BMW 120D гори масло
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- georgi.kolev.7
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 21.11.2017
- Пол: Мъж
BMW 120D гори масло
Здравейте,
имам проблем с BMW 120D, януари 2005 г., 163 к.с.
Колата изгаря средно по 1 литър масло на 2000-4000 км. Посети два сервиза, като обобщението е че няма течове, турбината също беше свалена и проверена - също няма проблем. Няма и капки масло по нито една част.
Не пуши, дори при форсиране.
Смених няколко марки масло и 5/30 и 5/40, разлика няма.
Моля за предложения за възможни причини, а може и за сервиз в София, в който да разбират от BMW.
имам проблем с BMW 120D, януари 2005 г., 163 к.с.
Колата изгаря средно по 1 литър масло на 2000-4000 км. Посети два сервиза, като обобщението е че няма течове, турбината също беше свалена и проверена - също няма проблем. Няма и капки масло по нито една част.
Не пуши, дори при форсиране.
Смених няколко марки масло и 5/30 и 5/40, разлика няма.
Моля за предложения за възможни причини, а може и за сервиз в София, в който да разбират от BMW.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: BMW 120D гори масло
Сегменти, клапан картерни газове, вакум помпа.
- georgi.kolev.7
- Потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 21.11.2017
- Пол: Мъж
Re: BMW 120D гори масло
vld написа:Сегменти, клапан картерни газове, вакум помпа.
Благодаря за предложенията.
Клапанът беше сменен като евентуална причина - не е от него.
Какво се случва с маслото при другите две възможности?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: BMW 120D гори масло
Изгаря го поради повишено картерно налягане.
Премери и компресията на студен мотор и ще разбереш дали са ОК цилиндрите, вероятно има проблем със сегменти на някой цилиндър.
Общо взето отиваш на отваряне на мотора и в зависимост от това което ще се види вътре ще се наложи или да го ремонтираш или да го смениш.
Премери и компресията на студен мотор и ще разбереш дали са ОК цилиндрите, вероятно има проблем със сегменти на някой цилиндър.
Общо взето отиваш на отваряне на мотора и в зависимост от това което ще се види вътре ще се наложи или да го ремонтираш или да го смениш.
- Steve70
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 56
- Регистриран на: 4.10.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83
- Мечтае да кара: Каквото и да е с индекс "M"
Re: BMW 120D гори масло
Клапан за картерни газове оригинален ли беше. Защото при мен с не оригинален гореше много масло.
Никога не казвай никога, защото няма начин да няма начин.
СПРЕТЕ да се оплаквате от държавата, ПРОМЕНЕТЕ Я.
СПРЕТЕ да се оплаквате от държавата, ПРОМЕНЕТЕ Я.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани