... Ще се поразтърся малко, но първо да оправя по-сериозните неща, че си *** мамата... До момента 2К за части само и то със сериозни отстъпки...
Естествено се случи най-лошото - смених маслото и започна да пуши бяло...


Лоша работа. С кой двигател си? Подобно нещо стана и при мен с предната ми кола. Honda Civic VIII 2.2 140 коня, сменихме и маслото и веригата започна да се обажда. Карах я на един майстор, който преди е работил в Хонда и каза, че щом се обажда е на 300 000 километра най-малко. Взех я от автокъща в Плевен, а те са я взели на бартер от мъж от Харманли, който пък я взел от Перник. Като го разбрах това направо ми притъмня. Смяната и беше около 1500 лева с оригинални части, неоригиналните разбрах че не карат много и отделно от това почти никой не иска да ти ги смени с неоригинални части. Цялото приключение приключи с 500 лева назад, но поне не се разправях да я правя. Първо беше неоправдано, имаше и други забележки (следи от градушка по покрива и предния капак, забележки по предната броня, беше и блъскана отпред и други забележки по интериора). Второ щом е на тези километри и други агрегати щяха скоро да си заминат и беше неоправдано да влагам и лев в нея. Отделно и съединителя беше 2000 лева, а щом верига не са пипали, надали съединителя е сменяван някога. Колата беше от Италия, не че има някакво голямо значение. Радостта от покупката й продължи точно един месец когаго смених маслото и се оказа, че хубаво и евтино няма. Колата я бях взел сравнително евтино, регистрирана с платена застраховка за цяла година и винетка. Поне ще ми е за урок.


N46B20 с автомат.
Колата е нов внос от Швейцария и реално аз съм й първия собственик. Само дето са й връщани километрите, което разбрах като я закачихме на отигинална диагностика. Оказа се вместо на 192К - на 332К...
Както и да е. Колата е била поддържана, понеже само оригинални части има по нея, но уви, дошло й е времето.
Силно се надявам след тези ремонти сагата да приключи, понеже това ми е сигурно към 20тата кола, с която нямам късмет - а нямам 30 години :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 29.12.2018
Пол: Мъж
Кара: BMW E87 120i 2005

Re: Angel eyes

Мнение от mark_933 » 19 Юни 2019, 20:13

LUBObe написа:
mark_933 написа:
LUBObe написа:
mark_933 написа:
LUBObe написа:
mark_933 написа:
LUBObe написа:И аз ще го играя този филм съвсем скоро.
Изгоря ми крушката на лявото ангелско око и ще трябва да проуча какви са възможностите за led.
Моите крушки обаче са 10 ватови, а не 5.


Аз вече ги проучих. Най-яките са 40W, който съм си взел. Светят най-силно и ярко в сравнение с другите варианти. Според мен, проблема не е толкова в самите Led крушки отколкото в начина по който са ги направили да светят. Светлината преминава през малка дупка и оттам светят самите ангелски очи. Led крушките разпръскват светлината и част от нея излиза извън самата дупка и се губи част от силата им. Забелязал ли си каква е разликата с фейсовата E87. Мисля, че беше с H8 крушки, самите крушки са в фара и не се губи никаква светлина в сравнение с тези. На мен идеята ми беше да ползвам Angel eyes за дневни светлини, но през деня при силно слънце не се вижда да светят. Така, че си карам на ксенон.


Да ти кажа честно не съм забелязъл разликата, а и нямма идея какви са разликите между фейса и предната. Даже нямам идея моята каква е. Доста коли съм сменил до сега (като марки) и още не съм навлезнал в бмвто като хората.


Като отвориш капачето на фара ще разбереш. Ако крушката за Angel eyes е долу в дясно (левия фар) или в ляво (десния фар) значи си с H10W крушките или като при мен. Ако ти се пада по средата си с H8, което в случая според мен е по-добрия вариант. Въпреки че, ако си с H8 не би трябвало да се налага да ги сменяш с Led, понеже си светят добре и без да се сменят. Вече ако искаш да свети в бяло е друг въпрос.


С H10W съм... Ще се поразтърся малко, но първо да оправя по-сериозните неща, че си *** мамата... До момента 2К за части само и то със сериозни отстъпки...
Естествено се случи най-лошото - смених маслото и започна да пуши бяло...


Лоша работа. С кой двигател си? Подобно нещо стана и при мен с предната ми кола. Honda Civic VIII 2.2 140 коня, сменихме и маслото и веригата започна да се обажда. Карах я на един майстор, който преди е работил в Хонда и каза, че щом се обажда е на 300 000 километра най-малко. Взех я от автокъща в Плевен, а те са я взели на бартер от мъж от Харманли, който пък я взел от Перник. Като го разбрах това направо ми притъмня. Смяната и беше около 1500 лева с оригинални части, неоригиналните разбрах че не карат много и отделно от това почти никой не иска да ти ги смени с неоригинални части. Цялото приключение приключи с 500 лева назад, но поне не се разправях да я правя. Първо беше неоправдано, имаше и други забележки (следи от градушка по покрива и предния капак, забележки по предната броня, беше и блъскана отпред и други забележки по интериора). Второ щом е на тези километри и други агрегати щяха скоро да си заминат и беше неоправдано да влагам и лев в нея. Отделно и съединителя беше 2000 лева, а щом верига не са пипали, надали съединителя е сменяван някога. Колата беше от Италия, не че има някакво голямо значение. Радостта от покупката й продължи точно един месец когаго смених маслото и се оказа, че хубаво и евтино няма. Колата я бях взел сравнително евтино, регистрирана с платена застраховка за цяла година и винетка. Поне ще ми е за урок.


N46B20 с автомат.
Колата е нов внос от Швейцария и реално аз съм й първия собственик. Само дето са й връщани километрите, което разбрах като я закачихме на отигинална диагностика. Оказа се вместо на 192К - на 332К...
Както и да е. Колата е била поддържана, понеже само оригинални части има по нея, но уви, дошло й е времето.
Силно се надявам след тези ремонти сагата да приключи, понеже това ми е сигурно към 20тата кола, с която нямам късмет - а нямам 30 години :lol:


Щом е на тия километри, трябва да се приготвиш и веригата да сменяш. Принципно колите от там са хубави и са със сервизна книжка, ако не са я дали със сигурност е връщан километража. И моята е от там, километража не е пипан, но е претърпяла удар от пред и по лявата страна. Лошото е, че не са я поправили както му е реда и си личи отдалеч. Бронята е била с пръскачки на фаровете, сложи ли са обикновенна без тях и при всяко пускане на пръскалките отпред протичаше яко. Та се наложи да им махна бушона поне да не отива зян течността. Малкото прозорче на задната лява врата е сменено с обикновено, принципно е с фабрично затъмнени стъкла отзад. С този автомат, не ми се мисли какъв ти разхода. Аз съм със същия двигател с ръчка и не е особено малък. :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 6.04.2014

Re: Angel eyes

Мнение от LUBObe » 19 Юни 2019, 21:39

mark_933 написа:
LUBObe написа:
mark_933 написа:
LUBObe написа:
mark_933 написа:
LUBObe написа:
mark_933 написа:
LUBObe написа:И аз ще го играя този филм съвсем скоро.
Изгоря ми крушката на лявото ангелско око и ще трябва да проуча какви са възможностите за led.
Моите крушки обаче са 10 ватови, а не 5.


Аз вече ги проучих. Най-яките са 40W, който съм си взел. Светят най-силно и ярко в сравнение с другите варианти. Според мен, проблема не е толкова в самите Led крушки отколкото в начина по който са ги направили да светят. Светлината преминава през малка дупка и оттам светят самите ангелски очи. Led крушките разпръскват светлината и част от нея излиза извън самата дупка и се губи част от силата им. Забелязал ли си каква е разликата с фейсовата E87. Мисля, че беше с H8 крушки, самите крушки са в фара и не се губи никаква светлина в сравнение с тези. На мен идеята ми беше да ползвам Angel eyes за дневни светлини, но през деня при силно слънце не се вижда да светят. Така, че си карам на ксенон.


Да ти кажа честно не съм забелязъл разликата, а и нямма идея какви са разликите между фейса и предната. Даже нямам идея моята каква е. Доста коли съм сменил до сега (като марки) и още не съм навлезнал в бмвто като хората.


Като отвориш капачето на фара ще разбереш. Ако крушката за Angel eyes е долу в дясно (левия фар) или в ляво (десния фар) значи си с H10W крушките или като при мен. Ако ти се пада по средата си с H8, което в случая според мен е по-добрия вариант. Въпреки че, ако си с H8 не би трябвало да се налага да ги сменяш с Led, понеже си светят добре и без да се сменят. Вече ако искаш да свети в бяло е друг въпрос.


С H10W съм... Ще се поразтърся малко, но първо да оправя по-сериозните неща, че си *** мамата... До момента 2К за части само и то със сериозни отстъпки...
Естествено се случи най-лошото - смених маслото и започна да пуши бяло...


Лоша работа. С кой двигател си? Подобно нещо стана и при мен с предната ми кола. Honda Civic VIII 2.2 140 коня, сменихме и маслото и веригата започна да се обажда. Карах я на един майстор, който преди е работил в Хонда и каза, че щом се обажда е на 300 000 километра най-малко. Взех я от автокъща в Плевен, а те са я взели на бартер от мъж от Харманли, който пък я взел от Перник. Като го разбрах това направо ми притъмня. Смяната и беше около 1500 лева с оригинални части, неоригиналните разбрах че не карат много и отделно от това почти никой не иска да ти ги смени с неоригинални части. Цялото приключение приключи с 500 лева назад, но поне не се разправях да я правя. Първо беше неоправдано, имаше и други забележки (следи от градушка по покрива и предния капак, забележки по предната броня, беше и блъскана отпред и други забележки по интериора). Второ щом е на тези километри и други агрегати щяха скоро да си заминат и беше неоправдано да влагам и лев в нея. Отделно и съединителя беше 2000 лева, а щом верига не са пипали, надали съединителя е сменяван някога. Колата беше от Италия, не че има някакво голямо значение. Радостта от покупката й продължи точно един месец когаго смених маслото и се оказа, че хубаво и евтино няма. Колата я бях взел сравнително евтино, регистрирана с платена застраховка за цяла година и винетка. Поне ще ми е за урок.


N46B20 с автомат.
Колата е нов внос от Швейцария и реално аз съм й първия собственик. Само дето са й връщани километрите, което разбрах като я закачихме на отигинална диагностика. Оказа се вместо на 192К - на 332К...
Както и да е. Колата е била поддържана, понеже само оригинални части има по нея, но уви, дошло й е времето.
Силно се надявам след тези ремонти сагата да приключи, понеже това ми е сигурно към 20тата кола, с която нямам късмет - а нямам 30 години :lol:


Щом е на тия километри, трябва да се приготвиш и веригата да сменяш. Принципно колите от там са хубави и са със сервизна книжка, ако не са я дали със сигурност е връщан километража. И моята е от там, километража не е пипан, но е претърпяла удар от пред и по лявата страна. Лошото е, че не са я поправили както му е реда и си личи отдалеч. Бронята е била с пръскачки на фаровете, сложи ли са обикновенна без тях и при всяко пускане на пръскалките отпред протичаше яко. Та се наложи да им махна бушона поне да не отива зян течността. Малкото прозорче на задната лява врата е сменено с обикновено, принципно е с фабрично затъмнени стъкла отзад. С този автомат, не ми се мисли какъв ти разхода. Аз съм със същия двигател с ръчка и не е особено малък. :roll:


Веригата е купена вече. Дето се вика само буталата няма да сменям :D
Моята е с връщан километраж, но за километрите си (334К) е доста запазена. Поддържана е с оригинални части, но нямаше сервизна книжка. В момента понеже ламда сондите се ебават, разхида скача до 15.3. Днес успях да го смъкна на 14.6, но е безумно за тия коне... А8цата, която карах беше 310 коня, а харчеше 20-25 :D
След ремонтите ще я газифицирам и няма да го мисля.


Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 4.10.2018
Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
Мечтае да кара: 911

Re: Angel eyes

Мнение от Jorixa » 20 Юни 2019, 11:26

N46 е доста проблемен мотор, независимо на колко киломтери е. Казвал съм го много пъти, 4-цилиндрови бензини на БМВ не се пипат. Ако има пари за 6-так - супер. Ако не, се мяташ на дизела, който е чудесен.

Следваща

Назад към 1-ва Серия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook