Перката не работи или...
Модератор: Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Перката не работи или...
Здравейте.
От скоро съм горд собственик на BMW 118d 2005г.
Вчера решихме да закараме колата за доливане на фреон.
След доливането обаче, ми звънят (тъй като нямах възможност аз да закарам колата) и ми казват, че когато колата е на място,климатика не работи. От там тръгнали да търсят проблема и диагнозата е : вентилатора не се включва,климатика не може да охлади , създавало се и голямо налягане в системата - съответно казват да не я караме, за да не прегрее и да не пускаме климатика.
Добре, но колата я карам от май месец , били сме и в задръствания , редовно пътуваме и към Созопол - не би ли трябвало вече да е станала белята?
Били прегледали бушони, ток стигал до там но...не се включвала.
Излизали и четири грешки за вентилатора , но на мен пък нищо не ми е излизало по таблото.
Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и можете ли да ни насочите какво да гледаме?
Един нов вентилатор, японски - 1190лв. Ми предлагат , но искам първо да се уверя, че наистина това е проблема .
Благодаря предварително!
От скоро съм горд собственик на BMW 118d 2005г.
Вчера решихме да закараме колата за доливане на фреон.
След доливането обаче, ми звънят (тъй като нямах възможност аз да закарам колата) и ми казват, че когато колата е на място,климатика не работи. От там тръгнали да търсят проблема и диагнозата е : вентилатора не се включва,климатика не може да охлади , създавало се и голямо налягане в системата - съответно казват да не я караме, за да не прегрее и да не пускаме климатика.
Добре, но колата я карам от май месец , били сме и в задръствания , редовно пътуваме и към Созопол - не би ли трябвало вече да е станала белята?
Били прегледали бушони, ток стигал до там но...не се включвала.
Излизали и четири грешки за вентилатора , но на мен пък нищо не ми е излизало по таблото.
Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и можете ли да ни насочите какво да гледаме?
Един нов вентилатор, японски - 1190лв. Ми предлагат , но искам първо да се уверя, че наистина това е проблема .
Благодаря предварително!
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Перката не работи или...
bg1s написа:Здравейте.
От скоро съм горд собственик на BMW 118d 2005г.
Вчера решихме да закараме колата за доливане на фреон.
След доливането обаче, ми звънят (тъй като нямах възможност аз да закарам колата) и ми казват, че когато колата е на място,климатика не работи. От там тръгнали да търсят проблема и диагнозата е : вентилатора не се включва,климатика не може да охлади , създавало се и голямо налягане в системата - съответно казват да не я караме, за да не прегрее и да не пускаме климатика.
Добре, но колата я карам от май месец , били сме и в задръствания , редовно пътуваме и към Созопол - не би ли трябвало вече да е станала белята?
Били прегледали бушони, ток стигал до там но...не се включвала.
Излизали и четири грешки за вентилатора , но на мен пък нищо не ми е излизало по таблото.
Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем и можете ли да ни насочите какво да гледаме?
Един нов вентилатор, японски - 1190лв. Ми предлагат , но искам първо да се уверя, че наистина това е проблема .
Благодаря предварително!
Колега има си тест в ИСТА с който може да се пусне принудително перката и да се види работи ли или не.
Освен това ако има грешки за нея, най вероятно наистина е повредена.
Перката освен електромотор има и управляващ блок вероятно затова е толкова скъпа нова.
Виж тук има доста варианти, като най скъпата е на фирмата Праско, която пак е жълта, тоест китайска или тайванска не поня точно каква беше.
https://www.autodoc.bg/rezervni-chasti/ ... 8283-120-d
Денсо е японско и е на половината пари, да не говорим, че може и на по ниска цена да се вземе.
Като гледам стандартно се дава 2 години гаранция.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Перката не работи или...
Термостата сменян ли е? Има вероятност да се е скапал, да стои постоянно изцяло отворен и колата да загрява по-бавно/трудно, поради което да не сте имали проблеми досега... извънградското каране, особено със скорост над 100-120км/ч осигурява (почти винаги) достатъчно добро обдухване на радиатора, особено ако термостата е постоянно отворен...
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани