бмв 120 д 2004 г runawey disel

1-серия (E81, E82, E87, E88, F20, F21)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 26.08.2013
Пол: Мъж

бмв 120 д 2004 г runawey disel

Мнение от velislav kolev » 09 Дек 2017, 10:15

Моля по компетентните колеги да ми дадът съвет какво да правя ??
Тази сутрин карах 15 км беше -4 градуса навън спрях колата оставих 1 час и после се качих запалих ,тръгнах минах километър,два и усетих че турбината не се вклучва на моменти ,а като върна 4 та скорост си тръгва и така два три пъти докато колата вдигна обороти до ограничителя осетих ,че стана вапрос за (run away disel ) изгасих колата със вкарване на 1 ва и рязко отпускане на съединител ,за момент паднаха оборотите ,но пак се изфорсира бях чел за това как се гъси ,но вместо 5 та съм пробвал с 1 ва .
Та втория ми опит беше успешен колата угасна, извадих клуча от вдигането на оборотите до гасене минаха около 20- 25 сек
Дайте съвет сега какво да правя оставих я на местото .
Клапаните за рецирколация на изгорелите газове не работят и коала се беше позапушила и явно това я доведе до тук .
моля кажете какво да я правя и как да разбера кво се е прецакало има ли смисъл да сменя филтъра на картерните газове и да видя останало ли е масло да напълня и да пробвам да паля ???
След случката понеже имам апаратура за диагностика ми извади code 3E91 Crankshaft sensor/Crankshaft speed sensor
code 4226 Lambda -probe /control lambda probe heating before KAT

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12757
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: бмв 120 д 2004 г runawey disel

Мнение от vld » 13 Дек 2017, 11:32

Аз бих свалил турбината за преглед, съответно почистване на турбо пътища, интеркулер, ДПФ-а трябва да се види в какво състояние е, и дали не се е напълнил и той с масло.
Оправи си ЕГР-а , провери колко малсо е останало в мотора, ако не е игорило всичко и да върти без масло има шанс да няма щети по мотора.(зависи колко обороти е направил мотора)
Дано не е ударила клапаните, но шанса е голям това да е станало, понеже при рънауей дизел мотора работи чрез изгаряне на масло и в този случай оборотите няма какво да ги ограничи до безопасните за карантията на мотора.
Ако е ударила клапаните ще е по кофти ремонта, сваляш главата ревизия нови валове и тн.
Клапана за картерно газове не е лошо да го смениш, както и маслото и масления филтър преди да пробваш да я палиш.
Изображение

Назад към 1-ва Серия

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook