BMW 120D 177 к.с. Проблем с налягане на маслото
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
BMW 120D 177 к.с. Проблем с налягане на маслото
Здравейте колеги!
Имам bmw 120d - с мотора N47.
Проблема е следния.
Светва ми червената лампичка за маслото.
Светва когато е на 800 оборота, а след като и подадеш леко газ, тя гасне!
Карах я в сервиз, там смених:
- Маслена помпа
- Датчик на маслото
- Колектори т.н "пеперудки", счупиха се, минаха през двигателя, счупиха турбината, смених гарнитурата на главата
- Тампон....
А лампичката все още продължава да свети! Моля ви, помогнете!!!
Имам bmw 120d - с мотора N47.
Проблема е следния.
Светва ми червената лампичка за маслото.
Светва когато е на 800 оборота, а след като и подадеш леко газ, тя гасне!
Карах я в сервиз, там смених:
- Маслена помпа
- Датчик на маслото
- Колектори т.н "пеперудки", счупиха се, минаха през двигателя, счупиха турбината, смених гарнитурата на главата
- Тампон....
А лампичката все още продължава да свети! Моля ви, помогнете!!!
- mad_presley
- старши ентусиаст
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: BMW 120D 177 к.с. Проблем с налягане на маслото
А биелни лагери проверихте ли как са?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: BMW 120D 177 к.с. Проблем с налягане на маслото
И кой датчик си сменил - този на картера или този за налягането на маслото? Лампата червена ли е или оранжева?
Re: BMW 120D 177 к.с. Проблем с налягане на маслото
Z3Ro* написа:И кой датчик си сменил - този на картера или този за налягането на маслото? Лампата червена ли е или оранжева?
Лампичката е червена....
- zarev13
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 11.05.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 120i/E87
- Мечтае да кара: M5/E39
- Детайли за колата: 120i/E87/2004/N46
Re: BMW 120D 177 к.с. Проблем с налягане на маслото
Здрасти,
предполагам, че си го направил, но все пак да те питам направи ли ръчен reset на нивото на маслото след всичките тия процедури?
предполагам, че си го направил, но все пак да те питам направи ли ръчен reset на нивото на маслото след всичките тия процедури?
- BERTONE333
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 3.10.2016
- Пол: Мъж
Re: BMW 120D 177 к.с. Проблем с налягане на маслото
Здравейте колеги. Аз също карам 1 серия но 118д със 143 к.с. Той е същия като 177, т.е. фейслифт. Не зная дали сте наясно но на тези модели веригите са откъм маховика и се сменят заедно със зъбчатките на около 150 000 км. Едната зъбчатка е отлята на коляновия вал и върви комплект. Аз на моята кола смених пълен комплект колянов вал с лагери комплект+ вериги с плъзгачи и обтегачи, две зъбчатки (разпределителен вал и помпа комънрейл), маслена помпа и паразитна зъбчатка балансиращ вал. Всичко 3500 лв от дилъра на bmw . Не е случайно, че всичко въврви комплект в едно кашонче. Така си решавате всички проблеми еднократно. Е сваля се мотора, обслужва се, но е перфектно за следващите 150 000км. Тоест с нова маслена помпа на стари лагери с хлабини не се чудете много ако наистина няма налягане в системата.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10391
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: BMW 120D 177 к.с. Проблем с налягане на маслото
Колега, явно не си чел форума преди да се регистрираш - това е най-обсъжданият проблем при дизелите Благодарим за инфото, още едно мнение от първа ръка никога не е излишно. Тази цена с труда ли е или само частите?
Never mistake motion for action...
- BERTONE333
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 3.10.2016
- Пол: Мъж
Re: BMW 120D 177 к.с. Проблем с налягане на маслото
С моята отстъпка в БМВ платих 3200, а за труд при мой монтьор 600 .
Re: BMW 120D 177 к.с. Проблем с налягане на маслото
Странно е обаче, че нямам никакво тропане от страна на двигател. Върви перфектно. Лампата не свети постоянно, а само когато не и подам газ и падне под 1000оборота. Пробвах да и увелича оборотите, но пак свети. Пример: Като я пусна на свободна, невинаги, но тогава започва да свети, като си я карам с 2000/3000оборота няма никакъв проблем и никакъв шум. Като започна да я напъвам 4000/5000 оборота, пусна на свободна и тогава започва...
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани