Проблем с оборотите
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с оборотите
Здравейте колеги,
Моля за малко помощ. Имам проблем с моята колица - 116i 115кс 2005г. Напоследък ми прави впечатление ,че сутрин като запаля се усеща едно тресене в колата първите 10-тина секунди докато работи около 1000-1100 оборота. След като загрее това изчезва. Но последните 2 дни освен тресенето се чу и много странен звук от двигателя ,както казват все едно се чупят орехчета но съвсем за кратко и звука изчезна. Като загрее си работи нормално с изключение на 1 път, когато изведнъж докато карах ми паднаха оборотите до 500 и едва не угасна и тогава колкото и да натискам газта не се вдигаха оборотите. Показа ми engine лампичката но наполовина запълнена и видях ,че означавало че двигателя не работил на пълна мощност... каквото и да означава това.След като я изгасих и запалих си тръгна и нямаше проблем. Случи ми се 1 път и докато чаках на светофара да ми паднат оборотите пак до 500 но пак не угасна а като дадох газ се вдигнаха и нямаше проблем. На диагностиката не показва никакви грешки. С нови свещи съм,сменено масло и филтър и нов дебитомер. Никаква идея нямам от какво може да е ,тъй като не е постоянно а от време на време и незнам как да го хвана след като и на компютъра нищо не излиза. Започнах да се чудя дали не е от веригата
Ако някой има някакви предположения и съвети нека сподели.
Мерси предварително!
Моля за малко помощ. Имам проблем с моята колица - 116i 115кс 2005г. Напоследък ми прави впечатление ,че сутрин като запаля се усеща едно тресене в колата първите 10-тина секунди докато работи около 1000-1100 оборота. След като загрее това изчезва. Но последните 2 дни освен тресенето се чу и много странен звук от двигателя ,както казват все едно се чупят орехчета но съвсем за кратко и звука изчезна. Като загрее си работи нормално с изключение на 1 път, когато изведнъж докато карах ми паднаха оборотите до 500 и едва не угасна и тогава колкото и да натискам газта не се вдигаха оборотите. Показа ми engine лампичката но наполовина запълнена и видях ,че означавало че двигателя не работил на пълна мощност... каквото и да означава това.След като я изгасих и запалих си тръгна и нямаше проблем. Случи ми се 1 път и докато чаках на светофара да ми паднат оборотите пак до 500 но пак не угасна а като дадох газ се вдигнаха и нямаше проблем. На диагностиката не показва никакви грешки. С нови свещи съм,сменено масло и филтър и нов дебитомер. Никаква идея нямам от какво може да е ,тъй като не е постоянно а от време на време и незнам как да го хвана след като и на компютъра нищо не излиза. Започнах да се чудя дали не е от веригата
Ако някой има някакви предположения и съвети нека сподели.
Мерси предварително!
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Проблем с оборотите
Може да е от капачката на маслото. Извади я и обърни уплътнението. Ако има разлика 20 лева е новата. И аз имам по-силни вибрации при тези обороти. Като задържа на тях педала се усеща разликата. Ако откриеш от какво е пиши.
- miroblagoev
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 29.04.2016
Re: Проблем с оборотите
Здравейте, колегата все едно описва проблемът на моята кола.Къде ли не я карах никой не може да каже какво и е,вече се отказах.Моля,пишете ако сте открили проблема.
Re: Проблем с оборотите
най вероятно е проблем с дебитомера. Имах същия проблем и след като смених дебитомера, всичко се оправи. Най добре, да отидеш на диагностика.
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Проблем с оборотите
Относно неравномерната работа първите 20-30 секунди след запалване на студен мотор, може и нормално да е, тъй като се впръсква повече гориво докато загреят ламбдите и катализаторите. При мен ситуацията се подобри след смяна на тампоните на двигателя, но все пак има разлика между току що запалена кола и леко загрял мотор. Аз имах и прекалено голямо подскачане на колата ако я настъпя до 6-7к и сменя от първа на втора.
относно падането на оборотите и аварийния режим нямам идея, но ако имаш омасляване от гарнитурата на вакуум помпата и капака на главата може да ги смениш, да не би оттам да дърпа въздух.
относно падането на оборотите и аварийния режим нямам идея, но ако имаш омасляване от гарнитурата на вакуум помпата и капака на главата може да ги смениш, да не би оттам да дърпа въздух.
- zarev13
- Потребител
- Мнения: 23
- Регистриран на: 11.05.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 120i/E87
- Мечтае да кара: M5/E39
- Детайли за колата: 120i/E87/2004/N46
Re: Проблем с оборотите
За начало според мен е почти невъзможно да не показва нищо на диагностика, при положение,че се включва чека на двигателя. Всичките грешки се записват така, че това не ми се вярва. Така, че за начло ако се повтори проблема бягай на диагностика да се види. Иначе според описанието ти на мен ми изглежда като проблем с някоя бубина, но диагностиката ще си каже.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани