Бензин или дизел при избора на 1-ка.
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Nakamuri123
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 29.10.2015
- Местоположение: гр. София , Люлин 10
- Пол: Мъж
Бензин или дизел при избора на 1-ка.
Здравейте колеги мисля да сменям колата от БМВ 320д е46 на 1-ка , но не знам каква да е....
Напатих се с тези дизели турбо дебитомери демпфер.... все през това минавам поне бензина това с турбото го няма...
Колеги кой е по-добрия двигател бензин или дизел ?
И понеже не искам данъка ми да е по 250лв това е втората причина поради която искам да сменя 320д-ката.
Какво бихте казали за бензиновия 116кс или 120 ? По-лесно ли е обслужването спрямо парите ? Какви са най-честите проблеми за бензиновия и какво бихте ме посъветвали спрямо избора на бензинова 1-ка
Напатих се с тези дизели турбо дебитомери демпфер.... все през това минавам поне бензина това с турбото го няма...
Колеги кой е по-добрия двигател бензин или дизел ?
И понеже не искам данъка ми да е по 250лв това е втората причина поради която искам да сменя 320д-ката.
Какво бихте казали за бензиновия 116кс или 120 ? По-лесно ли е обслужването спрямо парите ? Какви са най-честите проблеми за бензиновия и какво бихте ме посъветвали спрямо избора на бензинова 1-ка
- dbook
- Потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 18.02.2015
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E87 120d LCI
Re: Бензин или дизел при избора на 1-ка.
Информативно......, тъй като виждам, че данъка те притеснява - 07.2007, E87, 120D, 177Hp, данък във Варна около 350лв....
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10440
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бензин или дизел при избора на 1-ка.
Съвсем ориентировъчно - ако караш под 15к км на година, вземи бензинова кола, с ръчни скорости. 116 модела е слабичък, но 118 и 120 се държат добре спрямо купето. Има доста писано, зависи какво търсиш и с какъв бюджет.
Never mistake motion for action...
- Nakamuri123
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 29.10.2015
- Местоположение: гр. София , Люлин 10
- Пол: Мъж
Re: Бензин или дизел при избора на 1-ка.
Leon написа:Съвсем ориентировъчно - ако караш под 15к км на година, вземи бензинова кола, с ръчни скорости. 116 модела е слабичък, но 118 и 120 се държат добре спрямо купето. Има доста писано, зависи какво търсиш и с какъв бюджет.
Аз се напатих с дизелите и търся бензин просто искам да знам като двигатели кои са по-не проблемни и кой двигател е приемлив като мощност за купето и спрямо данъците и подръжката на конкретния двигател. Примерно рано или късно може да искам да му сложа газово.
Точно това за 116 и 118 не мога да намеря писано все за 120д.
И на година няма да мога да правя по 15к км.
Поздрави
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10440
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бензин или дизел при избора на 1-ка.
Като вкараш АГУ в уравнението, остават два варианта - 118 и 120 преди фейслифта 2007г. Моторът е N46, няма други бензинови. При добра поддръжка са надеждни, но не съм имал такъв и не пиша от лични наблюдения. Този мотор се вгражда и в Е90, можеш и там да потърсиш информация.
Never mistake motion for action...
- Nakamuri123
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 29.10.2015
- Местоположение: гр. София , Люлин 10
- Пол: Мъж
Re: Бензин или дизел при избора на 1-ка.
А каква е разликата между Facelift-a и не по какво се познава на външен вид ?
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Бензин или дизел при избора на 1-ка.
Най-лесно можеш да познаеш по фаровете за мъгла и стоповете - при фейсовите фара за мъгла е правоъгълен, докато пре-фейсовите са с кръгъл (колите с ///М пакет/предна броня са с едни и същи фарове за мъгла, независимо от LCI/pre-LCI)... стопове на пре-фейса са с мигач с квадратна форма, докато фейсовите са с продълговат мигач:
Интериорно най-лесно се познава по "никелираните пръстени" на врътките на аудиото и климатроника при фейслифтовите
Интериорно най-лесно се познава по "никелираните пръстени" на врътките на аудиото и климатроника при фейслифтовите
- stocky
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Бензин или дизел при избора на 1-ка.
При моторите, различни от 16d/i и 18d/i и таблото е различно след facelift-а.
- Nakamuri123
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 130
- Регистриран на: 29.10.2015
- Местоположение: гр. София , Люлин 10
- Пол: Мъж
Re: Бензин или дизел при избора на 1-ка.
Кой мотор е по-добър при 18и / преди или след фаца ?
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10440
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бензин или дизел при избора на 1-ка.
И двата си имат предимства и недостатъци, след фейса не става за газ и са му скъпи дюзите.
Never mistake motion for action...
- KUHTEV
- Потребител
- Мнения: 28
- Регистриран на: 11.03.2017
- Местоположение: Sofia,Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750Li
Re: Бензин или дизел при избора на 1-ка.
118d e добър вариант.Разход 6.5/100 средно.Аз лично имах запушване на ДПФ-фа,но с две добавки се разминах.на 174000км беше колата.Карах я година и половина.Купена за 14000,продадена за 10500 март 2016.
Този модел е труден за продаване.Като ви омръзне лошо.Бих казал най-трудното БМВ за продаване.Седмата серия е след това.Иначе бензина винаги е за предпочитане,относно надеждност.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Бензин или дизел при избора на 1-ка.
KUHTEV написа:
118d e добър вариант.Разход 6.5/100 средно.Аз лично имах запушване на ДПФ-фа,но с две добавки се разминах.на 174000км беше колата.Карах я година и половина.Купена за 14000,продадена за 10500 март 2016.
Този модел е труден за продаване.Като ви омръзне лошо.Бих казал най-трудното БМВ за продаване.Седмата серия е след това.Иначе бензина винаги е за предпочитане,относно надеждност.
Не съм съгласен колега, че е трудна за продаване.Все още много се търси и то точно-автомат и дизел.Разхода през зимата в града е 10/100.Много приятен за каране автомобил.
- KUHTEV
- Потребител
- Мнения: 28
- Регистриран на: 11.03.2017
- Местоположение: Sofia,Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750Li
Re: Бензин или дизел при избора на 1-ка.
Нещо си в грешка.Това е Голфов клас.Там не се търси автомат.А и единичка автомат дизел е на ценат на тройка от същата година.Ти кое би избрал?
Изпратено от моят Lenovo A7010a48 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Lenovo A7010a48 с помощта на Tapatalk
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Бензин или дизел при избора на 1-ка.
Аз бих избрал 1-цата.... поради тази причина и съм избрал 120d пред 320d...
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Бензин или дизел при избора на 1-ка.
KUHTEV написа:Нещо си в грешка.Това е Голфов клас.Там не се търси автомат.А и единичка автомат дизел е на ценат на тройка от същата година.Ти кое би избрал?
Изпратено от моят Lenovo A7010a48 с помощта на Tapatalk
Хубава и подържана 1-ца автомат, дизел се продава веднага.Масово жени ги търсят.Особено ако има нави и парктроници...Незнам колко е в голфовия клас ама няма нищо общо с голф.Единичката на жена ми я спукваме от каране-градско/извънградско.Супер удобна е.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани