Перката не работи или...

1-серия (E81, E82, E87, E88, F20, F21)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 17.07.2018

Перката не работи или...

Мнение от bg1s » 17 Юли 2018, 9:14

Здравейте.
От скоро съм горд собственик на BMW 118d 2005г.
Вчера решихме да закараме колата за доливане на фреон.
След доливането обаче, ми звънят (тъй като нямах възможност аз да закарам колата) и ми казват, че когато колата е на място,климатика не работи. От там тръгнали да търсят проблема и диагнозата е : вентилатора не се включва,климатика не може да охлади , създавало се и голямо налягане в системата - съответно казват да не я караме, за да не прегрее и да не пускаме климатика.
Добре, но колата я карам от май месец , били сме и в задръствания , редовно пътуваме и към Созопол - не би ли трябвало вече да е станала белята?
Били прегледали бушони, ток стигал до там но...не се включвала.
Излизали и четири грешки за вентилатора , но на мен пък нищо не ми е излизало по таблото.
Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и можете ли да ни насочите какво да гледаме?
Един нов вентилатор, японски - 1190лв. Ми предлагат , но искам първо да се уверя, че наистина това е проблема .
Благодаря предварително!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Перката не работи или...

Мнение от vld » 18 Юли 2018, 10:07

bg1s написа:Здравейте.
От скоро съм горд собственик на BMW 118d 2005г.
Вчера решихме да закараме колата за доливане на фреон.
След доливането обаче, ми звънят (тъй като нямах възможност аз да закарам колата) и ми казват, че когато колата е на място,климатика не работи. От там тръгнали да търсят проблема и диагнозата е : вентилатора не се включва,климатика не може да охлади , създавало се и голямо налягане в системата - съответно казват да не я караме, за да не прегрее и да не пускаме климатика.
Добре, но колата я карам от май месец , били сме и в задръствания , редовно пътуваме и към Созопол - не би ли трябвало вече да е станала белята?
Били прегледали бушони, ток стигал до там но...не се включвала.
Излизали и четири грешки за вентилатора , но на мен пък нищо не ми е излизало по таблото.
Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и можете ли да ни насочите какво да гледаме?
Един нов вентилатор, японски - 1190лв. Ми предлагат , но искам първо да се уверя, че наистина това е проблема .
Благодаря предварително!

Колега има си тест в ИСТА с който може да се пусне принудително перката и да се види работи ли или не.
Освен това ако има грешки за нея, най вероятно наистина е повредена.
Перката освен електромотор има и управляващ блок вероятно затова е толкова скъпа нова.
Виж тук има доста варианти, като най скъпата е на фирмата Праско, която пак е жълта, тоест китайска или тайванска не поня точно каква беше.
https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/ ... 8283-120-d
Денсо е японско и е на половината пари, да не говорим, че може и на по ниска цена да се вземе.
Като гледам стандартно се дава 2 години гаранция.
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12328
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: Перката не работи или...

Мнение от Mollov » 01 Авг 2018, 15:53

Термостата сменян ли е? Има вероятност да се е скапал, да стои постоянно изцяло отворен и колата да загрява по-бавно/трудно, поради което да не сте имали проблеми досега... извънградското каране, особено със скорост над 100-120км/ч осигурява (почти винаги) достатъчно добро обдухване на радиатора, особено ако термостата е постоянно отворен...

Назад към 1-ва Серия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook